Pompa rozpadła się w mak fotki wyżej.Poskladalem na uzywce I silniczek pracuje ok.Arias pisze:Mint się robi Co to się stało z tą pompą
[ 100NX] delus SR 20 DET
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
Robilem plukanke silnika po swapie bez sciagania miski na to zalalem valvoline 5w40. Podejrzewam,ze to bylo glowna przyczyna uszkodzenia pompy
[ Dodano: 2015-03-23, 02:05 ]
Seta wyjechała po zimowej przerwie
Przez ten okres troche powalczyłem z projektem,obecnie czekam za wycieciem wszystkiego laserem wiec na zdjeciach jest tylko model z cienkich blach
Napinacz paska z Mazdy 121 1.8 D który będzie zamontowany od dołu kompresora
Łapa wspornik z fiata 500
Wpadł też klektor 4-2-1 cały układ poleci w kwasie 2.5 cala
Końcowy już z rok czeka za resztą
[ Dodano: 2015-03-23, 02:05 ]
Seta wyjechała po zimowej przerwie
Przez ten okres troche powalczyłem z projektem,obecnie czekam za wycieciem wszystkiego laserem wiec na zdjeciach jest tylko model z cienkich blach
Napinacz paska z Mazdy 121 1.8 D który będzie zamontowany od dołu kompresora
Łapa wspornik z fiata 500
Wpadł też klektor 4-2-1 cały układ poleci w kwasie 2.5 cala
Końcowy już z rok czeka za resztą
Delus8307, ja mam nadziej, że jakoś osłonisz ten wałek i nie będzie on tak na wierzchu - to raz. Dwa, jak mniemam, całość przymocowałeś do głowicy - tak więc może jakieś wsporniki, bo nie chcę krakać, ale głowa nie jest przystosowana do przenoszenia takiego obciążenia i może się to dość nieciekawie skończyć.....
No i mam pytanie jeszcze jedno - czy koło pasowe w kompresorze ma jakieś sprzęgło?
No i mam pytanie jeszcze jedno - czy koło pasowe w kompresorze ma jakieś sprzęgło?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeśli będzie idealne wycentrowanie to pewnie bez większego wpływu, gorzej jak będzie mimośród.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
100% poparcia. My nie hundziarzedelus8307 pisze:Trzeba sobie pomagac
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Powiedz tylko proszę, bo mnie to cholernie ciekawi skąd pomysł, żeby tak to poukładać Po wymianie chłodnicy i wiatraków śmiało da się wsadzić kompresor nad kolektor wydechowy. Miałeś jakąś zajawkę
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Cały urok w tym, wiele dróg prowadzi do tego samego W tym przypadku in plus to seryjna chłodnica, brak grzania powietrza przez wydech, możliwość zbudowania puszki do wyciszenia układu. In minus mamy większe straty w napędzie, o wiele większe trudności montażowe wynikające z osiowania, o wiele bardziej skomplikowana budowa ramy kompresora żeby zapobiec wyboczeniu....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dla mnie szczerze to ten sposób montażu jest słaby. Wspornik pod kompresor mocowany, z tego co widzę, do podłużnicy. Będą ogólnie spore naprężenia. Podczas wściekania, jebnie albo pasek albo pęknie głowica. Przecież silnik na poduszkach "chodzi"... Osiowość tego układu będzie się rozjezdzac.
Jak już musi to być w ten sposób, to zrób mocowanie kompresora do skrzyni.
Skoro kompresor musi być gdzie indziej, niż w miejscu klimy, to zintegrowalbym seryjny kolektor ssacy z kompresorem. unikniesz wiekszej ilosci komplikacji i nie bedzie tylu strat w napedzie.
Te kompresory mocno grzeja powietrze. Chodnica powietrza powinna sie tu znalezc - zrobienie wodnej to zaden problem.
Jak już musi to być w ten sposób, to zrób mocowanie kompresora do skrzyni.
Skoro kompresor musi być gdzie indziej, niż w miejscu klimy, to zintegrowalbym seryjny kolektor ssacy z kompresorem. unikniesz wiekszej ilosci komplikacji i nie bedzie tylu strat w napedzie.
Te kompresory mocno grzeja powietrze. Chodnica powietrza powinna sie tu znalezc - zrobienie wodnej to zaden problem.
Dokładnie takArias pisze:Powiedz tylko proszę, bo mnie to cholernie ciekawi skąd pomysł, żeby tak to poukładać Miałeś jakąś zajawkę
Inpiracją do takiego rozwiązania był sposób montażu w Mazdach i Fordach
[/quote]
Chce zostawić pełnowymiarową chłodnice z podanych już przez Pawła powodów.
Na flanszy wałka jak i stelażu kompresora będa wszedzie fasolki do regulacji niezbędne do walki z zachowaniem osiowości.
Wymyśliłem sobie właśnie takie rozwiązanie bo jeszcze chyba nikt tego tak nie ogarnął i zobaczymy jak mi to wyjdzie.
Można tek kombinowac z wielkoscią kołek pośrednich na wałkach
+1onyxx pisze:Jak już musi to być w ten sposób, to zrób mocowanie kompresora do skrzyni.
To samo pisałem koledze kilka miechów temu na forum 100nx'a, że to jedyne sensowne rozwiązanie by to było stabilne. Seryjną skrzynię z GTI wywalić, bo nie ma tam otworów od góry, a wrzucić primerowską i na jej bazie stworzyć mocowanie. Zrobi jak będzie uważał, tak, czy siak, kibicuję projektowi
Pozdr!