Ja napisałem, ze bym brał 215. Wybór jest Twój tak naprawde. Masz GT, wiec duzej roznicy nie poczujesz w stracie mocymatlja pisze:co radzisz bombel w tej sytuacji
[ Primera] p11 GT update fot. (nowe buty i dolocik)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Powiem CI tak jak planujesz zostać przy N/A to mniejsze koło lepiej zrobi...
W turbo gdzie jest znacznie więcej momentu obrotowego to lepiej dać większe koło żeby dłużej można było tą moc przekazywać na asfalt - tzn wydłużenie przełorzeń...
W turbo gdzie jest znacznie więcej momentu obrotowego to lepiej dać większe koło żeby dłużej można było tą moc przekazywać na asfalt - tzn wydłużenie przełorzeń...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
matlja pisze:wiem wiem ale interesowal mnie rozmiar 205/50 bo roznica od zlecanego rozmiaru to tylko 1,4 % 205/55 to cos ponizej 1% tylo teraz jest kwestia jak sie bedzie jezdzilo przy tej szerokosc na 205 nie oszukujmy sie tez ze w tym rozmiarze idzie naprawde dobre opony kupic za rozsadna cene np
http://allegro.pl/item905200095_nowe_to ... _w_wa.html
co radzisz bombel w tej sytuacji
Nie bierz T1R bo znikną w mgnieniu oka.
Jak już to te falkeny ze512, ale teraz to góruje Dunlop Direzza dz101, ale u nas jeszcze chyba nie dostępna.
Ewentualnie Uniroyale RainSporty lub BFGoodrich G Force Profiler - te sam zakupię na lato bo są z dobrej/wyższej półki.
nie wiem mysle ze wezme te 205/50 lub 55 wymiary tego kola nie odbiegaja od fabrycznych zamiennikow a po drugie kwestie finansowe jak wczesniej pisalem wole kupic lepsze opony nie wiem czy to dobry wybor czas pokaze
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
T1R to jest najlepsza opona do średnio dłubanego auta 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
niom oponka klasa musze przyznac i granicach 300 plnow idzie kupic funfel nowke 205/55 mysle ze nie bedzie to zly pomyslCoobcio pisze:T1R to jest najlepsza opona do średnio dłubanego auta
[ Dodano: 2010-01-30, 18:16 ]
poszukalem poczytalem dzis sporo i jednak 205 na tej feldze nie bedzie takie zle a mysle ze secik na lato bedize naprawde sprawial sporo radosci
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Brat ma na accordzie takie OZ-ty jak twoje i kapcie 205/50/16 i sprawuje się to nieźle, co prawda przy tej feldze te opony wydają się ciut za wysokie i przez ten rant felga optycznie wydaje się mniejsza, ja u siebie mam 205/45/16 i wygląda to moim zdaniem ciekawiej a i jazda nie jest tragiczna 

Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
no to z tego co napisales profil 55 odpada calkowicie a Ty u siebie jak szeroka masz felgebullitt pisze:Brat ma na accordzie takie OZ-ty jak twoje i kapcie 205/50/16 i sprawuje się to nieźle, co prawda przy tej feldze te opony wydają się ciut za wysokie i przez ten rant felga optycznie wydaje się mniejsza, ja u siebie mam 205/45/16 i wygląda to moim zdaniem ciekawiej a i jazda nie jest tragiczna
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
no i to jestodpowiedz na ktora czekalem trzeba brac profil 50 dzieki bullit za zdjecia to rozwialo moje watpilwosci
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
45 wygląda lepiej, jest mniejsza lżejsza tak więc przełożenie skracasz ale za to na koleinach może zciagać - choć to jest głownie uzalerznione od szerości felgi, im węższa tym opona bardziej pracuje na boki i tym samym nie robi efektu ciągania po koleinach..
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
niom zima mineła i drobne kroczki poczynione w nismo na początek wreszcie wskoczyły buciki OZ F1 na oponkach Falken Ziex ze 912 205/50 R16 a pod maske zawitał stożek AOMA sorki za jakosc fot ale cyfrowki nie mialem pod reka niestety








Ostatnio zmieniony 2010-03-29, 17:11 przez matlja, łącznie zmieniany 4 razy.
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
oponka spoko pierwsze co mi sie rzucilo w ucho to fakt ze strasznie cicha na wodzie jeszcze nie probowalem ale na suchym klei sie calkiem calkiem jakosc i cena zadowalajace
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895