Wspominałem niegdyś że rozpoczynam pracę nad budową silniczka o większej pojemności no to opisujemy
Przygotowanie bloku pod większe tuleje no i większe 100mm tłoki:
Diwajsiki na poskłądnie dołu:
Walik prosto z ASO ale Infiniti bo taniej jak w Nissanowym stoczony i dowarzony pochodzi z G37 wykorbienie 86mm:
A teraz czeka dobieranie odpowieniego pasowania nominalnych panewek, których jest 7 gradiacji:
Podcinanie tłoków pod kraniki:
Uparłem się że będą no to są prosto z folijki:
Szpilki ARP onboard:
Kładzenie łbów by Misia:
Głowice w sumie seria ale na twardszych sprężynkach zaworowych..
Rozrządowanie:
A no i zapomniałem wspomnieć autkiem już parę ładnych pojeżdżawek przelatałem, w miedzy czasie miałem grzebany silnik fabryczny DE, potem zrobiłem Swapa na ten nowszy RevUp a teraz ponownie siedzi RevUp ale o zwiekszonej pojemnosci do 4,1 a oto dwa ostatnie silniczki na wspólnej focie:
I pierwsze odpalenie nowego pieceła:
https://www.youtube.com/watch?v=RliVgtW3P4Q
Nim wjechał pierwszy RevUp pod maską zostało trochę przemalowane:
W między czasie także zupgradowałęm Hamulce, przód to Zaciski Infiniti FX50 + 360mm tarcze z BMW M3 E90 i sprowadziłem pierwszy raz wóz z USA Infiniti G37X z 2012 roku ale on nim w innym temacie:
Natomiast tył także pochodzi z FX50 i tarczoszki DBA, na obu osiak klocki Stoptech:
Nagranie ze Swapa RevUpa w miejsce dotychczasowego DE (pierwsza taka operacja w naszym kraju):
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=400
Efekt wymiany oryginalnego DE ze zmienionymi wałkami na nowszego ale seryjnego RevUpa:
Dalsze dopieszczenie RevUpika w zasadzie to tylko kolektor ssacy po portingu z DE wleciał + strojonko na hamowni:
A tutaj pierwsza jazda z RevUpem pod maską w specyfikacji 308KM i 383Nm już na hebelku z powyższych foto:
https://www.youtube.com/watch?v=DWcu3hNjYKM
Pierwsza jazda na torze w Jastrzebiu z Tatusiem na prawym:
https://www.youtube.com/watch?v=nqwSbkf0aDQ
Dalsze dopieszczanie RevUpika - zmiana wydechu na prościutki z końcówką po jednej stronie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/nowy%20wydech%20prosty%20vs%20to%20co%20bylo_zpsrfn2blii.gif)
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
No i najaktualniejszy wykres czyli drugi Revupik ze zwiększoną pojemnością do niema 4,1L
Po strojeniu na PB98 efekt finalny:
A tu jego dalsze usprawnianie - zapodałem mu kolektor ssący oryginalny z Revupa ale po portingu, w normalnym przypadku kolektor ssacy taki piepszy wysztko ale przy powiększonej pojemności zrobiło to robotę efekt to prawie 350KM i 460Nm:
Na chwilę obecną kombinuje mocno z kolektorem ssącym a dokładniej jego górnym pleneum, czuję że spierdziela nim dobre 20-25KM
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Nim zrobi się ciepło jeszcze będę chciał zmienić wałki rozrządu i tym samym przebić się przez upragnioną barierę 400KM
I jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ciesząc się z totalnej bezawaryjności i braku turbodziury w wolnossaczku
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)