![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jak to sie sprawdza przy niedawnych i nadchodzacych upalach? Stozek bardziej sie brudzi?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jeszcze nie w bieli. Brak czasu, poza tym auto cały czas w ruchu.komorokoro pisze:Jak tam kolego M.
Felga biała czy temat poszedł w ....![]()
Sprawdzałem jakiś czas temu po jednym wieczorze ciągłego upalania ( na zewnątrz ok. 25st.) i sam stożek NIE BYŁ NAWET LETNIyapko pisze:Jak to sie sprawdza przy niedawnych i nadchodzacych upalach? Stozek bardziej sie brudzi?
Ja użyłem materiałów typowo dekarskich. Są do nabycia w jakiś dobrych składach budowlanych. Nie wiem czy dostaniesz coś takiego w Castoramie, Praktikerze, itp. Możesz spróbować...rex pisze:Powiedz no skąd jest ta izolacja termiczna?
Kolektor pozostał z Primery.bodek pisze:Ja tamten silnik przekładałem i nie pamiętam czy kolektor został z Almery czy z Primery ale mogę to sprawdzić.
Obyś się przy awaryjnym hamowaniu nie dowiedział....Zobaczymy jak się to dalej będzie rozwijać...
Święta prawda.BaSsGrU pisze:Do pałowania te tarcze się nie nadają ale do normalnej jazdy jak najbardziej
Wiem o czym mowa. Chodzi o set z Mitsu. Jednak jest problem z ich dostępnością.Ali-En pisze:Można zrobić big brake kit bez przechodzenia na 16'', taki będę robił u siebie, szopen też taki ma.
Mam znajomego który śmiga na całym secie Tarox'a (tarcze/klocki, przód/tył) i cały czas ten hebel go zadziwia. A jeździ Imprezą WRX 280 konną.SiwoL pisze:Czytałem troche o tarox'ach i strasznie na nie narzekają w hondach i na forum subaru, że też pękają i się gną.