[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
xTomku my też nie mamy przekonania do G-techa ale w większości się nim porównujemy tak więc mamy pogląd kto ile na tym urządeniu kręci i baa są to powtarzalne wyniki 
Tak więc skoro seryjna P11 2.0 na G-techu robi między 9 a 9,3 do tych 60 mil to nic tylko gratulować Szymqowi
A jeszcze jego Micra jest dociążona 15" i ma trochę "sprzętu" na pokładzie... jakby koło lepne 13" dać odelżyć o 100kg to myślę że poniżej 8 sek szło by zejść i grozić nie jednemu GTi

Tak więc skoro seryjna P11 2.0 na G-techu robi między 9 a 9,3 do tych 60 mil to nic tylko gratulować Szymqowi

A jeszcze jego Micra jest dociążona 15" i ma trochę "sprzętu" na pokładzie... jakby koło lepne 13" dać odelżyć o 100kg to myślę że poniżej 8 sek szło by zejść i grozić nie jednemu GTi

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to dziś się udało zajechać na hamownię ... uważam, że cel jaki sobie złożyłem przed modami 90Km/117NM jest osiągnięty. Na chwilę obecną z modami się wstrzymuję .... niestety dziura w portfelu zrobiła się większa niż przewidywałem - niespodziewany wydatek mnie dopadł
Tak więc na dzień dzisiejszy tak przedstawia się wykres. Ten dołek co widać pomiędzy 4500 a 5000 jest już zlikwidowany - niestety już pomiaru nie udało się zrobić.
89Km i 119NM uważam za zadowalające

Tak więc na dzień dzisiejszy tak przedstawia się wykres. Ten dołek co widać pomiędzy 4500 a 5000 jest już zlikwidowany - niestety już pomiaru nie udało się zrobić.
89Km i 119NM uważam za zadowalające

Z nissanem od 2005 roku

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To mi się podoba gruba linia w całym zakresie, czyli udowodnione że duża przepustnica daje radę 
Bardzo miło że na ulicy dołka już nie czuć w jego miejscu podlałem ostro ale już nie chciałem nadwyrężać cierpliwości Rafała z Kreatora Mocy i tak 3 pomiary mieliśmy w cenie jednego
Choć szczerze powiem że pewien niedostatek jest tego 1KM:P Tą jedną część ośki od przepustnicy odciąć i może by te 90KM było
Ps. jeszcze nie zapomnijmy że siedzi u Ciebie katalizator i to jest darmowy mod którego możesz wykonać we własnym zakresie, będzie ciut głośniej ale żona nic nie zauważy

Bardzo miło że na ulicy dołka już nie czuć w jego miejscu podlałem ostro ale już nie chciałem nadwyrężać cierpliwości Rafała z Kreatora Mocy i tak 3 pomiary mieliśmy w cenie jednego

Choć szczerze powiem że pewien niedostatek jest tego 1KM:P Tą jedną część ośki od przepustnicy odciąć i może by te 90KM było

Ps. jeszcze nie zapomnijmy że siedzi u Ciebie katalizator i to jest darmowy mod którego możesz wykonać we własnym zakresie, będzie ciut głośniej ale żona nic nie zauważy

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szymeq wywal kurcze tego kata no 
Albo super by było z tym ziomkiem twoim porozmawiać by ci kolektor wydechowy jakiś 4-2-1 wystrugał
Mi to się wydaje że taki fajny wynik z tego silnika to 100KM i 130Nm by było
AA jeszcze nie bawiliśmy się na hamowni w kręcenie wałkiem wydechowym też mi się wydaje że powinno się coś zmienić

Albo super by było z tym ziomkiem twoim porozmawiać by ci kolektor wydechowy jakiś 4-2-1 wystrugał

Mi to się wydaje że taki fajny wynik z tego silnika to 100KM i 130Nm by było

AA jeszcze nie bawiliśmy się na hamowni w kręcenie wałkiem wydechowym też mi się wydaje że powinno się coś zmienić

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, ale Ty kiedyś pisałeś, że jeśli wóz nie ma więcej jak ok. 85km z litra pojemności to kat nie zabiera nic i jego wyrzucenie jest bezcelowe....a Szymeq ma 1.3, tak?Coobcio pisze:
Ps. jeszcze nie zapomnijmy że siedzi u Ciebie katalizator i to jest darmowy mod którego możesz wykonać we własnym zakresie, będzie ciut głośniej ale żona nic nie zauważy
aha ...lukasgt pisze:przeciwstawia mi się na każdym kroku jak tylko o mody chodzi

może na dniach podjadę i konkretnie z nim pogadam ... choc jak wspominałem ... kasy brakCoobcio pisze:Szymeq wywal kurcze tego kata no
Albo super by było z tym ziomkiem twoim porozmawiać by ci kolektor wydechowy jakiś 4-2-1 wystrugał

tego nie słyszałem nigdy ... ale tez nie czytałem każdego wątku ... wydaje mi się, że skoro dolot jest większy to i wydech trzeba by rozluźnić mocniej ... staram się każdy mod potwierdzać na hamowni aby dla innych było łatwiej, mniej więcej wiadomo czego można sie spodziewać choc wiadomo, że rożne modele/silniki inaczej reaguja na dane mody. Dlatego wyliczenia, że "to" daje + ileś tam a "to" tyle należy brać z przymrużeniem oka - rolki płaczu prawdę Ci powiedząNadiR pisze:Coobcio, ale Ty kiedyś pisałeś, że jeśli wóz nie ma więcej jak ok. 85km z litra pojemności to kat nie zabiera nic i jego wyrzucenie jest bezcelowe....a Szymeq ma 1.3, tak?

Z nissanem od 2005 roku

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Twoją maszynę zaprezentowałem na swojej stronce, łola: http://www.sumo.boo.pl/?p=698
Ps. nie ma kasy to trzeba robić coś co nie kosztuje a więc:
- do ręki weź klucz nasadkę 12" z przedłużką i pokrętką
- rozkręć nim dolną część wydechu przy katalizatorze
- użyć stosownego przecinaka, dłuta, śrubokręta i za pomocą młotka wytłuc katalizator
- poskręcać do kupy i jazda
- ew. zaciskać zęby by do uszy Twojej Kobitki nie dostrzegły nowego zagrożenia akustycznego
Nie no żarcik głośniej bardzo nie będzie tylko troszkę
Ps. nie ma kasy to trzeba robić coś co nie kosztuje a więc:
- do ręki weź klucz nasadkę 12" z przedłużką i pokrętką
- rozkręć nim dolną część wydechu przy katalizatorze
- użyć stosownego przecinaka, dłuta, śrubokręta i za pomocą młotka wytłuc katalizator
- poskręcać do kupy i jazda
- ew. zaciskać zęby by do uszy Twojej Kobitki nie dostrzegły nowego zagrożenia akustycznego

Nie no żarcik głośniej bardzo nie będzie tylko troszkę

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=9YVtWFJD ... re=related - kurcze jak to fajnie podaje, nie to żebym namawiał ale robi robotę takie T w tak malutkim silniczku 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ale skąd...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...bez zakucia cg13+T chyba długo nie pośmiga...
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ma kutych gratów do CG13DE... chyba że na zamówienie, tam nie przekraczać 200KM i będzie wsio dobrze pod warunkiem że wtryski będą równo lały 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to się stało - operacja Cat out zakończona powodzeniem.Coobcio pisze:nie ma kasy to trzeba robić coś co nie kosztuje

Jednak wcale nie było tak łatwo. Chciałem wyjąć katalizator aby go ładnie od środka wyczyścić i zonk


Z nissanem od 2005 roku

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe nie chwał się tym na forum bo z tego co wiem to Twoja Kobieta tu zagląda - pozdrowienia dla niej 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szymeq dostał dzisiaj w sumie nie mały gabarytowo pręcik - mam nadzieję że się nada i po przerobieniu zawita pod maską Micry




WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to przyszedł czas na zimny prysznic - mimo upału jaki dziś w Wawie jest
Wycięcie kata było ... jak to Kuba powiedział - strzałem w kolano. Silnik zbyt dużo się rozprężył. Z wkładką silencera auto odzyskało 1KM
. Może za to jest odpowiedzialna puszka która została po wytłuczeniu katalizatora ?...

Reasumując - dwa kroki do przodu i jeden do tyłu ...
Ale nie poddaję się .. będę dalej motał

Wycięcie kata było ... jak to Kuba powiedział - strzałem w kolano. Silnik zbyt dużo się rozprężył. Z wkładką silencera auto odzyskało 1KM




Reasumując - dwa kroki do przodu i jeden do tyłu ...

Ale nie poddaję się .. będę dalej motał

Z nissanem od 2005 roku
