Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-10, 21:13

Z tymi zmiennymi fazami jesteśmy w fazie przemyśleń powiem tak ten wynik 321 kuca jest bez załączania vvl :-P Koniecznie trzeba ten bak ogarnac w pierwszej kolejnosci bo szkoda tego boscha 044 męczyć, po 2 jeszcze najlepiej musisz korektor siły hamowania wilwoda zakupić bo dzisiaj ostro chamujac z Coobciem mieliśmy pokaz driftu Fwd :D haha

[ Dodano: 2011-05-10, 22:18 ]
Nisko kreciliśmy bo strasznie stuka na górze i jest tak wycofany zapłon ze nie miał siły sie dokrecić, myśle zeby tutaj zaaplikować tłoki z sr20det badź jakieś kute mozna by dowalić grubo zapłonu, i wiecej niuta by było bo jednak powyzej tam 140km/h brakuje Nm bo jak by tracił ciąg ten wóz :)

[ Dodano: 2011-05-10, 22:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=qC9ARhp05ig

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-05-10, 21:50

:mrgreen: - i nie trzeba wiecej

gratki

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-10, 21:53

o dziwo trakcja jest na kazdym biegu r888 lepi męsko ;) Wóz w ogole zwraca na siebie uwage na ulicach :D Każdy sie patrzy, dzisiaj mielismy śmiechy z coobciem z min ludzi stojacych na przystankach jak przelatywalismy koło nich na full booscie :P :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-10, 23:32

Auto cholernie cieszy, jeszcze przed opuszczeniem garażu, sklepałem deczko świeczki, cofnąłem zapłon o jeszcze -1 stopień na górze coby stuki nie dokuczały jak się ociepli i udałem się na testy miejskie jakaś Honda poległa oraz SRT-4 ale to tak różnica na 100metrów :D

Na pewno trzeba będzie osłabić tylne heble, choć fakt faktem z przodu teraz pół slik, który lepi przesympatycznie na brak trakcji w ogóle nie ma co się przeczepić a z tyłu są moje małe lekkie kółka 15 dla tego tak stawia...

Bak paliwa z GTi to konieczność bo z tego co jest się sączy...

No dobra koniec tego marudzenia auto już jest do oddania no i daję aktualny wykres 321KM i 373Nm:
Obrazek

Wydajność zestawu jest spora, obstawiam że jakby odpręzyć motor to na obecnym doładowaniu jakieś 10KM i 10Nm do zrobienia, jakby do tego pokręcić wałkami rozrządu i pobawić się ze zmiennymi fazami to być może coś jeszcze by się z tego zrodziło.

Generalnie wydajność turbiny z subaru GT o oznaczeniu TD05H-16g już prawie została w pełni wykorzystana - maks co na niej robią w Subaru to ok. 320-330KM przy 1,45-1,5 doładowniu :D
U nas na prostym kolektorze skrzynkowym, który jest przemyślany pod kątem wstawania, a ni budowy maks mocy jest efekt przeładowywania na wysokich obr... Jakby za mało wydajny jest seryjny Wastegate w trbinie przez co powyżej 7000 strasznie przeładowuje dlatego tak wycofany jest zapłon by odcinało...
Wartości maks mocy i momentu są osiagana w przedziale 0,7 narastającym z obrotami do 1bara...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-11, 20:15

Super panowie ,na biegu ogarniemy ten bak i korektor, a nad kolejnymi przyrostami mocy i momentu pomyslimy pewno na nastepny sezon,no chyba ze sila wyzsza zmusi mnie do tego.. jeszcze pytanko jak te sprzeglo lepi ,nie ma problemu? i 17 cali nie zamula auta. Haha juz nie moge sie doczekac :hah: upalania
Ostatnio zmieniony 2011-05-11, 20:24 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-11, 20:19

lukasz84 pisze: i 17 cali nie zamula auta.
przy tej mocy :?: daj spokój
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-11, 20:21

przy tej mocy :?: daj spokój
tez tak mysle ;-) a jakiej zamule mowa :-P

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-11, 21:22

Dziś zrobiliśmy konfrontacje z moim Sunnym ( przy okazji wymiany wałka ssącego) i powiem że jeżeli miałem kiedykolwiek tytuł najszybszego przednionapędowego Nissana w Polsce to dziś go straciłem.
Dokładne wyniki pomiarów pod Limon lub Coobcio. Ja podpowiem że na koncu 1/4 mili jest ponad 180 :-o . Ja pier......
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-11, 21:25

Dawać info jak są jakieś ścigi grane na fundamentowej, to wpadniemy ;)

Swoją drogą pasuje Wam jutro ustawka z Ibizą? :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-11, 22:37

Już polataliśmy, zrobiłem Sunnym Jeden pomiar i śmiesznie wyszedł bo spękałem na robocie i zacząłem pod koniec hamować bo pod koniec 4 biegu zaczyna ładować 1,3bara i zaczyna stukać więc odpuściłem...

Oto Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=yxmGAXKQGw4

0-100km/h w 4,95sek
0-180km/h w 12,15sek
1/4mili w 12,85sek przy 178km/h - pewno coś koło 185km/h by było jakbym pod koniec nie zaczął hamować...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-11, 22:44

No chłopaki szalejecie :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-05-11, 23:11

to jest zapał :) może ja doczekam kiedyś podobnego wyniku, może nie aż tak spektakularnego :D
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-11, 23:17

WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-11, 23:22

cholera- widać że się nie ogoliłem do filmu miesiąca. Coobcio ruszył po mnie, mi nie weszła 2ka, coś tam pokazuje ten filmik. Czas z tego przejazdu w moim Sunnym to 14.3
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-05-11, 23:39

Kawał dobrej roboty !! tez tak chcę.
Interesuje mnie jednak na ile szacujecie żywotność tak spreparowanego silnika.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-11, 23:46

A kij go wie... Tłoki to najsłabsza część silnika i do tego tłoki z wolnossaków nissanowych po 96 roku tzn. te na cienkich pierścieniach występujące P11, N15 i VE należą do najdelikatniejszych z całej rodziny SR20, dodatkowo VE ma najwyższy stopień sprężania co nie pozostaje bez znaczenia, wydaje mi się że to co jest powinno cieszyć długo bezawaryjnie...

Jedyne co to trzeba koniecznie zwalczyć przeładowywanie na wysokich obrotach bo dochodzi powyżej 7000 do spalania stukowego jak turbina dmucha 1,3 bara a przy takim doładowaniu już jest tak wycofany zapłon że jest on na granicy zdmuchiwania iskry, jak się go bardziej cofnie by wyeliminować stuk to czasem jest okey a czasem zdmuchuje iskrę i auto nie przyspiesza z powodu wypadającego zapłonu.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-05-12, 00:06

Pozostaje jeszcze jedno pytanie, gdzie jest granica wytrzymałości seryjnego VE ??

Ps. przyspiesza okrutnie :-o

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-12, 00:13

Ponoć seryjne SR20DE wytrzymuje 400KM - konkretnie silnik sentry co bazowo ma 143KM i 171KM (to samo co sunny i 100nX GTi) oraz stopień sprężania 10:1.

Obstawiam że VE nim pękną w nim tłoki przyjmie jakieś 360-375KM...
Chyba żeby pójść nim w obroty i na mały booście z dużej suszarki strzelić 400KM ale wtedy uliczny charakter auto może stracić teraz jest super, zero zmółki po zmianie biegów i tak przyjemnie płynnie na trasie ciągnie już od ok 2500-2700obr.min.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-05-12, 00:19

Pełen szacun dla właściciela i tunera. Może warto w tym projekcie zastosować rozrząd z VET ??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-05-12, 00:37

Mi się bardzo podoba ten projekt :) Nie dość, że to samo co u mnie, to jeszcze lekka buda, męsko dmuchane i w ogóle :D Filmiki eleganckie, możemy się ustawić to coś w full hd nakręcimy aparatem :->

P.S
To co, u mnie trzeba przynajmniej 330KM teraz zrobić, żeby w ogóle ktoś zauważył ;) heheh
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-05-12, 06:39

to może jak ja się upoeam wreszcie z autem to jakąś większą ustawke się zrobi i przejazd męskich nissanów przez miasto :D?
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-12, 06:58

Chłopaki odprężamy silniki :D Zobaczymy co to da u mnie.

Generalnie jestem pod mega wrażeniem

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-12, 09:16

podj pisze:Pełen szacun dla właściciela i tunera. Może warto w tym projekcie zastosować rozrząd z VET ??
Dzięki za miłe słowa :)
Ps. seryjny sprawny rozrząd w SR20DE/VE obsługuje bez problemu obroty do 8500 (powyżej tych obrotów istnieje ryzyko przeskoczenia łańcucha po zębatce wydechowej).

Zuru spokojnie ogarnij sprzęgło to się zrobi te 330 i Ciebie - masz o tyle fajnie że nie masz problemów z przeładowywaniem na wysokich RPM :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-12, 21:01

0-100km/h w 4,95sek
0-180km/h w 12,15sek
1/4mili w 12,85sek przy 178km/h - pewno coś koło 185km/h by było jakbym pod koniec nie zaczął hamować...

Jak to jest ze 0-180 w 12,15 a 1/4mili w 12,85sek przy 178km/h :-> o co kaman
Hmm co musimy zrobic aby zniknal ten problem z przeladowaniem?kuzwa na poprzednim secie tez z tym byly jaja ale nie rozkminalem tego auto wiecej stalo niz jezdzilo.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-05-12, 22:11

Głośny jest :mrgreen:
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-12, 22:23

lukasz84 pisze:Jak to jest ze 0-180 w 12,15 a 1/4mili w 12,85sek przy 178km/h :-> o co kaman
Hmm co musimy zrobic aby zniknal ten problem z przeladowaniem?kuzwa na poprzednim secie tez z tym byly jaja ale nie rozkminalem tego auto wiecej stalo niz jezdzilo.
Rozpędziłem się do ok 183-185km/h i przy tej prędkości przeładowało i zaczęło stukać więc zdjąłem nogę z gazu i zacząłem hamować przez co Akcelerator zmierzył przyspieszenia 0-180km/h ale to jeszcze auto nie przebyło tych 400metrów, ostatnie metry dystansu 1/4mili przeleciałem z ujętym pedałem gazu przez co prędkość na ćwiartce była mniejsza i czas gorszy...

Co do przeładowania to tak już jest na kolektorach typu skrzynkowego, powiem Ci że nawet ze zdjętą klapką od WG dmucha pod koniec dobrze ponad 1 bara, by temu zaradzić można w turbinie powiększyć otwór od Wastegata tak by przy odcince było maks 1,1-1,2bara... Przy 1,3 bara już zaczyna stukać a jak cofnę bardziej zapłon by temu zaradzić to wypada i jest efekt wcześniejszej odcinki...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-13, 19:51

Super te fillmiki :-o widac auto podaje .Coobcio jak macie mozliwosc to sprobojcie go jeszcze zmierzyc tym driftboxem to bedzie najbardziej miarodajne.. Kolega AW69 od meskiej audi twierdzi ze nigdy tam nie zobacze 12xxx w tym aucie beda niskie srednie 13 hhee dla mnie to i tak mesko.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 00:25

W niedzielę będę mieć dostęp do Drift Boxa, się dokona bardziej profi pomiaru :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-14, 01:01

Kolega AW69 jeżdzi tylko 4 łapami :) wiem że jest z łomży tak jak i ty i Kosiniak (który kiedyś miał Civica) .
Ja i Coobcio poduczymy Cie startów i podpowiemy kilka rad na 1/4 mili to bedziesz King of Powiat Łomżański :)
Ja miałem cel zrobić mniej niz 14, Ty masz cel mniej 13 i tego trzeba się trzymać

Rozwiązanie z WG podpowiedział wujek Yapko :-P btw wiem że mega masz IC ale może jak bedzie mniej dmuchane to bedzie mniejsza temp w kolektorze ssącym-> wiecej mocy :roll: a jeszcze VVL nie odpalone. ja się nie znam
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-05-14, 07:27

lukasz84, ale Ci Coobcio furę katuje :-P ja bym mu coś powiedział :mrgreen:

A tak poza tym, to masakra., auto idzie jak szatan :shock:

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”