Auto cholernie cieszy, jeszcze przed opuszczeniem garażu, sklepałem deczko świeczki, cofnąłem zapłon o jeszcze -1 stopień na górze coby stuki nie dokuczały jak się ociepli i udałem się na testy miejskie jakaś Honda poległa oraz SRT-4 ale to tak różnica na 100metrów
Na pewno trzeba będzie osłabić tylne heble, choć fakt faktem z przodu teraz pół slik, który lepi przesympatycznie na brak trakcji w ogóle nie ma co się przeczepić a z tyłu są moje małe lekkie kółka 15 dla tego tak stawia...
Bak paliwa z GTi to konieczność bo z tego co jest się sączy...
No dobra koniec tego marudzenia auto już jest do oddania no i daję aktualny wykres
321KM i 373Nm:
Wydajność zestawu jest spora, obstawiam że jakby odpręzyć motor to na obecnym doładowaniu jakieś 10KM i 10Nm do zrobienia, jakby do tego pokręcić wałkami rozrządu i pobawić się ze zmiennymi fazami to być może coś jeszcze by się z tego zrodziło.
Generalnie wydajność turbiny z subaru GT o oznaczeniu TD05H-16g już prawie została w pełni wykorzystana - maks co na niej robią w Subaru to ok. 320-330KM przy 1,45-1,5 doładowniu
U nas na prostym kolektorze skrzynkowym, który jest przemyślany pod kątem wstawania, a ni budowy maks mocy jest efekt przeładowywania na wysokich obr... Jakby za mało wydajny jest seryjny Wastegate w trbinie przez co powyżej 7000 strasznie przeładowuje dlatego tak wycofany jest zapłon by odcinało...
Wartości maks mocy i momentu są osiagana w przedziale 0,7 narastającym z obrotami do 1bara...