Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-11-01, 22:51

Kawał dobrej roboty !! Widzę ,że się nie cackałeś i pojechałeś specyfikami po całości :-) .

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-01, 23:16

Się dzieje - fajnie Ci ta konserwacja wyszło i chrupek nie okazał się za bardzo schrupany jak na chrupka przystało :)

Ps. Od lat z gimnazjalnej dorabiają mi uszczelki i jeszcze ani jednej mi nie wydmuchało :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-02, 07:32

dzięki, dzięki :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-02, 07:37

Ja u siebie też chyba bede musiał celem odprężenia jakąs grubszą uszczelke zapodac

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-11-02, 22:33

Profi robota.o ładnych pare lat przedłuzyles mu zycie.gratki :mrgreen:
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-02, 22:50

No pięknie ziom, jak Ty wchodzisz w wóz to nie ma ...... we wsi :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-11-02, 23:45

ładnie, ładnie :D
muszę któregoś dnia w końcu podjechać do Ciebie i na żywo wszystko obejrzeć ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-02, 23:47

Ziomek, nie odzywasz się a dziś z Kenetem na c polatane było Escortem Cosworthem. Całkiem gruby wóz to jest 8-)

[ Dodano: 2010-11-02, 23:48 ]
Mas, wpadaj, dokończymy Twojego woza :-)

[ Dodano: 2010-11-02, 23:50 ]
bombel, odprężyć, może zapodać grubsze tłoczki i dmuchnąć 1bar+
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-03, 08:58

Nie zauważyłem żeby ostatnia zmiana pogorszyła osiągi, odchodzisz jak poprzednio <ok>

Jedyne co bym zmienił to felgi, dużo traci na stali.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-03, 14:27

a to nie jest jakaś lekka stal >?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-03, 14:30

Stal jest lekka ale słabo wygląda według mnie, szczególnie jak się spojrzy na foty suniacza na szprychach.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-03, 15:54

troszkę źle zrozumiałem myślałem że "dużo traci" w sensie na osiągach... a z tego co pamiętam to Bodek pisał że te stalacze leciutkie stąd pytanie :)

Ps. jestem tego samego zdania dobra felga dużo wnosi do wyglądu... w sunnym sporo też dają dystanse na tył bo strasznie się w nim chowają felgi... ja mam ET 35 i aż się prosi o jakieś większe odsadzenie...

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-03, 19:37

Z przodu ET35 jest idealne (takie mam 4 szt.) ale z tyłu przydało by się coś z przedziału ET25-30. Stalówki ważą 6,5kg/szt + opona. Pewnie bym zmienił na jakiś alus ale w grę wchodziły by tylko nie cięższe niż obecne, mocne i o ładnym wzorze ;-) Ciężki/kosztowny temat. A tak poza tym to stalówki mi się podobają i tyle :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-05, 07:00

Świetna robota 8-) chciałbym tak rozkminiać auta jak Ty ;-) gratulacje, a ja chciałbym, żeby sunny jeszcze u Ciebie troche został, jest to jeden z moich ulubionych projektów w którym powoli sukcesywnie sie coś dzieje ;-) a jeśli zmieni własciciela to chociaż żeby w padł w dobre rece
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-05, 18:13

Dzięki stary. Mam nadzieję, ze tłumiczek podpasował :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-06, 09:44

Niech zostanie :-> , bo ruda ma jeszcze z Sunniakiem do pogadania :-P Obiecałeś, że nie sprzedasz, jak będzie zap....ć o.k. I bylo tak :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-06, 12:20

Bodek tłumik jeszcze leży :-P mam troche problem by go połaczyć z ori wydechem, ale niedługo sie pewnie za to zabiore, sory za OT :) jak kiedyś bedziesz sunnym w lbn to pisz :) Może jakaś ustawka z MRC by wypaliła :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-11, 22:33

Szybkie strojenie i auto dopier*ala konkret, nie sprzedawaj jeszcze, to za rok kupie :->

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-11, 22:45

Hehe, nie wiem czy coś się poprawiło, to raczej dla kosmetyki było. Ale skoro mówisz, że chce iść to pewnie chce iść :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2010-11-11, 22:46

bodek pisze:Hehe, nie wiem czy coś się poprawiło, to raczej dla kosmetyki było. Ale skoro mówisz, że chce iść to pewnie chce iść :-)
łaaaaaaa zapierdala ostro ile ty tam miales bo ja z 180 :>

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-11, 22:49

to widzę jakieś street-y były sunniaczem?
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-11, 22:59

Oj tam oj tam :mrgreen: Jakaś integra wydygała na światłach, koleś wyczuł porażkę ;-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-22, 20:39

AUTO NA SPRZEDAŻ

Konfiguracja w pierwszym poście. Obecnie na lekkich felgach stalowych. Dokładam opony zimowe w przyzwoitym stanie, przyzwoite audio (Głośniki Hertz, radio JVC), jakieś tam graty typu zdemontowany halogen itp.

Cena na PW

Temat zamykam. Może ktoś go jeszcze otworzy :-)
.
.
.
.
.
.

Otwieram bo nadal jestem jego właścicielem :-) i czas na małą aktualizację.

Główną robotą jaka została wykonana to lakier (jest dokumentacja zdjęciowa prac). Na aucie nie ma już praktycznie grama rdzy :-) ale i naklejki boczne znikły. W między czasie profilaktycznie wsadziłem nowy ori napinacz rozrządu drobnoząbkowy; wyczyściłem lampy dalekosiężne, pomalowałem wycieraczki tylną i reflektorowe i na dniach zalewam nową oliwę. Spróbujemy Valvoline VR1 10W60.
Auto nadal na sprzedaż. Jeżdżone 1-2 razy w tygodniu, przebieg wciąż rośnie :-)

Jak tylko będzie sucho muszę zrobić porządną sesję zdjęciową. Ktoś fotograf, ktoś chętny :?:
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-02-23, 09:00

bodek pisze: i na dniach zalewam nową oliwę. Spróbujemy Valvoline VR1 10W60.
jesli jeszcze masz wybór a silnik w BDB stanie zalej go VR1 5/50. sam latam na 10/60 i jednak w chłodne dni widzę że ciężko się rozgrzewa i na starcie jest trochę za gęsty przy obecnych temperaturach. Ogólnie polecam VR1 latam na nich od dosć dawna i zawsze się sprawdzał w różnych autach
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-23, 20:10

Wóz już zalany więc po ptokach. Złoże co miałem złożyć po robocie i poujeżdżam trochę :-) Silnik po gruntownym przewietrzeniu, na nowych pierścieniach i uszczelkach ale przy upalaniu swoje oliwki musi łyknąć. Oprócz temperatury i ciśnienia oleju było to kolejnym z kryteriów wyboru 10W60. Zastanawiałem się jeszcze nad Motulem 15W50 bo głównie mi chodzi o temperaturę w lato. W zimę bardzo długo go rozgrzewam i raczej rzadko jeżdżę. Wcześniej jeździłem na M1 5W50 i już z doświadczenia wiem, że ten olej lubi przechodzić do komory spalania.

Dzięki za opinię.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

JackobQ
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-02-13, 19:20
Lokalizacja: Seroc,W-wa

Post autor: JackobQ » 2011-02-23, 22:30

Co ty opowiadasz? Ja jak miałem SR20VE złożone to przez 5000km (od wymiany do wymiany) to ani grama oleju motor nie pobierał, nawet przy ostrym upalaniu.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-23, 22:54

Jakoś nie potrafię w to uwierzyć ale widać silnik silnikowi nie równy a i upalanie upalaniu nie równe. SR20VE też potrafią wypić oliwy i nie ma cudów, żeby tak nie było. W trasie 1500km nie upił w zasadzie nic, na mieście mu się zdarza ale bez tragedii.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-24, 12:39

No ja powiem że Coobcia w sunnym też grama nie bierze przy takim upalaniu jak on upalał :-P

JackobQ
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-02-13, 19:20
Lokalizacja: Seroc,W-wa

Post autor: JackobQ » 2011-02-24, 13:38

Mój był upalany tylko na mieście i nawet w weekendy w warunkach torowych więc podejrzewam, że możesz mieć coś nie tak skoro mówisz, że jest po remoncie (wymiana pierścieni itd).

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-24, 20:57

A ja wiem, że nawet VE łykają tylko nikt się do tego nie przyznaje :-) Silnik, który budowałem, swoje kilometry już miał. Zrobiłem rewizję panewek, nie szlifowałem cylindrów, zapodałem standardowe pierścienie więc jest złożony trochę luźniej niż fabryka. Sportowe silniki składane na luźno potrafią wypić 2l oleju na jeden wyścig. Podobna np. była nasza V8 w rajdówce, budowana przez Edelbrocka. Gdybym uważał obecny stan za awarie to raczej nie chwalił bym się tym podczas sprzedaży auta ;-) Ciśnienie na garach wzorowe, wóz podaje, jest bezawaryjny, nie dymi! i tyle wystarczy. A, że czasami trzeba uzupełnić stan oleju, trudno. Z drugiej strony to nawet lepiej bo dolewam świeżej oliwy. Jak napisałem wcześniej 1500km trasy praktycznie zero ubytku (W granicach błędu pomiarowego). Nie mam więcej do dodania.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”