Strona 8 z 18

: 2010-07-22, 23:11
autor: Kenet
Dziś zaliczyłem rundkę za kółkiem Sunnego i przyznam że jedzie męsko, a prowadzenie bardzo fajne, o parę klas lepsze jak w mojej Astrze. Sprżęt konkretny i mega przyjemnie się nim jeździ, co tylko potwierdza Coobcia uśmiech na każdej focie z pojeżdżawek.

: 2010-07-26, 07:22
autor: PumaRST
Coobcio i jak ci poszło w Ułężu??

: 2010-07-26, 09:54
autor: Coobcio
2 w klasie IV i 5ty w generalce... Paweł GTI-R z Coobcio Garage będąc pierwszy raz na takiej imprezie wklepał mi ze 20 sek po trzech odcinkach i był 2 w klasie V i 2 w genralce :D

Fakt że na bardzo biednych oponach byłem bo szkoda mi było slików :D
Choć Paweł też leciał na zwykłej oponie :P

Wyniki oczywiście nie uwzględniające pewnego Lancera EVO 9 który startował w klasie gość i dokopał wszytkim strasznie:P

Oto wyniki: http://www.ak-krolewski.pl/doc/2010/201 ... TJ%202.pdf

: 2010-07-26, 10:01
autor: PumaRST
Coobcio pisze:Kolejna zabawa to pewno będzie tutaj:
Obrazek
chodziło mi o ten start ;-)

co do naszej rozmowy ostatniej wcale nie jest tak łatwo z tą częścią bede musiał dłuzej poszukać ale znajde ją dla ciebie :]

: 2010-08-28, 17:44
autor: xtomek
Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look by Coobcio. Co nowego w temacie 250KM N/A ? Wiesz, że czekamy na ewentualne fruty :-P Zapomniałeś o tym wariacie?

: 2010-08-28, 22:46
autor: Michalllo
Coobcio tak się zajął innymi autami że zapomniał o swoim ;p jeszcze trochę i będzie miał najsłabsze auto w klubie :D ;) ;p

: 2010-08-29, 11:18
autor: Coobcio
Pewno w poniedziałek na Hamowni będę testować co przyniósł nowy kolektor wydechowy od MC-a :D
A tak to stoi obuty w 4ry sliki, bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...

A tak to trochę roboty mi się namnożyło, kupiłem 2 Saaby, z czego z jednego chciałbym zrobić ćwierćmilówkę, bowiem ma silnik B204 który fabrycznie bez dotykania się do dołu(no może poza usówaniem wałków wyrównoważających) jest w stanie wytrzymać 700KM - mam cały artykół na ten temat jak ktoś jest zainteresowany to mogę podloinkować :)

: 2010-08-29, 11:28
autor: Michalllo
Ojoj może być ciekawie :)

: 2010-08-29, 11:42
autor: podj
Czy dobrze myslę ?? chcesz zamocować stabilizator z tyłu do amortyzatorów, a przedni wyląduje od wahaczami jak w sentrach ??

: 2010-08-29, 20:24
autor: worm#21
Przeczytałem cały temat ,niezły projekt pozazdroscic zaparcia <brawo>

Gratki <ok>

Pozdr <ok>

: 2010-08-29, 22:31
autor: Kondziu_L
Coobcio pisze:bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...
Też nad czymś takim myślałem ostatnio, nie wiem tylko o ile bezpiecznie można punkt zaczepu łącznika przesunąć bez wprowadzania za dużych naprężeń na mocowaniach stabilizatora. O ile Coobciu chcesz te punkty przesunąć???

: 2010-09-01, 00:13
autor: Coobcio
nie mierzyłem tak na ok ok 3cm... Już tak od dawna latałem po przejściu na tylne amorki z GTI-r ale zrobiłem to drut metodą - płaskownik o średnicy 2mm zawinąłem w oku stabilizatora, przewierciłem wiertarką tak że przechodził przez niego gwint z łącznika i już... wada tego była taka że się obkręcał zawinięty płaskownik i po sezonie trzeba było zmieniać łączniki bo je urywało...

: 2010-09-10, 14:32
autor: calatrava
Customowy kolektor od Mc już został stestowany???

: 2010-09-12, 01:19
autor: mimier
gdzieś widziałem jak w hondzie zrobiono "vtec less" czyli jak dobrze zrozumiałem to auto pracowało przez cały czas na zmienionej fazie...dałoby się takie coś w VVL zrobić i jakie by miało to efekty?

: 2010-09-12, 02:19
autor: Jarzyn
Pewnie większe spalanie i hałas, dziwna charakterystyka i niestabilne wolne obroty.

: 2010-09-12, 11:47
autor: Coobcio
Zupełnie się to mija z koncepcją zmiennej fazy...
Poto ją wymyśłono żeby silnik miał wysyką kultuę pracy do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...

: 2010-10-03, 00:49
autor: Limon
Jak tam Coobcio po dzisiejszej wizycie sunnego z przepustnica q45 :mrgreen: Wsadzamy w zime taką do Ciebie w zimowe garażowanie :-P Bo ile moze juz ona leżeć na tej półce :-P

: 2010-10-03, 08:55
autor: Coobcio
Jest motywacja bo nie chce mi się zakłądać z powrotem serii od xTomków :P

: 2010-10-03, 15:51
autor: xtomek
I słusznie, plany były bardziej ambitne.... pod 250 KM :mrgreen: Trzymam kciuki i bardzo mocno analizuję Twoją PW względem rudej oczywiście. Sorki za mini OT.

: 2010-10-03, 18:26
autor: PumaRST
xtomek pisze: i bardzo mocno analizuję Twoją PW względem rudej oczywiście. Sorki za mini OT.
Coobcio mam nadzieje że nie chcesz zhandlować skrzyni do "Chrupka"

Sorry za ciąd dalszy OT

: 2010-10-04, 21:35
autor: xtomek
No cóż, Coobcia projekty są bardzo ambitne, zobaczymy...... ;-)

: 2010-10-04, 23:30
autor: Coobcio
Ja już mam plan co do Sunnego i to bardzo gruby na jego wykonanie mam całą zimę i oby tylko dolar był tani... Z czasem odkupię wałki N1 a może Frankliny STG 4 :> ??
Do tego zawory supertecha i takie tam...

Trzeba szlaki przecierać i nie spocznę na laurach puki nie osiągnę wyniku na poziomie 240KM w wolnossącym w pełni ulicznym 2.0 silniku nissana - no chyba że mu ciut pojemność zwiększę np. tulejowaniem i tłokami fi 90mm co by mi dało 2182ccm :D :D :D

: 2010-10-05, 07:23
autor: PumaRST
no i pięknie, wiec widze że 16.10.2010 nie pojedziesz na superOes, szkoda. No ale powodzenia w budowie nowego silnika i do zobaczenia na torze w przyszłym sezonie :mrgreen:

: 2010-10-09, 21:36
autor: NadiR
Coobcio pisze: do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
Ale V-tec Hondy np. z Accorda od 98r. 1.8 zaczynając do 4,5k obrotów to nic nadzwyczajnego, życie jest dop. powyżej 5k, wtedy akcja burza :) , ale i pali, zresztą jak każdy powyżej tej wartości.

: 2010-11-14, 18:21
autor: Tony
Z racji słonecznej pogody wybrałem się na spacerek, los chciał iż zahaczyłem o Coobcio Garage :mrgreen:
korzystając z okazji strzeliłem fotkę słoneczku :P
Super się prezentuje live ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-11-15, 19:00
autor: bodek
Poprawię Ci zdjęcia. A tak na marginesie to chyba napiszę tutorial jak wklejać foty a nie linki.

Już przyklejony, koniec OT

: 2010-11-15, 20:43
autor: xtomek
Wreszcie z tym tutorialem mamy porządek. :-P
Pozdro
ruda

: 2010-11-15, 20:45
autor: Ryba
Kurcze jakie to ma kapcie :) Rasowo to wygląda :)

: 2010-11-15, 21:01
autor: Coobcio
Auto wyciągnięte, na dniach będę spełniał swoje fantazje motoryzacyjne jeśli chodzi o dopieszczanie SR20VE :D
Już komplet sprężyn Brian Crower zanabyłem, wygrzebałem nawet tłoki z SR16VE, które jutro będę dawać do splanowania od góry o 1mm, potem czeka mnie wyważanie ich no i jak się odpędzę od tych Saabów to wchodzę na ostro, obym tylko zdążył przed pierwszym śniegiem :)

: 2010-11-15, 21:04
autor: xtomek
A co z rudzielcem w kolejce ? 2-ga liga gotowa do modów. Mieliśmy spadek odziedziczyć?