Dzięki DiLGT, ale w gruncie rzeczy do więcej jest do zrobienia w GTku niż jest zrobione niestety
[ Dodano: 2015-06-28, 23:22 ]
Ja jestem po wymianie na XADO 5W50, pierwsze wrażenie......zawiodłem się, ale tylko na 10 minut
Od początku: Zagrzałem silnik, wlałem płukankę Liqui Moly (szajs ale przy przebiegu 4k od remontu wystarczy), po 15 minutach zlałem ten "syf". Jako że korek mam od Benka Greddy Style z magnesem, to wszelakie resztki docierania zostały na korku, było tego tyle co połowa paznokcia. Wymieniłem napinacz na używkę z SR16VE (wygląda identycznie jak mój stary, ale inaczej chodzi niż mój), filtr Knecht, olej wspomniany XADO Street Racing 5W50. 10s kręcenia bez świec i pierwsze odpalenie....napinacz dre ryja, ciśnienie 5,7bara. Po 2s napinacz się uspokoił, ciśnienie spadło do 3,5-4bar, ale praca silnika mnie jakoś nie zadowalała. No nic mówię, trudno sam chciałem. Zostawiłem silnik, żeby się nagrzał na jałowych i tu zaczyna się robić ciekawie, silnik zaczyna wyrównywać ruch, lekko przycicha i po ok 10-15 minutach można powiedzieć, że zacząłem czerpać przyjemność, ze słuchania mojej SRki. Fakt że klawiatura dalej klekocze, ale już nie jak 3.0diesel z mercedesa beczki, a bardziej jak i-CDTI Hondy
Martwi mnie tylko, że na jałowych rzędu 800-850 przy włączonej klimie, światłach itd. ciśnienie oleju spada do 0,7-1bar. Zastanawiam się, czy nie zakręcić AAC, co by 1k rpm było.
Dodatkowo wymieniłem świeczki na NGK BKR6EY-11, założone z indeksowaniem
A w garażu czeka skrzynia z P11 SLX + półosie kompletne z P11GT, bo moje przeguby wewnętrzne już mają mega luz. Łożysko oporowe wydaje wkurzające dźwięki to też zanabyłem NTN nóweczkę
Jutro może wreszcie jakieś foty cyknę to i aktualizację zrobię