[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To trzeba będzie pompę paliwa zapodać z diesla bo przy tej to wam się zacznie paliwo do zbiornika cofać

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Coobcio.... odnośnie tej Twojej przepustnicy Fi85, może zrobimy jakąś podmianę i wystarczy Ci moje Fi 70 
A na poważnie, to czy jest sens ładować większą przepustnicę np. taką o średnicy 85 do kolektora w którym nie ma możliwości powiększyć wlotu i jest teraz około Fi 66 ?
A na poważnie, to czy jest sens ładować większą przepustnicę np. taką o średnicy 85 do kolektora w którym nie ma możliwości powiększyć wlotu i jest teraz około Fi 66 ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Górną połowkę kolektora chciałbym jakąś wystrugać, swojego czasu w KMS robili Sunnego na tłusto i takie coś mu zapodali właśnie na przepustnicy 85mm:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f8 ... 7616d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f8 ... 7616d.html
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ładnie to wygląda no i w tym wypadku ma sens przepustnica 85mm A może lepiej podwójną zapodać jak u mnie ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Ładnie to zrobili i faktycznie można w ten sposób sobie zbadać zachowanie motoru przy różnych długościach kanałów dolotowych
Jedyne co mnie martwi to to, iż nierdzewka/kwas łatwo się nagrzewa i bardzo wolno oddaje temp.
Ponawiam jednak pytanie biorąc za przykład mój przypadek, mam kolektor plastikowy i na maksa mogę w nim wystrugać średnicę wlotu około 70mm .... czy będzie sens jakbym sobie zrobił np. taką przepustnicę o średnicy listka Fi 85-90 i np. zrobił cały dolot na takiej samej śrdnicy ? Co się stanie jak zapodam czujnik z przepływki w większą rurę ?
Ponawiam jednak pytanie biorąc za przykład mój przypadek, mam kolektor plastikowy i na maksa mogę w nim wystrugać średnicę wlotu około 70mm .... czy będzie sens jakbym sobie zrobił np. taką przepustnicę o średnicy listka Fi 85-90 i np. zrobił cały dolot na takiej samej śrdnicy ? Co się stanie jak zapodam czujnik z przepływki w większą rurę ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Trzeba stroić po zmianie przepływki lub średnicy rury w którą jest zamontowana.
Jak otwór w kolektorze ssącym masz 70mm to przepustnicę gazu można ciut większą dać bo i tak ośka stanowi grubą zasłonę.
Jak otwór w kolektorze ssącym masz 70mm to przepustnicę gazu można ciut większą dać bo i tak ośka stanowi grubą zasłonę.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Znając Twoje zamierzenia, powtarzam tutaj to, co już zapodałem dla Ciebie na innym forum:
http://www.victorylibrary.com/brit/compression-c.htm
Jest realna szansa na 250 KM z Twojego motora
p.s.
Widzę, że schabem przyjedziesz do Ryk. Całkiem niezły pomysł.
http://www.victorylibrary.com/brit/compression-c.htm
Jest realna szansa na 250 KM z Twojego motora
p.s.
Widzę, że schabem przyjedziesz do Ryk. Całkiem niezły pomysł.
Ostatnio zmieniony 2010-07-07, 08:07 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stary super Stronka - Dziękuje
Tak czysto teoretycznie licząc to na tą chwilę mam 114,5KM z litra pojemności przy stopniu sprężania 11:1
Podnosząc stopień sprężania z 11:1 do 13:1 to zwiększam według tego wzoru teoretyczną sprawność silnika o 5% a więc powinienem uzyskać 120,2KM z litra co mi daje 240,4KM w moim Sunny VVL - pasuje i już tylko 10KM by mi brakowało by mieć upragnione 250
Oczywiście to są obliczenia teoretyczne, co wyjdzie w praktyce przekonamy się nie bawem
Tak czysto teoretycznie licząc to na tą chwilę mam 114,5KM z litra pojemności przy stopniu sprężania 11:1
Podnosząc stopień sprężania z 11:1 do 13:1 to zwiększam według tego wzoru teoretyczną sprawność silnika o 5% a więc powinienem uzyskać 120,2KM z litra co mi daje 240,4KM w moim Sunny VVL - pasuje i już tylko 10KM by mi brakowało by mieć upragnione 250
Oczywiście to są obliczenia teoretyczne, co wyjdzie w praktyce przekonamy się nie bawem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Sam zbaraniałem, jak zobaczyłem, ile wiedzy teoretycznej i praktycznej można na ich stronach znaleźć.
Ostatnio zmieniony 2010-07-07, 08:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W przyszłym tygodniu - czekam tylko na termin z waszą hamownią mi pasuje czwartek oraz piątek
może środa jeszcze 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakoś nic się u mnie ostatnio z Sunnym nie dzieje, jedynie wymiana oliwy - obecnie testować przez weekend będę olej marki Petronas 10w60 full syntetic....
Weekend zapowiada się ciekawie, wreszcie pojadę na prawdziwym sliku - dzięki KIVI
W Sobotę będę latać na torze w Miedzianej Górze - TOR KIELCE
A w Niedzielę atakuję Nowe Miasto nad Pilicą - oj będzie się działo
Po tych występkach planuję podziałać coś grubiej z mocą i pobawić się z zawiasem - dolna przednia rozpórka, pokąbinuje coś z kątem wyprzedzenia kół przednich oraz przede wszystkim popracuje nad zmianą mocowania łącznika stabilizatora oraz będę skracać sam stabilizator coby sztywniejszy był - tzn. krótsze ramie, przy okazji będzie lżejszy
A puki co przypomnijmy sobie wyszyscy stare odległe miłe wspomnienia, pamięcią sięgając do 1.4 mili na Bemowie - czerwiec 2010 :
Coobcio Vs. Porsche 928 5.0 V8 300KM
http://www.youtube.com/watch?v=3TdwNpeSXQU
Coobcio Vs. GOLF 4x4 COMPSPORT 500HP+
http://www.youtube.com/watch?v=oxVzDAIu3FM
Weekend zapowiada się ciekawie, wreszcie pojadę na prawdziwym sliku - dzięki KIVI
W Sobotę będę latać na torze w Miedzianej Górze - TOR KIELCE
A w Niedzielę atakuję Nowe Miasto nad Pilicą - oj będzie się działo
Po tych występkach planuję podziałać coś grubiej z mocą i pobawić się z zawiasem - dolna przednia rozpórka, pokąbinuje coś z kątem wyprzedzenia kół przednich oraz przede wszystkim popracuje nad zmianą mocowania łącznika stabilizatora oraz będę skracać sam stabilizator coby sztywniejszy był - tzn. krótsze ramie, przy okazji będzie lżejszy
A puki co przypomnijmy sobie wyszyscy stare odległe miłe wspomnienia, pamięcią sięgając do 1.4 mili na Bemowie - czerwiec 2010 :
Coobcio Vs. Porsche 928 5.0 V8 300KM
http://www.youtube.com/watch?v=3TdwNpeSXQU
Coobcio Vs. GOLF 4x4 COMPSPORT 500HP+
http://www.youtube.com/watch?v=oxVzDAIu3FM
Ostatnio zmieniony 2010-07-13, 11:26 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bedziesz grzebał Sunniaczka, jak zapowiadałeś? Może z tą przepustnicą do rudej i.... decalsami pogadamy. Juz masz 2 wozy oklejone. Kiedyś byłem przeciw naklejkom, ale w tym garage.... 
p.s.
Sam robię naklejki w dowolnej ilości, tylko pliki w Corelu pls
p.s.
Sam robię naklejki w dowolnej ilości, tylko pliki w Corelu pls
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej hej chłopaki 
Wieczorkiem fotki z Nowego miasta zapodam jakieś - z Kielc nic nie mam
PS. Kolego z łodzi bardzo proszę prześlij mi ten kolektor wydechowy to go wsadzę i tu w wawie przetestuje, praktycznie nie opuszczając hamowni...
A co do wypadu do was to z miłą chęcią bym zebrał jakąś ekipę i odwiedził was w którąś środę
Wieczorkiem fotki z Nowego miasta zapodam jakieś - z Kielc nic nie mam
PS. Kolego z łodzi bardzo proszę prześlij mi ten kolektor wydechowy to go wsadzę i tu w wawie przetestuje, praktycznie nie opuszczając hamowni...
A co do wypadu do was to z miłą chęcią bym zebrał jakąś ekipę i odwiedził was w którąś środę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje towarzyszu znalazłem trochę swoich fotek na stronie Superoesu, oto i one:




Ps. zabawa była mega wypaśna, troszkę szkoda że na tył mi sliki nie podpasowały ale za to miałem namiastkę driftu w aucie FWD, choć o mało się nie roztrzaskałem o pewną skarpę na odcinku leśnym, do tej pory jak o tym myślę to aż mi skręca ja ja
Jak tam nie kontrolowanie już pirłety kręciłem to zamiast kminić jak się z tego wybronić to ja sobie przypominałem numer telefonu do Piotrka - kolegi od lawety
hehe no ale jakoś się udało auto bez najmniejszego zadrapania dotarło do domu
PUMO gdzie mogę zobaczyć wyniki
[ Dodano: 2010-07-20, 22:30 ]
Tor Kielce to była sobota a w niedzielę śmigaliśmy na lotnisku w Nowym Mieście, też parę foto z tej imprezy posiadam:





I Grupowe z Pawłem:


Kolejna zabawa to pewno będzie tutaj:





Ps. zabawa była mega wypaśna, troszkę szkoda że na tył mi sliki nie podpasowały ale za to miałem namiastkę driftu w aucie FWD, choć o mało się nie roztrzaskałem o pewną skarpę na odcinku leśnym, do tej pory jak o tym myślę to aż mi skręca ja ja
Jak tam nie kontrolowanie już pirłety kręciłem to zamiast kminić jak się z tego wybronić to ja sobie przypominałem numer telefonu do Piotrka - kolegi od lawety
hehe no ale jakoś się udało auto bez najmniejszego zadrapania dotarło do domu
PUMO gdzie mogę zobaczyć wyniki
[ Dodano: 2010-07-20, 22:30 ]
Tor Kielce to była sobota a w niedzielę śmigaliśmy na lotnisku w Nowym Mieście, też parę foto z tej imprezy posiadam:





I Grupowe z Pawłem:


Kolejna zabawa to pewno będzie tutaj:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe mnie to nawet parę maluchów objechało - 126P hahahaha widać jaki jestem mega leszczu 
Ps. powoli zaczynam Keneta Primerę reanimować ale jak ją skończę - myślę że ze 5-6 godzinek się zejdzie ze ściąganiem głowicy i ponowny wsadem...
Ale jak to uczynię to w swoim słoneczniku przesuwam odcinkę na 8500 zawsze mi troszku tego zapasu brakuje na tego typu pojeżdżawkach a to na 1 by ciasne winkle pojechać a to by na prostej nie bić III biegu na 0,5 sekundy...
NO i myślę że deczko czasik na ćwiarteczkę się poprawi
A żeby nie było że jestem mega okrutny leszcz tylko tami malutki to dodam że z tyłu śmigałem na urwanym łączniku stabilizatora - mam nadzieję że to troszkę mnie usprawiedliwie
Ps. powoli zaczynam Keneta Primerę reanimować ale jak ją skończę - myślę że ze 5-6 godzinek się zejdzie ze ściąganiem głowicy i ponowny wsadem...
Ale jak to uczynię to w swoim słoneczniku przesuwam odcinkę na 8500 zawsze mi troszku tego zapasu brakuje na tego typu pojeżdżawkach a to na 1 by ciasne winkle pojechać a to by na prostej nie bić III biegu na 0,5 sekundy...
NO i myślę że deczko czasik na ćwiarteczkę się poprawi
A żeby nie było że jestem mega okrutny leszcz tylko tami malutki to dodam że z tyłu śmigałem na urwanym łączniku stabilizatora - mam nadzieję że to troszkę mnie usprawiedliwie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM