Strona 7 z 8
: 2011-06-27, 18:30
autor: MichałB86
Zacny wynik jeszcze trochę popracować nad Nm i będzie super. Gratulacje. Powodzenia w dalszych modach.
: 2011-06-27, 19:28
autor: tomiw
Ładnie! Ale chyba coś nie tak z tą hamownią bo niuton ci wyszedł 3Nm więcej niż seria.. Podejrzane! U mnie było bez przepustnicy 171Nm. Który bieg i jakie przełożenie?
: 2011-06-27, 19:39
autor: Mas
tomiw pisze:Ładnie! Ale chyba coś nie tak z tą hamownią bo niuton ci wyszedł 3Nm więcej niż seria.. Podejrzane! U mnie było bez przepustnicy 171Nm. Który bieg i jakie przełożenie?
U mnie seria miała 158Nm, więc nie jest tak źle
Tym bardziej, że 171 miałeś już z ogarniętym zapłonem
Hamowane było na 4 biegu, jakie przełożenie niestety nie spojrzałem
- powinno być 52 z tego co pamiętam.
: 2011-06-28, 18:29
autor: Hahkuh
...engine power wkrótce wzrośnie na bank,
ale póki co to i tak masz MEGA miazgę w bagażniku!
I TO SIĘ NAZYWA GŁOŚNE GRANIE!!
: 2011-06-28, 20:18
autor: Mas
Hahkuh pisze:...engine power wkrótce wzrośnie na bank,
ale póki co to i tak masz MEGA miazgę w bagażniku!
I TO SIĘ NAZYWA GŁOŚNE GRANIE!!
teraz się skupię na szukaniu Nm - może jeszcze coś z dolotem porzeźbię...
bo
tomiw ciągle tu jeszcze dzierży rekord Nm w QG18
a pod 180Nm miło by było podejść...
w bagażniku... coś tam brzdąka
raptem 116dB kiedyś
Vilq zmierzył
: 2011-06-28, 20:39
autor: tomiw
Mam nadzieję że ja też niedługo wykres pokażę.. może miesiąc.
A zdjęcia bagażnika są zajbiste! 116 dB to prawie jak startująca rakieta
: 2011-06-28, 20:45
autor: Hahkuh
Mas pisze:w bagażniku... coś tam brzdąka
raptem 116dB kiedyś
Vilq zmierzył
...włosy można basem suszyć
: 2011-06-28, 21:47
autor: Cubuś
fajna, szybka n16
gratki wyniku na hamowni, no i dzięki za pojedynek na 1/4
: 2011-06-29, 10:03
autor: Mas
tomiw pisze:116 dB to prawie jak startująca rakieta
Hahkuh pisze:...włosy można basem suszyć
oj tam, oj tam
[ Dodano: 2011-06-29, 11:06 ]
Cubuś pisze:fajna, szybka n16
gratki wyniku na hamowni, no i dzięki za pojedynek na 1/4
w przyszłym roku też mam nadzieję, że się w półfinałach spotkamy (tyle, że na inny wynik liczę
)
i jednak w przyszłym roku koło zapasowe i inne graty wyrzucę z bagażnika co by szanse zwiększyć - w tym roku tylko suba i torbę z narzędziami wyjmowałem - i lenistwo się zemściło
.
Pozdrawiam
: 2011-06-29, 13:39
autor: tomiw
No ta różnica w wadze na korzyć sunnego mogła być decydująca
: 2011-06-29, 14:04
autor: Cubuś
tomiw pisze:No ta różnica w wadze na korzyć sunnego mogła być decydująca
myślę, że róznica wagi wyrównała się z różnicą mocy
troche lepiej wystartowałem i dlatego na mecie byłem pierwszy
: 2011-07-20, 15:46
autor: Hahkuh
...mówisz, że ->
http://www.youtube.com/watch?v=LQi-z5SbbPo - zagrałoby teraz jeszcze bardziej przyzwoicie?
: 2011-07-20, 16:40
autor: Mas
zdecydowanie
muszę to jakoś kiedyś bardziej profesjonalnie pomierzyć ale różnica jest bardzo duża.
znacznie poprawił się środek, pojawiła się fajna góra. niskie bez zmian - czyli ciągle miło
[ Dodano: 2011-07-20, 18:47 ]
najbardziej słychać co się zmieniło na lepsze przy kawałkach akustycznych - testowo stara płytka Tracy Chapman i lekki szok jak dobrze to zagrało
[ Dodano: 2011-08-08, 10:45 ]
a ze spraw bardziej mechanicznych to auto trafiło dziś do Przemo-car - chłopaki robią całość od kolektora do końca z kwasa, na 2 tłumikach.
Zobaczymy jak to będzie słychać - obiecali, że będzie w miarę cicho
[ Dodano: 2011-08-09, 21:54 ]
wygląda teraz bardzo skromnie - i tak miało być
jest fajnie cicho - na jałowych chodzi praktycznie jak seria.
przy jeździe ze stałą prędkością 100, 120, 140 - cisza - słychać tylko szum opon i wiatru
oczywiście z pedałem w podłodze trochę hałasuje i ryczy
- w końcu zachowany jest pełny przelot 2 cale
[ Dodano: 2011-08-21, 21:21 ]
foto i video
:
start zatrzymanego auta:
http://www.youtube.com/watch?v=8obeRqmwxQk
przejazd 1:
http://www.youtube.com/watch?v=ia3ANM5AUPU
start z rolki na 2 biegu:
http://www.youtube.com/watch?v=tdm9XZgcnKs
przejazd 2:
http://www.youtube.com/watch?v=sUQu-nP4cts
: 2011-08-22, 15:17
autor: Hahkuh
...wydech prezentuje się mega zacnie (ciekawe kiedy ja się wreszcie dorobię przelotu z kwacha
) ...filmików jeszcze nie widziałem (bo nie miałem dostępu do kompa z dźwiękiem)...
Pozdrawiam!
: 2011-08-22, 15:25
autor: Ryba
Fajnie brzmi
ale wrażenie jest jak się ogląda że to tak jakby buczy ale stożek
: 2011-08-22, 17:14
autor: bombel
Jest nieźle
Obada się na zlocie za tydzień
: 2011-08-22, 19:54
autor: Mas
Ryba pisze:Fajnie brzmi
ale wrażenie jest jak się ogląda że to tak jakby buczy ale stożek
wydech trochę słychać, ale to fakt, że stożek robi swoje
Wydech miał być cichy i jak na 2 cale przelot taki mi się wydaje - tu filmik jak brzmi na postoju:
http://www.youtube.com/watch?v=VzF77cPW0yU
to że trochę kopci to nic złego - świeżo odpalony a stał sobie z godzinkę na deszczu
[ Dodano: 2011-08-22, 20:55 ]
bombel pisze:Jest nieźle
Obada się na zlocie za tydzień
oczywiście
: 2011-08-23, 14:29
autor: tomiw
Ładnie! Jak będę w domu to obczaję dźwięk na filmikach.
edit.
Obczajony! Dobrze jest.
: 2011-08-23, 16:54
autor: Hahkuh
...fajnie pierdzi, chociaż zapewne 'na żywca' brzmi o wiele lepiej...
...good job M8!
: 2011-09-12, 18:51
autor: Mas
przy weekendzie wziąłem się wzorem
Oleja za zabezpieczenie belki pod chłodnicą, bo ją ruda trochę zaczęła podgryzać.
Po oczyszczeniu z rdzy poszedł podkład reaktywny, podkład zabezpieczający x2 i baranek x2.
Po podkładach:
po baranku:
Jak widać przy okazji dostało się podkładem całemu pasowi przedniemu i kątownikowi
Na pierwszej focie widać też tajne elementy mojego nowego testowego dolotu.
Wydaje się, że jest lepiej, ale bez strojenia ciężko to obiektywnie ocenić - cała mapa się niestety rozjechała po zmianie wydechu i dolotu...
Coś tam poprawiłem na oko, ale tu bez
Bodka i szerokopasmówki się nie obejdzie
: 2011-09-12, 20:33
autor: Modzelitto
Fajnie to ogarnąłeś. Zwróciłeś może uwagę, jak u Ciebie wygląda belka pod chłodnicą od strony wewnętrznej? Bo w zeszłym roku, jak robiłem to samo w N16 mojej mamy, pamiętam że właśnie tam najbardziej się korozja rozpanoszyła
.
: 2011-09-25, 01:06
autor: Mas
Modzelitto pisze:Fajnie to ogarnąłeś. Zwróciłeś może uwagę, jak u Ciebie wygląda belka pod chłodnicą od strony wewnętrznej? Bo w zeszłym roku, jak robiłem to samo w N16 mojej mamy, pamiętam że właśnie tam najbardziej się korozja rozpanoszyła
.
Dzięki
U mnie belka była podrdzewiała ze wszystkich stron - na szczęście tylko powierzchniowo i szczotką drucianą dało radę to zedrzeć mniej-więcej do gołego metalu.
Najgorzej było chyba jednak od przodu i od spodu belki.
Wewnątrz belki (pod samą chłodnicą) dostęp jest słaby - co się dało to wyczyściłem a później dałem tam grubiej podkładu reaktywnego. Gdzieniegdzie (np. przy dolnych mocowaniach chłodnicy) wręcz wlewałem go z pędzla w trudno dostępne miejsca
- na pewno nie zaszkodzi
[ Dodano: 2011-09-25, 02:08 ]
Dzisiaj auto wystrojone u
Bodka - się mapa porządnie rozjechała po ostatnich modach.
podobno nawet zmienną fazę dało się dzisiaj usłyszeć
: 2011-09-25, 11:50
autor: tomiw
Czekamy na hamownię!
: 2011-09-26, 21:14
autor: bodek
: 2011-09-27, 05:41
autor: bombel
Szczególnie, że skrzynia w 1,8 i 2,0 jest taka sama
: 2011-09-27, 16:48
autor: tomiw
No widziałem coś takiego, chyba grecy zrobili coś takiego, na youtube są nawety filmiki. Zapier.. to
: 2011-09-27, 16:52
autor: Hahkuh
....woooo, to dopiero byłby fest cipkowóz!
: 2011-09-27, 17:00
autor: Modzelitto
tomiw pisze:No widziałem coś takiego, chyba grecy zrobili coś takiego, na youtube są nawety filmiki
Zapewne chodzi Ci o ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=ZnGKlUqRer8
Co prawda to SR16VE ale za to N1
: 2011-09-27, 19:12
autor: tomiw
Ja sporo myślałem o swapie na coś z rodziny SR ale dałem sobie spokój głównie ze względu na to co czytałem w temacie o N16 GTiR. W N16 po lifice było by jeszcze gorzej ze względu na CAN do komunikacji z częścią komponentów więc tylko stadalone by wchodził w grę.
No ale Mas ma N16 przed liftem więc jak ma czas, chęci i worek złotych smoków to myślę że warto!