jendak ja źle mierzyłem. na zamkniętej przepustnicy jest 0,46V na otwartej maksymalnie 4,02V tak więć tak jak mniej więcej jak podaje manual. wyczyściłem przy okazji przepustnice oraz przepływomierz.
jutro sprawdze jeszcze komputer oraz wiązke łączącą kompa z przepływką oraz czujnikiem przepustnicy.
[ Dodano: 2014-09-14, 13:10 ]
coś tam sprawdzałem jeszcze co i jak. niby wszystko jest tak jak powinno być..
wiązka ma ciągłość, tps ok, przepływka ok. komputer nie śmierdzi spalenizną, piny całe. świece wyglądają na też okej.
komputer:
![Obrazek](http://4.t.imgbox.com/krXFNNWv.jpg)
świece:
no i teraz hit. jak kładłem wiązki to wycinałem z niej kabelki od ABS'u i tak się rozpędziłem, że wyciąłem z niej kostke od sondy lambda, której i tak w dawcy nie było. zatem plan jest taki by kupić sonde i ją wmontowac i zobaczyć co wtedy będzie się działo.
po rozpruciu wiązki dostałem się do miejsca "cięcia". jak widac na zmiaeszczonym niżej foto, kabel idący od kostki barwy białej łączy się z kabelkiem barwy brazowej...- czy to fabryczny twór?
z racji tego, że w kolektorze ani ogólnie w wydechu nie przewidzialem miejsca na sonde, gwint jaki wspawam w wydech nie ma dla mnie różnicy. gdzieś widziałem, że sonda do SR20 pasuje z jakiegoś OPLA..? ma ktoś jakieś info, z jakiego? zapewne nowa oplowska będzie tańsza niż nowa do nissana...
pozdrawiam