Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-06, 22:05

Ktoś ma jakiś pomysł?
Link z odpalenia na kompie z sr20del powyżej - jak widać, mimo niezłożonego dolotu i braku kolektora wydechowego silnik ochoczo wchodzi na obroty etc.

Dzisiaj złożyłem dolot do końca, założyłem kompa od Sunnego GTi i po adaptowaniu przeszło 30min, po dodaniu gazu, nawet minimalnej wartości silnik zdycha, po kilku kombinacjach i odpięciu przepływki zaczął chodzić na wolnych elegancko, ale nie wkręca się tak jak na DELu, i jakoś jechać mu się nie chce

1. walnięty komp?
2. walnięta przepływka?
3. zalewa?
4. brak sondy daje się aż tak we znaki?
5. TPS?
6. na DEL w miarę spoko, a GTi kaprawo - wtf?
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 22:23 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-06-07, 06:50

na moje dawka paliwa jest nie taka jak trzeba... a ustawiłeś zapłon? moim zdaniem sonda powinna pomóc bo wtedy dociągnie tą mapę paliwa..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-07, 07:45

Wtryski z czego są?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-07, 08:05

wtryski z p11sri
zaplon ustawiony nominalnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-07, 08:11

Podejrzewam przepływkę. GTi i SRi mają inne i stąd może dostawać komp złe info

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-07, 12:43

tez mysle ze to przeplywka, wymienie wklad z GT-dzieki wieśku, i mam nadzieję że wkoncu zabangla tak jak ma...

za karę, że nie pali nie zaloze jej alusków które juz czekaja jakis czas :!: menda jedna nooo :arrow:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-07, 14:27

Sonda raczej nie ma nic do tego, przynajmniej ta pierwsza - ja w N14 miałem odłączoną, bo mi za dużo palił :D

TPS na obu ECU ma te same wartości?
Miałem coś takiego jak miałem MAF wklejony w rurę fi70 lub założony MAF z VQ30.
Teraz jak mam MAF w rurze fi60 i podniesione ciśnienie na listwie paliwa, to jest AFR w normie i ładnie chodzi :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-07, 14:40

TPSy powinny byc te same-może ktoś to sprawdzić?
sonda będzie i być musi w moim samochodzie
reszta gratow to seria, zobaczymy co bedzie na przeplywce z GT
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-10, 14:38

Poszło....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-23, 21:39

kabelkologia:
czy podlaczenie sondy na wiazke z p1197' wymaga przemotania czegokolwiek w wiazce?
komp sunny gti+wiazka p11+sonda sunny/p10gt?
czy poprostu spinam? moze ktos rzucic okiem w schematy?

druga sprawa, dalej mam klopot z przelaniem, wolne trzyma na 1000rpm i chodzi ladnie, natomiast zeby ruszyc przepustnica i ladnie wkrecic silnik to rzecz nie mozliwa, silnik jakby dlawi sie paliwem(a'la procedura startowa) po czym wskakuje na 3500rpm i strzela po wydechu
krecenie zaplonem nic nie daje, czyszenie przeplywki i sprawdzenie szczelnosci dolotu mam juz za soba-na co mam jeszcze pozagladac

FAk!! chce zacząć jezdzic tym autem a juz nie ogarniam :!:

pomoże ktoś w temacie?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-23, 21:41

TPS dobrze ustawiony?
Skoro wiązka z P11, to MAF z czego?
Dolot jest w pełni seria czy większy średnicą?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-23, 21:51

wiażka p11 maf z eGT, komp z sunny gti
TPS nie gmerany, przepustnica z p11sri, wiec mniemam że ma fabryczne wartości
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-23, 21:58

Załóż gaz 2gen i będzie chulac jak wściekłe
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-23, 22:07

mam sie cofac skoro sekwoja czeka na zalozenie??;/
pozatym chcialem zeby zaczelo chodzic na benie i wtedy gaz zapinac;/

czy komp z sunny GTI nie jest kompatybilny z aparatem z p11(2 wtyczki), ktoś mi pisał raz że u siebie musiał fasolke wyciąć prawie na maxa żeby zaplon ustawić-ma to jakiś sens?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-24, 19:51

Powiem CI tak:
każda część jest z innej bajki więc ma to prawo nie działać.
Ja (GA16 NVCS) mam o tyle dobrze, że mam jak zmierzyć AFR i wiedziałem co jest nie tak i co zrobić.
Albo musisz skompletować graty z jednego modelu, albo załatwić pomiar AFR.
Więcej nie jestem w stanie pomóc.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-06-24, 19:56

czyli jednym słowem mówiąc musisz to wystroić...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-24, 20:43

czyli jednym slowem ciemna dupa

ok

mam komp z gti wiec jesli zaloze :
-aparat z gti
-sonda z gti
-przeplywka gti
-przepustnica z TPS od GTI

wtryski mają te same wydajnosci i raczej wykluczam ich podmiane skoro naprzemiennie niektorzy je mondowali z GTI

to czy wtedy bedzie wszystko z jednej bajki i w teorii zacznie gadac jak nalezy?

bo wiązki poza kabelkami na aparatach i czujnikach są te same (electric diagram)

LUB

zakladam kompatybilny komp z p11GT, z immo kluczem i stacyjką i zostawiam osprzet z p11 i bangla

czy taki macie sposob myslenia?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-24, 20:47

Dokładnie <brawo>
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-24, 21:13

podpytaj Tomiego (moderator grupy wlkp) on po przekladce silnika 1,6 na 2,0 oddawal z tego co kojarze CHYBA kompa do rozkodowania immo. wszystko dzialo sie w primerze p11,

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-24, 21:20

Ale tu nie ma immo
Wszytko z jednej parafi musi być i nic pan nie zrobisz
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-24, 21:28

wiem, ze wszystko teraz musi byc pod kompa z gti. tyle wyczytalem. ale nie latwiej jest zostac przy gratach z primy i rozkodowac kompa na ktorym to nie szlo odpalic auta z powodu immo?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-24, 21:40

Lepiej nie lepiej
Zależy co taniej ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-24, 21:55

Fuel implant rób

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-24, 21:59

bombel, Adamus nie ma EcuM ;)
Poza tym, mój sunny śmigał bez strojenia trzymając AFR w granicach normy, wystarczyło podbić ciśnienie paliwa :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-24, 22:18

pany a ile za immo off kasują?
druga sprawa caly czas zaplon mnie meczy bo krece aparatem i nic sie nie dzieje
jutro wykrece srubki i poza zakresami polece, moze to zda egzamin

pozatym mam juz tabele i przemierze raz jeszcze przeplywke tps itd

musi zagadac bo jakas burza sie zaczyna robic w topicu-prosze o wiecej
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-25, 05:51

DubSon, wiem, że nie ma, ale jak by miał to problem by znikł

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-06-25, 07:26

jakby miał to sonda, magik z laptopem i wsio działa :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-25, 07:33

Ad@mus, ile to kosztowało to byś musiał właśnie pytać Tomiego.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-06-25, 07:57

ja uważam ze problem tkwi w źle złożonym rozrzadzie.
Sprobuj zrobić tak ze jedna osoba kręci rozruchem a druga aparatem zapłonowym

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-06-25, 08:15

z tego co się orientowałem to chyba coś koło 300 zeta kosztuje zdjęcie immo
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”