Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
ładnie podaje !
Do startów z miejsca to wypadało by zainwestować w jakieś r1r albo advan ad08 - te ostatnie polecam jak najbardziej:) Bądź przemyśleć temat nowo wprowadzonych semi-slicków BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN cena pasztet , wiec warto wypróbować
Miłego i bezpiecznego upalania !
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Idzie ładnie choć też ciekawi mnie co pokaże od 0 na dobrym kapciu. Modzelitto jechałem z Bomblem to uwierz mi, że jak dobrze nie wystartujesz to po tobie. Na ogólnopolskim pierwszą połowę toru uciekałem a drugą bombel gonił. Na końcowej kresce fartem byłem szybszy o 0,03s. A poza tym panie Bombel r888 mogą być u ciebie do piątku bez problemu. Wiesz jak.
[ Dodano: 2013-09-28, 20:24 ]
Pamiętaj, że jakby co piaskowanie, fosforanowanie, podkład + 2 x czarny mat proszkowo ogarnę dla ciebie w dobrej cenie. Albo inny kolor jeżeli wolisz.
Dodam jeszcze, że r888 jest tak twarda, że jeżeli planujesz polatać po streecie na tych kapciach to daruj sobie prostowanie. Zachowuje się, jakbyś koło pełne od wózka widłowego założył.
lordkain pisze:Modzelitto jechałem z Bomblem to uwierz mi, że jak dobrze nie wystartujesz to po tobie.
Przerobiłem już kilka turbowozów 260+ i jakoś się nie popisały Dlatego jestem ciekaw jak jedzie VET
Samo wypalanie w piecu proszku jest niszczące dla felgi- zwłaszcza wieloletniej i po przejściach. Wymaga to porządnej wiedzy i doświadczenia obsługującego piec. Więc radzę Bombel dobrze się zastanowić nad sensem proszku.
Modzelitto pisze:Samo wypalanie w piecu proszku jest niszczące dla felgi- zwłaszcza wieloletniej i po przejściach. Wymaga to porządnej wiedzy i doświadczenia obsługującego piec. Więc radzę Bombel dobrze się zastanowić nad sensem proszku.
Teściu robi w firmie produkującej części miedzy innymi dla Scanii więc chłopaki wiedzą jak farbę w piecu grzać aby lipy nie było.
[ Dodano: 2013-09-28, 21:33 ]
Raczej piaskowaniem można mocną krzywdę zrobić nieodpowiednio traktując stopy aluminium. Robiłem przy regeneracji podwozi całej serii Boeinga i piaskowałem elementy z aluminium i tytanu więc co nie co wiem w tym temacie. Należy robić to na niskim ciśnieniu i odpowiednim śrutem co niestety wymaga czasu. Dla przykładu moje obecnie czarne felgi 1szt. potrzebowała około 3-4h pracy.
lordkain pisze:Należy robić to na niskim ciśnieniu i odpowiednim śrutem co niestety wymaga czasu. Dla przykładu moje obecnie czarne felgi 1szt. potrzebowała około 3-4h pracy.
Hehe, powiedz to firmom renowacyjnym robiącym ,,hurtem"
Lipy koledze z NZ broń Boże nie oferowałbym. A dodatkowym plusem dla powłoki proszkowej jest fosforanowanie. Dobrze zabezpiecza piaskowaną powierzchnię oraz znacznie zwiększa wytrzymałość i przyleganie powłoki lakieru. No i Modzelitto do zoba na kresce.
[ Dodano: 2013-09-28, 21:43 ]
Modzelitto pisze:Aaa, to trzeba było tak od razu
lordkain pisze:Należy robić to na niskim ciśnieniu i odpowiednim śrutem co niestety wymaga czasu. Dla przykładu moje obecnie czarne felgi 1szt. potrzebowała około 3-4h pracy.
Hehe, powiedz to firmom renowacyjnym robiącym ,,hurtem"
Tutaj to po znajomości przy okazji ktoś parę groszy dorobi jak jest opcja a nie hurtem. Z dnia na dzień nie zrobią ale za to solidnie i na dodatek tanio. Sorki za OT. Już milknę o felgach bo o Bomblowóż chodzi przecież.
Proponuje dorzucić jeszcze Ori felgi i będzie dziadkowóz jak się patrzy
Boże muszą mieć miny ludzie jak ich leczysz
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Ja jak widzę że na światłach jako pierwsze stoi jakieś bmw 316 albo 318 to zawsze się obok niego ustawiam i też miny mają chłopaki niewesołe
Z mocniejszymi się nie łapie bo mój silnik to seria i szkoda sobie wioche robić.