: 2017-08-17, 10:46
a czy ten samochód nie był wcześniej wystrojony na DETcie i na nim wyszło 208, a potem na SMT6 wyszło 180?
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
właśnie nie chcemy gwintu, auto jeździ na co dzień a w zakręty i tak wkleja się eleganckofoo pisze:Na glebę z nią, na glebę! I będzie ładna
Z tym że trzeba uczciwie powiedzieć, że u mnie wydech był mocno "zasmarkany" i przyduszony zaraz po swapie, dopiero jak go poprawiono na porządny to hamka pokazała niecałe 180, po innych mniejszych poprawkach 190, dopiero dłuższa zabawa dała 207/212 @ 6750, gdzie max ustawienia były 210+KM, ale jest tak żeby wykres był najkorzystniejszy. Odcinka wyżej, ale akurat opony nie dawały rady powyżej 7000. Tłoki sr16 n1:) 300zx kto inny ma i czekamy na wynik;)Ad@mus pisze: Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.
no na silnik dużo nerwów poszło, to szmlec, ciągle coś zmieniane:) ale tak po prawdzie to chyba lepiej odkladac na jakiegos 200sx niz ładowac VE i szukac 230 koniAd@mus pisze:
Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...
AmenAd@mus pisze: ... a na boku ktoś was dyma
Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP? Nasze PL zdecydowanie to wyniki na zamachu. Czyli ktoś może sobie mierzyć siusiaka z kręgosłupem A co do dymania, to jak kto tam lubi - póki co wolny kraj I jak ktoś lubi mieć dupsko nagwintowane, to nie ma co zabraniać.Ad@mus pisze:
A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Obrazek
Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...
Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Obrazek
+1onyxx pisze:Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP?