Strona 6 z 8

: 2017-08-17, 10:46
autor: smeru
a czy ten samochód nie był wcześniej wystrojony na DETcie i na nim wyszło 208, a potem na SMT6 wyszło 180?

: 2017-08-17, 15:34
autor: Ad@mus
smeru, sugerujesz, że DET ma większe możliwości od SMT6? Sugestia, że DET jest lepsze dla SR20 niż EMU?

Co tutaj się dzieje ?? :D

: 2017-08-17, 15:56
autor: DARO GTI
Jutro rano kropka na i .....
ponowny pomiar we Wrocławiu na tej samej hamowni tym razem po montażu wałków i strojeniu na EMU. I tym samym weryfikacja hamowni z Opola. Jak wyniki się pokryją prawda będzie oczywista.

: 2017-08-17, 16:14
autor: foo
Dajecie w dupę z tymi hamowniami i dywagacjami :hah:

: 2017-08-17, 19:04
autor: moher3
Ad@mus,

Z tego co rozeznałem się w tym temacie to jak auto było na tym SMT6 to miało 180 koni, a stroiciele nawet nie mieli kabla i programu żeby zobaczyć co się tam dzieje, po czym po pomiarze samego AFR sondą szerokopasmową stwierdzili że jest ubogo i że jest hujnia (cały czas nie mając możliwości podłączyć się do tego pudła zwanego SMT6. Po czym wjechała inna elektronika i dopiero chłopcy wzięli się za robotę... To pytam się jak można w taki sposób wyciągać wnioski? Równie dobrze mógł któryś przewód zasniedzieć lub się przerwać lub elektronika mogła odjebać jakiś numer np. przez spadki napięcia lub odłączenie akumulatora. DZiwna nagonka bardzo dziwna

: 2017-08-17, 22:08
autor: Ad@mus
Okej, nie podejmuje już dyskusji ;)

: 2017-08-17, 22:47
autor: parzyh
po weekendzie pożyczam od znajomego racelogic'a i zobaczymy tez ile to realnie ma 0-100 bo tego też pewnie nikt u siebie nie sprawdzał albo na stoper w telefonie. wieczorem wrzucę foty i wykresy z hamowni

Filmik z hamowania:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]

[ Dodano: 2017-08-18, 15:00 ]
Więc najpierw hamowanie:
Tutaj wyniki:
COBCIO WARSZAWA
Obrazek

CZAJNIK OPOLE PRZED WAŁKAMI N1 I PO, '98 lecz duszno straszne, pewnie te 200 by wypluła
Obrazek

WROCŁAW PRZED WAŁKAMI I PO Z DZISIAJ, PALIWO 98


Obrazek


więcej: http://imgur.com/a/aY7BT

Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu

197hp
201nm

[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://imgur.com/a/SUo5Z

: 2017-08-18, 14:13
autor: Ad@mus
Demnnnnnnnnn ytzzzzzzz TAJT!!!!!

Poproszę onbordy z kreskuf

: 2017-08-18, 14:24
autor: DARO GTI
rożnica między Opolem a Wrocławiem na Hamowni 1 KM .
Mamy zdrowe szybkie 198 KM .

: 2017-08-18, 14:37
autor: michalinio22
GRUUUBO!! te fotki mega opcja :cool: !!!

: 2017-08-18, 15:15
autor: foo
Na glebę z nią, na glebę! I będzie ładna ;D

: 2017-08-18, 16:15
autor: parzyh
foo pisze:Na glebę z nią, na glebę! I będzie ładna ;D
właśnie nie chcemy gwintu, auto jeździ na co dzień a w zakręty i tak wkleja się elegancko

: 2017-08-18, 16:21
autor: matek_p
Super fotki! I wiadomo już ile kucy posiada. Czym tak wnętrze wyczysciles ?:D ktoś nie ma takich fajnych dywaników na sell jak twoje ?:D musze kupić :D

: 2017-08-18, 18:39
autor: Ad@mus
Mimo wszystko widział bym w niej oem look+ :D
Tj powrót do oem 15" w ciekawym kolorze ;) Był by śpioch na maksie.

: 2017-08-18, 19:07
autor: moher3
czyli stroiciele nie doszli dlaczego taki cios niewielki jest pomimo nowych wałeczków i Ecumajstra no lipa troszkę...

: 2017-08-18, 20:47
autor: Ad@mus
Za to inni już wiedzą co trzeba zmodzić żeby sr20ve na oem wałku miało 209ps :)

: 2017-08-18, 22:59
autor: BTB
Ja to się nie znam ale silnik szmelc albo tuner lipa . Nie chce podkrecac juz gorącej atmosfery ale wynik szmelc . Sprawdźcie auta które miały mają poprawne wyniki na takim setupie :)

: 2017-08-18, 23:44
autor: cloud_9
Moim zdaniem nie ma się co czepiać tych cyfr, dobre są, trzeba porównać z zagranicznymi forami i od razu zapał do koni ostygnie, wiem miałem to samo.

Tu jest fajny wątek z wynikami z dyno:
http://www.sr20forum.com/sr20ve-sr16ve/ ... -post.html

: 2017-08-19, 01:25
autor: parzyh
Ponoć da się ukręcić więcej na tym wałku ale bez rewizji silnik nikt nie chce ryzykować w tym i ja. ale póki co wyjebane, auto leci ładnie. środek jakimś mleczkiem, podeślę na dniach fotę a dywaniki są na allegro 49zł komplet :D chyba te http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-nis ... 82208.html

: 2017-08-19, 01:28
autor: matek_p
Środek już mam od kumpla a dywaniki musze kupić do swojej czerwonej:( zaczynają się przecierać. Dzięki !

: 2017-08-19, 08:29
autor: Ad@mus
Cloud to kolejny zadowolony posiadacz VE :) Zeswapował sobie silnik, który legitymował się mocą 235ps (czerwony 100nx od Kacpra).

Niestety po swapie wynik się popsuł, uwaga!! Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps :) Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.

Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...

BTB, z tej gorącej atmosfery wynika, że w Polsce nie ma VE z poprawnymi wynikami :) Bo jeśli mamy podawać te wyniki jakie znamy to nie wiem, czy możemy ich używać.


Tak więc BTB....szmelc panie :)

A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Obrazek

Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...

Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Obrazek

: 2017-08-19, 08:51
autor: cloud_9
Ad@mus pisze: Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps :) Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.
Z tym że trzeba uczciwie powiedzieć, że u mnie wydech był mocno "zasmarkany" i przyduszony zaraz po swapie, dopiero jak go poprawiono na porządny to hamka pokazała niecałe 180, po innych mniejszych poprawkach 190, dopiero dłuższa zabawa dała 207/212 @ 6750, gdzie max ustawienia były 210+KM, ale jest tak żeby wykres był najkorzystniejszy. Odcinka wyżej, ale akurat opony nie dawały rady powyżej 7000. Tłoki sr16 n1:) 300zx kto inny ma i czekamy na wynik;)
Ad@mus pisze:
Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...
no na silnik dużo nerwów poszło, to szmlec, ciągle coś zmieniane:) ale tak po prawdzie to chyba lepiej odkladac na jakiegos 200sx niz ładowac VE i szukac 230 koni

: 2017-08-19, 08:55
autor: Ad@mus
Mówi chłop co buja się VE od kilku lat :) AVEEEEEEEEEEEEEEEE :D

: 2017-08-19, 11:55
autor: matek_p
No to DETa mu :D tam będzie łatwiej poszukać 230ps

: 2017-08-20, 07:29
autor: DARO GTI
W piątek miałem okazję prowadzić Almerę. Cyfry to nie wszystko jak to auto zapier.........
Uśmiech na twarzy przez 15 minut.

: 2017-08-20, 10:17
autor: Modzelitto
parzyh, super Almera! Kreski ciekawe. Wynik z 1/4 bądź race logic'a będzie równie dobrym odzwierciedleniem wykresu. Gratulacje!

: 2017-08-20, 11:24
autor: MacGayver
Sam pamiętam jak u Dreamsa w VE robiłem wydech, dolot, strojenie, porting kolektora i polerka i wyszło 192KM (łódzkie konie). I jakie były wnioski? "Ale lipa" Nie mam pojęcia czemu ludzie wolą cyfry na wykresie zamiast tego jak auto naprawdę jeździ, ja rozumiem ze częściej się człowiek spotyka ze znajomymi i ma okazję powiedzieć ze jego auto ma 230 KM aniżeli pojechać nim na tor i rzeczywiście te konie sprawdzić czy jeżdżą czy nie. Moim zdaniem to ludzka próżność i to że ludzie są wzrokowcami jest to wykorzystywane dla zysku. Tez jestem próżny i jestem wzrokowcem i lubie się chwalić tym co zrobiłem i sprawia mi to wielka radość ale to co robie robie zgodnie z własnym sumieniem i sorry ze takie niskie wyniki sa ale przynajmniej realne (Micra GA16 151KM) obstawiam ze skoro ludzie są tu na forum to właśnie z tego samego powodu bo lubią się chwalić i nie ma w tym nic złego. Jeśli ktoś lubi chwalić się samymi cyferkami to ok, ale niech nie oczekuje ze wszyscy będą się tymi cyferkami jarac :-P oczywiście nie kieruje tego do właściciela tej almery (która zresztą bardzo mi się podoba i bardziej niż cyferkami bym się nią po prostu przejechał na torze) tylko tak mnie naszło po przeczytaniu kilku postów z tego tematu :-)
Ad@mus pisze: ... a na boku ktoś was dyma
Amen :roll:

: 2017-08-20, 12:03
autor: rz
DARO GTI, parzyh, jakiś spocik?

: 2017-08-20, 13:04
autor: onyxx
Ad@mus pisze:
A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Obrazek

Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...

Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Obrazek
Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP? ;) Nasze PL zdecydowanie to wyniki na zamachu. Czyli ktoś może sobie mierzyć siusiaka z kręgosłupem :P A co do dymania, to jak kto tam lubi - póki co wolny kraj :) I jak ktoś lubi mieć dupsko nagwintowane, to nie ma co zabraniać.
Mnie dziwi tylko jedno, czemu nikt wcześniej tego nie kwestionował... Czy wszyscy są tak samo zakłamani? :)
Druga kwestia, czy wszyscy mieli tak samo ustawione wałki żeby porównywać to wprost?
Może się komuś zrobi przykro co tu napiszę, ale większość z was po prostu kopiuje pewne rozwiązania tu i ówdzie publikowane z różnym skutkiem i wykonaniem. Niestety mało wnosząc od siebie. A później jakieś są dziwne pretensje. Rozumiem, że ta społeczność ma w jakimś zakresie służyć pomocą sobie nawzajem. Ale również jestem w stanie zrozumieć, że jak ktoś się tym zawodowo zajmuje to nie publikuje wszystkiego - nie pokazuje całej dupy i nie serwuje jej na talerzu.
Co innego jak ktoś sprzedaje określony spec z deklarowanymi parametrami a później jest rozczarowanie przy weryfikacji - ale wtedy to należy się udać z pretensjami do sprzedającego.

: 2017-08-20, 13:24
autor: Pawel18PL
onyxx pisze:Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP? ;)
+1