Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
no i byłem na zlocie hond ja niewierny i zdrajca
było spoko ciawara 14,9 a time attack kazdy przejazd coraz szybszy ucze sie auta ale jestem bardzo pozytywnie nastawiony .
podziękowania dla Yapko za wsparcie
potem jakieś fotki bedą
Ostatnio zmieniony 2014-06-01, 20:47 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
przez dzwięk vvl miałbym straszne przepały bo moge go słuchać cały cas , auto idzie ogniem tylko ja nie ogarniam jeszcze , sprzęgło trochę sie uślizguje ale jest plan na coś lepszego ...
jak dla mnie jest git ... brakuje tylko shift light i procedury startu
procedura startu by się przydała ale ja trenowałem na g-techu starty i wyciskam wszystko na starcie co jest możliwe a co do dzwięku to fakt robi robote
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Dzięki Dwie największe niespodzianki dla Hondziarzy to właśnie Almera Haybossa i Saab Adama Nowickiego. Wykręcali bardzo dobre czasy i niejednokrotnie zostawiali bande Civiców za sobą.
Bardzo fajnie zachowywały się ciepłe opony. Zbierały kamyczki jak głupie- znaczy się kleiły
Jakieś zdjęcia mam, a Sawczen podrzuci materiał Go Pro
dzisiaj była walka z procedurą shift lightem i jue wiemc co było źle , pojxxxxem piny ale jest kolejny problem bo pin do shifta został wykorzystany do vvl . nie wiem pod co teraz moge podpiąć shift light i potrzebuje schematu wtyczki kompa z n15 żebym mógł vss podpiąć pod pin 10 w det3 ...
poszło słabo jednym z kluczowych problemów była zbyt mała ilość bieżnika na r888 , startowałem na ulicznych yokohamach z 3,5 tyś obrotów bo były straszne problemyz trakcją 9 na 14 aut , ogólnie wiem co poprawić , juz zamówiłem bimarco cobre 2 ( 6 kg) wlatuje maska z woltami bo kolektor grzał sie okrutnie i jeszcze kilka zabiegów w celu poprawy osiągów ...
ogólnie dupa stoi jak koza wiec pewnie skrócę springi bo krótszych nie moge znaleźć
Ajajaj, na pierwszej fotce kocur przeokrutny Tak trzymać. Ale najważniejsze jest to, że dałeś znać o istnieniu Almery GTi i to z VE- w tak ślepo zapatrzonym na Hondy środowisku
pierwsza fota jest jak już hamujesz za metą w Olsztynie dlatego tak spotęgowany jest efekt wysokiego tyłu.
Narzynka w garść i jechać. Polecam w następnej rundzie pożyczyć opony od Sarena
na szczęście nie , wyjeżdżam do pracy do belgi prawdopodobnie na kilka lat wstępnie 18 mc , miałem sprzedać auto z powodów finansowych jednak postanowiłem sie zapożyczyć i jadę tam almą . musze ogarnać pare rzeczy przed wyjazdem ale powinno być git
mam zaciski z galanta ale nie pamietam jak to wersja silnikowa zeby dobrać klocki , pomoże ktoś to te dwutłoczkowe ...
Cieszę się, że auto zostaje u Ciebie. Znasz je od podszewki, włożyłeś w nie ogrom pracy i tylko Ty je docenisz, a nie zeszmacisz jak pierwszy lepszy młody gniewny kupiec.
Powodzenia Życzę i finansowej stabilizacji
heblunek prawie gotowy , musze tylko trochę poprawić bo klocek nie bierze całą powierzchnią wystaje ponad tarcze ale juz mam plan .... przy okazji wpadło nowe łożysko lewego koła ( pudełko starch pomyśleć firma krzak cena 55 zł , nie było nic innego dostępnego od reki a w pudełku skf który ic kosztuje duzzzzooo zł )