Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Odprężenie silnika paliwa nie doda...
Albo FI albo bezpośrednie sterowanie wtryskami, wówczas będą one pracować w Full Grupie no albo zapodać jakieś większe wtryski
Coobcio pisze:Hehe trzeba dać większe turbo żeby wolniej wstawało i nie gnerowało za dużo boostu w tym zakresie
tez o tym myślałem
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Wydaje mi się że większe wtryski wystarczą.
Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
Planujesz dowalić boostu czy na bezpiecznie? Modne teraz jest mieć 3-kę z przodu i nie chodzi o wiek Ale po tym jak nam auta dają popalić to strach trochę
dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni
dla 440cm3 przy 3 barach to 302 konie
Neptune pisze:Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
tutaj muszą być obydwa wozy sprawne i nie rozebrane. Prawdopodobieństwo że obydwa bedą jeździły i to jeszcze na 100% sprawności jest mniejsze niż znalezienie walizki z forsą.
Chętnie się przejadę z bomblowozem tylko niech powyższy warunek będzie spełniony
Trochu mnie nie było i widzę, że się trochę pozmieniało. Ogarniajcie ten wóz do końca, bo zima za pasem a wypadałoby żeby prima się trochę rozjeździła. Jak tak patrzę po tematach, to wszystkie turbo-primery na chodzie
Te nasze projekty są wiecznie otwarte Mało jest aut zrobionych na tip top ... ciągle coś się zmienia dodaje poprawia.
Coobcio wczoraj ogarniał bezpośrednie sterowanie wtryskami z ecumastera u Mara w P11. Podpytaj jak im poszło i czy lepiej pchać się wtryski czy ogarniać j.w. W 440 na pewno jest zapas w stosunku do "naszych" mocy.
Jak zostawisz 370ki to na komputerze z Primy maksymalne czasy otwarcia pozwolą ci wygenerować w miarę bezpieczne 250 KM, U mnie przy 0,7 bara już robiło się nie ciekawie. Dlatego wsadziłem 440ccm z subaryny. Teraz przy tym samym doładowaniu Kuba musiał mocno pozdejmować paliwa , zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów. No i zapłon mocno powycofywany bo Newton dawał nam się mocno we znaki
yapko pisze:dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni
Duty Cycle w Apexi power FC w granicach 92%, fabryczne ciśnienie paliwa i przy bezpiecznym AFR wyszło 301KM
Na 440ccm realnie powinno się bez problemu osiągnąć 340KM przy 90% wykorzystaniu, przykład GTI-Ry...
Chodzi o to że wolnossące komputery mają maksymalnie DC na poziomie 60% czyli okolica 14ms dla czasu otwarcia wtryskiwaczy.
Jak tam wóz na nowych 440ccm
W Łodzi turbo primerki sobie latają a w stolicy bieda...
Trzeba się ustawić, Zura turbo zestaw został w dniu dzisiejszym uruchomiony w kolei budzie:
Wtryski Saab + regulator pliwa nastawny bo seryjny coś zpsutybył.
Ale wtryski już pracują górą na 22ms czyli jakieś 86-88%... Tak więc niebawem 440ccm i power UP coby 3 z przodu było
O Kuraczaki jak to znasz wykres
Z ECU mastera czy na jakiejś Hamce byliście
No to ja strzelam 284,3KM - jeśli byłem najbliżej to proszę o 0,5 Pana Tadeusza