[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Janusz jak zwykle urlop na bogato Twój temat i podejście do auta to idealny przykład jak powinno sie dbać o fure i już co by nie mówić leciwe już Nissany Czapki z głów, ja jak zwykle zalatany i w sumie trochę żałuje, że nie wygospodarowałem chwili, żeby wpaść do Ciebie na bajere. Ale co sie odwlecze... Dziwi mnie trochę, że na tych poduchach jest komfortowo.. ale skoro tak twierdzisz to musi tak być
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
KTR, mi naprawdę brak czasu, no i $$$$, żeby porządnie zadbać o to auto.......... Niestety, ale tylko na urlopie mogę się wziąć za nadrobienie wszystkich zaległości.........
Przy okazji, po tym jak teraz ponaprawiałem jedne rzeczy, to mi wychodzą kolejne do zrobienia i trzeba będzie je zrobić i to czym prędzej.......
Co do komfortu - Zielkq jechał dziś ze mną i chyba może potwierdzić, że na komforcie auto nic nie straciło
Przy okazji, po tym jak teraz ponaprawiałem jedne rzeczy, to mi wychodzą kolejne do zrobienia i trzeba będzie je zrobić i to czym prędzej.......
Co do komfortu - Zielkq jechał dziś ze mną i chyba może potwierdzić, że na komforcie auto nic nie straciło
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
KTR, no i u mnie jeszcze miejsce...... Jakbym miał warunki, to kupiłbym sobie jakieś padło do jeżdżenia na 3-4 no do 6 miesięcy. Primerę rozebrałbym do ostatniej możliwej śrubki, auto poszłoby na wyczyszczenie wszystkiego, co się da, i ponowne pomalowanie.
Co więcej jakbym miał trochę $$$ na zbyciu, to zbudowałbym sobie drugą Primerę według mojego prywatnego pomysłu - moc w okolicach hmmmm 200 może więcej KM w N/A i to bez VE........ Wiedza i pomysł jakiś jest, brak standardowo funduszy, miejsca i czasu........
Co więcej jakbym miał trochę $$$ na zbyciu, to zbudowałbym sobie drugą Primerę według mojego prywatnego pomysłu - moc w okolicach hmmmm 200 może więcej KM w N/A i to bez VE........ Wiedza i pomysł jakiś jest, brak standardowo funduszy, miejsca i czasu........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I masz pancerne poduszki, do końca życia twego autajanusz pisze:
Co do komfortu - Zielkq jechał dziś ze mną i chyba może potwierdzić, że na komforcie auto nic nie straciło
Stawiasz piwo.
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Janusz, zrób FAQ opisowe co kupić i gdzie i za ile i jak zabrać się za reanimację poduch.
Co do podejścia, Janusz, mimo braku czasu i kasy, jak twierdzisz, pokazujesz, że chcąc można. Mimo braku czasu ogarniasz jeszcze forum ,grupę dolnośląską i współtworzysz Zlot.
Pisz pan-Magik
Co do podejścia, Janusz, mimo braku czasu i kasy, jak twierdzisz, pokazujesz, że chcąc można. Mimo braku czasu ogarniasz jeszcze forum ,grupę dolnośląską i współtworzysz Zlot.
Pisz pan-Magik
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Gaweł, spoko, tylko muszę Ci znaleźć jakieś dobre
Kupuję na alledrogo to, co Gaweł napisał czyli:
Kupuję na alledrogo to, co Gaweł napisał czyli:
I glutuję. Czeka się 1-1,5 tygodnia aż zwiąże jak należy i można montowaćGaweł pisze:wypełnienie poli technicznym 3M.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zapomniałeś o "mykach"
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Z nowości - z racji, że wymiana oleju zbliża mi się już wielkimi krokami, to zamówiłem sobie nową oliwę - foto niebawem
Na wymianę czeka też przegub wewnętrzny - jeździ w bagażniku od 2 tygodni....... Nie mam czasy go wymienić.........
Jak na razie modzenie się skończyło, auto jest w miarę możliwości na bieżąco serwisowane....... Ale za niedługo może coś wpadnie
Na wymianę czeka też przegub wewnętrzny - jeździ w bagażniku od 2 tygodni....... Nie mam czasy go wymienić.........
Jak na razie modzenie się skończyło, auto jest w miarę możliwości na bieżąco serwisowane....... Ale za niedługo może coś wpadnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, no popatrz, a jednak nie Tym razem padło na XADO 5W40
Teraz jeszcze tylko filtr i płukankę muszę zakupić i będzie wymiana.
Tak więc oliwa już jest w ładnej metalowej puszcze
Teraz jeszcze tylko filtr i płukankę muszę zakupić i będzie wymiana.
Tak więc oliwa już jest w ładnej metalowej puszcze
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:01 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jak będziesz jechał po filtr to ogarnij też mi jedną sztukę przy okazji
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No dobra, tak więc w końcu nastała zmiana oleju. Miała być po 7kkm, ale wyszło mi jakoś 8kkm.......
Na wstępie podziękowania dla Zielkq za wsparcie.
Tak więc zestaw na dziś:
Po płukance:
A takie coś wyciągnęła mi jeszcze Comma
A teraz małe wrażenia i refleksje na temat Mitasu - ogólnie olej przewidziany na dystans 7 maks 7,5kkm. U mnie do przebiegu 7,2kkm sprawował się świetnie. Przekroczenie tej wartości spowodowało, że silnik zaczął głośniej pracować - zwłaszcza na trasie. No i zaczął mieć też problem z trzymaniem ciśnienia..... W ostatnim czasie rano, ciśnienie oleju znacznie szybciej spadało do poziomu 4 barów. Tak więc jeśli chodzi o Mitasu - 7kkm i wymiana.
Po przejechaniu 50km na XADO, stwierdzam, że silnik chyba ciszej pracuje. Test na odcinku 200km będzie w sobotę (jeśli mnie przeziębienie bardziej nie rozłoży)
_
Na wstępie podziękowania dla Zielkq za wsparcie.
Tak więc zestaw na dziś:
Po płukance:
A takie coś wyciągnęła mi jeszcze Comma
A teraz małe wrażenia i refleksje na temat Mitasu - ogólnie olej przewidziany na dystans 7 maks 7,5kkm. U mnie do przebiegu 7,2kkm sprawował się świetnie. Przekroczenie tej wartości spowodowało, że silnik zaczął głośniej pracować - zwłaszcza na trasie. No i zaczął mieć też problem z trzymaniem ciśnienia..... W ostatnim czasie rano, ciśnienie oleju znacznie szybciej spadało do poziomu 4 barów. Tak więc jeśli chodzi o Mitasu - 7kkm i wymiana.
Po przejechaniu 50km na XADO, stwierdzam, że silnik chyba ciszej pracuje. Test na odcinku 200km będzie w sobotę (jeśli mnie przeziębienie bardziej nie rozłoży)
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:01 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, About that oil, XADO (or HADO as they pronounce it) seems to contain ferrosilicate or whatever they like to call it. It is supposed to do some magic with iron surfaces by attaching to it and forming a extremely smooth and hard metal-ceramic surface and therefore reducing friction.
I don't have any experience with XADO, but I have used numerous time the products of RVS- technology. Their products seem to differ slightly, but the principle of them is similiar. XADO seems to be also alot cheaper. I have good experiences with RVS- products, but I am still not so convinced with XADO. That oil is made by Eurol and after mixing their revitalizing gel to it it has been repackaged by XADO.
I don't have any experience with XADO, but I have used numerous time the products of RVS- technology. Their products seem to differ slightly, but the principle of them is similiar. XADO seems to be also alot cheaper. I have good experiences with RVS- products, but I am still not so convinced with XADO. That oil is made by Eurol and after mixing their revitalizing gel to it it has been repackaged by XADO.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, yes, i know, that "Hado" is correct pronounce. Earlier, I also didn't have any experience with Xado products. I try to find good oil. like you can read on many forums, nearly every use the Mobil, Castrol, Liqui Moly, BP, Valvoline, Lotos, Orlen (in Poland). People don't wanna check other oil, because they fear the different oil, because they have never heard about it.
I can be wrong, but on our forum, i was first person who started to test "engine flush", and different oils. Now in my comparison, Agip has got the 1st place, and like you read in my topic, i've got another oil at each change.
Miałem zrobić tylko "parę"m kilometrów, a wyszło mi ponad 500km...... Pierwsze wrażenia są pozytywne. No i wiadomo, najlepiej testuje się w nocy, bo jest cisza dookoła. Tak się wlokłem 100-110km/h, niecałe 3krpm, radio sobie gra, ale coś mi nie pasowało - za cicho, przyciszyłem radio - prawie do 0 i co? Słyszałem tylko powietrze trzaskające o budę i nieco ciszej delikatnie mruczący silnik....... Swój pazur i warkot pokazywał dopiero powyżej 3,3krpm..... Ciśnienie i temperaturę ładnie i stabilnie trzymał
_
I can be wrong, but on our forum, i was first person who started to test "engine flush", and different oils. Now in my comparison, Agip has got the 1st place, and like you read in my topic, i've got another oil at each change.
Miałem zrobić tylko "parę"m kilometrów, a wyszło mi ponad 500km...... Pierwsze wrażenia są pozytywne. No i wiadomo, najlepiej testuje się w nocy, bo jest cisza dookoła. Tak się wlokłem 100-110km/h, niecałe 3krpm, radio sobie gra, ale coś mi nie pasowało - za cicho, przyciszyłem radio - prawie do 0 i co? Słyszałem tylko powietrze trzaskające o budę i nieco ciszej delikatnie mruczący silnik....... Swój pazur i warkot pokazywał dopiero powyżej 3,3krpm..... Ciśnienie i temperaturę ładnie i stabilnie trzymał
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, It appers that you are experiencing the effects of metal- ceramic coating. The oil you use has a very high concentration of xado revitalizing gel which forms a protective layer reducing friction. RVS- technology does the same thing. I noticed that the engine was much more quiet.
I think that you should measure your compression after you have driven for 1-1,5kkm with the new oil
A quote from xado website:
" All XADO LUXURY DRIVE oils contain the third generation of 1 Stage REVITALIZANT® and possess the highest possible REVITALIZATION® factor: RF 15,5.
Unique formula was developed with regard to modern technologies used when manufacturing motor oils. That is why LUXURY DRIVE oils have the best synthetic base oils and premium additive packages.
LUXURY DRIVE are top segment oils with unique characteristics, designed for those who appreciate quality and innovation!
Attention! XADO LUXURY DRIVE oils are only sold in 4 L cans with holographic counterfeit protection on the cap."
I think that you should measure your compression after you have driven for 1-1,5kkm with the new oil
A quote from xado website:
" All XADO LUXURY DRIVE oils contain the third generation of 1 Stage REVITALIZANT® and possess the highest possible REVITALIZATION® factor: RF 15,5.
Unique formula was developed with regard to modern technologies used when manufacturing motor oils. That is why LUXURY DRIVE oils have the best synthetic base oils and premium additive packages.
LUXURY DRIVE are top segment oils with unique characteristics, designed for those who appreciate quality and innovation!
Attention! XADO LUXURY DRIVE oils are only sold in 4 L cans with holographic counterfeit protection on the cap."
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, yet 500 km and i'll check compression
What can i said about XADO, hmmm the noise of engine the same like on MITASU, but oil faster catching the temperature. The pressure of oil quite good. Consumption of oil hmmm i'm not noticed.
In my plans i've got correct the stability of revolution per minutes, and tomorrow some mods in interior and some other mods
A teraz po naszemu.
Na XADO dźwięk silnika taki sam jak na Mitasu, olej szybciej łapie temperaturę, Ciśnienie oleju - w porządku. Konsumpcja - nie zauważyłem jeszcze.
W planach mam zamiar poprawić jeszcze stabilność obrotów i parę innych modów.
Ale do rzeczy - ostatnio dostałem strzała z kamienia w lampę.......
W Lbn od razu miałbym zestaw ratunkowy, ale we Wro niestety nie......... Jednak na całe szczęście Vesp miał zestaw ratunkowy, więc szkło wymienione
Aktualnie lampa leży na balkonie i schnie
Z uwagi na to, że u mnie, zresztą podobnie jak u Zielkq nagromadziło się trochę gratów tak więc trzeba się wziąć za modzenie - które nastąpi jutro.
Czekam jeszcze na pewną część, od pewnej osoby, która mam nadzieję dotrze do mnie w przeciągu tygodnia lub dwóch Fotki z modzenia - jutro
_
What can i said about XADO, hmmm the noise of engine the same like on MITASU, but oil faster catching the temperature. The pressure of oil quite good. Consumption of oil hmmm i'm not noticed.
In my plans i've got correct the stability of revolution per minutes, and tomorrow some mods in interior and some other mods
A teraz po naszemu.
Na XADO dźwięk silnika taki sam jak na Mitasu, olej szybciej łapie temperaturę, Ciśnienie oleju - w porządku. Konsumpcja - nie zauważyłem jeszcze.
W planach mam zamiar poprawić jeszcze stabilność obrotów i parę innych modów.
Ale do rzeczy - ostatnio dostałem strzała z kamienia w lampę.......
W Lbn od razu miałbym zestaw ratunkowy, ale we Wro niestety nie......... Jednak na całe szczęście Vesp miał zestaw ratunkowy, więc szkło wymienione
Aktualnie lampa leży na balkonie i schnie
Z uwagi na to, że u mnie, zresztą podobnie jak u Zielkq nagromadziło się trochę gratów tak więc trzeba się wziąć za modzenie - które nastąpi jutro.
Czekam jeszcze na pewną część, od pewnej osoby, która mam nadzieję dotrze do mnie w przeciągu tygodnia lub dwóch Fotki z modzenia - jutro
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:02 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to chwal się, co dzisiaj wpadło
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Miało być dzisiaj modzenie i było. Ogólnie to Akai wychodzi z wersji "Bieda Edyszyn" i powoli zmierza w kierunku "Luxury Spec"
Z racji tego, że wczoraj wybraliśmy się na małe łowy to trochę ciekawostek złowiliśmy
Ot tak wczoraj powrzucane do auta
No i najciekawsze - piękne grube wytłumienie podłogi. Ja wiem, że większość wywaliłaby to, ze względu na wagę
Tak więc z rana zabrałem się za wywalanie gratów z wnętrza - 45minut i po krzyku, wywalone wszystko rzem z deską rozdzielczą.
No to wrzucamy
A teraz porównanie deska rozdzielcza - moja, która nie miała żadnego wytłumienia vs. z wytłumieniem, które trzeba było przełożyć.
I po przekładce
No to porównanie plastików Bieda Edyszyn vs. tak jak powinno być
Plastik środkowej konsolety
Słupki A
Obudowa schowka
Półka pod kierownicą
Osłonki ECU
Przy okazji wpadł zamek schowka - wersja na kluczyk
No i zdjęcia zaległych modów
Czyli wykładzinka na półeczce
Oraz coś co ostatnio wpadło - oryginalne radio, które jest zamontowane w cywilizowany sposób i nie obciąża ramki konsolety środkowej
No i jeden frucik, z którego jestem mega zadowolony
Oryginalne klucze i śrubokręt Nissana
Jak ktoś chce te jasne plastiki, to oddam za darmo (nie wysyłam przyjeżdżasz i zabierasz), ale to decyzja do wieczora, jutro je wywalam.
_
Z racji tego, że wczoraj wybraliśmy się na małe łowy to trochę ciekawostek złowiliśmy
Ot tak wczoraj powrzucane do auta
No i najciekawsze - piękne grube wytłumienie podłogi. Ja wiem, że większość wywaliłaby to, ze względu na wagę
Tak więc z rana zabrałem się za wywalanie gratów z wnętrza - 45minut i po krzyku, wywalone wszystko rzem z deską rozdzielczą.
No to wrzucamy
A teraz porównanie deska rozdzielcza - moja, która nie miała żadnego wytłumienia vs. z wytłumieniem, które trzeba było przełożyć.
I po przekładce
No to porównanie plastików Bieda Edyszyn vs. tak jak powinno być
Plastik środkowej konsolety
Słupki A
Obudowa schowka
Półka pod kierownicą
Osłonki ECU
Przy okazji wpadł zamek schowka - wersja na kluczyk
No i zdjęcia zaległych modów
Czyli wykładzinka na półeczce
Oraz coś co ostatnio wpadło - oryginalne radio, które jest zamontowane w cywilizowany sposób i nie obciąża ramki konsolety środkowej
No i jeden frucik, z którego jestem mega zadowolony
Oryginalne klucze i śrubokręt Nissana
Jak ktoś chce te jasne plastiki, to oddam za darmo (nie wysyłam przyjeżdżasz i zabierasz), ale to decyzja do wieczora, jutro je wywalam.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:02 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja myślę, że nawet na leczenie jest już za późno.......foo pisze:(...) "Was nie można sądzić, Was trzeba leczyć" (...)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, ten plastik środkowy ze schowkiem przygarnę w sumie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ulisses, jak zapewne wiesz prąd i ja to raczej się lubimy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To juz wiadomo skad te dodatkowe kilogramy w polifcie wzgledem przedliftu... Dobra robota:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859