
Czujniki nie są jeszcze podłączone (janusz jak zwykle wszystko wytłumaczył) ale już zakupione

a oto co pozostało z zegarów od p10egt

jak by ktoś potrzebował obrotomierz do 9k , prędkościomierz do 240 km/h lub płytki od kontrolek to PW.
Po 6 latach eksploatacji okazało się że w aku brakuje 1,5 litra elektrolitu, po uzupełnieniu wodą dystylowana rozładowywał się za szybko więc zakupiłem nowy przy okazji wymieniłem klemę plusową, minusową niestety się nie dało bo jest zintegrowana z przewodem, ale jak pojadę na wieś to odpowiednia ją przerobię i podłącze dodatkową masę do silnika.

[ Dodano: 2016-05-04, 09:50 ]
W jeden z dni długiego weekendy wystrugałem sobie zimny dolot z nadkola przy użyciu elastycznego przewodu dolotowego znanej i cenionej

Dziura jak dziura



Otwór po rezonatorze zaślepiony co by ciepłe powietrze za łatwo się nie dostawało.
Przy okazji oczyściłem trochę z rdzy i prysnąłem podkładem podstawę akumulatora.

Musiałem też dokonać relokacji kompa od gazu, bo inaczej aku się nie mieścił.



Odczucia pozytywne, według ScanMastera temperatura zasysanego powietrza wynosiła przy 13* na zewnątrz odpowiednio:
- korek 33-35*
- jazda po mieście 23-25*
- trasa 18-21*
Niestety nie zmierzyłem temperatury przed modem ale na pewno była sporo wyższa tym bardziej że w komorze jest nie owinięty SSAC.