[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...nie ogarniesz na biegu PRZED zlotem, to na luzie
i na spokojnie ogarniecie i dopieścicie wszystkie detale
dokładnie PO...
Wszystko będzie gitarrra.
I nie waż się podejmować żadnych pochopnych decyzji!
Ja przez Micrę też już, kilka razy o mało nie osiwiałem
i na spokojnie ogarniecie i dopieścicie wszystkie detale
dokładnie PO...
Wszystko będzie gitarrra.
I nie waż się podejmować żadnych pochopnych decyzji!
Ja przez Micrę też już, kilka razy o mało nie osiwiałem
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Chcesz pożyczyć silnik ? mi i tak nie potrzebny do sierpnia a ty bedziesz mieć wygraną klase
nosz kurwaszka, sam mówiłeś że tobie samochod najbardziej potrzebny na zlot... a tu zonk <shit>
Może na zlocie dostaniesz puchar pocieszenia ?
nosz kurwaszka, sam mówiłeś że tobie samochod najbardziej potrzebny na zlot... a tu zonk <shit>
Może na zlocie dostaniesz puchar pocieszenia ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
To będzie o ile wiem to drejk też się na nią szykujebombel pisze:Mam zamiar wygrac klase DIESEL
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No lipa totalna a tym bardziej, ja się czuję źle z tym tematem bo bombel nawet nie zdążył się nacieszyć autem i tylko ja nią kilka razy pojeździłem... W sumie jak się miało stać to i tak by się stało zwłaszcza, że prawdziwego ognia to ona w zasadzie nie dostała...
Tematy są następujące. Albo uszczelki z gimnazjalnej jednak szału nie robią (w moim byłym sunnym VE też oddała) albo śruby się wyciągnęły bo w okolicy 2 garu 2 z nich nie strzeliły jak należy, albo poszło na zawory. Opcja trzecia raczej mało prawdopodobna bo zawory były docierane i szczelne.
Mleko się już wylało i trzeba pomyśleć co z tym zrobić. Może by tak ten silnik przekształcić w dobrą bazę pod N/A i pomyśleć nad stage 3?
Jak bym miał coś mocnego w stajni to bym bomblowi na zlot pożyczył.
Tematy są następujące. Albo uszczelki z gimnazjalnej jednak szału nie robią (w moim byłym sunnym VE też oddała) albo śruby się wyciągnęły bo w okolicy 2 garu 2 z nich nie strzeliły jak należy, albo poszło na zawory. Opcja trzecia raczej mało prawdopodobna bo zawory były docierane i szczelne.
Mleko się już wylało i trzeba pomyśleć co z tym zrobić. Może by tak ten silnik przekształcić w dobrą bazę pod N/A i pomyśleć nad stage 3?
Jak bym miał coś mocnego w stajni to bym bomblowi na zlot pożyczył.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tloki z DET + nowe ERLING sruby i uszczelka, zalatwia problem...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bombel, abyś nie był osamotniony w problemach, to ja wczoraj zgubiłem portfel z wszystkimi dokumentami( prawko ubezpieczenie, kwity od wozu i jeszcze kilka dokumentów) . Po całonocnych poszukiwaniach mam dość i idę do pracy!
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Już żeśmy z bomblem przerobili wszelkie możliwe wyjścia z sytuacji. Tłoki z DETa, uszczelki od Elringa do Coswortha, śruby itp. Auto nie powinno być składana na szybkości tylko po to by zajechać na zlot. To się nie kalkuluje.
Głupia sprawa wyszła ale nie można podejmować pochopnych decyzji. Dla wszystkich zainteresowanych budową mocnego auta ten temat może służyć jako biblia. Co by auto chodziło poprawnie, nie można iść na kompromisy. Podejrzewam, choć pewności mieć nie będę, że gdyby na początku motor był poskładany na arp, cometicu i ewentualnie tłokach z DETa to w czwartek pojechał by na zlot z 3 z przodu.
Głupia sprawa wyszła ale nie można podejmować pochopnych decyzji. Dla wszystkich zainteresowanych budową mocnego auta ten temat może służyć jako biblia. Co by auto chodziło poprawnie, nie można iść na kompromisy. Podejrzewam, choć pewności mieć nie będę, że gdyby na początku motor był poskładany na arp, cometicu i ewentualnie tłokach z DETa to w czwartek pojechał by na zlot z 3 z przodu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Podejrzewam ze gdyby nie napalanie sie na cyferki (juz slynne 3 z przodu) to prima od dwoch lat by jezdzila bezawaryjnie. Na setupie jak mial bombel 200km na codzien robiloby robote i byloby przy tym bezawaryjne.bodek pisze:Podejrzewam, choć pewności mieć nie będę, że gdyby na początku motor był poskładany na arp, cometicu i ewentualnie tłokach z DETa to w czwartek pojechał by na zlot z 3 z przodu.
Niestety juz kilka projektow pokazalo, ze 300km z seryjnego DE to duzo za duzo i jesli ktos chce miec 3 z przodu musi zainwestowac w zestaw jaki podal Bodek.
bodek pisze:Może by tak ten silnik przekształcić w dobrą bazę pod N/A i pomyśleć nad stage 3?
Z jednej strony Bombel musialby skapitulowac ale z drugiej fura wreszcie moglaby cieszyc jazda. Dobrze ze Bombel nie podjal pochopnych decyzji przed zlotem o szybkim skladaniu fury tylko dal sobie czas do przemyslen.
Siema bombel...obserwuje twoja walke z prima od dawna i serio pech stulecia. Ja ze swojego doświadczenia z sr20de, co prawda bez doładowania, zaliczyłem pare uszczelek pod bania właśnie przez gmeranie zapłonem do przodu Może tędy droga??
Pozdro i mam nadzieje,że będzie jak ta lala. PS. Widziałęm na poleczki last week i ładnie ją odbudowałeśbodek pisze:zapłonem trzeba pomachać bo jest ustawiony na zbyt bezpiecznie
To trzymamy się za słowo*Kazik* pisze:i widzimy się za rok...układ stoi
EDIT:
Tymczasem pod maską:
https://www.dropbox.com/s/xe1iv3saiml68 ... .10.11.jpg
Wychodzi na to, że to "tylko" uszczelka
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...uuu to teraz Bombel będziesz Primą jak Ken Blockbombel pisze:Tymczasem pod maską
orał stolicę?
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."