Strona 44 z 62

: 2012-05-15, 19:03
autor: mieszko
bombel, jaki masz obecny zestaw zawieszenia, bo ostatnio rozmawiałem z bodkiem i bardzo polecał agx + eibach a u Ciebię widzę, że jest większa gleba ?

: 2012-05-15, 19:26
autor: bombel
Ja mam przód ULTRA SR + HR -35 mm, tył AGX + HR -35 mm

: 2012-05-15, 19:58
autor: mieszko
Ultra SR to jakiś sportowy amor czy seria, bo porównywałem z lordem i u ciebie dużo niżej jest, a jakie ma właściwości jezdne twardo :D

: 2012-05-16, 05:24
autor: bombel
mieszko pisze:Ultra SR to jakiś sportowy amor czy seria
Sportowy, ale wydaje mi się, że bardziej miękki od AGX

[ Dodano: 2012-05-16, 06:24 ]
mieszko pisze:a u Ciebię widzę, że jest większa gleba ?
Bo LOrdkain ma chyba -15 sprężyny

: 2012-05-16, 15:00
autor: Mas
bombel pisze:
mieszko pisze:Ultra SR to jakiś sportowy amor czy seria
Sportowy, ale wydaje mi się, że bardziej miękki od AGX
Jak AGXa skręcisz na max to nic dziwnego :) ale od serii Ultra SR jest sporo twardszy :) Z Ultra SRami można stosować sprężyny do -35mm.

: 2012-05-16, 17:27
autor: Ryba
Ja generalnie polecam, na niskim profilu również nie ma takich taczek :D

: 2012-05-16, 21:57
autor: mieszko
Ultra SR też ma regulacje twardości ? a jak z dostępnością ich, też tak trudno jak AGX ?

: 2012-05-16, 21:58
autor: bombel
mieszko pisze:Ultra SR też ma regulacje twardości ?
Nie.

Do p11 też ich nie produkują, ale przód pasuje od P10

: 2012-05-16, 23:39
autor: Ryba
Ultra SR... są amorami z wyższej półki. Są twardsze i dostosowane do niskiego profilu... tak jak bombel napisał nie mają regulacji ..

: 2012-05-28, 22:59
autor: bombel
Tradycyjnie miało być tak pięknie :(

Ale po kolei:
- auto zapierd*** na 0,9 bara. 200 kmh dosłownie w chwile
- wpadł ecumaster det 3 chwilowo podłaczony normalnie, docelowo jako fuel implant
- założone letnie koła (pięknie na 2 przy 90kmh piszczą :D )

Niestety jest problem. Gdy auto się dobrze nagrzeje przy częściowych uchyleniach przepustnicy wywala zapłon. AFR wzorowe, a auto szarpie jak głupie. Problem pojawia się od 4tys obrotów.

Co jest zrobione:
- nowa kopułka,
- nowy palec,
- nowe świece platynowe,
- nowe kable WN,
- sprawdzony czujnik TPS i nawet podmieniony na nowy. Zero poprawy.

Ma ktoś jakieś pomysły?

: 2012-05-28, 23:08
autor: bodek
Dodam od siebie, że problem pojawił się dopiero teraz gdy zrobiło się ciepło a zarazem gdy bombel po raz pierwszy wsiadł do auta :-P Wcześniej przy strojeniu ani razu mi zapłon nie wypadł. Świece są platynki zimniejsze o jeden stopień.

Jak dla mnie to jednak problem z zapłonem czyli nadal świece lub może cewka po rozgrzaniu nie wydaje?

: 2012-05-29, 07:40
autor: bombel
GHOSTRIDER pisze:zapodac nowy palec
Przecież jest :)

Ja bardziej myślę, że seryjny ecu się buntuje i wciąż jestem za FI. Dzisiaj tzreba sprawdzic czy swiece czasem nie sa zalane i odłaczyc czujnik stuku

: 2012-05-29, 08:20
autor: Pawel18PL
Hmm przy czujniku stuku to cofałoby zapłon na niskich obrotach, a może na próbę zmniejsz przerwę na świecach ??

: 2012-05-29, 13:38
autor: zuru82
U mnie w S-ce też wypadał zapłon, tyle, że przy 1.6 bara.....pomogła wymiana cewek i świec na platyny 8-)

: 2012-05-29, 14:59
autor: Modzelitto
GHOSTRIDER pisze:Wiem z opini uzytkownikow ze duza roznica na tych przewodach nawet kolega : Modzelitto Zapodal takie do swojego VE niech sie wypowie.
GHOST- ja te kable kupiłem jak miałem jeszcze DEH'a na pokładzie. Byłem zmuszony, bo auto ciężko odpalało i zacząłem od standardowej procedury- świece + kable. Co do opinii- odpala zawsze od strzała, nie ważne czy -25 czy +30st. , w czasie upalania brak jakichkolwiek problemów - zarówno w DEH'u jak i w VE. Jak najbardziej polecam. PumaRST też na nich śmiga. Jednak moim zdaniem kable to jedna z ostatnich przyczyn wypadającego zapłonu.

: 2012-05-29, 17:25
autor: szopen
Bombel, a cewkę masz przykręconą do głowicy? Przenieś ją w jakieś zimniejsze miejsce. Ona nie lubi mieć za ciepło. U mnie, jak dlugo jadę w korku też lekko zaczyna zapłon wypadać ale jak go troche przegonie to mu przechodzi :-)

: 2012-05-29, 17:39
autor: bombel
szopen ja mam cewkę w aparacie zapłonowym.

Chyba trzeba zamontowac chłodniczke oleju.

Ma ktoś u siebie zamontowane by pokazać jak się wpiął?

: 2012-05-29, 17:56
autor: bodek
Ale żeś się uparł na tą chłodniczkę oleju :-P nie ma problemu, dodatkowy hajs wpakowany w auto :-> W twoim sr20 nie ma czujnika temperatury oleju więc jak niby komp miał by ingerować w pracę silnika odczytując zbyt wysoką temp. oleju. Poza tym olej dochodzi raptem do 90st.

Świece masz stan ideal, zero sadzy, kolorek w normie. Zmniejszyłem odstępy bo na każdej był inny (fabrycznie). Przy okazji jazd pocofam jeszcze zapłon tu i ówdzie i zobaczymy czy to coś pomoże.

Przy okazji wymyłem ci stożek i wyczyściłem przepływkę :)

: 2012-05-29, 18:03
autor: bombel
Po zlocie bedziemy myslec co dalej. Jedziesz jutro na hamownie?? :D

: 2012-05-29, 18:24
autor: Pawel18PL
Coś te Sr`y nie grzeją oleju bardzo, u mnie przy małej chłodnicy też oleum max 90 stopni :) a vagi to normalnie mają ponad 100 :P

: 2012-05-29, 20:36
autor: yapko
nie grzeją ? u mnie po jednym przejeździe na 1/4 mili wzrasta z 82 na 96 ( tak około).
Przecież w zime były problemy z niedogrzaniem auta... to po co teraz chłodnica ?

: 2012-05-29, 20:43
autor: bombel
yapko po prostu głośno szukam rozwiązania. NIestety trop z TPS-em był zły

: 2012-05-29, 21:19
autor: yapko
tak jak mówiłem - je mówie że to na pewno TPS winien. podsunąłem tylko pomysł. Przepraszam jeżeli straciliście na moim tropie dużo czasu.

teraz świece są 3 elektrodowe ? jaki teraz jest odstęp ?
bodek ma racje. 90 stopni to nie temperatura

: 2012-05-29, 21:56
autor: bodek
Świece są siódemki NGK irydowe albo platyny (jedna elektroda). Odstęp na próbę zrobiłem 0,7mm. Podmiana tpsa nie była problemem. Dzisiaj nie wydałem czasowo na jazdy próbne. Jutro rano spróbuję ją przegonić. Hamownia może we czwartek.

: 2012-05-29, 22:10
autor: yapko
moge użyczyć moich świec ( 3 elektrody NGK iryda z niewiadomo jakim odstępem, nie zdmuchuje przy 1.3 bara) , bo i tak mam uziemione auto. na taki boost wg mnie 0.65 - 0.7 mm powinno być ok.

bodek - na rozgrzanym , jak bedziesz mógł, daj mu miodu bez żadnego obciążenia elektrycznego, wyłacz światła, radio, wentylator. Taki szybki pomysł

: 2012-05-29, 22:27
autor: bodek
Myślisz, że spadek napięcia jest i cewka nie wyrabia porządnej iskry. Spróbuję

: 2012-05-30, 05:54
autor: bombel
yapko pisze:tak jak mówiłem - je mówie że to na pewno TPS winien. podsunąłem tylko pomysł.
Jestem Ci wdzieczny za pomoc. Pisałem tylko, że to jednak nie to :)
bodek pisze:Dzisiaj nie wydałem czasowo na jazdy próbne. Jutro rano spróbuję ją przegonić.
yapko pisze:moge użyczyć moich świec ( 3 elektrody NGK iryda z niewiadomo jakim odstępem, nie zdmuchuje przy 1.3 bara)
Jak nie będzie poprawy, to chętnie skorzystam :)
bodek pisze:Hamownia może we czwartek.
Czekamy na magiczne 3XX

: 2012-05-30, 08:00
autor: Pawel18PL
Yapko ale nie masz tak, że temp 120 stopni prawda :) A jest możliwość sprawdzić na postoju na której świecy zapłon niedomaga ??

: 2012-05-30, 21:35
autor: bombel
JUtro podmianka aparatu zapłonowego. Zastanawiamy się czy to nie wina paliwa. Wczesniej jeździł na SHELL VPOWER RACING, a teraz zalana VERVA 98

: 2012-05-30, 22:36
autor: nismojoe
bombel pisze:JUtro podmianka aparatu zapłonowego. Zastanawiamy się czy to nie wina paliwa. Wczesniej jeździł na SHELL VPOWER RACING, a teraz zalana VERVA 98
orlenowska verva czy ultimate z bp są moim zdaniem lepszym paliwem niz racing, skad to stwierdzenie ? na wiekszosci stacjach 98 są świeższe niz to co dostajemy jako racing,

niejednokrotnie spotkałem się ze spalaniem stukowym po zalaniu racinga do sunnego gdzie zapłon był mocno wyprzedzony mówię tu o paliwie rzekomo 99+ ;( ,
na ultimate 98 i vervie nigdy nie bylo tego problemu, myslę, że ilość sprzedawanego paliwa ma po prostu wpływ na jakość i częstsze dostawy świeżej etyliny :) a cena też przyjemniejsza dla portfela