Strona 5 z 8

: 2011-12-04, 14:26
autor: nossbuk
Szukaj VE :-P

Polecam :-D

: 2011-12-04, 14:28
autor: Ryba
nossbuk proszę Cie, kolejna dobra jednostka poszła by na złom.

: 2011-12-04, 14:31
autor: nossbuk
Żartuję, ale pomysł był dobry :->

Wiadomo, trzeba ratować to co dobre :-)

: 2011-12-04, 15:59
autor: SiwoL
Ryba pisze:Z belką jest największy problem :P Życze powodzenia z odkręcaniem śrub :)

Siwol, nie chce wywoływać wilka z lasu, ale chyba możesz powoli szukać dołu. Wał jest na 100 % do szlifu :P
To lepiej szukać dobrego dołu niz szlif wału i nowe panewki?????

: 2011-12-04, 17:57
autor: Osa
jeżeli wal wyda na pierwszy szlif nie ma tragedii, jeżeli nie to lepiej poszukać drugiego taka moja opinia. Co do zdejmowania misek przyklejonych na silikon nie dramatyzujcie przeciez to tylko pociągnąć lekko trzeba :-)

: 2011-12-04, 22:59
autor: Limon
Moim zdaniem rozebrac silnik:
- wyjac korbowody, z tego co widze masz bardzo dużo opiłków metalu wiec pewno masz obróconą panewkę, to jedno znaczne że korbowód się nadaje do regeneracji
- dać panewki na 1 szlif, razem z korbowodami niech zrobią panowie jak najciaśniejsze pasowanie ok 3 setek.
- Dać trzeba głowice do sprawdzenia bo coś czuję ze już raczej tłok walił w zawory...
- mozna odrazu też wymienić pierścienie profilaktycznie i uszczelniacze zaworowe nastepnie cieszyć sie bez awaryjną jazdą pare ładnych lat po warunkiem odpowiedniego uzytkowania

: 2011-12-05, 21:11
autor: Neptune
Dobrze że reanimujesz Primę, inaczej poszły by gromy:D

Limon dobrze pisze, trzeba tak czy inaczej rozebrać silnik, sprawdzić i myślę że skończy się na kupnie dołu z sr-ki.
Na allegro masz kolesia co rosprzedaje silnik z p11. Bierzesz wał, tłoki najlepiej z blokiem gdzieś za 400 zł zmieniasz panewy, pierścienie i składasz całość jeśli nie chcesz się bawić w obrabianie głowicy. P11 ma zmyślne zawory i o ile nie stukały i nie ma uszkodzeń to możesz wkładać głowę.

Na upartego do Świąt auto może już jeździć na dotarciu ;) Wszystko można ogarnąć w dobrych pieniądzach. Podrzucaj furę do Łodzi bo spodobało nam się z Rybą grzebanie w silnikach ;) :P

: 2011-12-05, 21:17
autor: Ryba
Neptun trochę przesadziłeś :P

Zawodowcami nie jesteśmy :P

Ale już z Siwolem gadałem przez fona i bedzie sie zastanawiał co i jak. Propozycja jest rzucona :)

Mam nadzieje że weźmie pod uwagę wszelkie opcje :)

Po za tym Robson ja juz w pralni w akademiku nie mam zbytnio miejsca :evil:

: 2011-12-05, 21:33
autor: Neptune
No leki żarcik to był :D Ale zabawa przednia :P

Trzeba uprzątnąć suszarnie albo przenieść na inne piętro :-D

EOT

: 2011-12-05, 22:09
autor: SiwoL
Silnik trzyma się na tej belce pod nim co są dwie poduchy przykrecone??? Jakbym ją odkrecił to spadnie na ziemie:D? Trzeba by najpierw od góry złapać albo np lewarek od dołu???

: 2011-12-05, 22:18
autor: merid
Odkrecaj nic ci nie spadnie :-P

: 2011-12-05, 22:37
autor: SiwoL
Dobra już wyczytałem w książce haynesa że trzeba lewarek pod skrzynie podłożyc;))

: 2011-12-05, 22:45
autor: Ryba
<brawo>

: 2011-12-05, 23:01
autor: SenTex
Ja tam żadnego lewarka nie podkładałem, odkręciłem poduchy, sciągłem belke i tyle. Silnik troche opadł ale co tam :-P

: 2011-12-06, 19:26
autor: Pawel18PL
SenTex pisze:Ja tam żadnego lewarka nie podkładałem, odkręciłem poduchy, sciągłem belke i tyle. Silnik troche opadł ale co tam :-P
To jak potem belke zakręciłeś przy składaniu?? Poduszek Ci przy okazji nie porozrywało??

: 2011-12-06, 20:10
autor: Neptune
Co to jest stałe 150-200 kg dla pozostałych 2 poduszek :D Przy rwaniu na biegach dostają non stop po tyłku hehe
A z tym lewarkiem to jest super pomysł bez trudu się dźwignie i będzie stabilny na poduszkach.
Mnie też chyba czeka zdejmowanie michy ;)

: 2011-12-06, 21:43
autor: SiwoL
Belka odkrecona niestety poległem na kolektorze wydechowym bo wcieło mi nasadke 14 musze jutro nabyc i działam dalej:))

: 2011-12-06, 21:54
autor: Pawel18PL
Zapsikaj na noc jakimś odrdzewiaczem może ??

: 2011-12-06, 22:34
autor: Limon
zanim zaczniesz odkrecasz to weź wiertarkę i oczyść gwinty z rdzy, bo cos czuję że szpilki się urwą... I

: 2011-12-06, 23:01
autor: SiwoL
Już oczyściłem gwinty i spsikalem dość mocno takim dziadostwem do odkrecania właśnie takich starych zatentegowanych srób;))

[ Dodano: 2011-12-07, 22:17 ]
Korbowody jakim kluczem się odkreca bo moja 14 jakieś takie dziwne ślady zostawia nie pasuje idealnie????

[ Dodano: 2011-12-18, 16:19 ]
No i nie dopisywałem nic ostatnio niestety wyparowały panewki główne:(((

: 2011-12-22, 15:19
autor: SiwoL
Auto już poskladane smiga padły panewki główne. Masakryczne jest to że w każdym aucie muszę robić alternator nie wiem skąd się to bierze. w tym też muszę alternator wyjąć bo ładowanie skacze raz jest 14 a potem non stop 12.

: 2011-12-22, 18:02
autor: KTR
no to spoko ;-) chyba zostanie teraz na trochę dłużej?? :)

: 2011-12-22, 19:11
autor: SiwoL
Tak zostanie odkładam kase na VE:))) Wszystko zrobiłem sam z pomoca ojca i naprawa wyszła w sumie malo:)) wszystko obyło sie bez wyjęcia motoru od spodu:))


Podziekowania dla Bodka i Ryby za fachową pomoc telefoniczną :cool:

: 2011-12-24, 10:30
autor: Dreams
SiwoL pisze:Auto już poskladane smiga padły panewki główne. Masakryczne jest to że w każdym aucie muszę robić alternator nie wiem skąd się to bierze. w tym też muszę alternator wyjąć bo ładowanie skacze raz jest 14 a potem non stop 12.

Z tego co wiem to alternatory często padają padają np. w mojej starej p10 jak miałem a miałem ją ponad 2 lata to 2 razy robiłem alternator a teraz w mojej p11 co mam to mam ja rok czasu i alternator robiłem 2 miesiące temu ;) poprostu sie diody wypalają i nie ma ładowania :hah:

A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:

: 2011-12-24, 12:13
autor: SenTex
NissanDreams pisze: A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:
Napewno nie tyle ile myślisz :hah:

: 2011-12-24, 12:22
autor: Dreams
SenTex pisze:
NissanDreams pisze: A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:
Napewno nie tyle ile myślisz :hah:
Tzn.?:D

: 2011-12-24, 12:48
autor: Rysiu83
no w cenie było uwzględnione uszkodzenie silnika (choć na pierwszy rzut oka tego widać nie było :-P

: 2011-12-24, 13:26
autor: Dreams
Rysiu83 pisze:no w cenie było uwzględnione uszkodzenie silnika (choć na pierwszy rzut oka tego widać nie było :-P
Aha to już się domyślam cenę... :hah:

: 2011-12-24, 13:30
autor: SiwoL
Na szczęście auto mnie wyszło bardzo bardzo tanio a naprawa jakies 600zł:)) wszystko zrobiłem sam:)) tak jak radzili koledzy z forum:))

Autko śmiga i cieszy muszę tylko do kumpla podjechac po alternator i będzie bajka;)) No i trzeba odkładac na moje marzenie czyli sr20ve ( ale to plan na wiozne-lato ) na teraz mocy więcej nie potrzeba;))

: 2011-12-26, 03:30
autor: Dreams
SiwoL, Z chęcią bym obejrzał twoją Prime :) Może już niedługo naprawdę piękny kolorek też mi się marzył taki primery ale cóż ...kupiłem inna :mrgreen: :)