[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No ciut większa mogła by być :)Ale nie ma tragedii.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niech będzie jak jest, pod maską za to żeby było bardziej treściwie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
większość z was stwierdziła że należy zainstalować coś większego.... więc tak robię....
jak robić to tak żeby być zadowolonym...
od początku miałem wątpliwości czy to jest to!!!
w końcu to gti-r niech będzie i niech wygląda na szybkie auto....
P.S
czy koś się orientuje jaki jest najmocniejszy gti-r w naszym kraju???
jak robić to tak żeby być zadowolonym...
od początku miałem wątpliwości czy to jest to!!!
w końcu to gti-r niech będzie i niech wygląda na szybkie auto....
P.S
czy koś się orientuje jaki jest najmocniejszy gti-r w naszym kraju???
NISSAN PULSAR GTI-R
Jest Gti-r z czapą VE ale z tego co widze to od Coobcia wyjedzie niedługo najmocniejszy,.. Baniak okolice 400ps , i powinieneś być usatysfakcjonowany
http://www.racingforum.pl/Nissan-Sunny- ... 84786.html
http://www.racingforum.pl/Nissan-Sunny- ... 84786.html
ten z racing forum nie jest kontynowany ze względu na wypadek brata który miał most powerfull S14a in PL.
Gość powiedziałże sie nie dotyka do tego samochodu. Przyszłości nie znam bo nie umiem wróżyć z kart
Gość powiedziałże sie nie dotyka do tego samochodu. Przyszłości nie znam bo nie umiem wróżyć z kart
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nic nowego zmiana oleju ostatnio na Motul była grana i przejście na zimaki w rozmiarze 205/55R16 które o dziwo nie ocierają jak się nie szaleje
Jeszcze doszła wymiana pasków oraz czujnika temperatury oleju - wraz z zegarem...
A i udało się odnaleść i zaślepić nadmiar otworów w kolektorze SSącym - powinna teraz być nieco mniejsza turbo dziura
[ Dodano: 2012-01-24, 20:07 ]
Limon mi pisze że popierniczyły mi się auta i chyba muszę przyznać mu rację
Jeszcze doszła wymiana pasków oraz czujnika temperatury oleju - wraz z zegarem...
A i udało się odnaleść i zaślepić nadmiar otworów w kolektorze SSącym - powinna teraz być nieco mniejsza turbo dziura
[ Dodano: 2012-01-24, 20:07 ]
Limon mi pisze że popierniczyły mi się auta i chyba muszę przyznać mu rację
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
spoko...
postępy... a więc:
pod maską praktycznie wszystko już na miejscu, do zamontowania chłodnica, dolot
i parę przewodów, maska, zderzak itp.
... we wnętrzu aktualnie montuje się kubełek, do zainstalowania zegary EGT, Boost, boczki, turbo timer i ebc...
myślę że przyszły tydzień jest realnym terminem zakończenia prac.
nieuchronnie nadchodzi czas kiedy auto trafi w ręce Coobcia - nareszcie
postępy... a więc:
pod maską praktycznie wszystko już na miejscu, do zamontowania chłodnica, dolot
i parę przewodów, maska, zderzak itp.
... we wnętrzu aktualnie montuje się kubełek, do zainstalowania zegary EGT, Boost, boczki, turbo timer i ebc...
myślę że przyszły tydzień jest realnym terminem zakończenia prac.
nieuchronnie nadchodzi czas kiedy auto trafi w ręce Coobcia - nareszcie
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na seryjnej turbinie ciekawe ile by było do osiągnięcia
PS. w tych zestawach FMICów nie podoba mi się strasznie że rura od turbo do IC ta pierwsza która idzie górą, ma średnicę aż 2,5" poza powiększeniam laga absolutnie żadnych korzyści to nie niesie
Jak będziesz zamierzał zmienić turbo to tą stronę orurowania bym najchętniej zmienił, puścił dołem i skrócił o pół metra...
Pss. Auto zaczyna prezentować się męsko
PS. w tych zestawach FMICów nie podoba mi się strasznie że rura od turbo do IC ta pierwsza która idzie górą, ma średnicę aż 2,5" poza powiększeniam laga absolutnie żadnych korzyści to nie niesie
Jak będziesz zamierzał zmienić turbo to tą stronę orurowania bym najchętniej zmienił, puścił dołem i skrócił o pół metra...
Pss. Auto zaczyna prezentować się męsko
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
moim zdaniem jest oki. Jeden wytrzymał 11 lat i 120 tys, a drugi już 3 zimę zalicza. Jedynym minusem jaki może być tych aku to tylko niski prąd rozruchu.dylson pisze:Panasonic nigdy nie grzeszyl dobrymi parametrami
SPRZEDAM !
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3