Strona 5 z 12

: 2012-02-02, 21:17
autor: SID
Moja pompa od k11 nie była na tyle wydajna, by silnik na niej pracował (po odpaleniu po krótkiej chwili gasł), więc zapalałem od GTI. Czujnik poziomu paliwa w K11 ma trzy piny, lecz środkowy jest nieczynny(zielony odpowiednik). Należy go przelutować z GTI wraz z zawartością tej trzeciej linii. Co do wagi pewnie będzie dużo wyższa (grubsze drążki i cała reszta + klatka), lecz sądzę, że mimo to powinno to w miarę się odpychać.
P.s. Rękawice chirurgiczne nie nadają się do prac przy pompie paliwa (momentalnie się lasują ).

: 2012-02-05, 10:36
autor: Dodo
mam pytanko co to za wtyczka nad rozrusznikiem ta trochę po prawej za co jest odpowiedzialna :?:
Obrazek

: 2012-02-05, 10:43
autor: Osa
chodzi Ci o czujnik spalania stukowego ?

: 2012-02-05, 11:12
autor: Pawel18PL
Dokładnie czujnik spalania stukowego :) A co jakieś jazdy próbne były i czuć, że z zapłonem coś nie tak?

: 2012-02-05, 11:18
autor: wronek
Po prostu im dynda kabel i nie wiedzą czy jest ważny :mrgreen:

: 2012-02-05, 11:20
autor: vixo
wronek pisze:Po prostu im dynda kabel i nie wiedzą czy jest ważny :mrgreen:
Jak dynda trzeba uciąć :roll:

: 2012-02-05, 11:29
autor: Dodo
aha to dzięki za info bo nie byliśmy pewni co się dzieje ale po odpaleniu nie może się przez chwile rozkręcić i pali jakby na 3gary ale po chwili jest lepiej ;-)
Pawel18PL pisze:A co jakieś jazdy próbne były i czuć, że z zapłonem coś nie tak?
jeszcze nie ale czuje w kościach że to już blisko :mrgreen:

: 2012-02-05, 11:32
autor: Ryba
Dodo puki go macie na wierzchu sprawdźcie dziada co by potem sie nie meczyć. Stuki często sie psują :)

: 2012-02-05, 11:32
autor: vixo
To będzie od czujnika u mnie też nie jest podłaczony i te same objawy mam :-|

: 2012-02-05, 11:37
autor: Ryba
vixo57 pisze:To będzie od czujnika u mnie też nie jest podłaczony i te same objawy mam :-|
Proponuje zająć się tym jak najszybciej, czujnik spalania stukowego jest istotną sprawą ponieważ najego podstawie elektroniczne urządzenie sterujące wysyła sygnał zmieniający kąt wyprzedzenia zapłonu o wartość niezbędną do zaniku spalania stukowego.

Czyli jednym słowem stuk = krótsza żywotność silnika

: 2012-02-05, 11:44
autor: vixo
Zajmę się ;-) na razie autko zimuje i się modzi :-)

: 2012-02-05, 14:25
autor: SID
Dodo pisze:po odpaleniu nie może się przez chwile rozkręcić i pali jakby na 3gary ale po chwili jest lepiej ;-)
Pierwsze odpalenie po wymianie pompy bylo praktycznie na dotyk. Od razu wszedl na wlasciwe obroty i rowno pracowal, lecz kolejne to w/w objawy. Zdjecie ktore wrzucil Dodo jest z jego silnika, moja wtyczka nie ma tego drucika, wiec podejrzewam, ze sie wypiela. A w ogóle to zdziwilem sie, ze w czujniku sa dwa piny, a moja wtyczka ma jeden przewod.

: 2012-02-05, 15:48
autor: MacGayver
SID pisze: A w ogóle to zdziwilem sie, ze w czujniku sa dwa piny, a moja wtyczka ma jeden przewod.
Tak ma być, czujnik spalania stukowego ma dwa piny a na kostce zawsze tylko jeden przewód wychodzi

: 2012-02-29, 20:49
autor: coyot
nooo to widze ze juz jest grubo :)

: 2012-03-09, 23:39
autor: BaSsGrU
co tam w temacie ?
micra śmiga ??

: 2012-03-10, 11:17
autor: bonzo
Jakby śmigała to juz byśmy wiedzieli
Na moje to cały ten projekt jeszcze trochę będzie się ciągnął to nie jest jak wysikać dziurkę w śniegu a i finanse też odgrywają kluczową rolę, także cierpliwości :-D

: 2012-03-10, 15:29
autor: Dodo
bonzo, dokładnie tak jak mówisz a raczej piszesz ;-) jeszcze trochę cierpliwości :mrgreen:

: 2012-03-10, 16:58
autor: SID
bonzo pisze:Jakby śmigała to juz byśmy wiedzieli
Na moje to cały ten projekt jeszcze trochę będzie się ciągnął to nie jest jak wysikać dziurkę w śniegu a i finanse też odgrywają kluczową rolę, także cierpliwości :-D
A Ojciec Dyrechtor to jak zwykle wie wszystko ;-)

: 2012-03-10, 20:20
autor: Dodo
przed Ojcem Dyrektorem nic się nie ukryje :mrgreen: a tym bardziej że sam mu o tym mówiłeś na spocie :-P ale musiałeś być pod wpływem <piwosz> <piwosz> <piwosz>

: 2012-03-10, 20:44
autor: bonzo
Wiem czy nie wiem, zdaję sobie sprawę z tego bo sam przez takie coś przechodziłem już nie raz :mrgreen:

: 2012-03-11, 12:48
autor: SID
bonzo pisze:Wiem czy nie wiem, zdaję sobie sprawę z tego bo sam przez takie coś przechodziłem już nie raz :mrgreen:
Święte słowa: AMEN :mrgreen:

: 2012-05-21, 11:56
autor: SenTex
Odkopie temat, przydała by sie aktualizacja ;)

: 2012-05-21, 14:02
autor: MacGayver
Jak tam postępy? :-> ;-)

: 2012-05-21, 15:23
autor: Dodo
SenTex pisze:Odkopie temat, przydała by sie aktualizacja ;)
aktualizację to pewnie SID zrobi ;-)
MacGayver pisze:Jak tam postępy?
bardzo powoli ale do przodu :mrgreen:

: 2012-05-21, 15:55
autor: Szymeq
Oby się do zlotu wyrobił ...

: 2012-05-21, 16:04
autor: Dodo
Szymeq pisze:Oby się do zlotu wyrobił ...
raczej nie realne... :-(

: 2012-05-21, 17:26
autor: Szymeq
No to lipa ... Miało być tyle micr ... :-|

: 2012-05-21, 17:54
autor: Dodo
Szymeq pisze:No to lipa ... Miało być tyle micr ... :-|
to trzeba go pogonić z robotą :-P

: 2012-05-24, 14:48
autor: SID
Do zlotu nie zdaze blokuje mnie kwestia finansowa i czas(co widac po mojej absencji na NZ) jak wiekszosc z nas :-/
Pozdrawiam Roger

: 2012-05-24, 15:05
autor: MichałB86
SID Ważne żeby auto po swapie dawało frajdę. Mega szacun za projekt. Trzyma kciuki za ukończenie projektu ;)