
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jutro pierwsza impreza dla rudej. Zaczynamy od trackday Ułęż. Rewelacji pewnie nie bedzie, ale trzeba od czegoś zacząć. Jakby ktoś był jeszcze zainteresowany, to szczególy tutaj: viewtopic.php?p=59434#59434
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakie laczki na jutro przygotowaliście 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No o 7:30 u mnie spod garage, a rusza Adaś i REX... Telefony do nich jak coś to mogę podać na PW 
Toyo - Też lece na T1R

Toyo - Też lece na T1R

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wszyscy byli pod garage, oprócz .... Coobcia
Nasz rudzielec w Ryczkach:

Teraz pora na dobrą ćwiartkę


Teraz pora na dobrą ćwiartkę

Ostatnio zmieniony 2010-06-05, 17:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tu masz wszystkie wyniki:
viewtopic.php?t=2580
sergiej napisał/a:
!
1/4 będzie 10 lipca w Ułężu. Wtedy się przekonamy, co
dała zmiana budy.
10 lipca coobcio, kenet i ja zmierzymy się na 1/4 w Ułężu
Będzie ciekawie. może jeszcze ktoś dołączy? Info tutaj: viewtopic.php?t=2624 l tutaj: http://passwordjdm.pl/vie...p=155703#155703
viewtopic.php?t=2580
sergiej napisał/a:
To jest dowód, że eventsy są na forum niezauwazalnewyniki jakies

1/4 będzie 10 lipca w Ułężu. Wtedy się przekonamy, co
dała zmiana budy.

10 lipca coobcio, kenet i ja zmierzymy się na 1/4 w Ułężu

Ostatnio zmieniony 2010-06-16, 17:27 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ogarniesz, kibiców też zapraszamy
Rejestracja przedłużona do 26-go czerwca!
Będą od nas: szopen, coobcio, xtomek, xkarol, kenet i ..... może Ty
Sam jestem ciekaw, jak ruda pojedzie 1/4 ze skrzynią z SLX-a. Jak będzie do dupy,
to skrzynie z GT w zapasie.

Będą od nas: szopen, coobcio, xtomek, xkarol, kenet i ..... może Ty

Sam jestem ciekaw, jak ruda pojedzie 1/4 ze skrzynią z SLX-a. Jak będzie do dupy,
to skrzynie z GT w zapasie.
Ostatnio zmieniony 2010-06-19, 08:09 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zwłaszcza że z lublina masz dość blisko i do tego czasu na pewno power upa dodamy
Ps. Już na oku jakiegoś EBC masz
Jak nie to proponuję tanie i sprawdzone rozwiazanie a więc MBC + selenoid z 200SX który za grosze wyrwiesz od GELLA.
Dzięki niemu po naciśnięciu guzika będziesz mógł śmigać na podniesionym przez MBC doładowaniu, da CI to np. dotychczasową trakcję na jedynce a jak zapodasz drugi bieg to i odrazu guzik pstryk i lecisz na doładowaniu 2 x większym...

Ps. Już na oku jakiegoś EBC masz

Jak nie to proponuję tanie i sprawdzone rozwiazanie a więc MBC + selenoid z 200SX który za grosze wyrwiesz od GELLA.
Dzięki niemu po naciśnięciu guzika będziesz mógł śmigać na podniesionym przez MBC doładowaniu, da CI to np. dotychczasową trakcję na jedynce a jak zapodasz drugi bieg to i odrazu guzik pstryk i lecisz na doładowaniu 2 x większym...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jemiol7 witamy na imprezie
Niezła reprezentacja sie robi. Może ktoś jeszcze....?
Teraz wygląda to jeszcze lepiej:
Coobco ?, Zuru ?, Szopen, jemiol7, xkarol, xtomek, kenet ......?
p.s.
Coobcio:
Czekają już na xTomka set springów i talerzyków Brian Crower - to tak na przyszłość jakby chcieli modować i pakować wałki N1
Może to zrobimy przed Rykami 10 lipca? W sam raz na Seat Open 1/4. A może jeszcze przepustnica. Target for... tonight / Churchill ! / 230/230
!

Teraz wygląda to jeszcze lepiej:
Coobco ?, Zuru ?, Szopen, jemiol7, xkarol, xtomek, kenet ......?
p.s.
Coobcio:
Czekają już na xTomka set springów i talerzyków Brian Crower - to tak na przyszłość jakby chcieli modować i pakować wałki N1

Może to zrobimy przed Rykami 10 lipca? W sam raz na Seat Open 1/4. A może jeszcze przepustnica. Target for... tonight / Churchill ! / 230/230

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ani Ciebie, ani Szopena nie widzę na liście. Coobcia też. Tylko ja i Kenet?prtp'06 pisze:jak zdaze ogarnac auto to chetnie dolacze na Seatowska cwiareniby czasu sporo ale te tyg leca jak szalone
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Szopenem mamy sesję do GT, mamy na środę wynajęte lotnisko oraz aparaturę pomiarową, testy porobimy i to na sporej prędkości 
Ps. w autach nic nie mamy nagrzebane i jakoś tak nie widzę sensu sprawdzać maszyny a no i nie nabyłem jeszcze R888 na przód a bez tego ten sport nie istnieje

Ps. w autach nic nie mamy nagrzebane i jakoś tak nie widzę sensu sprawdzać maszyny a no i nie nabyłem jeszcze R888 na przód a bez tego ten sport nie istnieje

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nową blachę trzeba sprawdzić, jedziemy, smutno będzie bez Was, ale nie załamujemy się ! Może jakieś R888 nz 114-kach się zdążą trafić. Nigdy nic nie wiadomo.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wątpie. Chyba że xkarol, bo z 20 kg jest lżejszy. Chyba, że spadnie zdrowy deszcz, to lubięCiekawe ile mi rudzielec doklepie


Ostatnio zmieniony 2010-06-30, 22:24 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jak bedzie w GTku Szopen to dajcie znaćCoobcio pisze:Z Szopenem mamy sesję do GT, mamy na środę wynajęte lotnisko oraz aparaturę pomiarową, testy porobimy i to na sporej prędkości
Ps. w autach nic nie mamy nagrzebane i jakoś tak nie widzę sensu sprawdzać maszyny a no i nie nabyłem jeszcze R888 na przód a bez tego ten sport nie istnieje


xtomek:
Zapowiada się ciekawa 1/4 milii, będę trzymał kciuki


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Fakt, fakt Bullit
ze swiatel co prawda kolega ruszyl w mojej opini za wczesnie ... ale nawet z rolki wracajac dostalem ... z rolki 1 bieg dla mnie ciut, 2 juz cvc przed i odjezdza, 3 to samo ... ale juz dzisiaj wywalilem kanape, kolo, wzmacniacz, sooba, takze jestem lzejszy z 50 kilo
ale za to pewnie widziales golfa w turbo i prelke pojechana
... pozdrawiam i szukalem cie, ale nie znalazlem
pamietajmy ze prima ma cofniety zaplon !
takze setup pod 200 konia tylko 






No z tego co pewnie zauważyłeś górkę trochę zaczeli niszczyć więc ustawiłem się troszkę dalej na tym małym parkingu co jest brama na lotnisko.
Ale parę minut po tym jak się poganiałeś z hondką musiałem uciekać więc nawet nie dzwoniłem już. a golf też próbował z tym civickiem i wyglądał biednie jak mu honda uciekała.
Primera musiała go zjeść, nie było innej możliwości
Ale parę minut po tym jak się poganiałeś z hondką musiałem uciekać więc nawet nie dzwoniłem już. a golf też próbował z tym civickiem i wyglądał biednie jak mu honda uciekała.
Primera musiała go zjeść, nie było innej możliwości

Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61