[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Sprężynki i talerzyki nie są raczej potrzebne, bo nie ma sensu kręcić go wyżej niż seria, czyli te 7400rpm chyba... Wałki owszem, wydech i Ecumaster żeby to wystroić. Głowica wcale nie musi być robiona, bo jak się okazuje seryjna nissanowska sprawuje się całkiem nieźle do tych mocy. Kosztowo myślę, że wyjdzie to lepiej niż swap. No chyba, że robisz duże przebiegi rocznie to pewnie nie warto się w to bawić tylko lepiej zrobić swapa. VE mają 180KM w serii, ale chyba trzeba trafić wyjątkowo dobry egzemplarz...
Pozdro
Pozdro
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ja mam CatCamsy Brian'a Crowera raczej się wystrzegam, bo dla mnie to taki amerykański Świątek... Podejście do klienta i znajomość własnych produktów jest u nich słabe, jak kiedyś się przekonałem.
Powyżej 7k rpm faktycznie pojawiał się valve float, ale mocniejsze sprężynki i talerzyki nie sprawiły, że peak mocy jest do końca. Stąd też sugerowałem, że nie ma sensu przesuwać odcinki i można zostać przy serii, bo zakres użyteczny w SR20DE jest w granicach 5k-7k rpm
Uważam, że skoro Twój silnik wykazuje cechy dobrego, zdrowego DE to szkoda by było nie iść tą drogą, ale nie namawiam do dłubania jakoś wyjątkowo
Pozdro
Powyżej 7k rpm faktycznie pojawiał się valve float, ale mocniejsze sprężynki i talerzyki nie sprawiły, że peak mocy jest do końca. Stąd też sugerowałem, że nie ma sensu przesuwać odcinki i można zostać przy serii, bo zakres użyteczny w SR20DE jest w granicach 5k-7k rpm
Uważam, że skoro Twój silnik wykazuje cechy dobrego, zdrowego DE to szkoda by było nie iść tą drogą, ale nie namawiam do dłubania jakoś wyjątkowo
Pozdro
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ammaimon pisze:Ja mam CatCamsy
Chodziło mi o talerzyki i sprężynki, a nie wałki
Nie no spoko, jeszcze trochę i coś czuję, że będziemy rywalizować w projektach .ammaimon pisze:Uważam, że skoro Twój silnik wykazuje cechy dobrego, zdrowego DE to szkoda by było nie iść tą drogą, ale nie namawiam do dłubania jakoś wyjątkowo
A propos wałków- ja mam SR20DEH (dźwigienki zaworowe z rolkami) - jak wygląda ich dostępność?
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Kurcze auta coraz starsze a coraz to lepsze wyniki - zimno auta nie przegrzane hehe Zdaje mi się że troszkę za bardzo optymistyczny oglądając kilkadziesiąt wykresów sr20de ale nie ma znaczenia... ważne że zdrowy. Do tego czyściutki motor pod maską super. Chociaż ja bym nie robił takich zabudówek na stożek _ dużo ludzi miało by z tego ubaw, a w zimę raz że chłodno pod maską a na imprezy latem stożek w nadkole
Jak chcesz modzić N/a to warto by te 180-190 km wystrugać... sam kiedyś o tym marzyłem. Raz ze satysfakcja bo nie dużo takich projektów a dwa osiągi lepsze jak 0,5 turbo
Powodzenia.
Jak chcesz modzić N/a to warto by te 180-190 km wystrugać... sam kiedyś o tym marzyłem. Raz ze satysfakcja bo nie dużo takich projektów a dwa osiągi lepsze jak 0,5 turbo
Powodzenia.
Nissan Primera SR20DE+T
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Wynik wyszedł taki jaki wyszedł, poza opisanymi wyżej modami został dokładnie wyczyszczony kolektor ssący do samej głowicy wraz z przepustnicą i resztą dolotu, łącznie z odświeżeniem stożka i przepływki. Do tego świeży Valvoline VR-1 5W50, no i filtr paliwa i oleju. Na pewno miało to wpływ na wynik.Neptune pisze:Zdaje mi się że troszkę za bardzo optymistyczny oglądając kilkadziesiąt wykresów sr20de
W kwestii hamowni, to nie wiem na ile wiarygodny jest RED RACE, wiem że COOBCIO bardzo często ich nawiedza swoimi Saabami, trzeba by go o to zapytać
Ubaw z czego?Neptune pisze: Chociaż ja bym nie robił takich zabudówek na stożek _ dużo ludzi miało by z tego ubaw
Decyzje co do silnika podejmę po nowym roku, ale raczej los DEH'a jest przesądzony
[ Dodano: 2011-11-11, 17:53 ]
Trochę przeciągnięta 1, ale i tak źle nie jest start od 4s.:
http://www.youtube.com/watch?v=enIgfSSI ... ture=feedu
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
PumaRST trochę szkoda, ale to nic, ważne że będzie jedna z pierwszych, bo jak na razie tylko same Sunny i Primy powstają
Nie dałem, bo kupiec sam się znalazł jak tylko poruszyłem temat swapa z Bodkiem. Z czasem wszystko się wyjaśni na łamach forumRysiu83 pisze:Szkoda że nie dałeś nigdzie znać.
QG15+
eee tam, nikt nic nie widzial to sie nie liczyPumaRST pisze:no to pieknie, szkoda że nie bedzie pierwsza N15VE (z przecieków słyszałem o jakiś 2 N15VE od Coobcia, choć opisów oficjalnych nigdzie nie widziałem) ale czekam z niecierpliwością co z tego bedzie.Modzelitto pisze:Jeszcze nie jeździ Swap rozpoczął się wczoraj
tej czarnuli VE jest jak najbardziej wskazane
sam z niecierpliwoscia czekam na to jak VE bedzie sie odpychac w tej budzie
No tutaj jest jednak opcja na złamanie 200KM
Też już się nie mogę doczekać finalnego efektu to też sprostowując, swapa zaczęliśmy dzisiaj, jutro wyjmie się stara motorownię, przezbroi nową i może zaaplikuje VE pod maskę. Pozostanie podłączenie i można przepalać.
Też już się nie mogę doczekać finalnego efektu to też sprostowując, swapa zaczęliśmy dzisiaj, jutro wyjmie się stara motorownię, przezbroi nową i może zaaplikuje VE pod maskę. Pozostanie podłączenie i można przepalać.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Hebel, to tak jak w temacie o klockach:
- tarcze przód Mikoda GT + klocek EBC Greenstuff
- tarcze tył Mikoda GT + klocek nie wiem jeszcze jaki dokładnie (miał być Nisshimbo, ale transakcja z firmą nie doszła do skutku)
- przewody w oplocie HEL
- płyn DOT4 TRW- do 290st.,
- do tego prawdopodobnie kompletny przegląd zacisków, czas pokaże.
Po dotarciu powinno być ok. Jeśli coś pierdnie, pomyślimy nad czymś innym.
- tarcze przód Mikoda GT + klocek EBC Greenstuff
- tarcze tył Mikoda GT + klocek nie wiem jeszcze jaki dokładnie (miał być Nisshimbo, ale transakcja z firmą nie doszła do skutku)
- przewody w oplocie HEL
- płyn DOT4 TRW- do 290st.,
- do tego prawdopodobnie kompletny przegląd zacisków, czas pokaże.
Po dotarciu powinno być ok. Jeśli coś pierdnie, pomyślimy nad czymś innym.
QG15+