Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 20:08

Sprężynki i talerzyki nie są raczej potrzebne, bo nie ma sensu kręcić go wyżej niż seria, czyli te 7400rpm chyba... Wałki owszem, wydech i Ecumaster żeby to wystroić. Głowica wcale nie musi być robiona, bo jak się okazuje seryjna nissanowska sprawuje się całkiem nieźle do tych mocy. Kosztowo myślę, że wyjdzie to lepiej niż swap. No chyba, że robisz duże przebiegi rocznie to pewnie nie warto się w to bawić tylko lepiej zrobić swapa. VE mają 180KM w serii, ale chyba trzeba trafić wyjątkowo dobry egzemplarz...

Pozdro

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 20:28

Almera kręci do 7100 rpm. Ale bezsensowne było by dawać ostre wałki nie zwiększając odcinki, także wnioski się same nasuwają...
Rocznie robię ok 15tys...
QG15+
;-)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 20:45

U mnie w Sunnym peak mocy jest przy ok. 7200rpm mimo ostrych wałków, a odcięcie mam przy 8200rpm, więc wniosek sam się nasuwa... 15tys km to raczej niezbyt duża eksploatacja :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 20:49

No w sumie racja, ale w swoim opisie napisałeś, że pow. 7000rpm pojawia się valve float, więc wolałbym nie ryzykować ;-) A poza tym sam masz Brian Crower'y, więc coś w tym musi być :-D
QG15+
;-)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 21:21

Ja mam CatCamsy :) Brian'a Crowera raczej się wystrzegam, bo dla mnie to taki amerykański Świątek... Podejście do klienta i znajomość własnych produktów jest u nich słabe, jak kiedyś się przekonałem.
Powyżej 7k rpm faktycznie pojawiał się valve float, ale mocniejsze sprężynki i talerzyki nie sprawiły, że peak mocy jest do końca. Stąd też sugerowałem, że nie ma sensu przesuwać odcinki i można zostać przy serii, bo zakres użyteczny w SR20DE jest w granicach 5k-7k rpm :)
Uważam, że skoro Twój silnik wykazuje cechy dobrego, zdrowego DE to szkoda by było nie iść tą drogą, ale nie namawiam do dłubania jakoś wyjątkowo :D

Pozdro

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 21:30

ammaimon pisze:Ja mam CatCamsy

Chodziło mi o talerzyki i sprężynki, a nie wałki ;-)
ammaimon pisze:Uważam, że skoro Twój silnik wykazuje cechy dobrego, zdrowego DE to szkoda by było nie iść tą drogą, ale nie namawiam do dłubania jakoś wyjątkowo
Nie no spoko, jeszcze trochę i coś czuję, że będziemy rywalizować w projektach :-D.
A propos wałków- ja mam SR20DEH (dźwigienki zaworowe z rolkami) - jak wygląda ich dostępność?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-09, 21:57

wałki jako nowe są, z używką już ciężko.
Ostatnio zmieniony 2011-11-09, 22:01 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 21:59

A cena? Jakiś link mile widziany, bo szukam i znaleźć nie mogę :-/
QG15+
;-)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 22:00

Źle zrozumiałem w takim razie. A dokładnie to tylko talerzyki, bo sprężynki są Tomei :)
Co do wałków to PumaRST do swojego SR20DEH chyba chce wkładać lepsze wałki, więc pewnie jego warto spytać.
A z rywalizacji bym się bardzo cieszył :D

Pozdro

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 22:13

Puma z tego co mi wiadomo wkłada zdrowego Świątka ;-).
A co do przyszłości DEH'a to wszystko wyjaśni się w przyszłym sezonie :-)
Pytanko- czy po zmianie wałków konieczne jest strojenie ecumajstrem?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-11-10, 10:25

zalezy jak ostre walki wlozysz, przy lajtowych nie bedzie trzeba podlewac, aczkolwiek zawsze warto zestroic optymalnie prace silnika

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-11-10, 12:52

Kurcze auta coraz starsze a coraz to lepsze wyniki - zimno auta nie przegrzane hehe :D Zdaje mi się że troszkę za bardzo optymistyczny oglądając kilkadziesiąt wykresów sr20de ale nie ma znaczenia... ważne że zdrowy. Do tego czyściutki motor pod maską super. Chociaż ja bym nie robił takich zabudówek na stożek _ dużo ludzi miało by z tego ubaw, a w zimę raz że chłodno pod maską a na imprezy latem stożek w nadkole :P

Jak chcesz modzić N/a to warto by te 180-190 km wystrugać... sam kiedyś o tym marzyłem. Raz ze satysfakcja bo nie dużo takich projektów a dwa osiągi lepsze jak 0,5 turbo :D

Powodzenia.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-10, 17:16

Neptune pisze:Zdaje mi się że troszkę za bardzo optymistyczny oglądając kilkadziesiąt wykresów sr20de
Wynik wyszedł taki jaki wyszedł, poza opisanymi wyżej modami został dokładnie wyczyszczony kolektor ssący do samej głowicy wraz z przepustnicą i resztą dolotu, łącznie z odświeżeniem stożka i przepływki. Do tego świeży Valvoline VR-1 5W50, no i filtr paliwa i oleju. Na pewno miało to wpływ na wynik.
W kwestii hamowni, to nie wiem na ile wiarygodny jest RED RACE, wiem że COOBCIO bardzo często ich nawiedza swoimi Saabami, trzeba by go o to zapytać ;-)
Neptune pisze: Chociaż ja bym nie robił takich zabudówek na stożek _ dużo ludzi miało by z tego ubaw
Ubaw z czego?
Decyzje co do silnika podejmę po nowym roku, ale raczej los DEH'a jest przesądzony :-)

[ Dodano: 2011-11-11, 17:53 ]
Trochę przeciągnięta 1, ale i tak źle nie jest ;-) start od 4s.:
http://www.youtube.com/watch?v=enIgfSSI ... ture=feedu
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-03, 20:15

Podbijam temat :)

Widziałem na żywo. Jest ładna :D

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-03, 20:20

Heh, ale odkopałeś :) Ładna może i jest, ale chrupiesław z niej się zaczął robić po zimie :-/ Ale spokojnie ogarniemy w odpowiednim czasie i to 8-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2012-04-04, 15:20

Czy woz juz jezdzi z VE?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-04, 15:23

Jeszcze nie jeździ :) Swap rozpoczął się wczoraj ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-04-04, 15:34

a co ze starym silniczkiem? :-P
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-04, 15:35

Można powiedzieć że już sprzedany, ale to się okaże w tygodniu.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-04-04, 15:38

Modzelitto pisze:Jeszcze nie jeździ :) Swap rozpoczął się wczoraj ;-)
no to pieknie, szkoda że nie bedzie pierwsza N15VE (z przecieków słyszałem o jakiś 2 N15VE od Coobcia, choć opisów oficjalnych nigdzie nie widziałem) ale czekam z niecierpliwością co z tego bedzie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-04-04, 15:39

Modzelitto pisze:Można powiedzieć że już sprzedany, ale to się okaże w tygodniu.
Szkoda że nie dałeś nigdzie znać.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-04, 15:48

PumaRST trochę szkoda, ale to nic, ważne że będzie jedna z pierwszych, bo jak na razie tylko same Sunny i Primy powstają :)
Rysiu83 pisze:Szkoda że nie dałeś nigdzie znać.
Nie dałem, bo kupiec sam się znalazł jak tylko poruszyłem temat swapa z Bodkiem. Z czasem wszystko się wyjaśni na łamach forum ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2012-04-04, 18:49

PumaRST pisze:
Modzelitto pisze:Jeszcze nie jeździ :) Swap rozpoczął się wczoraj ;-)
no to pieknie, szkoda że nie bedzie pierwsza N15VE (z przecieków słyszałem o jakiś 2 N15VE od Coobcia, choć opisów oficjalnych nigdzie nie widziałem) ale czekam z niecierpliwością co z tego bedzie.
eee tam, nikt nic nie widzial to sie nie liczy :P

tej czarnuli VE jest jak najbardziej wskazane

sam z niecierpliwoscia czekam na to jak VE bedzie sie odpychac w tej budzie :->

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-04-04, 19:25

No tutaj jest jednak opcja na złamanie 200KM :-)

Też już się nie mogę doczekać finalnego efektu to też sprostowując, swapa zaczęliśmy dzisiaj, jutro wyjmie się stara motorownię, przezbroi nową i może zaaplikuje VE pod maskę. Pozostanie podłączenie i można przepalać.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-12, 16:09

Podobno coś już pyrka?? ;)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-12, 16:48

No coś tam popierduje :-D. Silnik już na miejscu, pali na dotyk, jest bardzo cichutki ;-) Na dniach będzie podłączana zmienna faza i EcuM. Po drodze wpadnie również cały set Energy Suspension, kompletnie nowy zestaw hamulcowy, wydech itp...
Może Bodek w wolnej chwili jakieś foto, lub film zarzuci ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2012-04-12, 16:55

Ostatnio w jak byłem u Bodka w sobotę na strojeniu, to zrobiłem Ci psikusa. Silniczek był bez oleju, a ja nie wiedziałem i go odpaliłem... :-( jak coś to nie moja wina.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-12, 16:58

;D Jak coś to przyjadę do Ciebie na podmiankę :-P :-D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2012-04-12, 19:14

dobrze ze juz pyrka :)

heble cos modzone czy ori na dobrych czesciach?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-12, 19:38

Hebel, to tak jak w temacie o klockach:
- tarcze przód Mikoda GT + klocek EBC Greenstuff
- tarcze tył Mikoda GT + klocek nie wiem jeszcze jaki dokładnie (miał być Nisshimbo, ale transakcja z firmą nie doszła do skutku)
- przewody w oplocie HEL
- płyn DOT4 TRW- do 290st.,
- do tego prawdopodobnie kompletny przegląd zacisków, czas pokaże.
Po dotarciu powinno być ok. Jeśli coś pierdnie, pomyślimy nad czymś innym.
QG15+
;-)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”