Strona 5 z 30

: 2011-06-13, 21:06
autor: rz
I takie projekty lubię. Powoli, zgodnie z planem i z ogromną pasją.
Powodzenia!

: 2011-06-13, 21:07
autor: xtomek
Spoko, poczekamy ;-)

: 2011-06-13, 21:18
autor: PumaRST
Pawel18PL pisze:Tak tylko zobacz, że kompresor kupiłem w grudniu..nie powiem od kiedy zbierałem kasę na niego......
i między innymi dlatego z niecierpliwością czekam na każdy up w temacie.

Gratuluje

: 2011-06-13, 21:45
autor: nismojoe
Nie sztuką jest wziąć kredyt i kupić nowe auto , sztuką jest zrobić coś z niczego, uratować starego trupa, z którego niektórzy mogę się podśmiechiwać - doprowdzić go do stanu , który będzie powodował odpadanie głów na ulicy :) i mieć przez wiele lat satysfakcje , że osiągneliśmy wiele własnym zaangażowaniem, odkładaniem i pasją.
Tej ostatniej niestety nie da się kupić za żadne pieniądze, a osoby , którym coś przychodzi szybko i łatwo nie cieszą się z tego tak długo jak my prości , wytrwali w dążeniach, mniej zamozni pasjonaci!

Gratuluję Paweł uporu i podejścia do ukochanego auta : wkładam w niego choć nie jest ideałem - nawiązuję do naszej rozmowy na gadu o budzie :)
pozdro i życzę jakiegoś przypływu gotówki !

: 2011-06-13, 21:48
autor: BaSsGrU
grunt że ciszy w temacie niema :mrgreen:

: 2011-06-13, 22:15
autor: Pawel18PL
U mnie buda jest na ostatnim miejscu... obita z każdej strony z śladami rdzy ale dzięki lombardo88 wiem, że nie miała, żadnego poważnego dzwona i to mi wystarcza... a to że wygląda źle to co mnie obchodzi ja jak jade to jej nie widzę ;P Ma się odpychać !! Żeby nie było za dużo OT powiem, że materiał na orurowanie już mam i pozostało kupić 4 silikony i spawać.

: 2011-06-13, 22:36
autor: ciapek
nismojoe pisze:Nie sztuką jest wziąć kredyt i kupić nowe auto , sztuką jest zrobić coś z niczego, uratować starego trupa, z którego niektórzy mogę się podśmiechiwać - doprowdzić go do stanu , który będzie powodował odpadanie głów na ulicy :) i mieć przez wiele lat satysfakcje , że osiągneliśmy wiele własnym zaangażowaniem, odkładaniem i pasją.
Taa to jest to "Built Not Bought" jak to za oceanem mawiają 8-)

Ciekaw jestem wykresu jaki bedzie Nm :->

: 2011-07-04, 22:59
autor: Lombardo88
ciapek pisze:

Ciekaw jestem wykresu jaki bedzie Nm :->

jak znam Pawła, to już wszystko policzył i wie ile będzie :D :)

: 2011-07-21, 19:28
autor: Pawel18PL
Dzisiaj dobrałem się do panewek w moim 100nx`ie i znalazłem na nich piękny napis STD :) Przyjrzałem się wałowi i panewkom i nie znalazłem ani jednej ryski, kolor prawidłowy bez przepaleń ani niczego budzącego niepokój. Dzięki uprzejmości OSY i Tomyego DDC wleciał komplet panewek ACL RACE tak więc można z tego kompresora wydusić ile się da:).
PS: Blok nie wie co to nagar ;) czyściutko w środku :D

: 2011-07-21, 21:37
autor: majchrzok
na kiedy przewidujesz uruchomienie kompresora :?:

: 2011-07-21, 21:44
autor: Pawel18PL
Jak będę miał pieniądze ;P hehe jeśli w poniedziałek pójdę do pracy to w sierpniu, jeśli nie pójdę to trzeba będzie trochę poczekać.

: 2011-07-21, 22:06
autor: majchrzok
to trzymam kciuki byś miał, bo jestem ciekaw efektów :evil:

: 2011-07-22, 00:08
autor: Coobcio
E no to świetnie że silnik jest w tak dobrym stanie, panewy wymienić po jakimś czasie olej też... Kasę podkładać i wio z kompresorem.
Ciekawe jak wypadnie jego porównanie na tle Alemry GTi z kompresorem, czy duży okaże się lepszy :P ??

: 2011-07-28, 22:24
autor: Pawel18PL
Panewy w tym tygodniu bądź następnym będą poskładane. Dół jest rozebrany i jedna panewka korbowodowa jest wyciągnięta. Zostało zrzucić skrzynie i dobrać się do głównych.Wleje się jakiegoś agipa na przepłukanie i zaleje docelowo valvo tak jak było wcześniej. Jak wypadnie hmm zobaczymy :D. PS jeśli ktoś ma dostęp do drutu z nierdzewki to chętnie kupię z 2kg.


Efekty dzisiejszej pracy:
- miska out
- półmisa out
- smok out
- wzmocnienie dolne panewek out
- 4 z 5 panewek głównych out
- pół oś out
- skrzynia w 75% out
Obrazek
Obrazek

: 2011-07-28, 23:43
autor: Coobcio
Ładnie to wygląda w sumie, a panewki główne czemu wymieniasz - stare jakieś miedzioślady miały czy tak profilaktycznie :D ??

: 2011-07-29, 06:55
autor: Pawel18PL
Profilaktycznie wymieniam, na głównych to tylko jedna miała delikatne odbarwienie jakby, żadnych rys na wale nie ma i jest jednakowego koloru wszędzie. Dziś zrobię fotkę jak stare panewki wyglądały.

: 2011-07-29, 09:56
autor: Neptune
A mierzyłeś może wał ile wyszło na korbach? Ja pojechałem zrobić wymiary w 2 firmach, panewki też były std bez przetarć ale wyszło ciut za mało 47,93 dlatego zmuszony jestem zrobić tak czy inaczej szlif. Minimum to 47,956 tak wynika z manuala.

: 2011-07-29, 13:52
autor: nismojoe
Masz dobre podejście Paweł na nowych gratach można zawsze więcej poszaleć bez obaw, trzymam kciuki za szybki wyjazd na ulicę i będzie killer :)

: 2011-07-29, 19:35
autor: Pawel18PL
Wału nie oddałem do sprawdzenia, ryzyk fizyk :P panewki wyglądały jakby wczoraj auto wyjechało z salonu... Dziś zostały zmienione wszystkie panewki, od jutra składam do kupy.

: 2011-07-30, 15:32
autor: Marcinek
no nieźle :) może kiedyś będzie okazja to się złapiemy ;)

: 2011-07-31, 19:39
autor: Pawel18PL
Jakim momentem się dokręca główne panewki??

: 2011-08-01, 00:04
autor: Coobcio
70nm ja zawsze skręcam. W instrukcji podają że 80 ale jak swoje VE tak skręciłem to wał się przycinał a na 70 wszystko jak trzeba.

: 2011-08-01, 09:51
autor: Ryba
A że tak zapytam a panewki korbowodowe... ?? też 70nm ..??

: 2011-09-24, 14:35
autor: Pawel18PL
Nie 45Nm


Auto odpalone i zrobiłem z 10km. Nic nie stuka nic nie puka :)
docieramy 1000km


Kolejne klocki doszły
Obrazek


Już niedługo coraz bliżej na na na:
Obrazek Obrazek
Auto dotarte, parę kill testów zrobione, nic się nie wysrało(puki co)

: 2011-09-24, 17:00
autor: yapko
bov properfekt typ 1 ( dwutłoczkowy) ? Fajnie upuszcza :)
na rurach kompresor -> IC ->przepustnica masz zrobione trąbki na końcach? nie bedzie problemu z zsuwaniem sie silikonów.
Musisz mieć spore wejście wyjscie w IC skoro masz takie duże fi rur
Sprawdz czy po jeżdzie na dołądowaniu masz ciepła cześć intercoolera tą bliżej przepustnicy :) to powie nam czy IC jest wystarczjący i jaką ma wydajność

: 2011-09-24, 17:05
autor: Pawel18PL
Tak Bov properferkt typ1
Rury fi 60 silikony fi 56(takie jak wyjście z IC)
Trąbek nie mam, może frezki porobię na końcach??
Dzięki za info ogólnie :)

: 2011-10-03, 15:43
autor: BeNeK
I jak miewa się nismo ?
pz. Piękny prożdżekt oby tak dalej :]

: 2011-10-05, 11:35
autor: Limon
Fajnie że autko odpalone :mrgreen:

Coby rurki sie nie zsuwały to zrób powierzchowne nacięcia szlifierką na końcach rurek tak jak by w kształcie gwintu ;) Jak skrecisz cybantem w tym miejscu to silikon wgryzie sie w nacięcie co nie bedzie powodowało spadania rurek :mrgreen:

Ile wkońcu dmucha Ci ten kompressor ? :mrgreen:

: 2011-10-15, 10:41
autor: Pawel18PL
Jak dmuchnie to nie martw się napiszę.
EDIT
chyba ostatni już fant "podstawowy" potrzebny do kompresora
Obrazek

: 2011-10-16, 01:11
autor: Coobcio
Ciekawe jak wypadnie ten kompresor w porównaniu z pewnym z Łodzi :D
Ile ma być dmuchane ??