Strona 5 z 8

: 2017-08-03, 00:45
autor: parzyh
czekam na wyniki, ponoć auto ma być strojone i może gotowe w tym tygodniu, jak odbiorę wstawię wykresy i opiszę jak wrażenia, będziemy myśleć co tam dalej wymodzić w przyszłośći

: 2017-08-03, 19:41
autor: yapko
ja się zapytam dysponując swoim doświadczeniem - Czy auto kiedykolwiek jeździło w zawodach na 1/4 mili ?
Skoro jest bitwa o konie to czemu nie ma bitwy o czas ? To on jest całkowicie obiektywny

: 2017-08-03, 22:07
autor: parzyh
tak, daro pokazywał mi skany czasów z zawodów, robiło civiki z turbo,czasy miało top 3 i różnica między pierwszym była minimalna. jak podesle to wstawie. edit. 1./8 mili ale polece na jakies zawody jak odbiore, miałem byc na japfest ale nie wyrobilismy się i byłem tylko coś nagrać

: 2017-08-03, 22:15
autor: BTB
yapko pisze:ja się zapytam dysponując swoim doświadczeniem - Czy auto kiedykolwiek jeździło w zawodach na 1/4 mili ?
Skoro jest bitwa o konie to czemu nie ma bitwy o czas ? To on jest całkowicie obiektywny
Na Miedzy Wawa a wrockiem jest różnica czasu i nie ma sensu porównywać ;D

: 2017-08-04, 15:04
autor: Ad@mus
Czas czasem a wyniki wynikami. Skoro ktoś modził auto i sprzedał pakiet usług za 208ps to niech to tyle ma, inaczej nazywijmy to miss selingiem.
Jeśli auto by było robione na kręcenie wysokich 13tek to niech kosztuje i po robocie robi te wysokie 13tki.

W zasadzie to o to w dyskusji chodzi a nie o to jakie auto ma osiągi ;)
Dajesz zlecenie do magika z konkretnymi założeniami i one mają być zrealizowane. tym czasem modzenie silnika się odbyło i kosztowało a silnik pluje seryjnym wynikiem :) Fajnie nie ? :)

: 2017-08-04, 17:42
autor: parzyh
kupiłem je za dobre pieniądze, wkurwić się mógł poprzedni właściciel :D zobaczymy co dadzą wałki i strojenie na ecu, ale auto trochę zamieszania zrobiło, słyszałem kątem ucha rozmowe na japfest na temat mojje almery hahaha ktoś się coś napinał ale nie dosłyszałem o co chodziło :D

: 2017-08-11, 09:49
autor: Ad@mus
No to chyba już po strojeniu, czekam na wykresik :)

: 2017-08-11, 12:08
autor: rz
nawet jakiś filmik z testów był ;)

: 2017-08-11, 13:33
autor: parzyh
197hp, 201 nm , auto odbieram w pon-wt bo coś tam ociera o łożysko

: 2017-08-11, 21:28
autor: yapko
na kołach czy na silniku taka moc ?
O przy którym łożysku coś ociera ?

Szkoda że na Japfescie nie podbiłeś na gadkę. Moja dziewczyna upalała moje białe n14 VE na ćwiartce

: 2017-08-11, 23:42
autor: Ad@mus
Moc na kołach jest mało interesująca :)

: 2017-08-12, 00:24
autor: parzyh
mam nagrane jak latała :) oficjalnych dragów nie zdążyłem nagrać więc będzie na filmie. na kołąch czyli co? :D takie info dostałem od czajnika, nie mam jeszcze papierów ani nic, ociera po prawej stronie, poniedziałe/wtorek ma być gotowe

Obrazek

: 2017-08-13, 23:35
autor: Juras18
Wielkie Gratkiiii zakupu mojej ex Almy :mrgreen: i moich wałków :-P
Widzę że temat zszedł trochę na złą drogę :-/
Myślę że nie ma co szukać winnych ,bo też miałem różne wyniki na poszczególnych hamowniach Np. Kiedyś hamowałem civica 1.5 na pierwszej miał 121KM ,na drugiej 127, a na trzeciej 132 więc hamownia hamowni nie równa... Myślę że nie ma co cisnąć po ludziach...Forum ma jednoczyć a nie dzielić ludzi :-P A cała prawda o mocy wyjdzie na zlotach w pojedynkach :->
:-> :->
Wałki załadowane więc teraz jak cię stać to bierz skrzynkę VZR od kilera 2000 póki jest bo to mega modzik do almerki i strasznie ciężka do dostania !!!

: 2017-08-14, 09:16
autor: Ad@mus
Juras18, przekłamania na hamowni w twoim civicu to było max11ps i zapewne była to wypadkowa warunków pogodowych i ciśnienia. Silnik o 25% mniejszej pojemności robił różnice na hamowni po 11ps... Z kolei omawiany temat VE to jedno i to samo auto z "przekłamaniem" prawie 30ps i w uj NM.

Dopiero teraz, na wystrojeniu EMU i wałku N1 ma okolice 200/200. Wcześniej na smt i zwykłym wałeczku miało 208/210... Nie dziwne ?? :) Chyba pierwotnie wiało arktyczne powietrze mieszane z nitro.

Ale co tam, fajne auto, będzie miażdżyć, popracować nad nim odrobine i będzie petarda.

: 2017-08-14, 19:30
autor: yapko
Dla mnie to jest dziwne ze na EMU i n1 pokazało tylko te 200 koni. Adamus napisal post sugerujacy ze to moc na silniku.
Mody za sporo siana, a wynik jak ep3. Dajcie jakis filmik poglądowy jak jedzie z innym autem lub podpowoedźcie co spotkaliście na drodze

: 2017-08-14, 20:36
autor: Ad@mus
yapko, wynik jaknajbardziej wiarygodny, skoro po swapie na oem walku i smt pokazalo 208ps po czym zwrifikowal daro ze jest mniej. Teraz te nie cale 200ps jest stwierdzone i przy fabrycznej oddcince 7500rpm.

Jak wiadomo N1 generuje moc ale w wyzszej partii z tym ze chyba nie warto krecic wyzej nie otwieranego silnika z takim przebiegiem i niewiadoma histroia.

Obecnie jest w pelni uzytkowe, bezpieczne 197ps i 201nm i basta. Reszta w przyszłości się urodzi. A potencjał jest ogromny, tylko siana trzeba.

[ Dodano: 2017-08-14, 21:38 ]
parzyh, czekam na relacje :)

: 2017-08-15, 00:11
autor: rz
Kreski kreskami a i tak wiadomo, ze weryfikuje ulica. Ułożę tylko sachsa l moge robić za weryfikatora ;)
Doszliśmy juz do tego, ze kreski są nierówne kreskom. Teraz ustalmy czy auto zapierdala bo niestety ale na poprzednim setupie to bym alme zamiótł chrupem okrutnie. Liczę, ze sie Japonia podniesie ;)

: 2017-08-15, 00:55
autor: parzyh
kreski:
Obrazek

właśnie wróciłem z miasta, niestety nikogo nie spotkałem a kręciłem się jakiś czas (dziwne bo długi weekend) ale przyrost mocy odczuwalny, auto daje frajde i to jest dla mnie ważne, auto na ulice nie na czasówki ale i tak dalej dziwi mnie te wcześniejsze 209 :D
ps. podjadę na hamownie we wrocławiu i zmierzymy go w ludzkiej temperaturze nie przy 32 stopniach może 2 będzie na froncie. jutro robię mały detaling to nagram jakieś video poglądowe

co do dalszych modów zobaczymy na przyszły sezon, jak pójdzie dobrze to chcemy kupić r34 gtt jak się nie uda to pewnie wsadzimy coś w almere :)

: 2017-08-15, 06:22
autor: woytaz_gdy_elb
Na wałkach n1 mniej mocy niż u mnie ? To chyba coś nie tak ?
Ja mam wykres z dwóch różnych hamowni w Trójmieście i zawsze było więcej niż 200hp bez wałków n1...fajnie by było gdybyś sprawdził inną hamownie jeszcze... Może Warszawskie hamownie nie zawyżają tylko ta wasza zaniża ? :)

: 2017-08-15, 15:43
autor: parzyh
nie będę jechał 400km do wwa hamować auta xd podjadę do wrocławia i zobaczymy

: 2017-08-15, 16:33
autor: yapko
ja też przecież kupiłem niby jadące wściekle auto, a po zweryfikowaniu wszystkiego okazało się że nie działa wysoka faza i występuje spalane stukowe. Potrzeba mi było do tego kilku ludzi i portfel
Chodzi mi o to że seryjny sr20ve powinien mieć 187koni, wiec przyrost 13koni za około 5tyś zł wydaje mi się ekonomicznie nieuzasadniony ( liczę 2tysie EMU, tysiak wiązka plus strojenie, 2tysie wałki).
Oczywiście nie wiem jak auto jedzie, bo nie było odnośnika
Jeszcze jedna sprawa. EMU w tak mało zmodyfikowanym aucie to przerost formy. Oczywiście kilka rzeczy rozwiązuje, ale rodzi kolejne

Skoro trzeba kasy na więcej mocy to w co inwestować? Sprężynki i talerzyki ?

No offence. Chcę się też czegoś dowiedzieć i chętnie pouczę się :) BA! Nawet chciałbym się przekonać że nie mam racji :)

: 2017-08-15, 20:47
autor: Ad@mus
Yapko a hamowałeś swoje sunny przy 32st ? :D

: 2017-08-16, 01:12
autor: parzyh
jak miałem kupić kompa za 1000zł mniej to już wolałem wziąć to emu i przy najgorszej opcji wyjąć je do kolejnego auta :D to ile według Ciebie powinno wypluć to co jest u mnie? Ja w te seryjne 187 nie wierzę, nie po 20 latach :) zobaczymy co wypluje przy normalnej temp. a co do kasy każdy wie, że tuning N/A jest drogi więc tu nie o siano chodzi bo gdybym chciał jeździć na syczącym turbo i modzić ustawiając ciśnienie to kupiłbym pewnie szrota 1.8 audi :D albo wszdził turbo do civica

: 2017-08-16, 08:05
autor: Ad@mus
parzyh pisze:Ja w te seryjne 187 nie wierzę, nie po 20 latach
Tak samo trudno uwierzyć w 200+ w takim silniku, który był tylko kupiony, wsadzony, zalany olejem, przypajacowany zapłon na aparacie i strugnięte kółko rozrządu wystrojone na det2 :) (swoją drogą trza by u ciebie na regulowanym kole ustawić wałki pod max wykon)

Skoro tutaj jest 200ps to technicznie jest to nieuzasadnione, żeby sr20ve miało więcej ever niż 190ps (zdrowe, po poprawnym strojeniu).

Tak więc po tych wszystkich wywodach stwierdzam, że auto jedzie tak i ma taka moc jaki jest stan umysłu ovnera.
woytaz_gdy_elb pisze:Może Warszawskie hamownie nie zawyżają tylko ta wasza zaniża ?
Może być, wtedy ta almera miała by mieć 240ps a czajnikowa skoda z 1.6 8v na itb 200ps :)

Nie ma co, za dużo przesłanek że coś jest nie halo w wynikach naszych forumowych samochodów. Przykładowo, ile sr20de było robione w tuningowym ABC i ile samochodów i skąd miało powyżej 165ps a przy tożsamych modach reszta miała lekko ponad 150ps? Nawet wymieniony powyżej RZowy chrup miał schamowane 152ps a ganiał za VE jak zły. Gdyby nie ta hamownia to by miał pewnie 170ps na plusie :)

: 2017-08-16, 09:25
autor: Kwietas
Wbijajcie do Lodzi na hamownie :mrgreen: Przy okazji porownamy swoje Almery :)

: 2017-08-16, 21:24
autor: woytaz_gdy_elb
Akurat będzie dobre porównanie bo właśnie przeprowadzam się z Trójmiasta gdzie korzystałem z dwóch hamowni do Warszawki więc jak się ogarnę to pojadę gdzieś żeby porównać :)

Powiedzcie tylko gdzie mam pojechać bo podejrzewam, że w stolicy jest więcej niż jedna hamownia a u widzę, że wszystkie wrzuca się do jednego wora :)

: 2017-08-16, 22:14
autor: moher3
pojedź do Coobcia na Górczewską i potwierdź lub rozwiej wszelkie wątpliwości, które powstały w tym temacie - to jedyny słuszny wybór jak dla mnie. Miałem okazję paroma wózkami jeździć które przez ręce Kuby przeszły i dziwię się tutaj mocno czytając owy temat...

: 2017-08-16, 22:43
autor: parzyh
ale ja z fotoszopa tych wykresów nie wziąłem i nikt tu nikogo nie chce obsmarować tylko pokazuje jak jest. w piątek jadę chamowąć jeśli pogoda dopisze

: 2017-08-17, 08:43
autor: Ad@mus
moher3, jak wytłumaczysz tą sytuację? Samochód miał wykres na 208ps, a na dwóch hamowniach w różnych miastach wyszło około 180ps? Temperatura? Wysokość nad poziomem morza? Smog? Mikroklimat, aura, zauroczenie, pech, fatum, promieniowanie słoneczne? Ja tego nie wiem, ale popatrzcie logicznie na tą sytuację ;)

Nie mówię, bo dla jednego nawet takie 180ps"208ps" może zapierdalać. Almera w obecnym setupie była hamowana w nieludzkich temperaturach, które mocno redukują moc pojazdów przy pomiarze. Druga sprawa, że dla bezpieczeństwa silnika, który nie był jeszcze sprawdzany, limiter ustawiono na 7500rpm, a jak wiadomo, wałki N1 budzą się w wysokiej partii obrotowej. Z tym że w takim silniku, który ni jak jest przygotowany pod te obroty, można by było zakręcić wyżej i wygenerować dodatkowe peesy-z tym, że to zakręcenie mogło by być jednorazowe :)

: 2017-08-17, 09:36
autor: rz
Nie pozostaje nic innego jak zawody, RL albo dla poprawy samopoczucia GTech;)

Poza tym jeśli chcemy mieć w Almie osiągi to trzeba z niej zdjąć z 200kg niestety.