[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Myślę że na tą chwilę autko generuje ok. 170 koni i ponad 200 nm. Jest tylko nie wystrojone. Ale mimo to ciężko o trakcję Trzeba by było do wiosny poczekać ale już na ulicy czuć że po kolektorze jest lepiej
Co do planów i kombinacji to oczywiście tak jak każdy chce więcej
Na razie nic się pod maską nie zmieniło więc nie należy dmuchać na zimne Czy to będą sportowe wałki, silniczek VE, inst. Turbo czy kompresora okaże się oficjalnie... mam wizję że niedługo
A co do dnia dzisiejszego to okazało się że prócz 2 poduszek i 2 sworzni trzeba wymienić klocki i tuleje wahacza i jeszcze pasek klinowy ano i przegląd zrobić
Co do planów i kombinacji to oczywiście tak jak każdy chce więcej
Na razie nic się pod maską nie zmieniło więc nie należy dmuchać na zimne Czy to będą sportowe wałki, silniczek VE, inst. Turbo czy kompresora okaże się oficjalnie... mam wizję że niedługo
A co do dnia dzisiejszego to okazało się że prócz 2 poduszek i 2 sworzni trzeba wymienić klocki i tuleje wahacza i jeszcze pasek klinowy ano i przegląd zrobić
Ostatnio zmieniony 2011-02-18, 09:49 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
Baryla, na razie chyba nie mam podejścia do Twojej p10 Twój papierek z KM i NM do tego skrzynia GT i pewnie odszedł byś. No ale bywa różnie na ulicy
Moda przepustnicy sobie na razie sam wykonałem hehe. Spiłowałem to tu to tam i teraz listek otwiera się do końca . Można by było jeszcze go odchudzić nie mówiąc już o większej średnicy przelotu.
PS. klocki, sworznie, tuleja wahacza, pasek i poduszki silnika wymienione... przegląd w poniedziałek Auto już tak nie skacze
Moda przepustnicy sobie na razie sam wykonałem hehe. Spiłowałem to tu to tam i teraz listek otwiera się do końca . Można by było jeszcze go odchudzić nie mówiąc już o większej średnicy przelotu.
PS. klocki, sworznie, tuleja wahacza, pasek i poduszki silnika wymienione... przegląd w poniedziałek Auto już tak nie skacze
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O to trakcjia powinna siępojawićPS. klocki, sworznie, tuleja wahacza, pasek i poduszki silnika wymienione... przegląd w poniedziałek Auto już tak nie skacze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OOO mam cichego "nie"wielbiciela Fakt Primerka nieźle chodzi w porównaniu do aut podobnej klasy ale to nie jest jeszcze to czego bym oczekiwał.l3mur91 pisze:Zawsze zastanawiało mnie co mi tak ryczy pod oknami i co tam siedzi
164 koniki były przed wsadzeniem SSACa po czym odczułem przypływ energii pod pedałem i obstawiam że jest coś pod te 170 jednak auto jest ostro przelane beną (AFR 10-11) i należało by wystroić by w pełni się cieszyć jazdą
Co do dalszych modyfikacji to proszę nie zapeszać W tym roku mogę bombel nie mieć podejścia do Twojej Primy ze względów finansowych i czasowych ale w następnym... Pożyjemy zobaczymy
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak tak udało się pozbyć immo i uruchomić Auto
Ps. w środku ECU masz jakąś płytkę od immo
Ps. w środku ECU masz jakąś płytkę od immo
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Problem rozwiązany Immo zdjęte z kompa takze autko śmiga Centralka wyleciała na dobre
Wleciały także Springi MTS Technik 40/40 i amorki Waiteca od Ryby, do tego zlikwidowane sporo luzów w zawieszeniu i autkiem o wiele lepiej się teraz smiga. Efekt przylepienia do asfaltu odczuwalny do tego nie jest tak twardo jak myślałęm więc miodzio, w zakręcie bardziej pewny
Jeden minus to jakiś kłopot na czwartym garze, auto stało praktycznie z miesiąc wczesniej też mało jeżdzone i po testowej jeździe (szybkiej) zrobił się dziwny szum na cylindrze (jak by coś szurało było w środku) po 10 minutach na jałowym ten dziwny dźwięk sam zniknął. Później pojawił się jeszcze raz i po lekkim przegazowaniu w miejscu zniknął. Jak by rozleciał się pierścień to auto nie jeździło by jak trzeba i kopcił by. A tu śmiga super więc może coś jest z tym natryskiem, hydrauliką albo cuś ? Póki co nie mam pomysłu ale trzeba to ogarnąć
Wleciały także Springi MTS Technik 40/40 i amorki Waiteca od Ryby, do tego zlikwidowane sporo luzów w zawieszeniu i autkiem o wiele lepiej się teraz smiga. Efekt przylepienia do asfaltu odczuwalny do tego nie jest tak twardo jak myślałęm więc miodzio, w zakręcie bardziej pewny
Jeden minus to jakiś kłopot na czwartym garze, auto stało praktycznie z miesiąc wczesniej też mało jeżdzone i po testowej jeździe (szybkiej) zrobił się dziwny szum na cylindrze (jak by coś szurało było w środku) po 10 minutach na jałowym ten dziwny dźwięk sam zniknął. Później pojawił się jeszcze raz i po lekkim przegazowaniu w miejscu zniknął. Jak by rozleciał się pierścień to auto nie jeździło by jak trzeba i kopcił by. A tu śmiga super więc może coś jest z tym natryskiem, hydrauliką albo cuś ? Póki co nie mam pomysłu ale trzeba to ogarnąć
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może do gara dostała się woda i zardzewiał - ciśnienie można mu zmierzyć...
Albo hydroregulator klepie, jakimś cudem wypłynął z niego olej a on sam się nie do końca idealnie nie odpowietrzy...
Albo hydroregulator klepie, jakimś cudem wypłynął z niego olej a on sam się nie do końca idealnie nie odpowietrzy...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
Nie wiem oba przypadki zdarzyły się po wkręceniu auta na wysokie obroty na niskich biegach tyle mogę powiedzieć. Odgłos trochę jak szum przypominający jakiś szuranie metaliczne dochodzące z prawej strony góry silnika. Słuchawkami doszliśmy że to 4 cylinder tak jak by pierścionek rzęził (zaworki dają bardziej odgłos klepania). Odgłos silnika zmienia się wtedy diametralnie Może to bedzie finish tej sr-ki. Dziwne że objaw ustawał i wszystko grało normalnie wkręcanie na obroty bez spadku mocy, bez kopcenia chyba że dopiero coś się rozkrusza . Pożyjemy zobaczymy trzeba sprawdzić kompreche ale nie za bardzo jest gdzie w niedziele
Kamilos210, dzięki. 16-letnie auto, mody, ciężka stopa i bezawaryjność nie idą w parze Ale człowiek stara się jak może, tam pogrzebać, tu pokręcić i do przodu
Kamilos210, dzięki. 16-letnie auto, mody, ciężka stopa i bezawaryjność nie idą w parze Ale człowiek stara się jak może, tam pogrzebać, tu pokręcić i do przodu
Nissan Primera SR20DE+T
KTR, żadne specjalne, zakładałem zawsze takie których nie było mi szkoda tzn. zdejmowane z auta firmowego Mam teraz 15/195/60 i zdecydowanie za wysoki profil myślę nad 205/50 ale ciężko cokolwiek znaleść Bardziej chodliwe są 205/55 ale to rozmiarem będzie podobne do tych co teraz mam.
Co do motorowni to dzisiaj pojeżdżę popołudniu i sprawdzę czy sytuacja się powtórzy mam nadzieje że to nie jest nic poważnego
Co do motorowni to dzisiaj pojeżdżę popołudniu i sprawdzę czy sytuacja się powtórzy mam nadzieje że to nie jest nic poważnego
Nissan Primera SR20DE+T
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
Fakt... to jak najmniej tych awariiNeptune pisze:mody, ciężka stopa i bezawaryjność nie idą w parze
no trzymamy kciukiNeptune pisze:Co do motorowni to dzisiaj pojeżdżę popołudniu i sprawdzę czy sytuacja się powtórzy mam nadzieje że to nie jest nic poważnego
P10 SR20De Moje własne GT!
"..Lustereczko powiedz przecie,gdzie się podział książe w becie..." siema blabla
"..Lustereczko powiedz przecie,gdzie się podział książe w becie..." siema blabla
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Motory tanie są... Trzeba zobaczyć ile zniesie ten co jest
Wpierw wrzucimy jakiś bardziej rozwojowy kolektor wydechowy
Wpierw wrzucimy jakiś bardziej rozwojowy kolektor wydechowy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj 164KM to miała na kolektorze z VE na SSAC coś koło 170 powinno być...
Teraz wchodzi krótki kolektor konstrukcji 4-1 by dodać jak najwięcej KM
Teraz wchodzi krótki kolektor konstrukcji 4-1 by dodać jak najwięcej KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM