Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-02-17, 08:19

Neptune chwal sie co tam kombinujesz :-> przebijasz wynik Baryly?? czy coś innego modzisz ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-02-17, 22:25

Myślę że na tą chwilę autko generuje ok. 170 koni i ponad 200 nm. Jest tylko nie wystrojone. Ale mimo to ciężko o trakcję :P Trzeba by było do wiosny poczekać ale już na ulicy czuć że po kolektorze jest lepiej ;)

Co do planów i kombinacji to oczywiście tak jak każdy chce więcej :D
Na razie nic się pod maską nie zmieniło więc nie należy dmuchać na zimne :P Czy to będą sportowe wałki, silniczek VE, inst. Turbo czy kompresora okaże się oficjalnie... mam wizję że niedługo :-P

A co do dnia dzisiejszego to okazało się że prócz 2 poduszek i 2 sworzni trzeba wymienić klocki i tuleje wahacza i jeszcze pasek klinowy :P ano i przegląd zrobić :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2011-02-18, 09:49 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-02-18, 01:45

widzę konkurencja nie śpi :D muszę zakasać rękawy zrobić mod przepustnicy i tłumik ze schaba wsadzić trochę niuta dojdzie :P
P.S jak będziesz w "C.G" daj znać wcześniej, postaram się wpaść może jakiś sprint się z organizuje ;))

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-02-18, 18:23

Baryla, na razie chyba nie mam podejścia do Twojej p10 ;) Twój papierek z KM i NM do tego skrzynia GT i pewnie odszedł byś. No ale bywa różnie na ulicy ;)

Moda przepustnicy sobie na razie sam wykonałem hehe. Spiłowałem to tu to tam i teraz listek otwiera się do końca ;D . Można by było jeszcze go odchudzić nie mówiąc już o większej średnicy przelotu.

PS. klocki, sworznie, tuleja wahacza, pasek i poduszki silnika wymienione... przegląd w poniedziałek ;-) Auto już tak nie skacze :lol:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-18, 23:44

PS. klocki, sworznie, tuleja wahacza, pasek i poduszki silnika wymienione... przegląd w poniedziałek ;-) Auto już tak nie skacze :lol:
O to trakcjia powinna siępojawić :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-02-23, 23:26

o kurde tak dawno nie pamietałem jużo waszych primerach --a tu się dzieje..ciekawe co neptunowi wyjdzie :->
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-02-24, 15:22

lukasgt pisze:..ciekawe co neptunowi wyjdzie :->
myślę nad czymś co będzie objeżdżać Warszawskie Schaby :D

PS> Przegląd jest jeszcze wymiana zacisku z tyłu, jakieś duperele w zawieszeniu i można śmigać ;)
Nissan Primera SR20DE+T

l3mur91

Post autor: l3mur91 » 2011-04-10, 11:51

Aż musiałem założyć konto, żeby poczytać o projekcie 8-) . Zawsze zastanawiało mnie co mi tak ryczy pod oknami i co tam siedzi. :lol: Widziałem też, że sztywne i twarde :-P Ale nie przypuszczałem, że ~200 konne :-o

Graty Auta. ;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-04-10, 12:26

l3mur91 pisze:Ale nie przypuszczałem, że ~200 konne :-o
164KM 198 NM

l3mur91

Post autor: l3mur91 » 2011-04-10, 12:50

bombel pisze:
l3mur91 pisze:Ale nie przypuszczałem, że ~200 konne :-o
164KM 198 NM
No fakt, przeglądałem inne forum i pewnie na pewno coś mi się pomieszało. Co nie zmienia faktu, że i tak jest szybkie. :lol:

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2011-04-10, 15:05

Znając Neptuna będzie 200+ napewno :mrgreen:

Awatar użytkownika
Koza
fanatyk nissana
Posty: 294
Rejestracja: 2010-06-06, 19:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Koza » 2011-04-10, 17:10

osoboscie na to licze ;D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-04-10, 21:08

I ja też :D

Grupa turbo bedzie nieźle obstawiona w tym roku :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-04-11, 10:22

l3mur91 pisze:Zawsze zastanawiało mnie co mi tak ryczy pod oknami i co tam siedzi
OOO mam cichego "nie"wielbiciela :D Fakt Primerka nieźle chodzi w porównaniu do aut podobnej klasy ale to nie jest jeszcze to czego bym oczekiwał.

164 koniki były przed wsadzeniem SSACa po czym odczułem przypływ energii pod pedałem i obstawiam że jest coś pod te 170 jednak auto jest ostro przelane beną (AFR 10-11) i należało by wystroić by w pełni się cieszyć jazdą :mrgreen:

Co do dalszych modyfikacji to proszę nie zapeszać :cool: W tym roku mogę bombel nie mieć podejścia do Twojej Primy ze względów finansowych i czasowych ale w następnym... :D Pożyjemy zobaczymy ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 11:26

Jak tak udało się pozbyć immo i uruchomić Auto ??
Ps. w środku ECU masz jakąś płytkę od immo ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-05-14, 19:36

Problem rozwiązany Immo zdjęte z kompa takze autko śmiga :) Centralka wyleciała na dobre :D

Wleciały także Springi MTS Technik 40/40 i amorki Waiteca od Ryby, do tego zlikwidowane sporo luzów w zawieszeniu i autkiem o wiele lepiej się teraz smiga. Efekt przylepienia do asfaltu odczuwalny do tego nie jest tak twardo jak myślałęm więc miodzio, w zakręcie bardziej pewny ;)

Jeden minus to jakiś kłopot na czwartym garze, auto stało praktycznie z miesiąc wczesniej też mało jeżdzone i po testowej jeździe (szybkiej) zrobił się dziwny szum na cylindrze (jak by coś szurało było w środku) :| po 10 minutach na jałowym ten dziwny dźwięk sam zniknął. Później pojawił się jeszcze raz i po lekkim przegazowaniu w miejscu zniknął. Jak by rozleciał się pierścień to auto nie jeździło by jak trzeba i kopcił by. A tu śmiga super więc może coś jest z tym natryskiem, hydrauliką albo cuś ? Póki co nie mam pomysłu ale trzeba to ogarnąć :/
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 19:45

Może do gara dostała się woda i zardzewiał - ciśnienie można mu zmierzyć...
Albo hydroregulator klepie, jakimś cudem wypłynął z niego olej a on sam się nie do końca idealnie nie odpowietrzy...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kamilos210
wiem o czym pisze
Posty: 85
Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
Lokalizacja: Płock

Post autor: Kamilos210 » 2011-05-14, 19:58

Ciekawe p10 :)
Niepozorne i ciekawe ;D
Powodzenia w modach i bez awaryjnego śmigania ;)
P10 SR20De Moje własne GT!
"..Lustereczko powiedz przecie,gdzie się podział książe w becie..." siema blabla

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-05-14, 21:49

Nie wiem oba przypadki zdarzyły się po wkręceniu auta na wysokie obroty na niskich biegach tyle mogę powiedzieć. Odgłos trochę jak szum przypominający jakiś szuranie metaliczne dochodzące z prawej strony góry silnika. Słuchawkami doszliśmy że to 4 cylinder tak jak by pierścionek rzęził (zaworki dają bardziej odgłos klepania). Odgłos silnika zmienia się wtedy diametralnie ;/ Może to bedzie finish tej sr-ki. Dziwne że objaw ustawał i wszystko grało normalnie wkręcanie na obroty bez spadku mocy, bez kopcenia chyba że dopiero coś się rozkrusza :P . Pożyjemy zobaczymy trzeba sprawdzić kompreche ale nie za bardzo jest gdzie w niedziele :D

Kamilos210, dzięki. 16-letnie auto, mody, ciężka stopa i bezawaryjność nie idą w parze :D Ale człowiek stara się jak może, tam pogrzebać, tu pokręcić i do przodu ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-14, 22:31

Neptun na jakich oponach śmigasz?? ciekawe co tam z motorownia sie dzieje...
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-05-15, 08:37

KTR, żadne specjalne, zakładałem zawsze takie których nie było mi szkoda tzn. zdejmowane z auta firmowego :D Mam teraz 15/195/60 i zdecydowanie za wysoki profil myślę nad 205/50 ale ciężko cokolwiek znaleść :/ Bardziej chodliwe są 205/55 ale to rozmiarem będzie podobne do tych co teraz mam.

Co do motorowni to dzisiaj pojeżdżę popołudniu i sprawdzę czy sytuacja się powtórzy mam nadzieje że to nie jest nic poważnego :(
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Kamilos210
wiem o czym pisze
Posty: 85
Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
Lokalizacja: Płock

Post autor: Kamilos210 » 2011-05-15, 12:55

Neptune pisze:mody, ciężka stopa i bezawaryjność nie idą w parze
Fakt... to jak najmniej tych awarii :D
Neptune pisze:Co do motorowni to dzisiaj pojeżdżę popołudniu i sprawdzę czy sytuacja się powtórzy mam nadzieje że to nie jest nic poważnego
no trzymamy kciuki ;)
P10 SR20De Moje własne GT!
"..Lustereczko powiedz przecie,gdzie się podział książe w becie..." siema blabla

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-05-15, 20:23

Dzisiaj auto jeździło nienagannie. Zawiecha się trochę ułożyła i chyba jeszcze tak dobrze się Primą nie jeździło ;) Jest trakcja hehe, jutro odwiedziny u Coobcia :D Przez jakiś czas sprzęt pomieszka w Wawie :mrgreen:

[ Dodano: 2011-05-15, 21:44 ]
Warto by w sumie shamować to co teraz jest :P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-05-18, 19:54

i jak Neptun co tam zmodziłeś ;-) silnik nie wybuchł ;-) dasz sie karnąć
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-05-18, 22:51

no zanim bym coś modził wyżej zacząłbym od podstaw - zdrowy motor :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 23:06

Motory tanie są... Trzeba zobaczyć ile zniesie ten co jest :D
Wpierw wrzucimy jakiś bardziej rozwojowy kolektor wydechowy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-05-18, 23:08

SSAC odchodzi do lamusa :-P jakiś krótszy kolektor... :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-18, 23:13

a to jestem ciekaw co wleci zamiast tak zachwalanego jakiś czas temu SSAC :) to co wkoncu wyszło z Ta motorownia? w sumie 164KM ma :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 23:47

Oj 164KM to miała na kolektorze z VE na SSAC coś koło 170 powinno być...
Teraz wchodzi krótki kolektor konstrukcji 4-1 by dodać jak najwięcej KM :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-05-18, 23:53

bardzo krótki :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”