Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-10, 22:17

W aparacie zapłonowym nie ma czujnika Halla.....
Czujnik Halla służy do pomiaru zmian pola magnetycznego.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-10, 22:21

ok czujnik polozenia walka rozrzadu-szybki blad zla odpowiedz

[ Dodano: 2016-02-10, 22:23 ]
on chyba jest wbudowany w aparat :D
dodatkowo power transistor, jesli jest slaby to w wyzszych partiach moze zdmuchiwana jest iskra i dodatkowo podlane auto nie radzi sobie z przepaleniem dawki
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-10, 22:24

Tuż po zakupie i przed ustawieniem rozrządu pojechałem sprawdzić ustawienie zapłonu, niestety okazało się wtedy że zapłon jest wyjebany w kosmos na -50 przez nie ori koło pasowe. Przy cofaniu fasolki ewidentnie (i nie jest to tylko moje zdanie) silnik pracował jakby KIJATO :D, wtedy jeszcze myslalem że jest to wyregulowane ecu masterem ale jednak tak nie jest. Magiczne auto same nie wiadome. :)
Ostatnio zmieniony 2016-02-11, 05:33 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-10, 22:31

A co ma koło pasowe? Ono tylko napędza osprzęt. Im wyższe obroty, tym kąt wyprzedzenia zapłonu będzie się zwiększał - nic nadzywczajnego

Ad@mus, "power trasistor" służy tylko i wyłącznie do "kluczowania" cewki zapłonowej. I nie st to nic innego jak tranzystor n-p-n pracujący w układzie OE.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-10, 23:22

Nic nie rozumie Janek z twoich naukowych wypocin ale wiem ze byly tematy na internetach o braku mocy i skubaniu, w starszych SR wymieniali power transistor a w nowszych cale aparaty bo jak wiadomo jest wbudowany
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-13, 21:38

Ale w kwestii wyjaśnienai to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 sygnały idące do Ecu potem się rozdwajają na 4 szt i wchodzą sobie do Ecu ,, jeden ma zakres 0>2-0.3V a drugi już nie pamiętam chyba o zero mniejszy
ale do rzeczy

Wydaje mi się że fura jest przelana i to dobrze ale pasowało by sprawdzić ustawienie rozrządu choć był sprawdzany ale jeśli jest przelany nawet na wolnych to ja bym zerował ustawienia ecu mastera na początek ...dla wolnych obrotów

i bawił się zapłonem tz go cofał bo dla mojej p10 tki zapłon z aparatu przód tył nie robił jakiś kosmicznych jaj podczas kręcenia ale auto miało sondę lambda i dobrą mieszankę ,..

myślałem że się wybiorę jakoś jutro ale muszę naładować się przed poniedziałkiem wtorkiem ale jakkym się odrobił nowym tygodniu to był bym już dosyć wolny możemy coś podziałać ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-19, 12:07

Kupiłem aparat zapłonowy i cewkę po pieniądzach, wczoraj podmieniłem i bez zmian. :) Dla odmiany pojechałem do pracy, zgasiłem go pod robotą chciałem na chwilę znowu odpalić i pompa paliwa się przestała odzywać :evil: możliwe że to przez nią miałem te problemy, zobaczymy.. :)
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-19, 12:39

załatwiaj OEM pompę w OEM niepołamanym koszu. Załóż z najwyższą starannością na pięknych opaskach i musi działać...

Tych pomp się nie zajeżdża co miesiąc, przez co dziwne jest, że u ciebie już druga padła po tak niskim przelocie. Na moje to coś pogmerane jest z koszem i pompa się zapowietrza... może coś z odpowietrzenie baku jest nie teges lub coś innego?

Niech ktoś się wypowie co do montażu pompy i może się oem kosz trafi... Vixo? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-19, 13:14

Już chyba wiem o co chodzi, szkoda że najprawdopodobniej ta nauka mnie kosztowała kolejne 100zł, sprawdzę jeszcze napięcie na kostce. W pompie jak znalazłem na necie jest ten dzyndzel, który zbiera paliwa powiedzmy to nisko z dna:

Obrazek

i kolejna pompa:

Obrazek

Tej ostatniej części nie mam + połamany koszyk połapany na trytkach. Pewnie jak się paliwo przelewało w baku to odpływało pompie paliwo co skutkowało że pompa pracowała na sucho.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-19, 13:49

Ejo pisze:odpływało pompie paliwo co skutkowało że pompa pracowała na sucho.
już wiesz, że druta być nie może

[ Dodano: 2016-02-19, 13:53 ]
o kosz pisz do Krzycha!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-19, 18:00

Założyłes pompę bez tego dzyndzla i tej siateczki ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-19, 22:30

No jak dobrze pamiętam to tej dolnej części nie było, nie wiedziałem że ma być no ale cóż niewiedza kosztuje, sporo części po drodze kupionych nie potrzebnie. :shock:

Obrazek
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-19, 22:47

a pytałem się czy z pompą wszystko dobrze poskladales zanim sie w koszta wpakowales :->
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-19, 22:56

Dobrze była poskładana, co prawda pierwszym razem kolega źle zapiął węża i szybko przestało auto przyspieszać :D ale później się dobraliśmy zmieniliśmy opaski itp i było git. Tej końcowej części nie było wraz ze starą pompą i tak samo została włożona nowa... i jestem pewien teraz że dlatego skrzacior potrzebował minimum 30 litrów paliwa w baku żeby nie przerywać w zakręcie, bo paliwo łatwo uciekało pompie bo zbierała wache zdecydowanie wyżej niż powinna.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-19, 23:27

to szukasz ori i zakładasz jak powinno iśc ?

też pytałem czy masz smoka na samo dno założonego z filtre, ..m ...

dawaj znaki co z tym bo w niedzielę bym się mógł ew do Ciebie wybrać ,,,ale jak jednak pompa padła to bez sensu ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-20, 00:04

szybki kurs na szrot i targaj kosz z pompą
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-20, 09:08

Nie mam jak bo mam montaż dzisiaj do wieczora. Dramat
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-20, 10:45

<cisza> <idiota> <soczek> <ściana> <sex> <dresik>
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-20, 10:57

kurde chyba trzeba tego suniacza pod kościół zapchać by mu jakieś świecenie zrobili albo egzorcyzmy ...

Wypędzić Psuj- ducha :roll:

ale żeby pompę Strzeliło to też dramat ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-20, 11:05

Chyba trzeba się wybrać do Olkusza........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-20, 11:17

Forumowe bryki :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-20, 11:24

Vixo, jak Daro miał to auto to ono jeździło bez problemu. Potem poszło do kogoś w PL, a później trafiło do Ejo :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-20, 11:29

Potwierdzam. U Dara suniacz do jazdy potrzebowal tylko paliwa. Latal jak zly

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-20, 12:54

rz pisze: jazdy potrzebowal tylko paliwal
A tu paliwa niestety brak :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-20, 17:36

jak czytam ten temat i gadam z Wojtkiem o tym sunniaczu to naprawde pachnie mi tu jakąś klątwą :D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-20, 18:00

Bziuk, jaka klątwa?! Jakiś druciarz wsadził swoje łapska i teraz są problemy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-20, 18:06

I właśnie tego się obawiałem przy zakupie tego auta, że ktoś jeżdził bezawaryjnie a ja będę pakował kasę w niego. Podjadę jutro pod pracę z multimetrem jak prąd do kostki dochodzi do zamawiam albo podjebke walbro 255 albo oryginalną.
Ostatnio zmieniony 2016-05-05, 12:35 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-20, 22:29

multimetr w kostkę dobra sprawa sprawdzć co dochodzi do pompy bo może zmarł przekaźnik

jak coś to dawaj znaki to powiem Ci co spiąć na krótko by poszedł prąd ...
z

pamięci to pin o oznaczeniu 30 z pinem 87 i pompa ma gadać !!!!

jak żyje ,,,

[ Dodano: 2016-02-20, 22:35 ]
Natomiast zastanawia mie to kosmiczne spalanie a świece białe ...

czy tak jest przej!@#! V Zapłon że jak kolwiek auto śmiga a przepala co jedynie może a reszta idzie w wydech z tąd jakaś tam moc ale waha wydech ???

chętnie zobaczę co tam sie dzieje ,,,

Biorę AFRa zerujemy Deta walimy z aparatem na połowę i patrzymy co wyjdzie ,, taki mój plan
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-02-20, 22:38

Tofu, najpierw trzeba elektrykę ogarnąć :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-21, 01:00

janusz pisze:Tofu, najpierw trzeba elektrykę ogarnąć :]
No kolego fałszu nie siejesz ,, jedynie w prawdzie przyklasnąć ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”