Przy okazji wymieniłem osłony przeciwkurzowe w przednich amortyzatorach ponieważ nowe zamienniki KYB są z plastiku po 2 miesiącach używania odkształciły się i w ogóle nie spełniały swojej funkcji więc wyjąłem ze starych tylnych kolumn oryginalne osłony (z gumy) połączone razem z obojem i zastąpiłem te plastikowe i odbój. Zobaczymy czy zda to egzamin, a tak w ogóle to zastanawia mnie dlaczego tył ma odbój razem z osłoną a przód oddzielnie?
[ Dodano: 2015-10-05, 21:42 ]
Jako że niedawno miałem urodziny to dostałem od rodziny prezent
patrząc na pudełko myślę sobie jakaś końcóweczka wydechu
w środku ulotka z kodem QR do filmu z instrukcją montażu i prezentacją
małe zdziwienie jak zobaczyłem zawartość pudełka
no i film z youtube bo na mój wydech nie weszło
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=BBzl5VXGjk4&app=desktop[/youtube]
No dobra koniec żartów mojego brata, teraz prawdziwy prezent
tym razem w środku to co powinno być czyli Aisin 073A (chyba oryginalne)
w komplecie jeszcze łożysko oporowe.
[ Dodano: 2015-10-18, 23:32 ]
Jako że zbliża się zima zakupiłem kapcie na tę porę roku.
A ponieważ pogoda w sobotę nie była najgorsza postanowiłem odświeżywszy trochę komorę silnika bo syf był niemiłosierny, po zabiegu wyglądało to całkiem przyzwoicie.
Ale żeby nie było za pięknie to po załączeniu zapłonu następnego dnia żarzyła się kontrolka ręcznego, więc odłączyłem wtyczkę od zbiorniczka wyrównawczego przeczyściłem i po podłączeniu już nie świeciła. Odpaliłem silnik i wszystko w porządku. Niestety w drodze powrotnej do domu po jakiś 50 km zatrzymałem się pierwszy raz na światłach i okazało się że mam włączony na stałe Coobciowy Power Button
tzn obroty na biegu jałowym wynosiły 1600-1700 tak jak by był cały czas na ssaniu
Na apce od gazu sprawdziłem że jak jadąc puszce gaz to w każdym zakresie obrotów wtryski podają paliwo nie zależnie czy na LPG czy PB, a z tego co pamiętam to powyżej 1500 obrotów nie powinny podawać paliwa. Jak dojechałem do domu sprawdziłem tylko że przepustnica się domyka i więcej pomysłów nie miałem.
[ Dodano: 2015-10-19, 10:17 ]
Temperatura silnika 83*, obroty już tylko 1250
Czyżby znów
TPS?