[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No dobra, myślałem, że dziś wieczór będę miał spokój i nic nie będę musiał robić....... Taaaa aha, wyszło jak zawsze. Po tym jak mi wczoraj wieczorem pompa zaczęła rzęzić, to trzeba było ją na cito znaleźć i wymienić........ No i znalazłem, 10km od Lbn, tak wiec du...a w auto i po pompę.
No ale od początku. Pompa, którą miałem jako pierwszą i regenerowaną miała skrzywione koło pasowe - tak "mechanicy" od układów wspomagania je ściągali. Żeby je ściągnąć trzeba jakiś specjalny ściągacz mieć, tak więc plan podmiany kół poszedł się gonić od razu. Marlos miał pompę, jednak od polifta - czyli znowu szybka podmiana upadała. Dziś podskoczyłem kupiłem pompę i podmieniłem. Ta, co to ją miałem w aucie, po wyciągnięciu okazało się, że ma luzy na boku i to dość wyczuwalne........ Więc się wszystko wyjaśniło......
Tak więc szybka rozbieranka
Wytarganie pompy
I wrzucenie kolejnej
Ciekawe ile ta pożyje....... Podobno pochodzi z auta o przebiegu na poziomie 130kkm
Ehhh, jeszcze dziś czeka mnie zrobienie dystansów pod głośniki do kosiarki
_________________________________________________________
Mały up.
Autko jeździ sobie dalej, pokonuje kolejne kilometry. Dziś było sobie na wycieczce - 220 km Z prawej strony coś znowu zaczyna jęczeć. Na razie się tym nie przejmuje. Poczekam, aż dokładnie wyjdzie co
Chcąc nie chcąc, w dość szybki sposób zbliża mi się wymiana oleju - tak, ponad 6,5kkm (jutro sobie dokładnie sprawdzę ile) już nastukane, nawet nie wiem kiedy Tak więc trzeba było nieco szybciej zacząć myśleć o oleju. W sumie pewien zarys układanki olejowej mam. Teraz tylko trzeba zacząć zbierać fanty.......
_
No ale od początku. Pompa, którą miałem jako pierwszą i regenerowaną miała skrzywione koło pasowe - tak "mechanicy" od układów wspomagania je ściągali. Żeby je ściągnąć trzeba jakiś specjalny ściągacz mieć, tak więc plan podmiany kół poszedł się gonić od razu. Marlos miał pompę, jednak od polifta - czyli znowu szybka podmiana upadała. Dziś podskoczyłem kupiłem pompę i podmieniłem. Ta, co to ją miałem w aucie, po wyciągnięciu okazało się, że ma luzy na boku i to dość wyczuwalne........ Więc się wszystko wyjaśniło......
Tak więc szybka rozbieranka
Wytarganie pompy
I wrzucenie kolejnej
Ciekawe ile ta pożyje....... Podobno pochodzi z auta o przebiegu na poziomie 130kkm
Ehhh, jeszcze dziś czeka mnie zrobienie dystansów pod głośniki do kosiarki
_________________________________________________________
Mały up.
Autko jeździ sobie dalej, pokonuje kolejne kilometry. Dziś było sobie na wycieczce - 220 km Z prawej strony coś znowu zaczyna jęczeć. Na razie się tym nie przejmuje. Poczekam, aż dokładnie wyjdzie co
Chcąc nie chcąc, w dość szybki sposób zbliża mi się wymiana oleju - tak, ponad 6,5kkm (jutro sobie dokładnie sprawdzę ile) już nastukane, nawet nie wiem kiedy Tak więc trzeba było nieco szybciej zacząć myśleć o oleju. W sumie pewien zarys układanki olejowej mam. Teraz tylko trzeba zacząć zbierać fanty.......
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:46 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vixo, polift ma zupełnie inny kształt, inaczej wyprowadzony przewód ciśnieniowy etc.
______________________________________________________
Pierwszy element układanki Podziękowania dla kolegi Svobi, z czeskiego klubu Nissana za opinię o oliwie
Svobi, big thanks for opinion!
Ehhh, to jest Nissan, tego nie ogarniesz.....Vixo pisze:Pamiętam ze do Almery GTI wrzucalem pompę od GA16 i były identyczne
______________________________________________________
Pierwszy element układanki Podziękowania dla kolegi Svobi, z czeskiego klubu Nissana za opinię o oliwie
Svobi, big thanks for opinion!
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:46 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, na razie nie mogę zbyt wiele powiedzieć, bo jeszcze nie zmieniłem oliwy
Sunoco jest Belgijskim koncernem naftowym, na opakowaniu jest ładnie napisane - Made in Belgium. Olej jest znany w Japonii, bo widziałem na japońskich aukcjach Cena - jak na 5W50 bardzo przystępna 25zł/1L
Sunoco jest Belgijskim koncernem naftowym, na opakowaniu jest ładnie napisane - Made in Belgium. Olej jest znany w Japonii, bo widziałem na japońskich aukcjach Cena - jak na 5W50 bardzo przystępna 25zł/1L
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, wiem Co do Petronasa - to mam raczej pozytywne zdanie o tych olejach.
Na polskich za dużo nie ma o tych olejach - nazwa się pojawia, opinie raczej nie.
Następny olej będzie inny W sumie chyba już nawet wiem który
Na polskich za dużo nie ma o tych olejach - nazwa się pojawia, opinie raczej nie.
Następny olej będzie inny W sumie chyba już nawet wiem który
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Arczar, nie, mam coś innego upatrzonego
Dziś kolejne 240km pykło. Wyjeżdżając wiedziałem, że mam niewiele płynu w zbiorniczki spryskiwacza, no ale cóż ryzykujemy. Ledwie wyjechałem na moją "ulubioną" drogę - A4 i zaczęła się świecić kontrolka od spryskiwacza. No ale ciul jedziemy. 120km w pogodzie średniej, więc spryskiwacz był używany cały czas i psikał. W drodze powrotnej, przed wyjazdem na A4, stwierdziłem, że kupię płyn do spryskiwacza - podjechałem do Tesco extra - a tam tylko letni mają w sprzedaży - no dosłownie bomba Zaraz dalej była Biedonka, więc się do niej wybrałem - tam mieli zimowy No to co, baniak w łapę i do kasy, a potem wlewamy. Leję, leję, leję i prawie 4 L weszły
Tak myślę, że trzeba się zainteresować chyba pompą wody
Dziś kolejne 240km pykło. Wyjeżdżając wiedziałem, że mam niewiele płynu w zbiorniczki spryskiwacza, no ale cóż ryzykujemy. Ledwie wyjechałem na moją "ulubioną" drogę - A4 i zaczęła się świecić kontrolka od spryskiwacza. No ale ciul jedziemy. 120km w pogodzie średniej, więc spryskiwacz był używany cały czas i psikał. W drodze powrotnej, przed wyjazdem na A4, stwierdziłem, że kupię płyn do spryskiwacza - podjechałem do Tesco extra - a tam tylko letni mają w sprzedaży - no dosłownie bomba Zaraz dalej była Biedonka, więc się do niej wybrałem - tam mieli zimowy No to co, baniak w łapę i do kasy, a potem wlewamy. Leję, leję, leję i prawie 4 L weszły
Tak myślę, że trzeba się zainteresować chyba pompą wody
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zdradź tajemnice!janusz pisze:Arczar, nie, mam coś innego upatrzonego
Puchacz, tylko nie carbon... walnij to flokiem w odpowiednim dla wnętrza kolorze. Jeszcze kilka akcentów w innych miejscach i będzie tak jakby fabryka tak zaplanowała, a carbon to p11...
P.S. janusz, jakie masz LED-y w rejestracji? Jest tego 'milijon' a chce coś o podobnym rozpraszaniu co oryginał tylko z bielszym światłem (ale nie zimnym niebieskim, bo kicz). Ewentualnie co możesz polecić na pozycyjne, bo zmieniłem mijania i długie na Tungsramy Sportlght i Megalight i pozycja wali na żółto
Hobbysta Japanista
Arczar, poczekasz i się dowiesz W podświetleniu rejestracji nawet nie wiem co mam wrzucone Na postojowych mam chyba Narvy W3W, mijania i drogowe Osram SilverStar 2.0. Jak na postojowych chcesz mieć "biało" to któreś philipsy tak świecą
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Będzie up!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Vixo, polift ma zupełnie inny kształt, inaczej wyprowadzony przewód ciśnieniowy etc.
______________________________________________________
Puchacz, założyłbyś w końcu swój topic, bo masz co prezentować i o czym opowiadać
Zielkq, od razu UP - takie wielkie słowa, mała aktualizacją, bo dawno nic się nie działo.
Tak więc kompletny zestaw
Na początek zdjęcie oleju na bagnecie przed płukanką:
No i po płukance
Olej, który zlatywał z miski
Wlatywał do innej miski:
Porównując to, co zleciało u mnie, to nie było tak czarne i brudne jak oleje spuszczane z innych silników po płukankach
No dobra, a teraz konkret - trzeba było wymienić pompę wody, bo się skończyła......
Starą usunąłem przy użyciu łoma Bo niestety, ale ruszyć Dirko nie jest tak łatwo...
Tak więc stara pompa out
A chwilę później nowa na aucie - oczywiście też założona na Dirko - inaczej być nie mogło
W aucie nastała cisza
Co do oleju - hmmm silnik jakby lżej się wkręca na obroty. Nie wiem jeszcze jak jest z czasem nagrzewania się - rano sprawdzę, ile czasu trzeba, żeby zeszło do 4 barów.
Więcej opinii o oliwie to myślę, że za kilka dni.
_
Ehhh, to jest Nissan, tego nie ogarniesz.....Vixo pisze:Pamiętam ze do Almery GTI wrzucalem pompę od GA16 i były identyczne
______________________________________________________
Puchacz, założyłbyś w końcu swój topic, bo masz co prezentować i o czym opowiadać
Zielkq, od razu UP - takie wielkie słowa, mała aktualizacją, bo dawno nic się nie działo.
Tak więc kompletny zestaw
Na początek zdjęcie oleju na bagnecie przed płukanką:
No i po płukance
Olej, który zlatywał z miski
Wlatywał do innej miski:
Porównując to, co zleciało u mnie, to nie było tak czarne i brudne jak oleje spuszczane z innych silników po płukankach
No dobra, a teraz konkret - trzeba było wymienić pompę wody, bo się skończyła......
Starą usunąłem przy użyciu łoma Bo niestety, ale ruszyć Dirko nie jest tak łatwo...
Tak więc stara pompa out
A chwilę później nowa na aucie - oczywiście też założona na Dirko - inaczej być nie mogło
W aucie nastała cisza
Co do oleju - hmmm silnik jakby lżej się wkręca na obroty. Nie wiem jeszcze jak jest z czasem nagrzewania się - rano sprawdzę, ile czasu trzeba, żeby zeszło do 4 barów.
Więcej opinii o oliwie to myślę, że za kilka dni.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:48 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dobrze by było kiedyś zalozyc czujnik temt oleju, wtedy wiadomo by było czy olej jest odpowiedni do użytkowania auta bo jeśli się nie nagrzewa do temp roboczej to uważam ze jest nieodpowiedni...
trochę więcej poczytałem na te tematy plus byłem na zajęciach o oleumach i następny jaki wleje to będzie jakiś dobry 5w40
do warunków w jakich pracuje mój motur powinien być akuratny
trochę więcej poczytałem na te tematy plus byłem na zajęciach o oleumach i następny jaki wleje to będzie jakiś dobry 5w40
do warunków w jakich pracuje mój motur powinien być akuratny
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Panocki, no przeca mam czujnik temp. oleju Tylko muszę pomyśleć nad jego wymianą - na taki z forda, bo jest dłuższy i głębiej wejdzie w miskę
Ad@mus, następna wymiana będzie chyba 5W40 - dla sprawdzenia Już mam nawet upatrzony
Ad@mus, następna wymiana będzie chyba 5W40 - dla sprawdzenia Już mam nawet upatrzony
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512, ale wygodnie Ci się kimało
Na chwilę obecną zrobiłem już ponad 1,5kkm na Sunoco - jest ok, nie ma się do czego przyczepić. W sumie silnik nie pracuje tak miękko jak na Agipie czy Penrite (oba PAO), ale po Sunoco wpada kolejny olej na bazie PAO
Z nowości, to próbuję znaleźć chwilę wolnego czasu, żeby zrobić upgrade hebla - tak będzie Stage 2, ale plan się nieco zmienił jeśli chodzi o podzespoły. Być może też będzie Stage 3, ale to już będzie chyba rzeźnia, jak zrobię
Na chwilę obecną zrobiłem już ponad 1,5kkm na Sunoco - jest ok, nie ma się do czego przyczepić. W sumie silnik nie pracuje tak miękko jak na Agipie czy Penrite (oba PAO), ale po Sunoco wpada kolejny olej na bazie PAO
Z nowości, to próbuję znaleźć chwilę wolnego czasu, żeby zrobić upgrade hebla - tak będzie Stage 2, ale plan się nieco zmienił jeśli chodzi o podzespoły. Być może też będzie Stage 3, ale to już będzie chyba rzeźnia, jak zrobię
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, Stage 1 już był, Stage 2 będzie, a Stage 3 się zobaczy - jak mi będzie mało to będzie, jak mi wystarczy Stage 2, to Stage 3 nie będzie
Po pewnych obliczeniach i przewertowaniu manuali wyszło mi, że Stage 2, może wzmocnić hebel, ale to się zobaczy - jak się nic nie poprawi, to ze Stage 2 wrócimy do Stage 1 i zrobimy Stage 3
Po pewnych obliczeniach i przewertowaniu manuali wyszło mi, że Stage 2, może wzmocnić hebel, ale to się zobaczy - jak się nic nie poprawi, to ze Stage 2 wrócimy do Stage 1 i zrobimy Stage 3
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, przypomniałeś mi właśnie, że nie zadzwoniłem tam, gdzie mi link podrzuciłeś na początku tygodnia...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, mam niejasne przeczucie, że to poszło do kogoś z forum Ale może się mylę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, oferta jeszcze wisi. Jak nie zapomnę to może dzisiaj przedzwonię
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
janusz, hah! Mam! Jeszcze była!
Swoją drogą masz już te części na Stage2? Kiedy montujemy?
Swoją drogą masz już te części na Stage2? Kiedy montujemy?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, części mam. Kiedy montujemy - jak znajdę czas, i najpierw ogarniemy Twoje auto, Berny'ego i Vespa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_