[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Baniaczku kto znalazł ?BANIAK pisze:dobra jest jeszcze troche czasu to można się dobrze zastanowić:
znalazłe w sieci gti-ra, który ma podobne rozwiązanie. o ile tył jest zrobiony w miarę ok, o tyl przód to katastrofa! no i wysoki jakiś ten wóz ( opony balony bo 245/40/17 )
http://www.canadagtir.com/forum/members ... -new-black
TIME vs GTi-R
Debatowaliśmy o tym dziesiątki razy, Michał masz racje ale Baniak też ma swoje argumenty, każda felga 9 cali musi swoje ważyć a na wąską nie założysz szerokiego slicka. Baniakowooz będzie miał tyle mocy że pare kg w te czy we wte nie zrobi różnicy. Ja zostawiam 15ki z braku mocy póki co
TIME vs GTi-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zwłaszcza że u Baniaka jest łap VE co względem seryjnego o dobrze ponad 1000obr.min zmniejsza laga
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak ale są felgi 9" które ważą mniej i takie które ważą więcej.Immortal pisze:każda felga 9 cali musi swoje ważyć a na wąską nie założysz szerokiego slicka
Biorąc pod uwagę masę całego samochodu może tak ale biorąc pod uwagę masę felg jest to bardzo duża różnica.Immortal pisze:Baniakowooz będzie miał tyle mocy że pare kg w te czy we wte nie zrobi różnicy
To dobrze. Moim zdaniem im cięższa felga tym auto bardziej ospale reaguje na gaz przy małych prędkościach. Przynajmniej tam dla mnie jest to najbardziej odczuwalne.Coobcio pisze:Zwłaszcza że u Baniaka jest łap VE co względem seryjnego o dobrze ponad 1000obr.min zmniejsza laga
Ja tylko sugeruje że te felgi wizualnie są bardzo fajne ale pewnie jedna sztuka waży 9,5-11kg. A są felgi w szerokości 9 cali które są lżejsze Np. ultraleggera która na asfaltowe ściganie wystarczy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Finał pokazał się 4-5 pomiarów poźniej
Po finalnym wystrojeniu przy doładowaniu 1,35bara opadającym do 1,15 udało się wygenerować następujące kreseczki:
Ps. wykres doskonale ilustruje jak działa magia VVL
Porównanie do GTI-R przyjaciół z Białegostoku, dodam że GTI-R dość szybki na ćwairtkę walnął 11,9 sek no ale nie o tym...
W obu przypadkach doładowanie podobne, turbiny niemal identyczne - GT3071r...
Stroiciel i hamownia ta sama
VVL robi robotę
Po finalnym wystrojeniu przy doładowaniu 1,35bara opadającym do 1,15 udało się wygenerować następujące kreseczki:
Ps. wykres doskonale ilustruje jak działa magia VVL
Porównanie do GTI-R przyjaciół z Białegostoku, dodam że GTI-R dość szybki na ćwairtkę walnął 11,9 sek no ale nie o tym...
W obu przypadkach doładowanie podobne, turbiny niemal identyczne - GT3071r...
Stroiciel i hamownia ta sama
VVL robi robotę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Taka pogoda że nawet nie ma jak sprawdzić auta! Chcieliśmy wiecej dmuchnąć ale najprawdopodobniej seryjny kolektor ssący z VE NA traci flow muszę zrobić dużego customa z przepustnicą Q45 i oczywiscie wydech 3 cale oraz 3.5 barowy map sensor - wtedy można atakować pod 500 PS
Póki co walczymy z poszerzeniami
Póki co walczymy z poszerzeniami
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szkoda że nie nagrałem pierwszej jazdy próbnej po której baniakowi trzęsły się nogi/ręce i zmienił mu się głos - mimo że chłopak nie ma chrypki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Muszę powiedzieć, że auto przyspiesza całkiem dobrze!
Rzeczywiście jest efekt miękkich nóg po wyjściu z wozu, choć podczas jazdy wydaje się że mogłoby być jeszcze szybciej
No ale nie samą mocą żyje człowiek.
Nareszcie skompletowałem set torowy. Felgi JR3 Japan Racing doposażyłem oponami Yokohama Adva 240/610/17 mieszanka średnia,
Wygląda to tak;
Felga z oponą waży 18.114 kg ( całkiem nieźle jak na 17x9 )
Poniżej porównanie ze slickiem z sezonu 2013 ( 200/610/17 )
Myśle, że dodatkowe 4 cm plamki przyczepności na strone da zadowalające efekty! Mam nadzieje, że w sezonie 2014 mój nissan okaże się szybki nie tylko na prostej!
I zdjęcia na aucie;
Tu założyliśmy dystans 5 mm
Auto niestety mocno brudne
A tutaj z przymiarką poszerzeń 90 mm ( chyba od e30 ) które kompletnie mi się nie podobają ale do pomiarów jak w sam raz.
małymi krokami zmierzam do celu
Dzięki dla całej ekipy Coobcio Garage i KiviRacingFactory za cenne rady i pomoc przy autku!
Może jutro uda mi się znaleść poszerzenia które chodzą mi po głowie.
Rzeczywiście jest efekt miękkich nóg po wyjściu z wozu, choć podczas jazdy wydaje się że mogłoby być jeszcze szybciej
No ale nie samą mocą żyje człowiek.
Nareszcie skompletowałem set torowy. Felgi JR3 Japan Racing doposażyłem oponami Yokohama Adva 240/610/17 mieszanka średnia,
Wygląda to tak;
Felga z oponą waży 18.114 kg ( całkiem nieźle jak na 17x9 )
Poniżej porównanie ze slickiem z sezonu 2013 ( 200/610/17 )
Myśle, że dodatkowe 4 cm plamki przyczepności na strone da zadowalające efekty! Mam nadzieje, że w sezonie 2014 mój nissan okaże się szybki nie tylko na prostej!
I zdjęcia na aucie;
Tu założyliśmy dystans 5 mm
Auto niestety mocno brudne
A tutaj z przymiarką poszerzeń 90 mm ( chyba od e30 ) które kompletnie mi się nie podobają ale do pomiarów jak w sam raz.
małymi krokami zmierzam do celu
Dzięki dla całej ekipy Coobcio Garage i KiviRacingFactory za cenne rady i pomoc przy autku!
Może jutro uda mi się znaleść poszerzenia które chodzą mi po głowie.
NISSAN PULSAR GTI-R
fele siadły przekozacko. jest killer ten Twój GTI-R! aż z ciekawości wpadne na Poznań na jakiś track day jak będziesz obadać gablote
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no wychodzi jakieś 6 sek 100-180km/h z dociążeniem w postaci Limka, obstawiam że 100-200km/h w jakieś 8-8,5 by było
Jak ogarnę RACE Logica to walimy na testy - akurat fajną pogodę mamy
Ciekawe czy poniżej 4 sek do setki uda się zejść
Jak ogarnę RACE Logica to walimy na testy - akurat fajną pogodę mamy
Ciekawe czy poniżej 4 sek do setki uda się zejść
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Sorry, że się wtrącę, ale odnośnie poszerzeń to może warto pomyśleć o błotnikach z laminatu już poszerzonych ? Zawsze to parę gram mniej chociażby na samych śrubach do poszerzeń
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Na tej stronce jest kilka propozycji
http://ala-plast.com/poszerzenia-nadkol ... re=english
http://ala-plast.com/poszerzenia-nadkol ... re=english
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z
DATSUN 260Z
czy teraz już będziecie chcieli ścigać się z rolki ?
Do paki to mnie masakrujecie, ale czas 100-200 bez szału nawet po optymistycznych sądach Coobcia
Do paki to mnie masakrujecie, ale czas 100-200 bez szału nawet po optymistycznych sądach Coobcia
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Yapko U Baniaka na IV biegu jest 140KM strat na napędzie u Ciebie tylko 60 no i masz ze 200kg lżejszy wóz wynik jest z góry przesądzony...
Ale myślę że Baniak da się sprowokować
[ Dodano: 2014-02-05, 11:45 ]
Baniak się pyta na którą godzinę i gdzie
100-200km/h - ja za wami będe jechać SAABem i mrugać na 3 mrugnięcie z Ksenona ruszacie
Ale myślę że Baniak da się sprowokować
[ Dodano: 2014-02-05, 11:45 ]
Baniak się pyta na którą godzinę i gdzie
100-200km/h - ja za wami będe jechać SAABem i mrugać na 3 mrugnięcie z Ksenona ruszacie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
za pół roku na S8 o 23.00
200 kilo lżejszy? Bez przesady...
6 razy jeździłem Złotym w deszczu i mam teraz wyjechać na śnieg i sól? Już widze trakcje u siebie, aha , jasne. Jeżeli dziś chcecie sparingu to oddaje walkowerem wygraną.
200 kilo lżejszy? Bez przesady...
6 razy jeździłem Złotym w deszczu i mam teraz wyjechać na śnieg i sól? Już widze trakcje u siebie, aha , jasne. Jeżeli dziś chcecie sparingu to oddaje walkowerem wygraną.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży