[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tak sprzęgło siedzi nowie Aisina cały komplet razem z nowym kołem zamachowym.
[ Dodano: 2010-08-27, 10:50 ]
Wspawawszy tłumik od saaba 9-5 2.3 T zrobiło się cichutko jak nigdy jedynie z gazem w podłodze słychać fajnie :)Wlot i wylot miał te wyżej wspomniane 2,4 cala ale zaraz dalej była zwężka i nie wiem czy ona lipy nie robi....niby auto ciągnie ale nie wiem czy to efekt tego, że widziałem tą zwężkę i tak mi się wydaje, czy auto rzeczywiście ciut straciło.
[ Dodano: 2010-08-27, 10:50 ]
Wspawawszy tłumik od saaba 9-5 2.3 T zrobiło się cichutko jak nigdy jedynie z gazem w podłodze słychać fajnie :)Wlot i wylot miał te wyżej wspomniane 2,4 cala ale zaraz dalej była zwężka i nie wiem czy ona lipy nie robi....niby auto ciągnie ale nie wiem czy to efekt tego, że widziałem tą zwężkę i tak mi się wydaje, czy auto rzeczywiście ciut straciło.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wiesz co tam była zwężka z 63mm na 50mm i czuje, że zamula tzn ciągnie ale wyraźnie widać, że chciałby szybciej tylko go trzyma wracając od Coobcia jeszcze bez tego tłumiczka nie było tego.
[ Dodano: 2010-09-09, 20:48 ]
PS szukam sprawdzonego nastawnego regulatora ciśnienia paliwa bo kupiłem jeden ale zaraz oddałem ze względu na kiepską jakość wykonania.
[ Dodano: 2010-09-09, 20:48 ]
PS szukam sprawdzonego nastawnego regulatora ciśnienia paliwa bo kupiłem jeden ale zaraz oddałem ze względu na kiepską jakość wykonania.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NA jakiej wysokości jest ta zwężka w środkowym tłumiku w Saabie 9-5
Zawsze mi się wydawało że to pełen przelot fi 60mm...
Zawsze mi się wydawało że to pełen przelot fi 60mm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiesz co ona jest zaraz za flanszą wlotu do tłumika...Może mój jest tak wykonany i tyle, a te co ty widziałeś były ok.Jak byłem u ciebie to mówiłeś, że możesz taki załatwić po dobrej cenie jeśli to by pomogło w odzyskaniu osiągów przy zachowaniu akceptowalnego poziomu głośności to chętnie zrobię moda i podmienię
Fotka tłumika
Fotka tłumika
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tarcze kupowałem w tym sklepie, wzór nacięć można sobie wybrać
Kod: Zaznacz cały
http://www.unionparts.pl/
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Widzę że to jest zamiennik, w orginalnie nie przypominam sobie by taka zwężka była...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Daj znać co do ceny na pw ile by kosztował taki tłumi bez tej zwężki.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wiesz co mam je jakieś hmm 15~20kkm i jest bardzo fajnie, bicia nie ma, grzać też się nie grzeją powiem ci, że bardzo zadowolony jestem.
[ Dodano: 2010-09-16, 22:20 ]
Kolejny fant przyszedł do montażu mianowicie czujniki ciśnienia i temp. oleju i pojawił się problem.Mianowicie kupiłem niby dedykowaną podstawkę pod do setki i oczywiście nie pasuje.
Fotka poglądowa:
Chodzi o to, że króciec na który wkręcamy filtr jest po pierwsze za długi, a po drugie gwint na nim jest jedynie na samym początku i ta śruba po prawej na fotce nie pasuje, z resztą kto wymieniał ten wie o czym mówię, ale teraz czy dostałem zły model tej podkładki i wystarczy wymienić czy może nie ma czegoś takiego i trzeba szukać innego rozwiązania(np trójnik)??Czy może trzecie rozwiązanie przenieść filtr w inne miejsce całkowicie za pomocą odpowiednich adapterów i przewodów.
[ Dodano: 2010-09-16, 22:20 ]
Kolejny fant przyszedł do montażu mianowicie czujniki ciśnienia i temp. oleju i pojawił się problem.Mianowicie kupiłem niby dedykowaną podstawkę pod do setki i oczywiście nie pasuje.
Fotka poglądowa:
Chodzi o to, że króciec na który wkręcamy filtr jest po pierwsze za długi, a po drugie gwint na nim jest jedynie na samym początku i ta śruba po prawej na fotce nie pasuje, z resztą kto wymieniał ten wie o czym mówię, ale teraz czy dostałem zły model tej podkładki i wystarczy wymienić czy może nie ma czegoś takiego i trzeba szukać innego rozwiązania(np trójnik)??Czy może trzecie rozwiązanie przenieść filtr w inne miejsce całkowicie za pomocą odpowiednich adapterów i przewodów.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie w gwincie problem tylko długości króćca na który nakręcamy filtr.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zegary jeśli chodzi ci o markę to autogauge(przepraszam jeśli to jest odbierane jako reklama;]) a jeżeli chodzi ci o to jakie wskaźniki to ciśnienie oleju, temperatura, a w następnej kolejności EGT i Boost(jak przyjdzie pora).Jeżeli chodzi o piłkę do metalu to problem jest taki, że trzeba zdemontować podstawkę pod filtr bo jak ci wpadną opiłki to się zrobi niewesoło...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No ładnie, panowie. Prędkościami może i nie jestem zainteresowany, ale wizualny tuning mam zamiar zrobić, a i pod maską mam zamiar doprowadzić do porządku. Kupiłem samochód od kobiety, a więc po za laniem paliwa i bieżącymi wymianami nic nie było robione. Szkoda że zima nadciąga, a garażu nie mam, a zapaliliście mnie...podj pisze:ładnie widać różnicę w skrzyniach..... twoje foto kontra mój podpis
Tak wjeżdżałem tam o tej godzinie:) Wiem prtp że mamy wspólnego znajomego;)
A co do zegarów to zobaczymy jak z nimi będzie, gwarancja jest, tak że w razie czego będę zwracał i tyle.
[ Dodano: 2010-09-28, 12:50 ]
PS prtp twoje wtryski które masz teraz sprawne są? bo z tego co wiem to wkładasz jakieś wydajniejsze a mi by przypasowały twoje bo do 250km wydolą spokojnie.
A co do zegarów to zobaczymy jak z nimi będzie, gwarancja jest, tak że w razie czego będę zwracał i tyle.
[ Dodano: 2010-09-28, 12:50 ]
PS prtp twoje wtryski które masz teraz sprawne są? bo z tego co wiem to wkładasz jakieś wydajniejsze a mi by przypasowały twoje bo do 250km wydolą spokojnie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wiesz co mam zamiar rozebrać tą seryjną podstawkę i najzwyczajniej w świecie uciąć ten króciec;] Przy okazji zrobiłbym porting kolektora ssącego i może coś pomodził z przepustnicą.
[ Dodano: 2010-11-05, 19:58 ]
Problem rozwiązany poprzez wkręcenie trójnika w miejsce oryginalnego czujnika, przy czym ni cholery wskaźnik temp. oleju nie chce wskoczyć na 80 stopni zawsze jest koło 60... ktoś ma pomysł co z tym fantem jest nie tak??.PS doszły głośniki Powerbass i alpine
[ Dodano: 2010-12-11, 14:31 ]
Spotkałem Mikołaja:)
[ Dodano: 2010-12-23, 13:44 ]
IC już w domu
[ Dodano: 2010-11-05, 19:58 ]
Problem rozwiązany poprzez wkręcenie trójnika w miejsce oryginalnego czujnika, przy czym ni cholery wskaźnik temp. oleju nie chce wskoczyć na 80 stopni zawsze jest koło 60... ktoś ma pomysł co z tym fantem jest nie tak??.PS doszły głośniki Powerbass i alpine
[ Dodano: 2010-12-11, 14:31 ]
Spotkałem Mikołaja:)
[ Dodano: 2010-12-23, 13:44 ]
IC już w domu
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
PrtP'06 ma wtryski pod listwęod GTi-R czyli top feed, w SR20DE są z bocznym dopływem paliwa... Te co ma PRTP'06 to ja bym z chęcią przymierzył do Saaba jakiegoś
A co do wtrysków do zakompresorowanego SR20DE to mam fioletowe z 200SX S14..
A co do wtrysków do zakompresorowanego SR20DE to mam fioletowe z 200SX S14..
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wtryski muszą wystarczyć do doładowania ok 0.8 bo takie ma być docelowo, a potem się zobaczy może zrobię coś na wzór TSI czyli kompresor+turbo choć z drugiej strony pewnie ciężko by było z trakcją:).Coobcio ja to myślę, że wlecą do mnie wtryski te co bodajże Bombel ma u siebie, kupowane na allego(w kolbuszowej).PS swoją drogą to nie wiedziałem, że w avenirowych silnikach były top feedy chyba że coś mi się pomieszało.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Właśnie z kompresorem jest idealne trakcja bowiem wysoki moment pojawia sięna wysokih obrotach...
Przy 0,8 bara z kompresora jakieś 270 może 280Nm będziesz mieć i to gdzieś od 6500obr.min więc z trakcją będzie idealnie
Wtryski 370ccm w połączeniu z podniesionym ciśnieniem paliwa dadzą radę, ew. lepiej by było zapodać 480ccm z Silvi S15...
Przy 0,8 bara z kompresora jakieś 270 może 280Nm będziesz mieć i to gdzieś od 6500obr.min więc z trakcją będzie idealnie
Wtryski 370ccm w połączeniu z podniesionym ciśnieniem paliwa dadzą radę, ew. lepiej by było zapodać 480ccm z Silvi S15...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM