Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Mój Sunny N14 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

[Sunny] Mój Sunny N14 GTi

Post autor: Mathoos » 2010-08-30, 11:54

MODEL: Sunny N14 GTI 1994 r
SILNIK: SR20DE + turbo, fioletowe wtryskiwacze 370, pompa paliwa Walbro
UKLAD DOLOTOWY: turbo Volvo TD04HL-16T (soft - doładowanie 0,4 bara), intercooler IVECO, Blow-off GReddy, stożek K&N (w sumie już do wymiany), przepływka seria
UKLAD WYDECHOWY: kwasówka 2,5 cala na jednej puszce
ELEKTRONIKA: wszystko wystrojone na SMT6, wskaźnik doładowania oraz temperatury spalin
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło tarcza spiek + docisk z 200sx
ZAWIESZENIE: sprężyny EIBACH, reszta seria, w planach rozpórki przód, tył, felgi 15 + opony już zimówki 185/55 (letnie się skończyły)
UKLAD HAMULCOWY: seria, po remoncie, tarcze TRW + klocki Ferodo
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria, w planach kubeł i jakaś sportowa kierownica
CAR-AUDIO: dźwięk silnika
MOC: ???? (nie mierzona)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:00 przez Mathoos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-30, 11:56

Sie nam turbowozów narobiło :)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-08-30, 12:00

Hej, bardzo ładny Sunniacz ;)
Skąd wziąłeś kolektor pod turbo?

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-30, 12:00

I pewnie liczba będzie rosła, już szwagra zaraziłem :mrgreen:

[ Dodano: 2010-08-30, 13:13 ]
Kolektor to robota rzemieślnicza

Awatar użytkownika
Duchu
fanatyk nissana
Posty: 465
Rejestracja: 2010-04-19, 12:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Duchu » 2010-08-30, 12:22

na hamownie go daj :D ciekawy az jestem

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-30, 14:44

Czy on na allegro nie stał?
Malutka ta turbina.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-30, 15:37

Stał na allegro, wcześniej jeździłem czerwonym GTi ale zawsze chciałem mieć turbo.
Jest to soft turbo co by nie męczyć silniczka. Dla mnie wystarczające i tak bez szpery nie jestem w stanie przenieść mocy na asfalt, podaje całkiem nieźle. :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-30, 16:05

Pięknie, gratuluję nabytku i satysfakcji z jazdy :-D
Gratulacje od rudej !! Dobry wybór.
p.s.
Coobcia odwiedzisz?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-30, 16:50

Coobcia napewno kiedyś odwiedzę :-D
Jutro wybieram się na mineralną, zhamować co nieco. Tylko nie wiem czy trzeba się jakoś z nimi umawiać czy można w ciemno? A wiecie może jakie koszty hamowania?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-30, 17:08

Jedź do Coobcia, tylko się najperw z Nim umów na hamkę w Kreatorze.Na pewno będzie taniej. Na Mineralnej się trochę pozmieniało, chyba że masz jakieś znajomości.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-08-30, 17:44

Ładna sztuka. Byle silnik nie zmęczony. Dawno zaturbiony?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-08-30, 17:51

Czarna buda Białe koło Ładne połączenie

No i turbo jakie by nie było to zawsze coś tam psyknie.

Moze kiedyś wpadniemy na siebie :papa:

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-08-30, 17:57

bodek pisze:Ładna sztuka.
Przynajmniej tak wygląda a jak zrobiony nie wiadomo
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-08-30, 17:59

Kolektor to robota rzemieślnicza
sam robiłeś? Jakie koszta? Jak dostępność? Można taki jeszcze jeden? :-P

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-08-30, 19:02

Witamy w kategorii soft-turbo. Fajnie wyeksponowana turbinka. Powodzenia w pracach!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-30, 19:03

Powinieś zmienić opis na GTi+T
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-31, 10:20

Auto przyjechało z Niemiec w 2006 roku jako seryjne GTi. Około 2008/09 zostało założone turbo w jakiejś firmie w Warszawie, ale nie wiem w jakiej. Obecny przebieg to 195.000 i wydaję mi się że jest prawdziwy. Silniczek naprawdę bardzo ładnie pracuje, suchutki jest od dołu i od góry. Buda też zdrowa.
Tylko niestety kończy się już turbo :cry: , potrafi nieźle zakopcić przy ostrej jeździe.
Ja zrobiłem nim dopiero 4 tys. km a dolałem już ponad 0,5 litra oliwy :cry:
Niedługo czeka mnie regeneracja :cry:

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-08-31, 10:38

Zamiast regenerować możesz przy okazji wrzucić coś większego i wydajniejszego :-) Znając życie po pewnym czasie będziesz myślał o dodaniu mu trochę KM a wtedy większe turbo będzie jak znalazł.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-08-31, 12:08

Mathoos pisze:Tylko niestety kończy się już turbo :cry: , potrafi nieźle zakopcić przy ostrej jeździe.
Ja zrobiłem nim dopiero 4 tys. km a dolałem już ponad 0,5 litra oliwy :cry:
Niedługo czeka mnie regeneracja :cry:
Takie spalanie oleju to raczej norma
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-31, 13:29

bonzo pisze:
Mathoos pisze:Tylko niestety kończy się już turbo :cry: , potrafi nieźle zakopcić przy ostrej jeździe.
Ja zrobiłem nim dopiero 4 tys. km a dolałem już ponad 0,5 litra oliwy :cry:
Niedługo czeka mnie regeneracja :cry:
Takie spalanie oleju to raczej norma

Polepszyłeś mi trochę humor. Ale taka norma to trochę duża norma :shock: ?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-08-31, 13:48

w seryjnym wolnossaku norma o ile się nie myle to 150ml na 1000km :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-08-31, 14:51

ładna sztuka pamiętam go z allegro powodzenia w ogarnianiu auta :) a jak się jeździ na eibachah ?

co do oleju to ciężko mówić o normach zdrowiutka SR20DE nie bierze nic... no ale jak piszesz że puszcza "dymka" to nie ma się co dziwić że coś tam sobie weźmie ;)

a no i czekamy na wynik z rolek :->

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-31, 16:41

bonzo pisze:
Mathoos pisze:Tylko niestety kończy się już turbo :cry: , potrafi nieźle zakopcić przy ostrej jeździe.
Ja zrobiłem nim dopiero 4 tys. km a dolałem już ponad 0,5 litra oliwy :cry:
Niedługo czeka mnie regeneracja :cry:
Takie spalanie oleju to raczej norma
Ale kopcenie to już nie jest norma.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-08-31, 17:51

Kolego mógłbyś powiedzieć jak sprawuje się ten BOV przy takim doładowaniu??W opisach BOV`ów widnieje często zapis, że urządzenie działa w zakresie 0,8~2,2 bara co wydaje mi się trochę mało prawdopodobne ponieważ wiele osób śmiga właśnie na soft turbo i ma BOVy.Pytam bo wrzucam do swojego gti kopresor na takim doładowaniu właśnie i ciekaw jestem jak ten zaworek się zachowuje.
PS moje gti między wymianami zjada śladowe ilości oleum i ubytku rzędu litra między wymianami nie zauważam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-31, 17:57

Pawel18PL u mnie przy doładowaniu zarówno 0,4 jak 0,5 czy 0,7 bara działa tak samo głośno

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-08-31, 19:02

Cieszy mnie to niezmiernie 8-) Oki nie robię śmietnika w temacie kolegi, ewentualnie czekam na odzew samego właściciela słoneczka:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-08-31, 21:01

MRC pisze:ładna sztuka pamiętam go z allegro powodzenia w ogarnianiu auta :) a jak się jeździ na eibachah ?
Wcześniej miałem Gti na seryjnych sprężynach i było całkiem nieźle, a teraz na tych Eibachah przy dobrej gumie idzie jak po szynach :lol:

Co do BOV'a to wydaje mi się że spełnia swoje zadanie bardzo dobrze, co prawda nie sprawdzałem przy wyższym doładowaniu ale na tym 0,4 bardzo przyjemnie psyka :D

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-09-01, 06:28

fajnie ci się tafiło młode sunny gti i zaturbionejeszcze
zużyciem oliwy w silniku turbo 0,5 l na 4000 bym zupełnie się nie przejmował
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2010-09-01, 11:29

Czuję że będzie z tego mocniejszy potwór ;)
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-11-03, 00:03

Coś się dzieje w temacie ?? Auto już pomierzone ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”