Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-22, 23:11

Dziś zaliczyłem rundkę za kółkiem Sunnego i przyznam że jedzie męsko, a prowadzenie bardzo fajne, o parę klas lepsze jak w mojej Astrze. Sprżęt konkretny i mega przyjemnie się nim jeździ, co tylko potwierdza Coobcia uśmiech na każdej focie z pojeżdżawek.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-26, 07:22

Coobcio i jak ci poszło w Ułężu??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-26, 09:54

2 w klasie IV i 5ty w generalce... Paweł GTI-R z Coobcio Garage będąc pierwszy raz na takiej imprezie wklepał mi ze 20 sek po trzech odcinkach i był 2 w klasie V i 2 w genralce :D

Fakt że na bardzo biednych oponach byłem bo szkoda mi było slików :D
Choć Paweł też leciał na zwykłej oponie :P

Wyniki oczywiście nie uwzględniające pewnego Lancera EVO 9 który startował w klasie gość i dokopał wszytkim strasznie:P

Oto wyniki: http://www.ak-krolewski.pl/doc/2010/201 ... TJ%202.pdf
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-26, 10:01

Coobcio pisze:Kolejna zabawa to pewno będzie tutaj:
Obrazek
chodziło mi o ten start ;-)

co do naszej rozmowy ostatniej wcale nie jest tak łatwo z tą częścią bede musiał dłuzej poszukać ale znajde ją dla ciebie :]
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-28, 17:44

Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look by Coobcio. Co nowego w temacie 250KM N/A ? Wiesz, że czekamy na ewentualne fruty :-P Zapomniałeś o tym wariacie?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-28, 22:46

Coobcio tak się zajął innymi autami że zapomniał o swoim ;p jeszcze trochę i będzie miał najsłabsze auto w klubie :D ;) ;p
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-29, 11:18

Pewno w poniedziałek na Hamowni będę testować co przyniósł nowy kolektor wydechowy od MC-a :D
A tak to stoi obuty w 4ry sliki, bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...

A tak to trochę roboty mi się namnożyło, kupiłem 2 Saaby, z czego z jednego chciałbym zrobić ćwierćmilówkę, bowiem ma silnik B204 który fabrycznie bez dotykania się do dołu(no może poza usówaniem wałków wyrównoważających) jest w stanie wytrzymać 700KM - mam cały artykół na ten temat jak ktoś jest zainteresowany to mogę podloinkować :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-29, 11:28

Ojoj może być ciekawie :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-08-29, 11:42

Czy dobrze myslę ?? chcesz zamocować stabilizator z tyłu do amortyzatorów, a przedni wyląduje od wahaczami jak w sentrach ??

Awatar użytkownika
worm#21
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-08-28, 14:12
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: worm#21 » 2010-08-29, 20:24

Przeczytałem cały temat ,niezły projekt pozazdroscic zaparcia <brawo>

Gratki <ok>

Pozdr <ok>
[*]

Awatar użytkownika
Kondziu_L
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-02-24, 10:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kondziu_L » 2010-08-29, 22:31

Coobcio pisze:bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...
Też nad czymś takim myślałem ostatnio, nie wiem tylko o ile bezpiecznie można punkt zaczepu łącznika przesunąć bez wprowadzania za dużych naprężeń na mocowaniach stabilizatora. O ile Coobciu chcesz te punkty przesunąć???

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-01, 00:13

nie mierzyłem tak na ok ok 3cm... Już tak od dawna latałem po przejściu na tylne amorki z GTI-r ale zrobiłem to drut metodą - płaskownik o średnicy 2mm zawinąłem w oku stabilizatora, przewierciłem wiertarką tak że przechodził przez niego gwint z łącznika i już... wada tego była taka że się obkręcał zawinięty płaskownik i po sezonie trzeba było zmieniać łączniki bo je urywało...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
calatrava
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-08-27, 10:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: calatrava » 2010-09-10, 14:32

Customowy kolektor od Mc już został stestowany???
N15 GTI

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2010-09-12, 01:19

gdzieś widziałem jak w hondzie zrobiono "vtec less" czyli jak dobrze zrozumiałem to auto pracowało przez cały czas na zmienionej fazie...dałoby się takie coś w VVL zrobić i jakie by miało to efekty?

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-09-12, 02:19

Pewnie większe spalanie i hałas, dziwna charakterystyka i niestabilne wolne obroty.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-12, 11:47

Zupełnie się to mija z koncepcją zmiennej fazy...
Poto ją wymyśłono żeby silnik miał wysyką kultuę pracy do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-10-03, 00:49

Jak tam Coobcio po dzisiejszej wizycie sunnego z przepustnica q45 :mrgreen: Wsadzamy w zime taką do Ciebie w zimowe garażowanie :-P Bo ile moze juz ona leżeć na tej półce :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-03, 08:55

Jest motywacja bo nie chce mi się zakłądać z powrotem serii od xTomków :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-03, 15:51

I słusznie, plany były bardziej ambitne.... pod 250 KM :mrgreen: Trzymam kciuki i bardzo mocno analizuję Twoją PW względem rudej oczywiście. Sorki za mini OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-03, 18:26

xtomek pisze: i bardzo mocno analizuję Twoją PW względem rudej oczywiście. Sorki za mini OT.
Coobcio mam nadzieje że nie chcesz zhandlować skrzyni do "Chrupka"

Sorry za ciąd dalszy OT
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-04, 21:35

No cóż, Coobcia projekty są bardzo ambitne, zobaczymy...... ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-04, 23:30

Ja już mam plan co do Sunnego i to bardzo gruby na jego wykonanie mam całą zimę i oby tylko dolar był tani... Z czasem odkupię wałki N1 a może Frankliny STG 4 :> ??
Do tego zawory supertecha i takie tam...

Trzeba szlaki przecierać i nie spocznę na laurach puki nie osiągnę wyniku na poziomie 240KM w wolnossącym w pełni ulicznym 2.0 silniku nissana - no chyba że mu ciut pojemność zwiększę np. tulejowaniem i tłokami fi 90mm co by mi dało 2182ccm :D :D :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-05, 07:23

no i pięknie, wiec widze że 16.10.2010 nie pojedziesz na superOes, szkoda. No ale powodzenia w budowie nowego silnika i do zobaczenia na torze w przyszłym sezonie :mrgreen:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-09, 21:36

Coobcio pisze: do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
Ale V-tec Hondy np. z Accorda od 98r. 1.8 zaczynając do 4,5k obrotów to nic nadzwyczajnego, życie jest dop. powyżej 5k, wtedy akcja burza :) , ale i pali, zresztą jak każdy powyżej tej wartości.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-11-14, 18:21

Z racji słonecznej pogody wybrałem się na spacerek, los chciał iż zahaczyłem o Coobcio Garage :mrgreen:
korzystając z okazji strzeliłem fotkę słoneczku :P
Super się prezentuje live ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 19:03 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-15, 19:00

Poprawię Ci zdjęcia. A tak na marginesie to chyba napiszę tutorial jak wklejać foty a nie linki.

Już przyklejony, koniec OT
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-15, 20:43

Wreszcie z tym tutorialem mamy porządek. :-P
Pozdro
ruda
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-15, 20:45

Kurcze jakie to ma kapcie :) Rasowo to wygląda :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-15, 21:01

Auto wyciągnięte, na dniach będę spełniał swoje fantazje motoryzacyjne jeśli chodzi o dopieszczanie SR20VE :D
Już komplet sprężyn Brian Crower zanabyłem, wygrzebałem nawet tłoki z SR16VE, które jutro będę dawać do splanowania od góry o 1mm, potem czeka mnie wyważanie ich no i jak się odpędzę od tych Saabów to wchodzę na ostro, obym tylko zdążył przed pierwszym śniegiem :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-15, 21:04

A co z rudzielcem w kolejce ? 2-ga liga gotowa do modów. Mieliśmy spadek odziedziczyć?
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 21:09 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”