[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
2 w klasie IV i 5ty w generalce... Paweł GTI-R z Coobcio Garage będąc pierwszy raz na takiej imprezie wklepał mi ze 20 sek po trzech odcinkach i był 2 w klasie V i 2 w genralce
Fakt że na bardzo biednych oponach byłem bo szkoda mi było slików
Choć Paweł też leciał na zwykłej oponie
Wyniki oczywiście nie uwzględniające pewnego Lancera EVO 9 który startował w klasie gość i dokopał wszytkim strasznie:P
Oto wyniki: http://www.ak-krolewski.pl/doc/2010/201 ... TJ%202.pdf
Fakt że na bardzo biednych oponach byłem bo szkoda mi było slików
Choć Paweł też leciał na zwykłej oponie
Wyniki oczywiście nie uwzględniające pewnego Lancera EVO 9 który startował w klasie gość i dokopał wszytkim strasznie:P
Oto wyniki: http://www.ak-krolewski.pl/doc/2010/201 ... TJ%202.pdf
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
chodziło mi o ten startCoobcio pisze:Kolejna zabawa to pewno będzie tutaj:
Obrazek
co do naszej rozmowy ostatniej wcale nie jest tak łatwo z tą częścią bede musiał dłuzej poszukać ale znajde ją dla ciebie
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look by Coobcio. Co nowego w temacie 250KM N/A ? Wiesz, że czekamy na ewentualne fruty Zapomniałeś o tym wariacie?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Coobcio tak się zajął innymi autami że zapomniał o swoim jeszcze trochę i będzie miał najsłabsze auto w klubie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pewno w poniedziałek na Hamowni będę testować co przyniósł nowy kolektor wydechowy od MC-a
A tak to stoi obuty w 4ry sliki, bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...
A tak to trochę roboty mi się namnożyło, kupiłem 2 Saaby, z czego z jednego chciałbym zrobić ćwierćmilówkę, bowiem ma silnik B204 który fabrycznie bez dotykania się do dołu(no może poza usówaniem wałków wyrównoważających) jest w stanie wytrzymać 700KM - mam cały artykół na ten temat jak ktoś jest zainteresowany to mogę podloinkować
A tak to stoi obuty w 4ry sliki, bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...
A tak to trochę roboty mi się namnożyło, kupiłem 2 Saaby, z czego z jednego chciałbym zrobić ćwierćmilówkę, bowiem ma silnik B204 który fabrycznie bez dotykania się do dołu(no może poza usówaniem wałków wyrównoważających) jest w stanie wytrzymać 700KM - mam cały artykół na ten temat jak ktoś jest zainteresowany to mogę podloinkować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ojoj może być ciekawie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Też nad czymś takim myślałem ostatnio, nie wiem tylko o ile bezpiecznie można punkt zaczepu łącznika przesunąć bez wprowadzania za dużych naprężeń na mocowaniach stabilizatora. O ile Coobciu chcesz te punkty przesunąć???Coobcio pisze:bez stabilizatorów bo chce je przrobić i jak zwykle nie mam gdzie - trzeba mi podgrzać końćowki w nich i sklepać - bo zmieniam punkty zaczepu łączników...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
nie mierzyłem tak na ok ok 3cm... Już tak od dawna latałem po przejściu na tylne amorki z GTI-r ale zrobiłem to drut metodą - płaskownik o średnicy 2mm zawinąłem w oku stabilizatora, przewierciłem wiertarką tak że przechodził przez niego gwint z łącznika i już... wada tego była taka że się obkręcał zawinięty płaskownik i po sezonie trzeba było zmieniać łączniki bo je urywało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zupełnie się to mija z koncepcją zmiennej fazy...
Poto ją wymyśłono żeby silnik miał wysyką kultuę pracy do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
Poto ją wymyśłono żeby silnik miał wysyką kultuę pracy do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jest motywacja bo nie chce mi się zakłądać z powrotem serii od xTomków
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
I słusznie, plany były bardziej ambitne.... pod 250 KM Trzymam kciuki i bardzo mocno analizuję Twoją PW względem rudej oczywiście. Sorki za mini OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja już mam plan co do Sunnego i to bardzo gruby na jego wykonanie mam całą zimę i oby tylko dolar był tani... Z czasem odkupię wałki N1 a może Frankliny STG 4
Do tego zawory supertecha i takie tam...
Trzeba szlaki przecierać i nie spocznę na laurach puki nie osiągnę wyniku na poziomie 240KM w wolnossącym w pełni ulicznym 2.0 silniku nissana - no chyba że mu ciut pojemność zwiększę np. tulejowaniem i tłokami fi 90mm co by mi dało 2182ccm
Do tego zawory supertecha i takie tam...
Trzeba szlaki przecierać i nie spocznę na laurach puki nie osiągnę wyniku na poziomie 240KM w wolnossącym w pełni ulicznym 2.0 silniku nissana - no chyba że mu ciut pojemność zwiększę np. tulejowaniem i tłokami fi 90mm co by mi dało 2182ccm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ale V-tec Hondy np. z Accorda od 98r. 1.8 zaczynając do 4,5k obrotów to nic nadzwyczajnego, życie jest dop. powyżej 5k, wtedy akcja burza , ale i pali, zresztą jak każdy powyżej tej wartości.Coobcio pisze: do tego był elastyczny, mało palił i środkiem oraz wysokoimi obrotami szedł jak sportowy silnik...
Z racji słonecznej pogody wybrałem się na spacerek, los chciał iż zahaczyłem o Coobcio Garage
korzystając z okazji strzeliłem fotkę słoneczku
Super się prezentuje live
korzystając z okazji strzeliłem fotkę słoneczku
Super się prezentuje live
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 19:03 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto wyciągnięte, na dniach będę spełniał swoje fantazje motoryzacyjne jeśli chodzi o dopieszczanie SR20VE
Już komplet sprężyn Brian Crower zanabyłem, wygrzebałem nawet tłoki z SR16VE, które jutro będę dawać do splanowania od góry o 1mm, potem czeka mnie wyważanie ich no i jak się odpędzę od tych Saabów to wchodzę na ostro, obym tylko zdążył przed pierwszym śniegiem
Już komplet sprężyn Brian Crower zanabyłem, wygrzebałem nawet tłoki z SR16VE, które jutro będę dawać do splanowania od góry o 1mm, potem czeka mnie wyważanie ich no i jak się odpędzę od tych Saabów to wchodzę na ostro, obym tylko zdążył przed pierwszym śniegiem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A co z rudzielcem w kolejce ? 2-ga liga gotowa do modów. Mieliśmy spadek odziedziczyć?
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 21:09 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357