Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-07, 06:55

Coobcio pisze:Chłopaki xTomki proszę pomóżcie mi z tym opakowaniem na aku
Jakby sie dało to tez bym o taki poprosił :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-07, 11:03

W firmie jest bezwładnośc, a tu trzeba nierdzewkę pobrać, ..... , ale spokojnie w przyszłym tygodniu chłopaki na warsztacie zmajstrują. Dla Bombla też.
Pozdro.
p.s.
odrazu strzelimy ustawkę VE Vs. VE+T
Jeszcze nie zgłupiałem, żeby z zurowozem startować :hah: Sekunda na ćwiarę w plecy, jak nic :-D

Bombel podaj wymiary swojego aku ;-)
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:45 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-08-07, 11:12

xtomek dzast for fan ;) masz przewage kg a zuru ma problemy z trakcja, pamietam jak kiedys na S swoja p10 stanolem z e39 3,0d po programie cos ok 220-230KM do 120km/h bylem pierwszy ......... potem beema znalazla trakcje i tyle ja widzialem
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-07, 11:19

Pewnie, że trakcja to podstawa, może to głupie, ale może obniżyć zmianę fazy. Przecież i tak po miescie 2500 wystarcza. Tak ze 3800 może by było git. Jak na razie 161 na wyjściu z ćwiary to za mało. 60 ft też za mało. Niestety 200 kG do Hond robi swoje.
Ostatnio zmieniony 2010-08-09, 19:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-07, 12:37

xtomek pisze: Bombel podaj wymiary swojego aku ;-)
Zrób taki jak dla ZUra :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 12:54

U was chłopaki można ciut wcześnie dać zmienna fazę ale za wczesne jej odpalenie to już straty w Nm będą... Najwcześniej jak się da by generowało jaki kolwiek przyrost to okolica 3700-3800 ale na wałkach z SR20VE nie wiem przy jakich obrotach by było optymalnie na tych z SR16VE - trzeba by sprawdzić na hamowni :D

Ps. swoją droga ciekawe jak takie wałki u Zura by się sprawowały :P ??
W Wolnossaku poprawiają Nm w całym zakresie :D

Pss. Zuru trzeba będzie zainwestować w takie opony jakie ma poniższa Almerka kolegi z Lublina:
Obrazek

Albo zejść z momentem obrotowym na I i drugim biegu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-08-07, 14:39

Nie sądzę żeby żura primera złamała teraz 14stkę, stawiam póki co na rudą :) Kiedy jakiś pojedynek?

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-08-07, 15:51

Te kapcie zapewne nieco by pomogly, konkretnie kleja

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-08, 16:54

Coobcio wkońcu primerka bedzie opisywana w gt teraz :?: :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-08, 17:17

Będzie jakoś odrazu po weekendzie foto + testy...
Pewno znowu słabo testy wyjdą przyspieszenia i czasu na ćwairtkę za sprawą trakcji która nieco lepiej jak u szopena się pojawia bo już przy ok 70km/h :P

Przed samymi pomiarami ustawię ciśnienie z przodu na 1,5 bara to powinno zdecydowanie pomóc :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-08, 18:33

Obstawiam średnią 13-kę. Teraz my będziemy gonić :-) Scany z GT na forum, dziadkowóz, zuru i Coobcio mają gwarantowane.
Pozdro
p.s.
podstawy robią się ;)
Ostatnio zmieniony 2010-08-08, 18:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-08, 18:36

Ale tu się działo przez weekend widzę ;) Ja już w Wawie, po działkowaniu i wracamy do szarej rzeczywistości :P

Czekam z niecierpliwością na obudowę pod aku i generalnie zostaną mniejsze pierdoły, takie jak ta dmuchawa i wóz chyba już gotowy :)

P.S
Coobcio, przypomniałem sobie o jednej kwestii....mianowicie ten wąż od ścieku, trzeba troszkę skrócić przy turbinie, bo obcierał o blachę...pamiętasz? Może za pamięci by to poprawić, co by niespodzianki nie było jak by wąż się przetarł :/

P.S2
Fajnie jak by sesja wypaliła na początku tygodnia, to bym pobrał wóz koło środy wieczór może....bo na razie przed sesja nie ma co, bo ja i tak z roboty się nie wyrwę, więc wóz by był dostępny dopiero po godzinie 16.30 jakoś, a to późno ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-08, 19:29

Tak się dziwie że nie dzwonisz nie piszesz ani nic - nie tęsknisz za primerką :P ??

Jutro mogę ten ściek skrócić, zajrzę odrazu kiedy wymiana oleju to najwyżej przy tej okazji się go wymieni... Jak rezystor dmuchawy podpasuje z Almery N15 to będziesz mieć dmuchawę no i te wycieraczki...

Jeśli chodzi o moc i wystrojenie to maszyna już od dawna przygotowana :D

Ps. W Czwartek zamykają numer tak więc zdjęcia najpóźniej w środę rano będą robić...
Tak czy siak poproszę ich o udostępnienie V-Boxa to trochę potestuję sprzęta i pobawię się ciśnieniami w oponach...
Ostatnio zmieniony 2010-08-08, 19:31 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-08-08, 19:31

Coobcio pisze:Będzie jakoś odrazu po weekendzie foto + testy...
Pewno znowu słabo testy wyjdą przyspieszenia i czasu na ćwairtkę za sprawą trakcji która nieco lepiej jak u szopena się pojawia bo już przy ok 70km/h :P
nie dało by rady pożyczyć od kogoś jakiś dobrych klejacych laczków na testy?? bo fajnie jak by jakiś fajne czasy sie pojawiła, tak samo bym kombinował jak robiliscie testy z Sunnym Szopena który niestety cyferki miał troszke średnie :P
Zuru Gratulacje autka :cool:
pozdro

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-08, 19:52

A niech już test będzie na tych oponach na których auto śmiga na co dzień... Ja niby mam bardzo dobre pół-slicki Yokochama A048 w rozmiarze 195/50R16 :P

Auto na tych samych oponach wykręciło 14,513sek na beznadziejnie śliskiej nawierzchni na lotnisku Bemowo i to nie wystrojone do końca i na starym silniku, na chwilę obecną sporo lepiej ciągnie ale i bez porównania mniejszą ma trakcję ;/

Obstawiam że na tą chwilę przy mistrzowskim ruszeniu i biciu biegów okolica wysokiej 13 powinna paść jej łupem :D
Pogadam z chłopakami od GT i poćwiczę trochę z ich zabawką :P
A i jeszcze trzeba trochę gratów z bagażnika wywalić i tych Zurowych i tych co dołożyłem JA :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-08, 20:02

Wywal coobcio tam wywal bo tam pewno z parenaście kg jest gratów :mrgreen: A gdzie będziecie robić sesje i testy :->

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-09, 10:57

Mocowania akumulatora dla zura i Bombla gotowe do odbioru :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-09, 11:13

xtomek pisze:Mocowania akumulatora dla zura i Bombla gotowe do odbioru :-D
Extra :) Dzięki wielkie :D To dzisiaj możemy się jakoś umówić i po pracy odbiorę, bo akurat jutro jadę do Kubcia to spróbujemy zamontować :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-09, 12:59

Co mogłem to dzisiaj zrobiłem - wóz masz gotowy do odbioru :D
Nawet ponad programowo udało się ciut poprawić przebieg doładowania na mapie 1, jest 1 bar spadający nie jak poprzednio na 0,8 a na 0,9 a więc może już 301KM pękło :) ??

Ps. jedyne czego CI nie ogarnąłem to wycieraczek, masz na ich ośkach luzy po 1cm, tak więc trzeba będzie wymienić ich ośki z podstawkami, w garażu swoim drugim będę musiał poszukać pozostałości po Bandicie, on miał je w eleganckim stanie...

A z ciekawostek dodam że pięknie pasuje rezystor dmuchawy z Almery N15 :)
Tak więc pozostało nam zamontowanie tego co dostarczy nam xTomek...
A Ty zabieraj wóz i pucuj go, na fotkach najmniejszy syfek psuje cały widok... :-/
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-09, 13:18

Chyba zuru się przyzwyczaił do czarnego ;-) :mrgreen: no i licencji pilota jeszcze nie zrobił :evil:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-09, 13:53

Zarąbiście że wóz już gotowy :mrgreen: Pucuj zuru pucuj bo w gt wszystko wychodzi na zdjęciach :-P Coobcio ponawiam pytanko gdzie bedziecie robić testy i zdjęcia :-> :?:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-09, 15:03

Druga w historii 300 konna Primera - w Polsce oczywiście- :-D Gratulacje dla wlaściciela i
mechanika !!
p.s.
Na Mandarynki przy Rosoła /stacja benzynowa/jest sprytny elektryk. Już mi 2 razy w Nissanach te kulkowe badziewia plastikowe naprawiał. Koszt około 50-100PLN
Chodzi oczywiscie o wycieraczki ;-)
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:46 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-09, 15:36

No no, dobra robota :) Widzę, że nie darujesz Coobciu tej 3-ki na przodzie ;) hehe. AFR dobrze jeszcze sprawdzić po zmianie, no i ciekawe ile hamka by pokazała :P Dupohamownia coś więcej czuje? ;) Nie szarpie nic i nie dławi? :P Wolne obroty udało się na tego tysiaka ustawić? ;)


P.S
Dzięki dzieki xtomku ale na razie jeszcze nie ma co krzyczeć, bo ostatni wykres mamy z 290 KM z hakiem :P hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-09, 15:48

jak Cobcio mowi, ze 301 ;-) to na pewno bedzie :mrgreen: , a może trochę wiecej :-o
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:47 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-09, 16:24

zuru82 daj znac jak bedziesz w okolicy to odbiore pudełko i przewieziesz mnie wozem :)

[ Dodano: 2010-08-09, 17:25 ]
xtomek dzieki. Ps. Co nie odbierasz tel ode mnie??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-09, 16:48

Pojemniczki na aku odebrane :) Wielkie dzięki dla xtomka za pomoc :D :hah:

Twój Bombel też mam, więc albo dzisiaj, albo jutro jak będę u Coobcia to mogę zostawić w garażu u niego, albo jakoś podjedziesz i Ci przekażę osobiście. Możesz też w każdej chwili podjechać na Ursynów jak zależy Ci na czasie :)

P.S
Coobciu...w jakich godzinach będzie sesja do GT-ka, rano coś mówiłeś? Bo jak odbiorę od Ciebie wóz wcześniej (przed zdjęciami) to dostępny będzie w godzinach popołudniowych tylko już ;) Dlatego się zastanawiam czy jest sens odbierać przed środą auto :P Może też niech Twoja kobitka porobi fotki po umyciu...myślę, że nie wyjdą wcale gorzej niż od fotografa z GT (jak nie lepiej) :D hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-09, 18:36

xtomek dzieki. Ps. Co nie odbierasz tel ode mnie??
Sorry za OT, Bombelku podeślij numer sms-em, żebym wiedział, że to Ty i Cię zapisaŁ. ;-)
Z pewnych względów nie odbieram telefonów których nie znam.
Pozdro dla zura i Bombla. :-P o Coobciu nie wspomnę. Trzeba jakiś nowy czas na 1/4 zrobić, bo coś nam zuru ucieka. ;-)
p.s.
Coobcio, jak się uda :-P zamontować, to pokaż, jak toto wyglada w bagażniku zura bez kaptura i z kapturem..
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:18 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-10, 13:57

Wczorajsze testy wypadły pozytywnie :) Najbardziej podobało mi się ostatnie ustawienie, tzn. ostatnia jazda wieczorem z Coobciem :D Wtedy dmuchało nam mniej...koło 0.9 opadające na 0.7, ale zapłon ustawiony był troszkę agresywniej i czuć było że auto się odpycha. I to lepiej niż dmuchające wcześniej 1.4 bar :P hehe

Czekamy na ostatnie poprawki z dzisiaj....i relację (ew. fotorelację) od Coobcia :) Oczywiście na pomiary z Vboxa również czekam z niecierpliwością.


P.S
Kuba...umówiony jesteś na jutro rano jakoś na tę sesję? Mam nadzieje, że nie będzie padać, bo pewnie z Renią nie robiłeś fotek przy tej ładnej pogodzie?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-10, 14:12

Akurat się napatoczyłem pod garage ... Renia śmigała na szmatce i pucowała autko :mrgreen: ( nie wiem jak się dziewczynie odwdzięczysz ;-) ) a Kuba poprawił zbiorniczek wyrównawczy i pomogłem mu trochę w usadowieniu aku.
Trzeba też pochwalić xtomka - zacne te obudowy panie <okok> ... jak kiedyś będe wrzucał aku do tyłu to też się będę uśmiechał :mrgreen: ;-) :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Pepe

Post autor: Pepe » 2010-08-10, 14:37

Prześledziłem cały projekt od początku do końca na forum i jestem pod ogromnym wrażeniem, podziwiam zapal oraz wytrwałość :) mam nadzieje ze kiedys na jakims zlocie bede mial okazje zobaczyc to cacko na zywo :-P No i oczywiście ogromny szacunek dla Coobcia... może za jakiś czas wpadnę z moja maxima ^^' pozdrawiam i powodzenia życzę :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”