[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kolejne streety i kille zaliczone
Powoziłem się z Kenetem, podstroiłem jeszcze trochę po przeniesieniu odcinki. Opel Speedster ~170KM, mniej niż 900kg, RWD dzielnie walczył ale nie podchodzi 
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No to tyko z Coobciowym czarnym Sunny N/a 229KM i 225Nm możesz się teraz zmierzyć.
Nam pozostaje z Kenetem powalczyć
Może jakieś turbo primy Ci podskoczą.
Nam pozostaje z Kenetem powalczyć
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Myślę, że między Bodkiem a Coobciem byłaby teraz podobna różnica jak między mną a Bodkiem. W Sunnym Bodka jest potencjał, jakieś delikatne odelżenie zastosować, poprawić wydech i będzie dobrze. Jestem ciekaw jak te 15cali w stali wypadłoby w porównaniu z jakimś alu w tym samym rozmiarze. No i niedługo jakiegoś wykresu z rolek trzeba będzie wypatrywać.
xtomek sam jestem ciekaw jak wypadnie nasza konfrontacja
xtomek sam jestem ciekaw jak wypadnie nasza konfrontacja
Czyli... Bodek górą???? Może źle odczytałemMyślę, że między Bodkiem a Coobciem byłaby teraz podobna różnica jak między mną a Bodkiem
Sam jestem ciekaw. W nowej, lżejszej budzie i z lepszym osiągowo motorem jeszcze nie jeździła. Tylko w skrzynię jakoś nie wierzę. Zobaczymyxtomek sam jestem ciekaw jak wypadnie nasza konfrontacja
Ostatnio zmieniony 2010-07-02, 15:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie no Coobcio na pewno by Bodkowi teraz doklepał, pewnie tyle ile Bodek doklepuje mi.
Do Ibizy Jemioła jeszcze długo żaden wolnossący nissan nie będzie miał podejścia, więc nie ma się co ustawiać. Turbo to zupełnie inna liga osiągów.
A co do ustawki to chętnie, w jakiś kameralny dzień bez tej całej festyniarskiej otoczki jaka tam teraz jest.
Do Ibizy Jemioła jeszcze długo żaden wolnossący nissan nie będzie miał podejścia, więc nie ma się co ustawiać. Turbo to zupełnie inna liga osiągów.
A co do ustawki to chętnie, w jakiś kameralny dzień bez tej całej festyniarskiej otoczki jaka tam teraz jest.
Spoko, za tydzień na komórach. To nie jest festyn, tylko zawody i nogi drżą
Ostatnio 0,3 RT zrobiłem. A może dzisiaj , jak xkarol wróci wczesniej z Falenicy. Daj tel. na PW albo na
695 663 720
695 663 720
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie no kurna panowie jak czytam tematy bodka, coobcia, MRC, xtomka i reszty VVLowców to mnie trafia.
Coś mi się widzi, że chyba wchodzenie w silnik odpuszczę i na przyszły sezon pod maskę wleci jakiś VVL.
Oby sprawy zarobkowo-zawodowe mi się nie pogorszyły.
Najogólniej rzecz ujmując... Zaczekajcie!

Najogólniej rzecz ujmując... Zaczekajcie!
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zaczekamy zaczekamy 
Nissany coraz bardziej się kojarzą z zapierdalaczami a nie tanimi niezawodnymi wozami do przemieszczania się i o to chodzi
Trzeba leczyć gości w 3-4-5 krotnie droższych sportowych brykach
Ps. Bodek masz ochotę na ustaweczkę
Tak pi razy oko między nami jest jakieś 25KM i 25Nm różnicy no i mam ciut krótszą skrzynię tak pi razy oko na ćwiartkę powinienem być szybszy o jakieś 0,25 może 0,3 sek...
W N/A łątwy przelicznik jest 10KM = 0,1 sek lepszy czas na ćwiartkę, działa on doskonale ale po przekroczeniu ok 180-190KM
Nissany coraz bardziej się kojarzą z zapierdalaczami a nie tanimi niezawodnymi wozami do przemieszczania się i o to chodzi
Trzeba leczyć gości w 3-4-5 krotnie droższych sportowych brykach
Ps. Bodek masz ochotę na ustaweczkę
Tak pi razy oko między nami jest jakieś 25KM i 25Nm różnicy no i mam ciut krótszą skrzynię tak pi razy oko na ćwiartkę powinienem być szybszy o jakieś 0,25 może 0,3 sek...
W N/A łątwy przelicznik jest 10KM = 0,1 sek lepszy czas na ćwiartkę, działa on doskonale ale po przekroczeniu ok 180-190KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No ustaweczka czemu nie. Któregoś dnia na c w więcej wozów się zebrać i polatać trochę. Tylko tak jak Kenet pisze, nie podczas "tuning show"...
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
To jest....13-ka!! Niewyjęta. Zmierz to kiedys na komórkach.pi razy oko na ćwiartkę powinienem być szybszy o jakieś 0,25 może 0,3 sek...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja nie jadę ale wam kibicuje, jak wrócicie i będą znane wasze czasy to mogę się z wami poustawiać 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Trochę OT narobiliśmy 
Ps. TO jadę Saabem wam pokibicować i jako wsparcie techniczne przy okazji sprawdzę mojego dupo woza na ćwiartkę
Ps. TO jadę Saabem wam pokibicować i jako wsparcie techniczne przy okazji sprawdzę mojego dupo woza na ćwiartkę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JA słyszałem że siedzi EL-tec na końcu przelot 2,5 
Tzn. nie słyszałem tylko słuchy mnie takie doszły
Ps. jak wrażenia z jazdy
Tzn. nie słyszałem tylko słuchy mnie takie doszły
Ps. jak wrażenia z jazdy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest necik ale był urlop
Jest przyjemnie i raczej cicho. 1500km po
Polsce strzeliłem i nie narzekam. Końcowy eltec 2,5" przelot zapodałem.
Przyrosty mnie nie interesowały, liczyła się cisza.
Polsce strzeliłem i nie narzekam. Końcowy eltec 2,5" przelot zapodałem.
Przyrosty mnie nie interesowały, liczyła się cisza.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No właścicielowi już wraca słuch jak sunny ma nowy wydech, bardzo fajnie teraz to gra, przy normalnej jeździe jest cicho, no a przy bucie jest męsko, słychać pięknie jak dolot ryczy, a tłumiczek też swoje dokłada. No i podaje nismo konkretnie, chociaż już bez VE był z tego dobry wariat. 
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
No schabiszon pożarty
Plany na przyszłość? Cieszyć się bezawaryjną jazdą, killować leszczy (to nie nawiązanie do wyżej napisanego), i pewnie coś tam się podłubie
Zostało pokręcić wałkami i dostroić zapłon. Wszystko na rolkach więc nie wiem kiedy czas na to znajdę.
Plany na przyszłość? Cieszyć się bezawaryjną jazdą, killować leszczy (to nie nawiązanie do wyżej napisanego), i pewnie coś tam się podłubie
Zostało pokręcić wałkami i dostroić zapłon. Wszystko na rolkach więc nie wiem kiedy czas na to znajdę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Dla mnie żadne zaskoczenie to nie byłobodek pisze:No schabiszon pożarty![]()
Plany na przyszłość? Cieszyć się bezawaryjną jazdą, killować leszczy (to nie nawiązanie do wyżej napisanego), i pewnie coś tam się podłubie
Zostało pokręcić wałkami i dostroić zapłon. Wszystko na rolkach więc nie wiem kiedy czas na to znajdę.
Sunny już wcześniej killowało różnej maści 4,2 V8 itp także dla mnie żadna ujma przegrać z takim wozem i kibicuje ziom za przyszłe kille
A no i zapomniałem jeszcze o jednym, teraz jak już mam wóz trochę mniej hardcorowy od primery pod względem dźwięków i komfortu to chyba częściej będe Ci się pakował na prawy fotel do sunnego coby się trochę odhamić
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61