Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] N15 by Ghost Rider

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 23:13

DS nie ma w głowicy podcięć pod wtryski paliwa i to by było na tyle.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2010-03-16, 23:24

no to ogolnie jak ktos chce to mam przelezany roczny silnik GA16DE.

300 zł bez skrzyni mysle że nie duzo. A jak tak nikt nie bedzie chciał to na części go poopycham
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-17, 11:38

myslalem ze ds idzie przerobic na de sorry ccoobcio wyjasnil ;)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-17, 13:35

ale moze mozna blok z ds wziac bo pewnie sa takie same ...do tego glowa z DE i masz ga16DE ...a racja jest taka ze po zalozeniu GA16DE czuc wielka roznice... a koszt operacji jest naprawde niewielki ...jesli robisz to samemu oczywiscie mnie to kosztowalo 600 zl ...chociaz pojawilo sie potem pare problemow ...po 2 tygodniach padlo sprzeglo z ga14de no i szybko glowice zajezdzilem wiec troche musialem wpakowac ...ale kupujac uzywany silnik tak juz moze byc ...ale powiem jeszcze raz warto zaczac od swapa na ga16de a potem w nim rzezbic ... fajnie ze przecieralem szlaki dzieki coobciowi :)

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2010-03-17, 22:35

ja tu nie robie działu kupna sprzedazy tylko pisze ze moge pomoc w kompletowaniu, ale widze ze jakos zle przyjoles ta informacje do siebie, a co do stania to i cena mala
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-03-18, 17:54

no i sportowa uszczelke pod glowica

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-18, 20:19

Nie planuj koła zamachowego bo będzie ono nie wyważone i bardzo nie zdrowe dla panewek silnika lepiej przelorzyć koło z silnika 1,4 jest lżejsze o jakieś 0,5 kg...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Rzeznik
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 15:43
Lokalizacja: KNZ/ŁDZ/Piotrków

Post autor: Rzeznik » 2010-03-19, 17:03

rz pisze:no i sportowa uszczelke pod glowica
zmniejszająca masę czy zwiększająca moc? :D :D :D

Saffira

Post autor: Saffira » 2010-04-06, 14:10

tarcze zrobily na mnie wrazenie
a srodek jakos bedziesz zmienial? [tuning optyczny/coś?]

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-07, 18:15

a może pójść w body od GTi? :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-05-30, 21:45

Almerka zyskała nowego charakteru:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-07-06, 21:45

kawał dobrej roboty z tym 1.4, też planuje tak mocno wbić się w ten silnik, ale zobaczymy co będzie ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-31, 08:07

Ciekawy projekt CI wyszedł :)
Auto do Streetu czy na jakieś pojeżdżaweczki :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-31, 08:23

Nieźle zmodzone wozisko. :-D Gratki !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-31, 10:20

GHOSTRIDER pisze:Najpuzniej w przyszlym sezonie to uturbie ale delikatnie jak wyjdzie 160 koni to bede zadowolony na razie walcze z tym co mam.
Taniej wyjdzie wyjdzie swap na 2,0

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-31, 10:32

Mi sie wydaje że jak chcesz go uturbić to poczekać odłożyć kasę i wrzucić odrazu sr20det :->

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-07-31, 11:11

bombel pisze:Taniej wyjdzie
... zmiana auta albo kupno drugiego ale przeciez sam wiesz, ze przy takich projektach ekonamia nie zawsze jest najwazniejsza. GA to zeliwne silniki wiec powinny sporo wytrzymac.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-31, 19:21

Tylko przy zmianie silnika nie zapomnij przerobić jednej cyferki z GA16 na np. GA15 :P

Hehe już widze soft Turbo - przez pierwszy tydzień chyba, tak jak u Zura miała być tylko 200KM, a jest już 280KM i kombinujemy żeby było więcej :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-31, 22:35

GHOSTRIDER pisze:Co do kosztow to pujde na maxa po bandzie bo bedzie wszystko uzywane i mysle ze max w 2.5 tys sie zamkne
Marzyciel :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-01, 10:55

GHOSTRIDER zobaczysz ile rzeczy wychodzi po drodze. Mimo tego czekam na wyniki

P.S. Co za turbina za 500 zł?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-01, 11:01

Za tyle można kupić parę fajnych pozycji idealnie nadających się dla 1,6...
Np. Z Saaba 900 oraz 9000 taka jakby T25g, z Audi 1,8t 180KM - K03s, a najtańsza i pod turbo soft to z BMW lub OMEGI TDS - najlepiej mitshubishi... TD04-12t
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-01, 12:32

GHOSTRIDER pisze:I kolejny + zabawy jest taki ze jak dobrze zrobie te 1.6 i pojade gdzies na impreze typu GECKO CUP to zadeklaruje pojemnosc 1.4 bo taka mam w dowodzie + T i nikt mi nie udowodni ze to 1.6:) i moze uda mi sie cos wywalczyc.
Po pierwsze, tandetne oszustwo....
Po drugie w gecko cup w klasie street nie ma podziału ze względu na pojemność a rodzaj napędzanej osi. W klasie drag i tak byś nic nie zwalczył, nawet z takim oszustwem.
Po trzecie, z uturbionymi hondami 1.6 (nawet tymi soft) i tak nie powalczysz bo Cię zjedzą na luzaku. Ba, N/A 1.6 Cię wciągnie.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-01, 15:19

Przecież napisałem że nie ma podziału na pojemność w street a nie drag. Co do pojęcia o tych zawodach to mam większe bo startowałem tam nie raz oraz przygotowywałem samochód tam startujący. W tym sezonie jedynie nie jeździłem bo się nie wyrobiłem z poskładaniem samochodu.
Co ty piszesz o mocy? Co ona ma do klasy w której startujesz?
Po to są porobione konkretne klasy z ich założeniami aby się nich trzymać.
Każdy orze jak może? Fakt, każdy stara się modyfikować na maxa zgodnie z założeniami regulaminu, czasem tylko się trafiają tacy niedowartościowani, leczący kompleksy którzy chcą wydymać pozostałych oszustwami, bo inaczej nie dadzą rady.
Co do tego że nikt tego nie pozna dam Ci przykład jak wyleciała z klasy w kamieniu honda crx z B20 pod maską podając wcześniej że ma B16, niby też się nie da poznać silnika...
Pewnym możesz być że jak będziesz na tych samych zawodach co ja to wydrukowane to co napisałeś będę miał ze sobą, mimo że nie będziesz startować w żadnej klasie która by dotyczyła mnie ani moich znajomych.
Będę tępił zawsze wszelakie objawy niezdrowej rywalizacji.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryath
Administrator
Posty: 383
Rejestracja: 2009-11-21, 20:50
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Ryath » 2010-08-01, 18:08

GHOSTRIDER pisze:Mnie to wisi mozesz sobie DRUKOWAC nikt mi nie rozbierze auta i nikomu niedam tam gemby wkladac. Zreszta niemam jeszcze nic zmienione wiec sobie mozesz. Nawet jak zmienie nie UDOWODNISZ MI tego ANI TY ANI NIKT inny. I nie rob mi koles syfu w temacie bo twoje PROBLEMY ze nieuczciwa rywalizacja itp mnie nie interesuja. Wiec sobie daruj i mozesz sobie latac po jakich zawodach chcesz jednego mozesz byc pewien NIE UDOWODNISZ MI TEGO.
Po pierwsze nie zapędzaj się z językiem wypowiedzi, bo tego tolerować nie mam zamiaru. Polecą warny i potem ban. Po drugie nie używaj wielkich liter, bo nie ma potrzeby krzyczeć. Po trzecie i najważniejsze; szanuj innych klubowiczów. Możesz to osiągnąć chociażby pisząc gramatycznie; w końcu to nie takie trudne.

I na koniec jeszcze jedno. Ten klub nie promuje oszukiwania, tylko zdrową rywalizację. Prywatnie możesz sobie robić, co Ci się żywnie podoba, ale pisanie na klubie o tym, że masz zamiar oszukiwać nie będzie tolerowane. Wyedytuj ładnie swojego posta. Sprawdzę jutro, czy Ci się udało.
Pozdrawiam
Ryath

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-01, 21:20

Moim zdaniem żeby było okey to najlepiej do bloku 1,4 wsadzić korbowody wraz z wałem z 1,6 a tłoki zostawić z 1,4 wówczas będziesz mieć to samo co ma GA15DE pojemność 1496ccm o ile dobrze pamiętam :)

Ps. głowicy nie planuj jak chcesz turbić wóz...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-08-01, 22:38

Tak tylko pozwolę sobie zauważyć, że wcale nie trzeba rozkręcać silnika żeby zobaczyć czy to GA14 czy GA16.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-01, 22:51

Przecież są badania techniczne... A fair play, to niestety sprawa indywidualna. Ryath, Johnny, ta dyskusja jest mocno nieciekawa ze strony autora tematu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2010-08-02, 13:23

GHOSTRIDER pisze:jednego mozesz byc pewien robie to dla 100% zabawy, a moze sie uda.
No właśnie.... zawsze myślałem że ściga się dla zabawy, a nie żeby zdobyć jakiś wazon za 5 zł. Oszukiwać dla wazonu :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2010-08-02, 15:40

Po co drukować lepiej zrobić print screen i napisać maila plus wysłać zdjęcie.

GHOSTRIDER wytłumacz jedno chcesz objeżdżać 2,0 litry, a jak mówi ktoś o hondzie JEDEN SZESC to ty masz plan objezdżać maluchy i sejczenta. Moim zdaniem lepiej powiedzieć co się ma niż włożyć kase a potem dostać zakaz wjazdu na takie imprezy jak sie dowiedzą o twoich machlojstwach, a uwierz mi, że nikt nie będzie zaglądał pod maske bo po co jak sie przyznałeś pare postów wyżej :lol:

P.S. Może bez tych oszustw miałbyś ciekawą projekt a tak to sie tylko oczerniłeś :-P
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
Ryath
Administrator
Posty: 383
Rejestracja: 2009-11-21, 20:50
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Ryath » 2010-08-02, 20:05

Post został zmieniony jak widzę. Problemu z dyskusją nie widzę, o ile każdy będzie hamował swoje wypowiedzi
Pozdrawiam
Ryath

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”