Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-28, 18:51

Jak wieczorem to może i swojego złoma bym podtoczył :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-07-28, 19:05

będą ludzie mieli czas w trakcie godzin pracy na przykład
no ja to raczej tylko tak będę mógł podjechać :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-28, 19:18

Dajcie znac kiedy bedzie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-29, 20:57

Po mału wypełniając wolne luki w dniu zabieramy się z Limonem za Twoją maszynę :P
Tak więc górny wachacz masz wymieniony - miał całkiem nie małe luzy - trzeba by opadać ten z drugiej strony...

No ale najważniejsze wałek wydechowy przestawiliśmy na seryjną pozycję i auto na prawdę zaczęło się bardzo przyjemnie odpychać, jest sporo lepiej jak było żeby nie powiedzieć kolosalnie :P

Ps. ale hamulce słabiutkie, dopieszczaliśmy mapę na 4 biegu tam chwilami pod 180-190 łapaliśmy i z wytracaniem prędkości przyznam szczerze że było słabiutko...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-29, 21:03

No wóz ożył bardziej niż wczesniej :mrgreen: No heble lepsze to koniecznosć bo bezpieczeństwo najważniejsze :-)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-29, 22:56

Super, że idziemy do przodu z tematem. Co do wahacza to sprawdź proszę ten prawy również (nie wiem czy kiedyś też nie jęczał), jak będą luz to go w cholerę wymienić i będzie spokój. Resztę zawieszenia też można przejrzeć, czy nie ma nic do roboty.

Co do wałków to tak myślałem, że będzie poprawa.....w sumie hamowaliśmy na wałkach bez przestawiania, więc ciekawe ile KM mu by wyszło ostatnio ;) hehe. Fajnie że jest poprawa teraz :)

Hamulce to trzeba zmienić....myślę o klockach, aby dać jakieś lepsze, bo tarcze jeszcze pożyją chyba troszkę. Jak masz jakieś męskie to wsadzaj :D

P.S
Pamiętaj Coobciu aby dowiedzieć się o te uszczelkę aby odprężyć motor...na pewno na plus by to było i zapłon można by przyspieszyć bardziej. Daj znać jak będzie coś wiadomo.

No i orurowaniem będzie się trzeba zająć soon :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-30, 08:25

To zamówiłem trochę gratów :)
- Klocki hamulcowe tanie i dobre BREAK
- 1 szt. świece platynową NGK PFR7 (tą pokolizyjną wymienimy coby komplet na półeczce czekał)
- Prawy górny wachacz 555 bo coś czuję że warto by parami je wymienić
- I trochę silikonowych kolanek i rurek coby poprawić te rury spożywcze pod maską :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-30, 10:13

Coobcio pisze:To zamówiłem trochę gratów :)
- Klocki hamulcowe tanie i dobre BREAK
- 1 szt. świece platynową NGK PFR7 (tą pokolizyjną wymienimy coby komplet na półeczce czekał)
- Prawy górny wachacz 555 bo coś czuję że warto by parami je wymienić
- I trochę silikonowych kolanek i rurek coby poprawić te rury spożywcze pod maską :D
Elegancko :) Jak przyjdą wszystkie fruty to porób profi fotki z kobitką swoją i wrzuć na forum :D Będzie dla potomnych ;P hehe


P.S
To tylko IC i wydech w przyszłości Nas czeka :]
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-30, 10:56

zuru, daj jakies zdjatka Primy po oklejeniu. Podobno wygląda kozacko !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-30, 11:01

xtomek pisze:zuru, daj jakies zdjatka Primy po oklejeniu. Podobno wygląda kozacko !!
Coobcio ma Prime cały czas :D Najlepiej jak by umył ją może i porobił foteczki z Renatką, to by na stronę eleganckie zdjęcia były i na forum się od razu wrzuci :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-30, 11:05

No to czekamy z niecierpliwościa :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-30, 16:04

Graty kupione czekaja sobie grzecznie w garażu :mrgreen: Coobcio wrzuci zaraz foteczki z komóreczki xD

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-30, 16:35

No to wklejam parę fotek:

Dzisiejsze zakupy - jeszcze do tego dokupiliśmy płaskownik z kwasówki coby z niego zrobić porządne mocowanie intercoolera
Obrazek

Hehe i o taki na szybko wykonany ze sterej listwy wtryskowej bajerek do testowania Nissanowskich wtrysków paliwa:
Obrazek

Samo testowanie:
Obrazek

Z 8miu wtryskiwaczy wybraliśmy 4 najrówniejsze, dwa po 364ccm pi dwa po 368ccm @ przy 2,8 ciśnieniu a u Zura jest 4,2 jako bazowe a więc jakies 420-440 się nam z nich zrobią :)

Tak więc czas na porządną szamę i grzebanie, chciałbym dziś tego AKU do bagarka przenieść oraz zrobić porządną przesłonę do filtra stożkowego no i wystroić to na większych wtryskach przy jak najmniejszym wykorzystaniu wtryska wspomagającego :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-30, 18:30

Robota wre widzę :) Bardzo dobrze :P Tak trzymać. Czekamy na info jak dzisiaj poszło, no i może jakieś fotki jeszcze z dzisiejszego dnia (z roboty lub jej efektów czy coś) :) Wszystkich frutów fotki porobiłeś Coobciu? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-30, 19:09

A gdzie zdjątka oklejonej karocy !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-30, 20:25

xtomek pisze:A gdzie zdjątka oklejonej karocy !!
Jeszcze chyba nie zrobione przez Kube :) Trzeba porządnie umyć auto i zrobić fotki profesjonalnie :D

Mam tylko jedno zdjęcie, które na szybko zrobiłem telefonem pod robotą, coś tam kawałek widać, a dokładnie jedne drzwi i trochę próg ;) hehe

Obrazek

:>
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-30, 20:54

Poprosze tak samo z białym podkładem na całość :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-30, 22:12

Złe wieści - klocki hamulcowe co podjałem z myślą o P11 GT nie pasują w poniedziałek je wymienię...

Kolejna Opcja to po zrobieniu nowego dolotu, o wiele bardziej prostoliniowego z pominięciem jednego kolanka na opcji 1 dmucha w piku 1,4 bara i zrywa trakcję na 4 biegu (wilgotny asfalt).

Aku na razie prowizorycznie umocowany w bagażniku trzeba podjąć decyzję co do obudowy na niego - coś w sklepach rajdowych poszukam bo ta z allegro mi się nie podoba :P

Wachacz prawy górny wymieniony - stary już miał luzy ale o wiele mniejsze jak lewy, oba do wglądu leżą u mnie w garage :D

Zapodany zbiorniczek wyrównawczy z Sunnego GTi...

Umocowana puszka z bezpiecznikami, wykorzystując odwiercone stare mocowanie z podstawy akumulatora...

I z takich bardziej przysilnikowych rzeczy ro zmieniliśmy dzisiaj te wtryski na wydajniejsze wcześniej testowane i dobrane wydajnościowo 370ccm z SR20DET - doszło ważki aż miło bez korekt softu na mapie 0 przy doładowaniu 0,5-0,6 bara AFR oscylował w granicy 10 i to na całkowicie wyłączonym pomocniczym wtrysku paliwa :p

A jak to wszystko wygląda pod maską to proszę o fotkę od LIMONA :)
Ostatnio zmieniony 2010-07-30, 22:15 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-30, 22:13

Tak wiec po dniu dzisiejszym:
Założyliśmy prawy górny wachacz też miał luzy :-)
Akumulator znalazł się w bagażniku i troszke zmieniliśmy dolocik :-D
Obrazek

Wleciały większe wtryski (na zdjęciu porównanie sr20ve vs sr20det)
Obrazek

I troszkę podstroiliśmy i jest poprawa, co najlepsze niewiemy czemu na opcji 0 dmucha teraz 0.6 bara a na opcji 1 zauważyliśmy z szkokowani 1.4 bara i odpuściliśmy odrazu gaz :-o :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-30, 22:20

Szare to te z SR20VE - poza mniejszą wydajnością nawet mniejszą siatkę filtrującą mają :D
Na niemal idealnie dobranych wtryskach pod względem wydajności silnik pracuje jak zegareczek, podciśnienie na wolnych wzrosło do przeszło -0,7 bara i wolne obroty podniosły się do 1050-1080...

To tyle na dziś kolejne dopieszczanie po weekendzie a więc na pewno:
- Klocki
- grubsza rurka dolotowa ta od IC do przepustnicy gazu tzn. zamiast 50mm fi 60mm
- Mega szczegółowe dostrojenie
- i jak taka jedna mała część dojdzie na czas to będzie miła Niespodzianka :P

PS. co do dolotu to się zastanawiam czy nie zrobić czegoś na kształt u mnie czyli jakiejś Karbon puszki + do tego powiększyć w bocznej ścianie dziurkę coby ten cały air box miał skąd ssać zimne powietrze... :x
Takie coś: http://allegro.pl/item1161901915_filtr_ ... 400km.html

Tylko że szkoda tego wielkiego K&N który siedzi obecnie pod maską i pewno nie będzie słychać już takiego świstu z turbiny...

A przy 1,4 bara to odgłosy były nie ziemskie, jakby odrzutowiec się wzbijał :D

[ Dodano: 2010-07-31, 09:05 ]
Odnośnie obudowy aku to znalazłem na szybko coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item113782149 ... ynowa.html
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-31, 10:45

Coobcio pisze:Szare to te z SR20VE - poza mniejszą wydajnością nawet mniejszą siatkę filtrującą mają :D
Na niemal idealnie dobranych wtryskach pod względem wydajności silnik pracuje jak zegareczek, podciśnienie na wolnych wzrosło do przeszło -0,7 bara i wolne obroty podniosły się do 1050-1080...

To tyle na dziś kolejne dopieszczanie po weekendzie a więc na pewno:
- Klocki
- grubsza rurka dolotowa ta od IC do przepustnicy gazu tzn. zamiast 50mm fi 60mm
- Mega szczegółowe dostrojenie
- i jak taka jedna mała część dojdzie na czas to będzie miła Niespodzianka :P

PS. co do dolotu to się zastanawiam czy nie zrobić czegoś na kształt u mnie czyli jakiejś Karbon puszki + do tego powiększyć w bocznej ścianie dziurkę coby ten cały air box miał skąd ssać zimne powietrze... :x
Takie coś: http://allegro.pl/item1161901915_filtr_ ... 400km.html

Tylko że szkoda tego wielkiego K&N który siedzi obecnie pod maską i pewno nie będzie słychać już takiego świstu z turbiny...

A przy 1,4 bara to odgłosy były nie ziemskie, jakby odrzutowiec się wzbijał :D

[ Dodano: 2010-07-31, 09:05 ]
Odnośnie obudowy aku to znalazłem na szybko coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item113782149 ... ynowa.html
Fajnie, że aku już przeniesiony, wreszcie dolocik będzie miał chłodniej i luźniej :) Co do tej puszki karbonowej to WOW - 500 zł za coś takiego? ;) To myślę, że już lepiej zostawić tak jak jest i ogrodzić po prostu tę część ze stożkiem kawałkiem aluminium + czymś je obłożyć.

P.S
Dwa pytania:

Czy nowe umiejscowienie (jego poziom) zbiorniczka wyrównawczego nie wpływa na "zasysanie" z niego płynu do chłodnicy? Będzie normalnie jak fabryka ssał? ;)

Jak obecnie jest zamontowany aku w bagażniku? ;) Co do tego pojemniczka, to nie głupi pomysł....choć ten który wysłał Bombel wcześniej chyba był nawet tańszy. Coś trzeba będzie znaleźć.

W niedziele jakoś podjadę pod Garaż to obejrzę auto sobie i pogadamy o dalszych planach i dowiozę te wiatraki, może podpasuje któryś :P

P.S2
Podziękowania również dla Limona za pomoc i za fotki :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-07-31, 19:11

Po dzisiejszej wycieczce poza Warszawą, primera nieźle zasuwała 200 km/h co nowe BMW serii 5 ledwo dawało radę ;) lecz w drodze powrotnej mieliśmy małą awarię, przejeżdżając przez przejazd kolejowy nawierzchnia była mokra Coobcio chcąc trochę przyspieszyć wtedy na nieszczęście urwała się półoś :) niestety mieliśmy akurat takiego pecha że w samym lesie stanęliśmy i z Coobciem samochód dopchaliśmy poza znak WARSZAWA, czekając na pomoc :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-31, 19:17

No jaja nie z tej ziemi... Dobrze że rąbnęła pod Warszawą a co by było jakby Zuru np. był nad morzem :P
Jeszcze większe jaja były po drodze z Żabkiem który nas holował z prędkością maks 30km/h :P
Przed światłami ostrzej przyhamowałem i w żabka nowym Peugocie zgięło aż podłużnice, wypadło światło przeciwmgielne i oberwało zderzak widok tak mnie rozbawił że poszły łzy szczęścia i to obfite...
Jakby tego było mało to przy parkowaniu pod garage przegrzał mu się silnik...

No ale silniczek 1,1 na gaziku i tak dzielnie sobie radził nas 4 + Żabek i Monika + nasze bagaże i Primera z 1360Kg... :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-31, 19:17

HHEHE tez kiedys przerabiałem polos bedac daleko od domu :)

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-07-31, 19:26

haha ale najważniejsze, że dojechaliście cali i zdrowi ;) gorszego chyba nic nas nie mogło spotkać do Warszawy dotarliśmy a że tylko pod tabliczkę no cóż tak się kończą zabawy ;) Jednym słowem mówiąc wycieczki bez przygód to nie wycieczki ;P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-31, 21:50

Dajcie spokój, już wystarczy tych przygód :-/ Dzieki Bogu, że się dobrze skończyło.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-01, 00:06

Mogła np. półoś rąbnąć na samym przejeździe kolejowym i mogł najdeżdżać pociąg - oj trzeba by było szybko się zebrać i pchać wóz :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-08-01, 09:23

No cóż jakby nadjeżdżał pociąg byśmy musieli uciekać jak by się samochodu nie dało uratować :D ważniejsze życie niż rzecz nabyta ale nie układajmy już takich czarnych scenariuszy :P dobrze się skończyło wszyscy cali i zdrowi dojechali do domu :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-01, 12:01

Coobcio pisze:No jaja nie z tej ziemi... Dobrze że rąbnęła pod Warszawą a co by było jakby Zuru np. był nad morzem :P
Jeszcze większe jaja były po drodze z Żabkiem który nas holował z prędkością maks 30km/h :P
Przed światłami ostrzej przyhamowałem i w żabka nowym Peugocie zgięło aż podłużnice, wypadło światło przeciwmgielne i oberwało zderzak widok tak mnie rozbawił że poszły łzy szczęścia i to obfite...
Jakby tego było mało to przy parkowaniu pod garage przegrzał mu się silnik...

No ale silniczek 1,1 na gaziku i tak dzielnie sobie radził nas 4 + Żabek i Monika + nasze bagaże i Primera z 1360Kg... :P
To niezły kut*s za przeproszeniem wyszedl :(

Ale w sumie już nam raz silnik wybuchł, więc półoś teraz to małe piwo ;) Może tak jak mówiłeś Coobciu, te półosie w tych primerach są słabe okropnie.

To z Żabkiem mnie rozwaliło ;) Widzę, że większe straty w Peugeocie z samego holowania niż w Primerze z awarii :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-01, 20:34

To z Żabkiem mnie rozwaliło Widzę, że większe straty w Peugeocie z samego holowania niż w Primerze z awarii
Kiedys Coobcio mnie holował czerwoną z Ursynowa do garage :-P Wysiadłem mokry, ale nic sie nie urwalo :-D Bez wspomagania, makabra. Ze wspomaganiem, to 50 km z połowy trasy z Ułęzu do Wawki, za czarną xkarola to była frajda :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”