![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po mału wypełniając wolne luki w dniu zabieramy się z Limonem za Twoją maszynę ![:P](./images/smilies/razz.png)
Tak więc górny wachacz masz wymieniony - miał całkiem nie małe luzy - trzeba by opadać ten z drugiej strony...
No ale najważniejsze wałek wydechowy przestawiliśmy na seryjną pozycję i auto na prawdę zaczęło się bardzo przyjemnie odpychać, jest sporo lepiej jak było żeby nie powiedzieć kolosalnie![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. ale hamulce słabiutkie, dopieszczaliśmy mapę na 4 biegu tam chwilami pod 180-190 łapaliśmy i z wytracaniem prędkości przyznam szczerze że było słabiutko...
![:P](./images/smilies/razz.png)
Tak więc górny wachacz masz wymieniony - miał całkiem nie małe luzy - trzeba by opadać ten z drugiej strony...
No ale najważniejsze wałek wydechowy przestawiliśmy na seryjną pozycję i auto na prawdę zaczęło się bardzo przyjemnie odpychać, jest sporo lepiej jak było żeby nie powiedzieć kolosalnie
![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. ale hamulce słabiutkie, dopieszczaliśmy mapę na 4 biegu tam chwilami pod 180-190 łapaliśmy i z wytracaniem prędkości przyznam szczerze że było słabiutko...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Super, że idziemy do przodu z tematem. Co do wahacza to sprawdź proszę ten prawy również (nie wiem czy kiedyś też nie jęczał), jak będą luz to go w cholerę wymienić i będzie spokój. Resztę zawieszenia też można przejrzeć, czy nie ma nic do roboty.
Co do wałków to tak myślałem, że będzie poprawa.....w sumie hamowaliśmy na wałkach bez przestawiania, więc ciekawe ile KM mu by wyszło ostatnio
hehe. Fajnie że jest poprawa teraz ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Hamulce to trzeba zmienić....myślę o klockach, aby dać jakieś lepsze, bo tarcze jeszcze pożyją chyba troszkę. Jak masz jakieś męskie to wsadzaj![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P.S
Pamiętaj Coobciu aby dowiedzieć się o te uszczelkę aby odprężyć motor...na pewno na plus by to było i zapłon można by przyspieszyć bardziej. Daj znać jak będzie coś wiadomo.
No i orurowaniem będzie się trzeba zająć soon![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Co do wałków to tak myślałem, że będzie poprawa.....w sumie hamowaliśmy na wałkach bez przestawiania, więc ciekawe ile KM mu by wyszło ostatnio
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Hamulce to trzeba zmienić....myślę o klockach, aby dać jakieś lepsze, bo tarcze jeszcze pożyją chyba troszkę. Jak masz jakieś męskie to wsadzaj
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P.S
Pamiętaj Coobciu aby dowiedzieć się o te uszczelkę aby odprężyć motor...na pewno na plus by to było i zapłon można by przyspieszyć bardziej. Daj znać jak będzie coś wiadomo.
No i orurowaniem będzie się trzeba zająć soon
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To zamówiłem trochę gratów ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Klocki hamulcowe tanie i dobre BREAK
- 1 szt. świece platynową NGK PFR7 (tą pokolizyjną wymienimy coby komplet na półeczce czekał)
- Prawy górny wachacz 555 bo coś czuję że warto by parami je wymienić
- I trochę silikonowych kolanek i rurek coby poprawić te rury spożywcze pod maską![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Klocki hamulcowe tanie i dobre BREAK
- 1 szt. świece platynową NGK PFR7 (tą pokolizyjną wymienimy coby komplet na półeczce czekał)
- Prawy górny wachacz 555 bo coś czuję że warto by parami je wymienić
- I trochę silikonowych kolanek i rurek coby poprawić te rury spożywcze pod maską
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
EleganckoCoobcio pisze:To zamówiłem trochę gratów
- Klocki hamulcowe tanie i dobre BREAK
- 1 szt. świece platynową NGK PFR7 (tą pokolizyjną wymienimy coby komplet na półeczce czekał)
- Prawy górny wachacz 555 bo coś czuję że warto by parami je wymienić
- I trochę silikonowych kolanek i rurek coby poprawić te rury spożywcze pod maską
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P.S
To tylko IC i wydech w przyszłości Nas czeka
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to wklejam parę fotek:
Dzisiejsze zakupy - jeszcze do tego dokupiliśmy płaskownik z kwasówki coby z niego zrobić porządne mocowanie intercoolera
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto221a.jpg)
Hehe i o taki na szybko wykonany ze sterej listwy wtryskowej bajerek do testowania Nissanowskich wtrysków paliwa:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto211kopia.jpg)
Samo testowanie:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto215a.jpg)
Z 8miu wtryskiwaczy wybraliśmy 4 najrówniejsze, dwa po 364ccm pi dwa po 368ccm @ przy 2,8 ciśnieniu a u Zura jest 4,2 jako bazowe a więc jakies 420-440 się nam z nich zrobią![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tak więc czas na porządną szamę i grzebanie, chciałbym dziś tego AKU do bagarka przenieść oraz zrobić porządną przesłonę do filtra stożkowego no i wystroić to na większych wtryskach przy jak najmniejszym wykorzystaniu wtryska wspomagającego![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzisiejsze zakupy - jeszcze do tego dokupiliśmy płaskownik z kwasówki coby z niego zrobić porządne mocowanie intercoolera
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto221a.jpg)
Hehe i o taki na szybko wykonany ze sterej listwy wtryskowej bajerek do testowania Nissanowskich wtrysków paliwa:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto211kopia.jpg)
Samo testowanie:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/Foto215a.jpg)
Z 8miu wtryskiwaczy wybraliśmy 4 najrówniejsze, dwa po 364ccm pi dwa po 368ccm @ przy 2,8 ciśnieniu a u Zura jest 4,2 jako bazowe a więc jakies 420-440 się nam z nich zrobią
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tak więc czas na porządną szamę i grzebanie, chciałbym dziś tego AKU do bagarka przenieść oraz zrobić porządną przesłonę do filtra stożkowego no i wystroić to na większych wtryskach przy jak najmniejszym wykorzystaniu wtryska wspomagającego
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jeszcze chyba nie zrobione przez Kubextomek pisze:A gdzie zdjątka oklejonej karocy
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Mam tylko jedno zdjęcie, które na szybko zrobiłem telefonem pod robotą, coś tam kawałek widać, a dokładnie jedne drzwi i trochę próg
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://lh3.ggpht.com/_6OXZ5kAfrhA/TFMmbGszt2I/AAAAAAAAAa4/dI9oYw_F0bo/s800/20100729156.jpg)
![:>](./images/smilies/ostr.gif)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Złe wieści - klocki hamulcowe co podjałem z myślą o P11 GT nie pasują w poniedziałek je wymienię...
Kolejna Opcja to po zrobieniu nowego dolotu, o wiele bardziej prostoliniowego z pominięciem jednego kolanka na opcji 1 dmucha w piku 1,4 bara i zrywa trakcję na 4 biegu (wilgotny asfalt).
Aku na razie prowizorycznie umocowany w bagażniku trzeba podjąć decyzję co do obudowy na niego - coś w sklepach rajdowych poszukam bo ta z allegro mi się nie podoba
Wachacz prawy górny wymieniony - stary już miał luzy ale o wiele mniejsze jak lewy, oba do wglądu leżą u mnie w garage![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zapodany zbiorniczek wyrównawczy z Sunnego GTi...
Umocowana puszka z bezpiecznikami, wykorzystując odwiercone stare mocowanie z podstawy akumulatora...
I z takich bardziej przysilnikowych rzeczy ro zmieniliśmy dzisiaj te wtryski na wydajniejsze wcześniej testowane i dobrane wydajnościowo 370ccm z SR20DET - doszło ważki aż miło bez korekt softu na mapie 0 przy doładowaniu 0,5-0,6 bara AFR oscylował w granicy 10 i to na całkowicie wyłączonym pomocniczym wtrysku paliwa![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
A jak to wszystko wygląda pod maską to proszę o fotkę od LIMONA![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kolejna Opcja to po zrobieniu nowego dolotu, o wiele bardziej prostoliniowego z pominięciem jednego kolanka na opcji 1 dmucha w piku 1,4 bara i zrywa trakcję na 4 biegu (wilgotny asfalt).
Aku na razie prowizorycznie umocowany w bagażniku trzeba podjąć decyzję co do obudowy na niego - coś w sklepach rajdowych poszukam bo ta z allegro mi się nie podoba
![:P](./images/smilies/razz.png)
Wachacz prawy górny wymieniony - stary już miał luzy ale o wiele mniejsze jak lewy, oba do wglądu leżą u mnie w garage
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zapodany zbiorniczek wyrównawczy z Sunnego GTi...
Umocowana puszka z bezpiecznikami, wykorzystując odwiercone stare mocowanie z podstawy akumulatora...
I z takich bardziej przysilnikowych rzeczy ro zmieniliśmy dzisiaj te wtryski na wydajniejsze wcześniej testowane i dobrane wydajnościowo 370ccm z SR20DET - doszło ważki aż miło bez korekt softu na mapie 0 przy doładowaniu 0,5-0,6 bara AFR oscylował w granicy 10 i to na całkowicie wyłączonym pomocniczym wtrysku paliwa
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
A jak to wszystko wygląda pod maską to proszę o fotkę od LIMONA
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ostatnio zmieniony 2010-07-30, 22:15 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak wiec po dniu dzisiejszym:
Założyliśmy prawy górny wachacz też miał luzy
Akumulator znalazł się w bagażniku i troszke zmieniliśmy dolocik
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/Zuru%20Primera%20SR20VET/Foto232.jpg)
Wleciały większe wtryski (na zdjęciu porównanie sr20ve vs sr20det)
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/Zuru%20Primera%20SR20VET/Foto228.jpg)
I troszkę podstroiliśmy i jest poprawa, co najlepsze niewiemy czemu na opcji 0 dmucha teraz 0.6 bara a na opcji 1 zauważyliśmy z szkokowani 1.4 bara i odpuściliśmy odrazu gaz
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Założyliśmy prawy górny wachacz też miał luzy
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Akumulator znalazł się w bagażniku i troszke zmieniliśmy dolocik
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/Zuru%20Primera%20SR20VET/Foto232.jpg)
Wleciały większe wtryski (na zdjęciu porównanie sr20ve vs sr20det)
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/Zuru%20Primera%20SR20VET/Foto228.jpg)
I troszkę podstroiliśmy i jest poprawa, co najlepsze niewiemy czemu na opcji 0 dmucha teraz 0.6 bara a na opcji 1 zauważyliśmy z szkokowani 1.4 bara i odpuściliśmy odrazu gaz
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szare to te z SR20VE - poza mniejszą wydajnością nawet mniejszą siatkę filtrującą mają ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Na niemal idealnie dobranych wtryskach pod względem wydajności silnik pracuje jak zegareczek, podciśnienie na wolnych wzrosło do przeszło -0,7 bara i wolne obroty podniosły się do 1050-1080...
To tyle na dziś kolejne dopieszczanie po weekendzie a więc na pewno:
- Klocki
- grubsza rurka dolotowa ta od IC do przepustnicy gazu tzn. zamiast 50mm fi 60mm
- Mega szczegółowe dostrojenie
- i jak taka jedna mała część dojdzie na czas to będzie miła Niespodzianka![:P](./images/smilies/razz.png)
PS. co do dolotu to się zastanawiam czy nie zrobić czegoś na kształt u mnie czyli jakiejś Karbon puszki + do tego powiększyć w bocznej ścianie dziurkę coby ten cały air box miał skąd ssać zimne powietrze...![:x](./images/smilies/silent.png)
Takie coś: http://allegro.pl/item1161901915_filtr_ ... 400km.html
Tylko że szkoda tego wielkiego K&N który siedzi obecnie pod maską i pewno nie będzie słychać już takiego świstu z turbiny...
A przy 1,4 bara to odgłosy były nie ziemskie, jakby odrzutowiec się wzbijał
[ Dodano: 2010-07-31, 09:05 ]
Odnośnie obudowy aku to znalazłem na szybko coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item113782149 ... ynowa.html
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Na niemal idealnie dobranych wtryskach pod względem wydajności silnik pracuje jak zegareczek, podciśnienie na wolnych wzrosło do przeszło -0,7 bara i wolne obroty podniosły się do 1050-1080...
To tyle na dziś kolejne dopieszczanie po weekendzie a więc na pewno:
- Klocki
- grubsza rurka dolotowa ta od IC do przepustnicy gazu tzn. zamiast 50mm fi 60mm
- Mega szczegółowe dostrojenie
- i jak taka jedna mała część dojdzie na czas to będzie miła Niespodzianka
![:P](./images/smilies/razz.png)
PS. co do dolotu to się zastanawiam czy nie zrobić czegoś na kształt u mnie czyli jakiejś Karbon puszki + do tego powiększyć w bocznej ścianie dziurkę coby ten cały air box miał skąd ssać zimne powietrze...
![:x](./images/smilies/silent.png)
Takie coś: http://allegro.pl/item1161901915_filtr_ ... 400km.html
Tylko że szkoda tego wielkiego K&N który siedzi obecnie pod maską i pewno nie będzie słychać już takiego świstu z turbiny...
A przy 1,4 bara to odgłosy były nie ziemskie, jakby odrzutowiec się wzbijał
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
[ Dodano: 2010-07-31, 09:05 ]
Odnośnie obudowy aku to znalazłem na szybko coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item113782149 ... ynowa.html
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajnie, że aku już przeniesiony, wreszcie dolocik będzie miał chłodniej i luźniejCoobcio pisze:Szare to te z SR20VE - poza mniejszą wydajnością nawet mniejszą siatkę filtrującą mają
Na niemal idealnie dobranych wtryskach pod względem wydajności silnik pracuje jak zegareczek, podciśnienie na wolnych wzrosło do przeszło -0,7 bara i wolne obroty podniosły się do 1050-1080...
To tyle na dziś kolejne dopieszczanie po weekendzie a więc na pewno:
- Klocki
- grubsza rurka dolotowa ta od IC do przepustnicy gazu tzn. zamiast 50mm fi 60mm
- Mega szczegółowe dostrojenie
- i jak taka jedna mała część dojdzie na czas to będzie miła Niespodzianka
PS. co do dolotu to się zastanawiam czy nie zrobić czegoś na kształt u mnie czyli jakiejś Karbon puszki + do tego powiększyć w bocznej ścianie dziurkę coby ten cały air box miał skąd ssać zimne powietrze...
Takie coś: http://allegro.pl/item1161901915_filtr_ ... 400km.html
Tylko że szkoda tego wielkiego K&N który siedzi obecnie pod maską i pewno nie będzie słychać już takiego świstu z turbiny...
A przy 1,4 bara to odgłosy były nie ziemskie, jakby odrzutowiec się wzbijał![]()
[ Dodano: 2010-07-31, 09:05 ]
Odnośnie obudowy aku to znalazłem na szybko coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item113782149 ... ynowa.html
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
P.S
Dwa pytania:
Czy nowe umiejscowienie (jego poziom) zbiorniczka wyrównawczego nie wpływa na "zasysanie" z niego płynu do chłodnicy? Będzie normalnie jak fabryka ssał?
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Jak obecnie jest zamontowany aku w bagażniku?
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
W niedziele jakoś podjadę pod Garaż to obejrzę auto sobie i pogadamy o dalszych planach i dowiozę te wiatraki, może podpasuje któryś
![:P](./images/smilies/razz.png)
P.S2
Podziękowania również dla Limona za pomoc i za fotki
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Po dzisiejszej wycieczce poza Warszawą, primera nieźle zasuwała 200 km/h co nowe BMW serii 5 ledwo dawało radę
lecz w drodze powrotnej mieliśmy małą awarię, przejeżdżając przez przejazd kolejowy nawierzchnia była mokra Coobcio chcąc trochę przyspieszyć wtedy na nieszczęście urwała się półoś
niestety mieliśmy akurat takiego pecha że w samym lesie stanęliśmy i z Coobciem samochód dopchaliśmy poza znak WARSZAWA, czekając na pomoc ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jaja nie z tej ziemi... Dobrze że rąbnęła pod Warszawą a co by było jakby Zuru np. był nad morzem ![:P](./images/smilies/razz.png)
Jeszcze większe jaja były po drodze z Żabkiem który nas holował z prędkością maks 30km/h
Przed światłami ostrzej przyhamowałem i w żabka nowym Peugocie zgięło aż podłużnice, wypadło światło przeciwmgielne i oberwało zderzak widok tak mnie rozbawił że poszły łzy szczęścia i to obfite...
Jakby tego było mało to przy parkowaniu pod garage przegrzał mu się silnik...
No ale silniczek 1,1 na gaziku i tak dzielnie sobie radził nas 4 + Żabek i Monika + nasze bagaże i Primera z 1360Kg...![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
Jeszcze większe jaja były po drodze z Żabkiem który nas holował z prędkością maks 30km/h
![:P](./images/smilies/razz.png)
Przed światłami ostrzej przyhamowałem i w żabka nowym Peugocie zgięło aż podłużnice, wypadło światło przeciwmgielne i oberwało zderzak widok tak mnie rozbawił że poszły łzy szczęścia i to obfite...
Jakby tego było mało to przy parkowaniu pod garage przegrzał mu się silnik...
No ale silniczek 1,1 na gaziku i tak dzielnie sobie radził nas 4 + Żabek i Monika + nasze bagaże i Primera z 1360Kg...
![:P](./images/smilies/razz.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mogła np. półoś rąbnąć na samym przejeździe kolejowym i mogł najdeżdżać pociąg - oj trzeba by było szybko się zebrać i pchać wóz ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To niezły kut*s za przeproszeniem wyszedlCoobcio pisze:No jaja nie z tej ziemi... Dobrze że rąbnęła pod Warszawą a co by było jakby Zuru np. był nad morzem
Jeszcze większe jaja były po drodze z Żabkiem który nas holował z prędkością maks 30km/h![]()
Przed światłami ostrzej przyhamowałem i w żabka nowym Peugocie zgięło aż podłużnice, wypadło światło przeciwmgielne i oberwało zderzak widok tak mnie rozbawił że poszły łzy szczęścia i to obfite...
Jakby tego było mało to przy parkowaniu pod garage przegrzał mu się silnik...
No ale silniczek 1,1 na gaziku i tak dzielnie sobie radził nas 4 + Żabek i Monika + nasze bagaże i Primera z 1360Kg...
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
Ale w sumie już nam raz silnik wybuchł, więc półoś teraz to małe piwo
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
To z Żabkiem mnie rozwaliło
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kiedys Coobcio mnie holował czerwoną z Ursynowa do garageTo z Żabkiem mnie rozwaliło Widzę, że większe straty w Peugeocie z samego holowania niż w Primerze z awarii
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357