Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-12, 19:28

No
'faza sie zalacza szalu chyba nie ma'
Nie wierzę :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-04-12, 20:18

nooooo pogratulowac i pozadroscic kurcze idealne połaczenie i teraz powiedzenie lekka buda czyni cuda nabiera mocy
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-12, 22:23

no tak :) dzisiaj auto zostało wystrojone na ECU M II przez Coobcia temat ogarnięty sprawnie i szybko ! :)
póki co tak jak Kuba pisał dolot to seryjna guma + przepływka z p11 + jakiś stożek z casem coś się wyspawa w AutoR.
co do odczuć z jazdy to różnica między DE jest odczuwana ale czy robi konkretny przeciąg to na razie się nie wypowiem trzeba shamować auto albo stanąć na jakąś kreskę za to dźwięk po załączeniu VVL to poezja :mrgreen: pięknie to brzmi :mrgreen:

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-13, 09:37

na rolki go :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-13, 12:24

Ja to strasznie się przyzwyczaiłem do swojego VE na N1 wałkach u ciebie praktycznie w ogóle nie słychać momentu przełączania faz tak więc musiałem sprawdzić na postoju czy wszytko gra - wtedy w Bochotnicy :D

Auto jedzie sprawnie ale jakoś za specjalnie się nie odpycha, obstawiam jakieś 195KM i 200Nm... Nm nie wiele więcej jak w DE stąd szału nie robi ten niezwykle piękny wóz...
Dodam że moja dupohamownia może się mylić na +/- 3 ;)

Na rolki to wpadajcie obaj do Kreatora mocy, może coś tam się poprawi w dziedzinie zapłonu w czerwonym Sunnym a w Almerze zeswapowanej na GTi-R to wręcz obowiązek :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-04-13, 14:18

no to kiedy sie ustawiamy żeby sprawdzić jak to VE podaje w porównaniu do poczciwego DE ?:D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-13, 18:02

U nas nawet na starych wałkach fazę było słychać. Tylko hamownia pokaże, co naprwdę jest grane. Czerwona też zaczynała od 190KM i 214 Nm. Diabeł tkwi w szczegółach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-13, 21:27

nie no jakiejś mega tragedii to chyba nie ma :-P wóz jako tako się odpycha ;) na pewno nie pomaga dolot który jest bardzo krótki nie osłonięty i dodatkowo kolektor nie jest owinięty także pod maską gorąc, właśnie wracałem z Lbn wieczór powietrze chłodniejsze i jakby lepiej się zbierał nieco także pewnie jeszcze sporo rzeczy jest do poprawki może coś z niego będzie ;-) a co do fazy to może faktycznie granicę załączenia tak wyraźnie nie słychać no ale jak już się załączy to dźwięk jak dla mnie wymiata :-D przy gazie w podłodze ryczy jak wściekły :mrgreen: coś tam poprawimy auto się shamuje i powoli trzeba będzie coś działać dalej :-)
SnepooN pisze:no to kiedy sie ustawiamy żeby sprawdzić jak to VE podaje w porównaniu do poczciwego DE ?:D
pewnie w piątek się zobaczymy ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-13, 22:02

Ps. najwyższy czas zmienić opis tego topica tzn. dodać dumny dopisek SR20VE onboard :p

Z dalszej drogi rozwoju to proponuję przejście na większą przepustnice gazu oraz można trochę pokręcić wałkami...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-28, 19:47

Jak tam? ogarniete dalej ? :) wybierasz sie moze na Ulez 16stego? co by przetestowac wozidlo w boju :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-29, 00:14

dzień wcześniej też jest Ułęż :D
Tak więc kręć jakieś opony do zdarcia i dawaj na tor :p
Nie będziesz sam, będzie z nami Sunny 1,6SR 90Km+ Adama, SR20VE 200KM+ Adama 2 no i moje SR20VE pewno juz 230KM+ :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-29, 13:24

prtp'06 pisze:Jak tam? ogarniete dalej ? :) wybierasz sie moze na Ulez 16stego? co by przetestowac wozidlo w boju :->
w zasadzie tak, trochę jeszcze wolne obroty pozostawiają do życzenia, na zimnym po odpaleniu idzie do 2 tys i spada na 1400 rpm trochę inaczej niż było w DE z tego co przeglądałem zagraniczne fora to problem tkwi chyba w ECU... no ale tragedii nie ma

no a co do testowania to ciągle bujam się na zimówkach :-/ ceny opon 14' są jakieś z kosmosu... zacząłem się rozglądać za jakimś felunkiem 15' no ale na razie nic ciekawego nie znalazłem w rozsądnej cenie...heh poczekam aż Coobcio będzie ATS'y sprzedawał :-P

[ Dodano: 2010-05-31, 21:46 ]
Obrazek

Obrazek





Dzisiaj wymieniłem stożek na wszystkim znaną Fujitę 3' dźwięk zmienił się nie znacznie. Trzeba się w końcu zabrać za doprowadzenie powietrza to filtra w zderzaku siedzi jeszcze rezonator stożek nie ma żadnego nawiewu i zasysa ukrop z pod machy...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-09, 22:49

Gruby dolot i Fujita = gwarancja power UP :)
Nagraj jakiegoś klipa ze środka jaki masz sound, o i mile widziane uwidocznione zegary :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-10, 11:13

kolego dawno nic sie nie odzywales, w temacie zagladam tez nic sie nie dzieje, moze w piatek jakies upalanko ? maly sparing no i hundy by sie troche poganialo :)??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-10, 19:04

Chłopaki dawać jakiegoś firma ze sparingu VE Vs. nieco cięższe DET :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-10, 22:14

no może jutro coś sie bedzie działo i da rade cos nakrecic :) heeh swoja droga prtp'06 powinieneś ładnie pozamiatać towarzystwo i mam nadzieje ze zobacze almere w akcji :) sory za OT Ziomek :mrgreen: Sunny pieknie Śmiga
pozdro

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-11, 08:07

KTR pisze:no może jutro coś sie bedzie działo i da rade cos nakrecic :) heeh swoja droga prtp'06 powinieneś ładnie pozamiatać towarzystwo i mam nadzieje ze zobacze almere w akcji :) sory za OT Ziomek :mrgreen: Sunny pieknie Śmiga
pozdro
auto ma potencjal ale nie przesadzajmy, na obecnym setupie nie jest to jeszcze jakis rasowy objezdzacz, 0-100 nie ma szalu jakos ale powyzej to auto pieknie ciagnie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-11, 11:45

Niestety tak jest w turbo ośce że 0-100km/h tak sobie ale powyżej to już zupełnie co innego :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-11, 12:22

prtp'06 pisze:kolego dawno nic sie nie odzywales, w temacie zagladam tez nic sie nie dzieje, moze w piatek jakies upalanko ? maly sparing no i hundy by sie troche poganialo :) ??
a no jakoś tak wychodzi że ostatnio wcale się nie pokazuje na mieście no ale możemy to nadrobić i ustawić się dzisiaj późnym wieczorem ;)

Coobcio pisze:Chłopaki dawać jakiegoś firma ze sparingu VE Vs. nieco cięższe DET :P
no może jutro coś sie bedzie działo i da rade cos nakrecic :)

można spróbować ale u nas dzisiaj może być z tym ciężko :-P

[ Dodano: 2010-06-11, 13:27 ]
Swoją drogą to pewnie ciekawszy byłby pojedynek Coobcia saniacza z turbo almerką :-D także jak będziesz w LBN to trzeba się kiedyś ustawić ;) ale oczywiście ja swoim stanę z przyjemnością :D


no a co do auta to chciałbym się teraz zając stroną wizualną i przy okazji poprawić własności jezdne tzn zaczynam się powoli rozglądać za jakimś kołem 15' jak już będą jakieś felgi to zapodam jakąś minimalną glebę :)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-11, 12:39

A jak poznym wieczorem? Bo jak bardzo poznym to nie wiem czy bede w stanie :) akurat po robocie wymienie sobie oliwe i mozna poupalac maszyny :)

daj znaka

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-21, 22:23


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-21, 22:32

Brzmi ciekawie no i sprzęgło prze pięknie CI lepi, ale w porownaniu z tym co ma prtp'06 to lajcik :P

Niebawem zjawię się w Lublinie to może jakaś wspólna ustawka :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-21, 23:11

proste! jak będziesz w LBn dawaj znać ;)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-21, 23:19

No nawet cichy wóz jest jak na VVL w porównaniu do Coobcia sunnego ;)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-21, 23:22

Coobcio ma na jednym przelocie u mnie jeszcze jest środkowy :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 19:42

Co słychać z kolejnym VE....cisza jakaś?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-07-02, 21:50

Dzieki kolego za dzisiejszego spara, wreszcie sie zgralismy czasowo i miejscowo :p

Woz podaje i to groobo, jak sie VVL zalacza to masakraaaa, przepieknie brzmi :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 22:24

Woz podaje i to groobo, jak sie VVL zalacza to masakraaaa, przepieknie brzmi :)
i o to chodziło :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-02, 22:42

Nagrał byś jakiegoś onboarda z zegarami to byśmy porównali do mojego VE :-) Ja u siebie obstawiam okolice 190KM. Po 3 dniach jazdy na VVL już mam mega niedosyt... ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-07-02, 23:00

prtp jak tam poszło z Sunnym?? widziałem sie z MRC ale nic sie nie chwalił, że lataliscie :-P Sunny troche sie zmienił ale niech własciciel pisze co i jak ;-) teraz zawiaski niech jakiś wleci, Chłopaki z Hond pod wrażeniem :mrgreen: szkoda, że sie wydało że to VE 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”