[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe powiem CI że Seryjny GTi-R np. Albina jak mu dopieściłem zapłon wykazał 242KM i z tego co pamiętam 290Nm
U Ciebie jest dużo lepszy wydech jak w serii GTI-R, i nie ma słabego punktu a więc IC masz słuszniejszych rozmiarów i właściwie umieszczone z przodu
U Ciebie jest dużo lepszy wydech jak w serii GTI-R, i nie ma słabego punktu a więc IC masz słuszniejszych rozmiarów i właściwie umieszczone z przodu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
co w temacie bo ciekawy jestem pewnie nie tylko ja. Projekcik fajny wiec czekamy na wiecej info
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Co slychac w temacie? po wysraniu sie w tamtym tyg 2 plytek auto dzisiaj poskladane i znowu mowi. Wystrojone na lekkie 0.5 cos tam podaje, potencjal jest, jutro zmiana oliwy, przy łikendzie mozliwe ze obstuka sie spadajace napiecie na pompie. Pare kilometrow sie zrobi zmiana oliwy no i idziemy w gore z doladowaniem.
Mam nadzieje ze wpadnie kontroler w miedzy czasie, moze ktos poradzi co zapodac? Waham sie miedzy Apexi AVC-R a Greddy Profec e-01
Aha, ma ktos moze dostep do uszczelek pod dekiel? Bo u nas w lbn to chyba z przyrodzenia pospadali
Mam nadzieje ze wpadnie kontroler w miedzy czasie, moze ktos poradzi co zapodac? Waham sie miedzy Apexi AVC-R a Greddy Profec e-01
Aha, ma ktos moze dostep do uszczelek pod dekiel? Bo u nas w lbn to chyba z przyrodzenia pospadali
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Witam, będę w poniedziałek śmigać przez lublin mogę uszczelkę podrzucić
Co do Boost kontrolera to zdecydowanie najbardziej rozwojowy jest E-01 ma większy zakres regulacji choć APEXI AVCR też daje radę ma do ustawienia ciśnienie bazowe i od niego +/- 25% w te i w tamte w funkcji prędkości.
Jak dużej różnicy w cenie nie ma to bym brał E-01...
Co do Boost kontrolera to zdecydowanie najbardziej rozwojowy jest E-01 ma większy zakres regulacji choć APEXI AVCR też daje radę ma do ustawienia ciśnienie bazowe i od niego +/- 25% w te i w tamte w funkcji prędkości.
Jak dużej różnicy w cenie nie ma to bym brał E-01...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A to bardzo fajnie, bo obecna to straszne poty zalewaja, a akurat w przyszlym tyg malowanie pokrywy w planach to i przy okazji uszczelke sie podmieni
cenowo to podobnie wyjdzie, tez slyszalem ze lepiej zainwestowac w e-01, takze sklaniam sie ku temu, tylko gdzie to wielkie cholerstwo upchnac w kabinie
[ Dodano: 2010-06-10, 18:21 ]
Dzisiaj przed wjazdem na garaz nakrecilem lipny filmik od 80km/h na trzecim biegu przy kulejacym 0.5:
http://www.youtube.com/watch?v=NydLj5EstHQ
cenowo to podobnie wyjdzie, tez slyszalem ze lepiej zainwestowac w e-01, takze sklaniam sie ku temu, tylko gdzie to wielkie cholerstwo upchnac w kabinie
[ Dodano: 2010-06-10, 18:21 ]
Dzisiaj przed wjazdem na garaz nakrecilem lipny filmik od 80km/h na trzecim biegu przy kulejacym 0.5:
http://www.youtube.com/watch?v=NydLj5EstHQ
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki linkę sprzęgła już podciągnęli wszystko gra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to maszyna podstrojona została wczoraj z opcją maksymalną co do wyciśnięcia się dało - z owej konfiguracji paliwowej...
Pochwal się jak to lata i dzisiaj widzimy się na rolkach, ps. po zamontowaniu regulatora ciśnienia paliwa i podniesieniu go 1 bar jeszcze trzeba zrobić korekcję by to ładnie odpalało ba na razie zbytnio się przylewa na starcie
Na chwile obecną doładowanie wynosi 0,9 bara i coś spada pod 0,6 powyżej 6200obr.min - trzeba by zainwestować w jakiegoś EBC np. GReedy albo APEXI bądź podciągnąć aktuator
Ps. moja dupo hamownia odczuwa jakieś 330-345Nm oraz 250-255KM ile wyjdzie powie nam hamownia... tak wiec zbiórka u mnie pod garage o 10:30.
Pochwal się jak to lata i dzisiaj widzimy się na rolkach, ps. po zamontowaniu regulatora ciśnienia paliwa i podniesieniu go 1 bar jeszcze trzeba zrobić korekcję by to ładnie odpalało ba na razie zbytnio się przylewa na starcie
Na chwile obecną doładowanie wynosi 0,9 bara i coś spada pod 0,6 powyżej 6200obr.min - trzeba by zainwestować w jakiegoś EBC np. GReedy albo APEXI bądź podciągnąć aktuator
Ps. moja dupo hamownia odczuwa jakieś 330-345Nm oraz 250-255KM ile wyjdzie powie nam hamownia... tak wiec zbiórka u mnie pod garage o 10:30.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
prtp'06 Właśnie pojechał domu na chwilkę wstąpił na regulacje dawki rozruchowej bo go strasznie zalewało w momencie kręcenia rozrusznikiem po podniesieniu ciśnienia paliwa...
Już jesteśmy po wstępnej rozmowie tak więc będzie kolejny projekt pod 300KM a może 300+
Ps. Jakieś cholernie przyczepne opony ma ta Almerka... Na pierwszym biegu mimo że ładuje prawie pod 1 bara nie ma absolutnie problemów z trakcją lepią podobnie z R888 a wyglądają jak zwykłe...
Już jesteśmy po wstępnej rozmowie tak więc będzie kolejny projekt pod 300KM a może 300+
Ps. Jakieś cholernie przyczepne opony ma ta Almerka... Na pierwszym biegu mimo że ładuje prawie pod 1 bara nie ma absolutnie problemów z trakcją lepią podobnie z R888 a wyglądają jak zwykłe...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zeszło nam się za długo w tych warszawskich korkach i nie zdążyliśmy...
Obstawiam coś podobnego jak u Shopena... Tak czy siak mam nadzieję że auto przyjedzie kiedyś do wawy na nieco dłużej i się już tłuściej wejdzię - Almera GTI-R ma w sobie skryty niesamowity potencjał....
Trzeba jedynie poprawić sterowanie turbiną coby spadku doładowania nie było oraz zarządzi dodatkową porcją paliwa, także dla uzyskania jedwabistej płynności przydało by się wrzucić przepływomierz powietrza o szerszej skali pomiaru jakiś dowolny z doładowanego nissana... Bo przejście na map sensor tak jak w przypadku Zura się nie sprawdzi, GTi-R owy SR20DET ma 4 przepustnice gazu i już minimalne dotknięcie gazu owocuje odczytem 0 z map sensora...
Tak czy siak czekamy na wieści z trasy od właściciela Almy, może jakieś ciekawe kille mu się przytrafiły
No i tradycyjnie kilka pamiątkowych foto z Coobcio Garage:
Obstawiam coś podobnego jak u Shopena... Tak czy siak mam nadzieję że auto przyjedzie kiedyś do wawy na nieco dłużej i się już tłuściej wejdzię - Almera GTI-R ma w sobie skryty niesamowity potencjał....
Trzeba jedynie poprawić sterowanie turbiną coby spadku doładowania nie było oraz zarządzi dodatkową porcją paliwa, także dla uzyskania jedwabistej płynności przydało by się wrzucić przepływomierz powietrza o szerszej skali pomiaru jakiś dowolny z doładowanego nissana... Bo przejście na map sensor tak jak w przypadku Zura się nie sprawdzi, GTi-R owy SR20DET ma 4 przepustnice gazu i już minimalne dotknięcie gazu owocuje odczytem 0 z map sensora...
Tak czy siak czekamy na wieści z trasy od właściciela Almy, może jakieś ciekawe kille mu się przytrafiły
No i tradycyjnie kilka pamiątkowych foto z Coobcio Garage:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Co to za opony, niech zapoda, bo może warto?Ps. Jakieś cholernie przyczepne opony ma ta Almerka... Na pierwszym biegu mimo że ładuje prawie pod 1 bara nie ma absolutnie problemów z trakcją lepią podobnie z R888 a wyglądają jak zwykłe...
No proszę, to nie tylko ruda wyrabia 180 na trójceswoja droga bardzo fajna ta skrzynia, na 3 biegu krece do 170 km/h
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Trasa minela w bardzo spokojnej, sennej atmosferze, maly ruch i nie bylo nic ciekawego do pojedynku, jedyny kill to policyjne sreberko panom tylko czapki z glow pofrunely na szczescie mnie nie pomierzyli bo jechali w procesji a gdy chcieli sie dobrac do mnie to jakis napaleniec zaczal wyprzedzac na obszarze wylaczonym z ruchu i na lewoskrecie
Dizeki Coobciu za ogarniecie autka no i za mile spedzony dzionek na upalaniu, no autko wreszcie zaczyna zapodawac, na 0.9 robi sie juz calkiem przyjemnie, jednak odczuwalny jest ten spadek doladowania, ale niedlugo znowu przyjade do brejdaczki takze sie umowimy i wjedziemy grubiej tak jak rozmawialismy, przy okazji zapoda sie te wtryski z Evo
co do skrzynki to wleciala seryjna z powrotem takze lapie lekko ponad 150 na trojce
oponki to Michelinowe kapcie BF Goodrich w biezniku G-Force Profiler, kleja elegandzko, do tego sa na twardej mieszance i bardzo wolna sie scieraja, swoje kosztuja ale warte ceny - nie mam absolutnie problemow z trakcja
Dizeki Coobciu za ogarniecie autka no i za mile spedzony dzionek na upalaniu, no autko wreszcie zaczyna zapodawac, na 0.9 robi sie juz calkiem przyjemnie, jednak odczuwalny jest ten spadek doladowania, ale niedlugo znowu przyjade do brejdaczki takze sie umowimy i wjedziemy grubiej tak jak rozmawialismy, przy okazji zapoda sie te wtryski z Evo
co do skrzynki to wleciala seryjna z powrotem takze lapie lekko ponad 150 na trojce
oponki to Michelinowe kapcie BF Goodrich w biezniku G-Force Profiler, kleja elegandzko, do tego sa na twardej mieszance i bardzo wolna sie scieraja, swoje kosztuja ale warte ceny - nie mam absolutnie problemow z trakcja
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na chwilę obecną nie ale ciekawe co to będzie po kolejnej wizycie w warszawieprtp'06 pisze:nie mam absolutnie problemow z trakcja
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czy to są takie oponki: http://allegro.pl/item1163333341_bfgood ... _nowe.html
Jeśli tak to cena nie taka tragiczna.
Jeśli tak to cena nie taka tragiczna.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
tak dokładnie to są te opony trzymają strasznie mocno
Aż nie mogę w to uwierzyć... Stwierdzam że Toyo T1R lepią gorzej
Aż nie mogę w to uwierzyć... Stwierdzam że Toyo T1R lepią gorzej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Od sprzęgła do tej pory mam zakwasy na nodze, lepi hardkorowo...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elo elo jak tam dojechałeś, nie rozbiłeś się po drodze ?
Na Sms-a nie odpisałeś...
W Aucie dziś poprawiliśmy trochę, głównie chodziło nam o poprawę płynności pracy, tak więc w miejsce dotychczasowego ecu mastera wleciał też Ecu Master ale z wbudowanym map sensorem... Auto dopieszczone na maksa jak się dało, doładowanie jest w granicach 0,95 bara i spada do ok 0,65 bara - ewidentnie za słabo naciągnięty WG, jest on pospawany a więc nie miałem możliwości poprawienia go od ręki.
W takim setupie auto wypluło 270KM i 370Nm i co ciekawe opony dalej kleją, problemów z trakcją brak - moim zdaniem super oponki te by był dla xTomków, lepią jak cholera, ścierają się o wiele wolniej jak R888 i do tego są bardziej uniwersalne i tańsze...
Wykres:
Do zobaczenia w niedzielę na ćwiartce w Lublinie
Na Sms-a nie odpisałeś...
W Aucie dziś poprawiliśmy trochę, głównie chodziło nam o poprawę płynności pracy, tak więc w miejsce dotychczasowego ecu mastera wleciał też Ecu Master ale z wbudowanym map sensorem... Auto dopieszczone na maksa jak się dało, doładowanie jest w granicach 0,95 bara i spada do ok 0,65 bara - ewidentnie za słabo naciągnięty WG, jest on pospawany a więc nie miałem możliwości poprawienia go od ręki.
W takim setupie auto wypluło 270KM i 370Nm i co ciekawe opony dalej kleją, problemów z trakcją brak - moim zdaniem super oponki te by był dla xTomków, lepią jak cholera, ścierają się o wiele wolniej jak R888 i do tego są bardziej uniwersalne i tańsze...
Wykres:
Do zobaczenia w niedzielę na ćwiartce w Lublinie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kozacki wynik mam nadzieję, że będę mógł się pochwalić podobnym za jakiś czas:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx