Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-01, 23:16

Skąd te cyferki?? Ile dmucha? Chcemy wykres!!!

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-02, 05:17

te cyferki sa troche nierzeczywiste bo sa to seryjne parametry GTI-Ra, wykres bedzie jak zostanie dmuchnie wiecej niz 0.5 na ktorym lata obecnie maszyna

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-02, 08:32

Hehe powiem CI że Seryjny GTi-R np. Albina jak mu dopieściłem zapłon wykazał 242KM i z tego co pamiętam 290Nm :p

U Ciebie jest dużo lepszy wydech jak w serii GTI-R, i nie ma słabego punktu a więc IC masz słuszniejszych rozmiarów i właściwie umieszczone z przodu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pgaz
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2009-12-20, 11:58
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Pgaz » 2010-06-04, 22:13

Kurde piękna, jak moja :)

Obrazek

jak skończę bawić się w style'ing to poczekam na dobry silnik od Was.

Udanych modów

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-06-09, 09:57

co w temacie bo ciekawy jestem pewnie nie tylko ja. Projekcik fajny wiec czekamy na wiecej info
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-09, 19:26

Co slychac w temacie? po wysraniu sie w tamtym tyg 2 plytek auto dzisiaj poskladane i znowu mowi. Wystrojone na lekkie 0.5 cos tam podaje, potencjal jest, jutro zmiana oliwy, przy łikendzie mozliwe ze obstuka sie spadajace napiecie na pompie. Pare kilometrow sie zrobi zmiana oliwy no i idziemy w gore z doladowaniem.

Mam nadzieje ze wpadnie kontroler w miedzy czasie, moze ktos poradzi co zapodac? Waham sie miedzy Apexi AVC-R a Greddy Profec e-01

Aha, ma ktos moze dostep do uszczelek pod dekiel? Bo u nas w lbn to chyba z przyrodzenia pospadali :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-10, 07:46

Witam, będę w poniedziałek śmigać przez lublin mogę uszczelkę podrzucić :)
Co do Boost kontrolera to zdecydowanie najbardziej rozwojowy jest E-01 ma większy zakres regulacji choć APEXI AVCR też daje radę ma do ustawienia ciśnienie bazowe i od niego +/- 25% w te i w tamte w funkcji prędkości.

Jak dużej różnicy w cenie nie ma to bym brał E-01...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-10, 11:09

A to bardzo fajnie, bo obecna to straszne poty zalewaja, a akurat w przyszlym tyg malowanie pokrywy w planach to i przy okazji uszczelke sie podmieni :)

cenowo to podobnie wyjdzie, tez slyszalem ze lepiej zainwestowac w e-01, takze sklaniam sie ku temu, tylko gdzie to wielkie cholerstwo upchnac w kabinie :P

[ Dodano: 2010-06-10, 18:21 ]
Dzisiaj przed wjazdem na garaz nakrecilem lipny filmik od 80km/h na trzecim biegu przy kulejacym 0.5:

http://www.youtube.com/watch?v=NydLj5EstHQ

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-10, 19:05

Chłopaki linkę sprzęgła już podciągnęli wszystko gra ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-15, 22:00

Jeszcze nie,ale twoja teoria jest raczej na pewno trafna, zobaczymy po podciagnieciu, jednak lozysko niedomaga, rzezi okrutnie

[ Dodano: 2010-06-15, 22:48 ]
pomiar wykonany na w miare poziomej powierzchni, ostatni z 3 przejazdow, na wiecej nie bylo czasu z powodu pojawienia sie niebieskich...

Obrazek

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-15, 23:46

no nieźle nieźle :) że tak zapytam skąd wziąłeś gej teka ? też bym sobie pomierzył :P no i kiedy w końcu robimy ustawkę !! :-> ?

Ps. ja dzisiaj pocisnąłem rx 8 :mrgreen:

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-16, 05:44

kolezka od szwagra zawinal co ostro lata w kjs'ach, wlasnie zaproszenie do udzialu w Rajdzie Rzeszowskim dostal :P Popoludniamy kiedy chcesz, daj znaka jak bedzie w lbn

ps. gratki :hah:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 07:30

No to maszyna podstrojona została wczoraj z opcją maksymalną co do wyciśnięcia się dało - z owej konfiguracji paliwowej... :D
Pochwal się jak to lata i dzisiaj widzimy się na rolkach, ps. po zamontowaniu regulatora ciśnienia paliwa i podniesieniu go 1 bar jeszcze trzeba zrobić korekcję by to ładnie odpalało ba na razie zbytnio się przylewa na starcie :P

Na chwile obecną doładowanie wynosi 0,9 bara i coś spada pod 0,6 powyżej 6200obr.min - trzeba by zainwestować w jakiegoś EBC np. GReedy albo APEXI bądź podciągnąć aktuator :D

Ps. moja dupo hamownia odczuwa jakieś 330-345Nm oraz 250-255KM ile wyjdzie powie nam hamownia... tak wiec zbiórka u mnie pod garage o 10:30.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-07, 10:54

Sie zapowiada :-P Jak mocna banda Nismo podjedzie na jakąś imprę, to może być ciekawie ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 12:29

prtp'06 Właśnie pojechał domu na chwilkę wstąpił na regulacje dawki rozruchowej bo go strasznie zalewało w momencie kręcenia rozrusznikiem po podniesieniu ciśnienia paliwa...
Już jesteśmy po wstępnej rozmowie tak więc będzie kolejny projekt pod 300KM a może 300+ :D

Ps. Jakieś cholernie przyczepne opony ma ta Almerka... Na pierwszym biegu mimo że ładuje prawie pod 1 bara nie ma absolutnie problemów z trakcją lepią podobnie z R888 a wyglądają jak zwykłe... :shock:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-07, 12:36

A jakie wyniki na hamce??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 12:41

Zeszło nam się za długo w tych warszawskich korkach i nie zdążyliśmy...

Obstawiam coś podobnego jak u Shopena... Tak czy siak mam nadzieję że auto przyjedzie kiedyś do wawy na nieco dłużej i się już tłuściej wejdzię - Almera GTI-R ma w sobie skryty niesamowity potencjał....
Trzeba jedynie poprawić sterowanie turbiną coby spadku doładowania nie było oraz zarządzi dodatkową porcją paliwa, także dla uzyskania jedwabistej płynności przydało by się wrzucić przepływomierz powietrza o szerszej skali pomiaru jakiś dowolny z doładowanego nissana... Bo przejście na map sensor tak jak w przypadku Zura się nie sprawdzi, GTi-R owy SR20DET ma 4 przepustnice gazu i już minimalne dotknięcie gazu owocuje odczytem 0 z map sensora...

Tak czy siak czekamy na wieści z trasy od właściciela Almy, może jakieś ciekawe kille mu się przytrafiły :P

No i tradycyjnie kilka pamiątkowych foto z Coobcio Garage:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-07, 13:58

Ps. Jakieś cholernie przyczepne opony ma ta Almerka... Na pierwszym biegu mimo że ładuje prawie pod 1 bara nie ma absolutnie problemów z trakcją lepią podobnie z R888 a wyglądają jak zwykłe...
Co to za opony, niech zapoda, bo może warto?
swoja droga bardzo fajna ta skrzynia, na 3 biegu krece do 170 km/h
No proszę, to nie tylko ruda wyrabia 180 na trójce :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-08-07, 16:11

Trasa minela w bardzo spokojnej, sennej atmosferze, maly ruch i nie bylo nic ciekawego do pojedynku, jedyny kill to policyjne sreberko :mrgreen: panom tylko czapki z glow pofrunely :mrgreen: na szczescie mnie nie pomierzyli bo jechali w procesji a gdy chcieli sie dobrac do mnie to jakis napaleniec zaczal wyprzedzac na obszarze wylaczonym z ruchu i na lewoskrecie :P

Dizeki Coobciu za ogarniecie autka no i za mile spedzony dzionek na upalaniu, no autko wreszcie zaczyna zapodawac, na 0.9 robi sie juz calkiem przyjemnie, jednak odczuwalny jest ten spadek doladowania, ale niedlugo znowu przyjade do brejdaczki takze sie umowimy i wjedziemy grubiej tak jak rozmawialismy, przy okazji zapoda sie te wtryski z Evo :)

co do skrzynki to wleciala seryjna z powrotem takze lapie lekko ponad 150 na trojce

oponki to Michelinowe kapcie BF Goodrich w biezniku G-Force Profiler, kleja elegandzko, do tego sa na twardej mieszance i bardzo wolna sie scieraja, swoje kosztuja ale warte ceny - nie mam absolutnie problemow z trakcja

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 16:15

prtp'06 pisze:nie mam absolutnie problemow z trakcja
Na chwilę obecną nie ale ciekawe co to będzie po kolejnej wizycie w warszawie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-07, 16:20

Coobcio tzreba by było zamontowac moje koła u Żura :)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-07, 16:23

Czy to są takie oponki: http://allegro.pl/item1163333341_bfgood ... _nowe.html
:?:
Jeśli tak to cena nie taka tragiczna.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-07, 18:48

Bardzo fajnie że almerka ogarnięta u Coobcia :mrgreen: Szkoda że mnie nie ma w wawie ale licze po cichu przy okazji na jazde próbną :-P :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 20:15

tak dokładnie to są te opony trzymają strasznie mocno !!
Aż nie mogę w to uwierzyć... Stwierdzam że Toyo T1R lepią gorzej !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-08, 07:54

A to sprzęgło trzyma czy troche puszcza na tych oponkach :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-08, 11:43

Od sprzęgła do tej pory mam zakwasy na nodze, lepi hardkorowo...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-08, 12:45

T1R to nie są jakieś nadzwyczajnie dobre opony. Fura fajna z odpowiednim silnikiem :D
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-22, 22:28

Elo elo jak tam dojechałeś, nie rozbiłeś się po drodze ?
Na Sms-a nie odpisałeś...
W Aucie dziś poprawiliśmy trochę, głównie chodziło nam o poprawę płynności pracy, tak więc w miejsce dotychczasowego ecu mastera wleciał też Ecu Master ale z wbudowanym map sensorem... Auto dopieszczone na maksa jak się dało, doładowanie jest w granicach 0,95 bara i spada do ok 0,65 bara - ewidentnie za słabo naciągnięty WG, jest on pospawany a więc nie miałem możliwości poprawienia go od ręki.

W takim setupie auto wypluło 270KM i 370Nm i co ciekawe opony dalej kleją, problemów z trakcją brak - moim zdaniem super oponki te by był dla xTomków, lepią jak cholera, ścierają się o wiele wolniej jak R888 i do tego są bardziej uniwersalne i tańsze...

Wykres:
Obrazek

Do zobaczenia w niedzielę na ćwiartce w Lublinie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-22, 22:36

Kozacki wynik :) mam nadzieję, że będę mógł się pochwalić podobnym za jakiś czas:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-22, 23:01

No to szukamy Profilerów :-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”