[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
UU.. mi też osiągi podskoczą .. na nowych "butkach" hehehehe
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
[center]Teraz mała " oficjalna " relacja z hamowni ( 21.05.10 )[/center]
[center]Foty:[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Film: [/center]
[center]http://www.youtube.com/watch?v=tv1tOz7Xqz8[/center]
[center]Wykres:[/center]
[center]( Przed i po założeniu kolektora wydechowego by MacGayver )[/center]
[center][/center]
[center]Foty:[/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Film: [/center]
[center]http://www.youtube.com/watch?v=tv1tOz7Xqz8[/center]
[center]Wykres:[/center]
[center]( Przed i po założeniu kolektora wydechowego by MacGayver )[/center]
[center][/center]
Jeżeli to prawda... to rudzielec będzie na plusie Boję się policzyćz resztą sam pan poweidział że wyniki to zaniża na 100%
Ostatnio zmieniony 2010-05-24, 22:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tak tu trochę za poważnie
[ Dodano: 2010-06-06, 23:33 ]
No i już po zlocie.. efekt na 1/4 to czas 16.10 RT = 0.745
Nie jestem z siebie zadowolony, dałem ciała na całej lini...
Sądzę że spokojnie powinienem zejść poniżej 16 sekund ...
[center]Teraz trochę przyjemniejszy temat czyli mody przed zlotem
Oto foty /b][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Simota[/center]
[center][/center]
[center]Regulowane koło rozrządu + wałek od P11 GT
[/center]
[center][/center]
Obecna moc Primy jest tylko wiadoma z kolektorem by MacGayver 151km ; 188Nm
Z powyższymi modami nie było badane ile wypluje i jak zmieniła sie charakterystyka.
W przyszłym miesiącu postaram się wystroić porządnie Prime
Jeszcze chciałem się pochwalić spalaniem podczas powrotu z zlotu wyniosło ono 6.8 l gazu na 100km
[ Dodano: 2010-06-06, 23:33 ]
No i już po zlocie.. efekt na 1/4 to czas 16.10 RT = 0.745
Nie jestem z siebie zadowolony, dałem ciała na całej lini...
Sądzę że spokojnie powinienem zejść poniżej 16 sekund ...
[center]Teraz trochę przyjemniejszy temat czyli mody przed zlotem
Oto foty /b][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center]Simota[/center]
[center][/center]
[center]Regulowane koło rozrządu + wałek od P11 GT
[/center]
[center][/center]
Obecna moc Primy jest tylko wiadoma z kolektorem by MacGayver 151km ; 188Nm
Z powyższymi modami nie było badane ile wypluje i jak zmieniła sie charakterystyka.
W przyszłym miesiącu postaram się wystroić porządnie Prime
Jeszcze chciałem się pochwalić spalaniem podczas powrotu z zlotu wyniosło ono 6.8 l gazu na 100km
Stary... masz najładniejszą Primę w klubie wiem co mówię... drugą pod względem 1/4 na zlocie... pogratulować pracy i efektów.
16.10 to dobry czas tym bardziej że trasa dłuższa jak 400 m. wg Coobcia, poza tym furka jeszcze do ogarnięcia. W zeszłym roku w Karpicku Pawson miał wynik 15,4 poźniej drugie miejsce coś koło 16.5 także źle nie wyszliśmy.
Mnie jak 3-ka nie weszła to zrobiłem 16.22 wiec myślę że jak bym zrobił więcej prób to czas poniżej 16 jak najbardziej do zrobienia.
Ciekawe ile Twoja ma teraz kucy i jak się to porównuje do mojej.
16.10 to dobry czas tym bardziej że trasa dłuższa jak 400 m. wg Coobcia, poza tym furka jeszcze do ogarnięcia. W zeszłym roku w Karpicku Pawson miał wynik 15,4 poźniej drugie miejsce coś koło 16.5 także źle nie wyszliśmy.
Mnie jak 3-ka nie weszła to zrobiłem 16.22 wiec myślę że jak bym zrobił więcej prób to czas poniżej 16 jak najbardziej do zrobienia.
Ciekawe ile Twoja ma teraz kucy i jak się to porównuje do mojej.
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe na fotce widzę klocuchy od 300ZX/200SZ - te odemnie już trochę zeszły zapewne
Ps. auta na miejscowej zlotowej hamowni nie mierzyłeś
Ps. auta na miejscowej zlotowej hamowni nie mierzyłeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i wykres na wykres można nałożyć by sprawdzić co nowe mody przyniosły
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kurcze już po samym kołku się mocno do mnie zbliżyłeś i dziwię się że po Twoich kolejnych modach moja Prima jednak delikatnie na plus.
Tak czy inaczej potencjał w srebrnej jest i jeszcze sporo możliwości Obstawiałem, że po tych modach będziesz miał minimum 160 km i 195 nm ciekawe co jest
Po zlocie trzeba się odkuć finansowo i na hamkę
Sam też nie odpuszcze póki nie strzele 200 nm
Tak czy inaczej potencjał w srebrnej jest i jeszcze sporo możliwości Obstawiałem, że po tych modach będziesz miał minimum 160 km i 195 nm ciekawe co jest
Po zlocie trzeba się odkuć finansowo i na hamkę
Sam też nie odpuszcze póki nie strzele 200 nm
Nissan Primera SR20DE+T