[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Golfik VR6 najlepsze co uzyskał to: 13.889 @ 166.26 KPH do tego głownie za sprawą R888 miał niezłe czasy przejazdu 60ft 2.177... No ale mniejsza od niego to wydmuszka klasy DRAG
Ps. Sprzęgło lepi mi niesamowicie dobrze, nic się nie uślizguje, może tak to było słychać ale ja na jedynce jechalem z małą ilością gazu coby VVL się nie załączył a potem II i but na maksa no i przepinałem biegi bez ujmowania gazu...
No następne zawody to i następne pomysły na mody są ale nie chce z auta robić wydmuszki ani go uniewygadniać wolę iść w moc i dobranie przełożeń w skrzyni biegów no i lepszą trakcje...
Ps. Sprzęgło lepi mi niesamowicie dobrze, nic się nie uślizguje, może tak to było słychać ale ja na jedynce jechalem z małą ilością gazu coby VVL się nie załączył a potem II i but na maksa no i przepinałem biegi bez ujmowania gazu...
No następne zawody to i następne pomysły na mody są ale nie chce z auta robić wydmuszki ani go uniewygadniać wolę iść w moc i dobranie przełożeń w skrzyni biegów no i lepszą trakcje...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Myślałem że to ten.....Coobcio pisze:Golfik VR6 najlepsze co uzyskał to: 13.889 @ 166.26 KPH do tego głownie za sprawą R888 miał niezłe czasy przejazdu 60ft 2.177... No ale mniejsza od niego to wydmuszka klasy DRAG
3007 Łukasz Lamik VOLKSWAGEN MK3 VR6 13.340 12.471
RT 0.869, 60ft 2.124, ET 12.471 @ 191.19 KPH
Sorka za błąd
Kiedy nauczysz mnie tak zmieniac biegi? Nauczyl bys tez mnie bez sprzegla zmieniacCoobcio pisze:Ps. Sprzęgło lepi mi niesamowicie dobrze, nic się nie uślizguje, może tak to było słychać ale ja na jedynce jechalem z małą ilością gazu coby VVL się nie załączył a potem II i but na maksa no i przepinałem biegi bez ujmowania gazu...
Podejzewam że prędko bym musiał skrzynię wymienić No ale kto nie próbuje ten się nie nauczy Tylko trzeba jakies ustronne miejsce znaleść żeby nie było słychać zgrzytówMacGayver pisze:spróbuj zjednoczyć się z maszyną i lepiej ją poznać to na wiele Ci pozwoli, nie tylko na zmianę biegów bez sprzęgła. Ale przyznam jest to ciekawe zjawisko, tylko nie należy zbyt często tego praktykować, źle wpływa na synchro
nie usłyszysz zgrzytów jeśli masz wyczucie, Coobcio pewnie powie Ci to samo. Mnie ani razu nie zdarzyły się zgrzytyMlodyZuru pisze:Tylko trzeba jakies ustronne miejsce znaleść żeby nie było słychać zgrzytów
Ale nie róbmy Kubie offtopa
P.S.
Ty masz Kuba skrzynie z VZR 1.6? duże różnica by była na skrzyni z GTi?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja chłopaki zmieniam biegi z użyciem sprzęgła ale po prostu nie odpuszczam gazu przy zmianie...
Co do skrzyni to ta z VZR jest krótsza, pierwsze 3 biegi oraz przełożenie główne... Fajnie jakby jeszcze 4 była nieco krotsza - obecnie kończy się przy 210km/h przy 8100obr.min super by było jakby kończyła się przy 200
Co do skrzyni to ta z VZR jest krótsza, pierwsze 3 biegi oraz przełożenie główne... Fajnie jakby jeszcze 4 była nieco krotsza - obecnie kończy się przy 210km/h przy 8100obr.min super by było jakby kończyła się przy 200
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
On mi mało drąga nie wyrwał jadąc w Rykach czerwoną jeszcze. O sprzęgle nie wspomnę.Kiedy nauczysz mnie tak zmieniac biegi? Nauczyl bys tez mnie bez sprzegla zmieniac
Obstawiam 250/250 To jest również moje marzenia. Może jeszcze jakies graty dostanę w spadku.nono-sunny jest totalnym zabójca aut typu CIVIC TYPE R i nawet z AMG sobie tak poczyna--czekam na 240km...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
było ustawione na Hard bo nie chciało mi się po bemowie już przestawiać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolego co tu się chwalić
Jeszcze płyn tylko zmienię Hamulcowy i wóz przygotowany...
Ps. z tymi tylnymi heblami to ta moja maszyna strasznie zaniedbana była, raz że jedna prowadnica z tyłu stała a dwa że tłoczki miejscami miały rudy nalot, teraz na patencie zostały oczyszczone i nasmarowane, a i przy okazji wymieniałem w sumie wymienianą przez poprzedniego właściciela prawą tylną piastę.
Foto z reanimacji hebli brak...
Ale teraz siedzą nowe fajne nacinane tarcze
Jeszcze płyn tylko zmienię Hamulcowy i wóz przygotowany...
Ps. z tymi tylnymi heblami to ta moja maszyna strasznie zaniedbana była, raz że jedna prowadnica z tyłu stała a dwa że tłoczki miejscami miały rudy nalot, teraz na patencie zostały oczyszczone i nasmarowane, a i przy okazji wymieniałem w sumie wymienianą przez poprzedniego właściciela prawą tylną piastę.
Foto z reanimacji hebli brak...
Ale teraz siedzą nowe fajne nacinane tarcze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak więc żeby nie było że nic w Coobcio wozie się nie zmieniło przed zlotem:
Drażniło mnie że na wolnych obrotach przycinała mi się przepustniczka, a więc ją dotarłem i przy okazji odchudziłem ośkę o jedną połówkę - dzięki temu zabiegowi o jakieś 3-4% powinien być większy przepływ, na zlocie zweryfikuję czy coś to przyniosło
Tak wiec do zobaczenia
Drażniło mnie że na wolnych obrotach przycinała mi się przepustniczka, a więc ją dotarłem i przy okazji odchudziłem ośkę o jedną połówkę - dzięki temu zabiegowi o jakieś 3-4% powinien być większy przepływ, na zlocie zweryfikuję czy coś to przyniosło
Tak wiec do zobaczenia
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak wiadomo w drodze na zlot waciki z wydechu wyleciały, przez pierwsze 140Km było względnie cicho
Ps. Sunnym Wygrałem ćwiartkę - swoją klasę a w generalce jedynie Adamsa 200SX S14 był szybszy o 0,06 sek
Ps. Sunnym Wygrałem ćwiartkę - swoją klasę a w generalce jedynie Adamsa 200SX S14 był szybszy o 0,06 sek
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No sunny zdrowo zamiatał, z tyłu jak się stało przy ćwiartce to może aż tak nie było to widoczne, ale widziałem Twój pojedynek z Osą akurat z drogi dojazdowej na oes i stamtąd dopiero było widać jak to wyrywa do przodu. Gratki furacza, zresztą jednego z wielu wypaśnych
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niestety takie są reguły w ośce...
W przednim napędzie zwyżkę mocy widać dopiero przy wyższych prędkościach
Przyspieszenie do pierwszych 30km/h czy to autem które ma 100KM i które ma ich dwu krotnie więcej będzie prawie identyczne.
A tak swoją droga Osa dobrze ogarnia starty
Ps. ktoś mnie może nagrał - bo ciekaw jestem jak ten mój Sunny brzmi
W przednim napędzie zwyżkę mocy widać dopiero przy wyższych prędkościach
Przyspieszenie do pierwszych 30km/h czy to autem które ma 100KM i które ma ich dwu krotnie więcej będzie prawie identyczne.
A tak swoją droga Osa dobrze ogarnia starty
Ps. ktoś mnie może nagrał - bo ciekaw jestem jak ten mój Sunny brzmi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja miałem okazję z Kuba stanąć na kresce i wtedy naprawdę najlepiej widać jak "przeciwnik" ucieka Sunny Coobcia to prawdziwa rakieta.... na potwierdzenie czego są filmiki pojedynku z Adamsem..... jakby to powiedział Coobcio...... prawdziwi z nich "Ultra-zapierdalacze"
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐