Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL

Post autor: MRC » 2009-12-13, 17:58

MODEL: Sunny N14 GTi 1994 r. Przebieg 85 000 km w momencie kupna aktualnie 91000 km

SILNIK: SR20DE High port olej: Valvoline 5W50
PLANY: na początek mod rozrządu, przyspieszenie zapłonu i w dalszych planach głowica -1.5 mm, porting.
Zrobione: : mod rozrządu By Coobcio, przyspieszony zapłon

MOC: Seria 143Km (nie mierzone)
Aktualnie: ????

UKŁAD DOLOTOWY: Seria
PLANY: dolot na szerokiej przepłyce + stożek

UKŁAD WYDECHOWY: Seria z katalizatorem
PLANY: Kolektor SSAC 4-2-1, dalej luźny wydech na dwóch przelotach średnica 2.25/2.5'?
Zrobione: SSAC 4-2-1 z wyjściem 2.5' + reszta 2.5' na dwóch tłumikach przelotowych EL tec'a całość pospawana i założona w AutoR

ELEKTRONIKA: Seria
PLANY: ECU Master

ZAWIESZENIE: Seria
PLANY: rozpórka przód + tył amory najchętniej KYB ULTRA SR + może jakieś springi z minimalnym obniżeniem - 30mm

KOŁA: przód: 15' na ori felach z almy GTi Toyo T1-R 195/50 Tył: OZ Titan 16' Toyo T1-S 215/40, na zimę ori Felgi sunny GTi opony: w trakcie poszukiwań/zakupu

UKŁAD HAMULCOWY: seria

BODY: białe kierunki boczne

ŚRODEK: Seria
PLANY: Fajniejsze fotele

* opis praktycznie skopiowany z NKP





ZDJĘCIA:


Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

Obrazek[img]http://img221.imageshack.us%20:hah:%20/img221/6263/p1010075.th.jpg[/img]ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:22 przez MRC, łącznie zmieniany 15 razy.

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2009-12-13, 18:03

MRC pisze:Sunny N14 GTi 1994 r. Przebieg 85 000 km w momencie kupna aktualnie 91000 km
aż się nie chce wierzyć, że takiego rodzynka można wyrwać w Polsce...jedynie wypada pozazdrościć :-o
Jak tam z rdzą?...kielichy całe?

Awatar użytkownika
Piotrek N15 S
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Piotrek N15 S » 2009-12-13, 18:30

Bardzo ładny :D Pogratulowac

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2009-12-13, 20:20

aż się nie chce wierzyć, że takiego rodzynka można wyrwać w Polsce...jedynie wypada pozazdrościć :-o
Jak tam z rdzą?...kielichy całe?
a no trafił się :) wyrwałem go w Polsce ale był sprowadzony niecały rok temu blacha jest w świetnym stanie jeszcze w Niemczech był zakonserwowany i widać że wszystko w czas zrobione jak trzeba także praktycznie zero rdzy i co najważniejsze buda bezwypadkowa:)
Piotrek N15 S pisze:Bardzo ładny :D Pogratulowac
dziex ;)

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2009-12-13, 20:59

W końcu temat także na NZ. Dopinguje projekt zważywszy że u mnie też slow progress. Pozdrawiam i owocnych modów. BTW pod wzgędem stanu technicznego prawdziwa perełka wśród N14stek.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2009-12-13, 21:15

Piękny!!! Taki mi się właśnie marzy, mocny, niedzielny Sunny :)
Kiedy będziesz go sprzedawał? ;-) :mrgreen:

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2009-12-13, 21:50

Dzięki za miłe słowa ! jeśli chodzi o mody to na dobry początek roku 2010 chciałbym ogarnąć dolot na szerokiej przepływce i wystroić auto ECU Masterem wtedy już obowiązkowo tzreba będzie uderzyć na rolki :)
NadiR pisze:Kiedy będziesz go sprzedawał?
Auto mam nadzieję zostanie zemną na długo :P

Ps. Pilnie potrzebuje opon zimowych najchętniej 185/60 R14 Jakby ktoś miał jakieś zniżki albo namieżył dobrą ofertę to proszę o cynk :) (zrobiło się u nas biało i nie długo nie ruszę się z pod domu)

Awatar użytkownika
ms90
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-10, 23:28
Lokalizacja: Św-ce
Kontakt:

Post autor: ms90 » 2009-12-14, 22:25

przepiękny :roll: ;-)
"Każda decyzja, sekunda, zdarzenie, decyduje o tym co będzie dalej..."

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-14, 23:48

Na żywo też mi się bardzo podobał...
Szkoda że nie widziałem go nigdy na torze w akcji :D
A Właściciel ma tak blisko... :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2009-12-14, 23:51

heh tylko pozazdrościć w porównaniu z moim złomkiem to perła :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2009-12-15, 00:18

no no bardzo ładne sunny ;) i super utrzymanie, tak utrzymać ! ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2009-12-15, 13:39

Coobcio pisze:Na żywo też mi się bardzo podobał...
Szkoda że nie widziałem go nigdy na torze w akcji :D
A Właściciel ma tak blisko... :P
heh no myślę że w następnym sezonie dołączę do startujących i zaliczę pierwszy start na torze lublin bo fakt jest pod nosem a się nie korzysta :)
bonzo pisze:heh tylko

pozazdrościć w porównaniu z moim złomkiem to perła :mrgreen:
nie jednego jeszcze złomek zadziwi ;)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-01-11, 13:59

moje zdanie na temat sunnego znasz ;-) trafił sie rodzyn i bedzie tylko lepiej 8-) hehe o torze to już jakiś czas była gadka ;-)
pokarz winter edition bo wyszło całkiem ciekawie :-D
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-11, 20:17

poza torem lublin jeszcze będzie w miarę nie drogo tor kielce - duża fajna konkurencja :P
No i tor w Radomiu...

Tak więc zbieraj siły na trochę zabawy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-01-11, 21:36

KTR pisze:pokarz winter edition bo wyszło całkiem ciekawie :-D
Spoko może jutro jak będziesz miał chwilę to pykniemy jakieś foto jak mi "mojego" aparatu użyczysz :p

Coobcio pisze:Tak więc zbieraj siły na trochę zabawy :)
no marzą mi się lekkie kółka na lato 15' i chciałbym trochę tą budę usztywnić :)

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-01-11, 21:58

nie no perełka fakt taki stan ze az trudno uwierzyc nic tylko teraz zebrac sie kiedys na torze to moze przez patrzenie i ja sie czegos naucze
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-01-11, 23:45

widze że i Ty juz zmodowałeś rozrząd ;-) ja teraz tez musze zaczac wjezdzac w mechanike zebys za bardzo mi nie uciekał ;-) :-P

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-01-12, 13:11

Uderzaj do Coobcia :) po rozrządzie jest duża różnica i to czuć w jeździe Także polecam:P ja na razie stoję w miejscu z mechaniką więc masz czas żeby mnie dogonić :P

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-02-12, 09:55

slyszalem ze robisz podchody, zawijaj koniecznie to VE co zostalo ostatnie :) w tym roku hundy beda miec ciezki sezon u nas :):):)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-12, 13:45

VE zawinięte... a w zasadzie 50% VE no i właśnie brakuję $ więc na razie podchody
prtp'06 pisze:w tym roku hundy beda miec ciezki sezon u nas :) :[/quote]

heh ja im nie zamierzam ułatwiać :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-12, 14:46

hehe to kolejne VE będzie :)
Miło Miło :)
Odemnie do Marca przynajmniej dwa wyjadą jedno w budzie N14 a drugie w P11...

Tak więc trzeba będzie na forum otworzyć odpowiedni dział - Kills, będziemy w nim opisywać jaki to męski wóz został pojechany ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-12, 15:29

jestem jak najbardziej za otworzeniem takiego działu :) mocnych nismo ciągle przybywa :D i chętnie bym poczytał o ulicznych potyczkach z innymi autami ;)

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-02-12, 18:26

Dobrze wiecie że takiego działu nie będzie :mrgreen:
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-02-12, 22:49

Coobcio pisze:hehe to kolejne VE będzie :)
Miło Miło :)
Odemnie do Marca przynajmniej dwa wyjadą jedno w budzie N14 a drugie w P11...

Tak więc trzeba będzie na forum otworzyć odpowiedni dział - Kills, będziemy w nim opisywać jaki to męski wóz został pojechany ;)
jak kolega zawinie to VE do tej swojej ladnej budy n14 to u nas Nismo rzadza w tym sezonie :) nie ma bata, nie mowiac tutaj o samych hundach to kilka rodzynow sie znajdzie w dziale Kills :) hehe w WwA mysle nie bedzie gorzej :) dzieki Coobcio za dluzsza skrzynke :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-13, 11:10

VE zawinąłem na spółkę z brejdakiem i temat jest Taki że albo on znajdzie budę żeby włożyć ten silnik albo ja znajdę kasę na włożenie wystrojenie itd :) nie ukrywam że widziałbym go u siebie pod maską :D ale zobaczymy gdyby ktoś widział do sprzedania jakąś primerę najlepiej GT lub sunny GTi czy almerę w jakiś niezłych pieniądzach to proszę o cynk stan silnika oczywiście nie istotny ;)


ps.

prtp'06 mógłbyś się tu pochwalić jakiego ty potworka szykujesz na ten sezon :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-13, 16:36

jak prtp'06, wpadnie nim do wawy to zobaczymy co to za potwór z tego wyjdzie, ja już stanę na wysokości zadania by tam 3 na przodzie była co do mocy :)

Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-02-13, 18:06

Coobcio pisze:jak prtp'06, wpadnie nim do wawy to zobaczymy co to za potwór z tego wyjdzie, ja już stanę na wysokości zadania by tam 3 na przodzie była co do mocy :)

Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor :) ??
zobaczymy zobaczymy, mysle ze bedzie, ale rzeczywistosc werfikuje zycie :) ale nie spoczne dopoki ta trojeczka sie tam nie znajdzie :)

dokladnie, tym bardziej ze bardzo ladna czerwona buda pod VE, dogaduj sie z brejdakiem koniecznie :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-02-14, 17:42

Coobcio pisze:Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor :) ??
heh no właśnie spółka w tym przypadku raczej nie wchodzi w grę auto potrzebne jest mi na co dzień dojazdy do pracy itp. więc muszę go mieć na wyłączność :-P miałem Coobciu dzwonić się ustawiać na strojenie+dolot mojego DE no ale wstrzymam się do rozwiązania sprawy z tym VE....

swoją drogą to zastanawiam się jakie przebiegi mają te silniki...Jakim olejem Kuba zalewasz po włożeniu, syntetyk ? da radę jeździć na seryjnej (sprawnej w 100%) pompie paliwa?
prtp'06 pisze:zobaczymy zobaczymy, mysle ze bedzie, ale rzeczywistosc werfikuje zycie :) ale nie spoczne dopoki ta trojeczka sie tam nie znajdzie :)
motorownia jest kozak! problemów z mocą na pewno nie będzie :D ciekawe jak z trakcją :)

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-02-14, 20:20

no no no gratki gratki trafil ci sie rarytas na maksa widze progess wcale nie taki slow bo po kupnie motoru to raczej taki krok milowy w strone mocy
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-14, 22:06

VE na ogół mają przelotu 80-120 tyś km nie więcej, więc ich stan jest niemal jak fabrycznie nowy, przede wszystkim ujerzdzane na porządnych olejach.

Do nich leję tylko syntetyki, najczęściej Valvoline 5w50... Lub estrowego Motula 300V 15w50, teraz ostatnio testuję 10w60 syntetyka XADO.
Szkoda lać do tych silników byle czego, w Japoni z reguły wymiany oleju dokonuje się co 3-5 tyś km i przy tylu samym przebiegu polecam to robić zwłaszcza że nie mamy dostępu do olejów RED Line... i Royal...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”