[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL
MODEL: Sunny N14 GTi 1994 r. Przebieg 85 000 km w momencie kupna aktualnie 91000 km
SILNIK: SR20DE High port olej: Valvoline 5W50
PLANY: na początek mod rozrządu, przyspieszenie zapłonu i w dalszych planach głowica -1.5 mm, porting.
Zrobione: : mod rozrządu By Coobcio, przyspieszony zapłon
MOC: Seria 143Km (nie mierzone)
Aktualnie: ??
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
PLANY: dolot na szerokiej przepłyce + stożek
UKŁAD WYDECHOWY: Seria z katalizatorem
PLANY: Kolektor SSAC 4-2-1, dalej luźny wydech na dwóch przelotach średnica 2.25/2.5'?
Zrobione: SSAC 4-2-1 z wyjściem 2.5' + reszta 2.5' na dwóch tłumikach przelotowych EL tec'a całość pospawana i założona w AutoR
ELEKTRONIKA: Seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Seria
PLANY: rozpórka przód + tył amory najchętniej KYB ULTRA SR + może jakieś springi z minimalnym obniżeniem - 30mm
KOŁA: przód: 15' na ori felach z almy GTi Toyo T1-R 195/50 Tył: OZ Titan 16' Toyo T1-S 215/40, na zimę ori Felgi sunny GTi opony: w trakcie poszukiwań/zakupu
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY: białe kierunki boczne
ŚRODEK: Seria
PLANY: Fajniejsze fotele
* opis praktycznie skopiowany z NKP
ZDJĘCIA:
[img]http://img221.imageshack.us%20:hah:%20/img221/6263/p1010075.th.jpg[/img]
SILNIK: SR20DE High port olej: Valvoline 5W50
PLANY: na początek mod rozrządu, przyspieszenie zapłonu i w dalszych planach głowica -1.5 mm, porting.
Zrobione: : mod rozrządu By Coobcio, przyspieszony zapłon
MOC: Seria 143Km (nie mierzone)
Aktualnie: ??
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
PLANY: dolot na szerokiej przepłyce + stożek
UKŁAD WYDECHOWY: Seria z katalizatorem
PLANY: Kolektor SSAC 4-2-1, dalej luźny wydech na dwóch przelotach średnica 2.25/2.5'?
Zrobione: SSAC 4-2-1 z wyjściem 2.5' + reszta 2.5' na dwóch tłumikach przelotowych EL tec'a całość pospawana i założona w AutoR
ELEKTRONIKA: Seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Seria
PLANY: rozpórka przód + tył amory najchętniej KYB ULTRA SR + może jakieś springi z minimalnym obniżeniem - 30mm
KOŁA: przód: 15' na ori felach z almy GTi Toyo T1-R 195/50 Tył: OZ Titan 16' Toyo T1-S 215/40, na zimę ori Felgi sunny GTi opony: w trakcie poszukiwań/zakupu
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY: białe kierunki boczne
ŚRODEK: Seria
PLANY: Fajniejsze fotele
* opis praktycznie skopiowany z NKP
ZDJĘCIA:
[img]http://img221.imageshack.us%20:hah:%20/img221/6263/p1010075.th.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:22 przez MRC, łącznie zmieniany 15 razy.
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
a no trafił się wyrwałem go w Polsce ale był sprowadzony niecały rok temu blacha jest w świetnym stanie jeszcze w Niemczech był zakonserwowany i widać że wszystko w czas zrobione jak trzeba także praktycznie zero rdzy i co najważniejsze buda bezwypadkowa:)aż się nie chce wierzyć, że takiego rodzynka można wyrwać w Polsce...jedynie wypada pozazdrościć
Jak tam z rdzą?...kielichy całe?
dziexPiotrek N15 S pisze:Bardzo ładny Pogratulowac
Dzięki za miłe słowa ! jeśli chodzi o mody to na dobry początek roku 2010 chciałbym ogarnąć dolot na szerokiej przepływce i wystroić auto ECU Masterem wtedy już obowiązkowo tzreba będzie uderzyć na rolki
Ps. Pilnie potrzebuje opon zimowych najchętniej 185/60 R14 Jakby ktoś miał jakieś zniżki albo namieżył dobrą ofertę to proszę o cynk (zrobiło się u nas biało i nie długo nie ruszę się z pod domu)
Auto mam nadzieję zostanie zemną na długoNadiR pisze:Kiedy będziesz go sprzedawał?
Ps. Pilnie potrzebuje opon zimowych najchętniej 185/60 R14 Jakby ktoś miał jakieś zniżki albo namieżył dobrą ofertę to proszę o cynk (zrobiło się u nas biało i nie długo nie ruszę się z pod domu)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na żywo też mi się bardzo podobał...
Szkoda że nie widziałem go nigdy na torze w akcji
A Właściciel ma tak blisko...
Szkoda że nie widziałem go nigdy na torze w akcji
A Właściciel ma tak blisko...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
heh no myślę że w następnym sezonie dołączę do startujących i zaliczę pierwszy start na torze lublin bo fakt jest pod nosem a się nie korzystaCoobcio pisze:Na żywo też mi się bardzo podobał...
Szkoda że nie widziałem go nigdy na torze w akcji
A Właściciel ma tak blisko...
nie jednego jeszcze złomek zadziwibonzo pisze:heh tylko
pozazdrościć w porównaniu z moim złomkiem to perła
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
poza torem lublin jeszcze będzie w miarę nie drogo tor kielce - duża fajna konkurencja
No i tor w Radomiu...
Tak więc zbieraj siły na trochę zabawy
No i tor w Radomiu...
Tak więc zbieraj siły na trochę zabawy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
nie no perełka fakt taki stan ze az trudno uwierzyc nic tylko teraz zebrac sie kiedys na torze to moze przez patrzenie i ja sie czegos naucze
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe to kolejne VE będzie
Miło Miło
Odemnie do Marca przynajmniej dwa wyjadą jedno w budzie N14 a drugie w P11...
Tak więc trzeba będzie na forum otworzyć odpowiedni dział - Kills, będziemy w nim opisywać jaki to męski wóz został pojechany
Miło Miło
Odemnie do Marca przynajmniej dwa wyjadą jedno w budzie N14 a drugie w P11...
Tak więc trzeba będzie na forum otworzyć odpowiedni dział - Kills, będziemy w nim opisywać jaki to męski wóz został pojechany
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jak kolega zawinie to VE do tej swojej ladnej budy n14 to u nas Nismo rzadza w tym sezonie nie ma bata, nie mowiac tutaj o samych hundach to kilka rodzynow sie znajdzie w dziale Kills hehe w WwA mysle nie bedzie gorzej dzieki Coobcio za dluzsza skrzynkeCoobcio pisze:hehe to kolejne VE będzie
Miło Miło
Odemnie do Marca przynajmniej dwa wyjadą jedno w budzie N14 a drugie w P11...
Tak więc trzeba będzie na forum otworzyć odpowiedni dział - Kills, będziemy w nim opisywać jaki to męski wóz został pojechany
VE zawinąłem na spółkę z brejdakiem i temat jest Taki że albo on znajdzie budę żeby włożyć ten silnik albo ja znajdę kasę na włożenie wystrojenie itd nie ukrywam że widziałbym go u siebie pod maską ale zobaczymy gdyby ktoś widział do sprzedania jakąś primerę najlepiej GT lub sunny GTi czy almerę w jakiś niezłych pieniądzach to proszę o cynk stan silnika oczywiście nie istotny
ps.
prtp'06 mógłbyś się tu pochwalić jakiego ty potworka szykujesz na ten sezon
ps.
prtp'06 mógłbyś się tu pochwalić jakiego ty potworka szykujesz na ten sezon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
jak prtp'06, wpadnie nim do wawy to zobaczymy co to za potwór z tego wyjdzie, ja już stanę na wysokości zadania by tam 3 na przodzie była co do mocy
Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor
Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
zobaczymy zobaczymy, mysle ze bedzie, ale rzeczywistosc werfikuje zycie ale nie spoczne dopoki ta trojeczka sie tam nie znajdzieCoobcio pisze:jak prtp'06, wpadnie nim do wawy to zobaczymy co to za potwór z tego wyjdzie, ja już stanę na wysokości zadania by tam 3 na przodzie była co do mocy
Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor
dokladnie, tym bardziej ze bardzo ladna czerwona buda pod VE, dogaduj sie z brejdakiem koniecznie
heh no właśnie spółka w tym przypadku raczej nie wchodzi w grę auto potrzebne jest mi na co dzień dojazdy do pracy itp. więc muszę go mieć na wyłączność miałem Coobciu dzwonić się ustawiać na strojenie+dolot mojego DE no ale wstrzymam się do rozwiązania sprawy z tym VE....Coobcio pisze:Ps. MRC kolejny wóz pod VE ?
Nie lepiej tego co masz na spółę z bracholem robić i np. z czasem wspólnymi środkami zrobić pierwszego w polsce VE + kompresor
swoją drogą to zastanawiam się jakie przebiegi mają te silniki...Jakim olejem Kuba zalewasz po włożeniu, syntetyk ? da radę jeździć na seryjnej (sprawnej w 100%) pompie paliwa?
motorownia jest kozak! problemów z mocą na pewno nie będzie ciekawe jak z trakcjąprtp'06 pisze:zobaczymy zobaczymy, mysle ze bedzie, ale rzeczywistosc werfikuje zycie ale nie spoczne dopoki ta trojeczka sie tam nie znajdzie
no no no gratki gratki trafil ci sie rarytas na maksa widze progess wcale nie taki slow bo po kupnie motoru to raczej taki krok milowy w strone mocy
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
VE na ogół mają przelotu 80-120 tyś km nie więcej, więc ich stan jest niemal jak fabrycznie nowy, przede wszystkim ujerzdzane na porządnych olejach.
Do nich leję tylko syntetyki, najczęściej Valvoline 5w50... Lub estrowego Motula 300V 15w50, teraz ostatnio testuję 10w60 syntetyka XADO.
Szkoda lać do tych silników byle czego, w Japoni z reguły wymiany oleju dokonuje się co 3-5 tyś km i przy tylu samym przebiegu polecam to robić zwłaszcza że nie mamy dostępu do olejów RED Line... i Royal...
Do nich leję tylko syntetyki, najczęściej Valvoline 5w50... Lub estrowego Motula 300V 15w50, teraz ostatnio testuję 10w60 syntetyka XADO.
Szkoda lać do tych silników byle czego, w Japoni z reguły wymiany oleju dokonuje się co 3-5 tyś km i przy tylu samym przebiegu polecam to robić zwłaszcza że nie mamy dostępu do olejów RED Line... i Royal...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM