Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 2.0 TD czyli Wieshaqa rodzinny Dupowóz

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

[ Primera] P11 2.0 TD czyli Wieshaqa rodzinny Dupowóz

Post autor: Wieshaq » 2009-12-06, 20:37

Krótki opis:
P11 z 1997roku
2,0 Turbo Diesel
Kolor rdzawy/rudy/bordowy/metalic :-P

Zdekodowanie VIN:
Model : FVCALFFP11TGAJG-2-
BODY: 5HB
Prod.M/Y: 0397
Color :#AP0 - Mid Red
GRADE: SLX
ENGINE: CD20T
TRANS: F5
Model Series: P11E

DIGITS DESCRIPTION
17 AIR CONDITIONING
15 6 SPEAKERS
14 ASSIST AIRBAG & REAR HEADRESTS & KEYLESS ENTRY

Takie coś wyszło na hamowni :-/
Obrazek
Na letnim felunku od Rysia Dunlop SP Sport01
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:31 przez Wieshaq, łącznie zmieniany 4 razy.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-06, 22:05

Cos ten wykres z hamowni nie chce sie powiekszyc :roll:

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-06, 22:34

No Primka jest spoko. Ja niestety nie jestem zwolennikiem turbodieseli Nissanowskich bo to takie osiołki są. Ale auto jest za to wygodne i funkcjonalne. Parę dodatków typu dobre audio, może jakieś CB, piesek na szybę :D i można przyjemnie przemieszczać się z miejsca na miejsce.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-06, 22:50

bodek pisze:Ja niestety nie jestem zwolennikiem turbodieseli Nissanowskich bo to takie osiołki są.
To fakt kiedys na ogolnopolskim ustawilem sie swoja carisma 1.9td 90km z p11 2.0td tez 90km i dosyc mocna ja objechalem. Ale moze osiagi nie byly tu priorytetem a moze sie jeszcze zdziwimy :-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-06, 22:55

Pewnie, że jeżeli Nissanmaniak kupuje P11 TD to osiągi nie są dla niego najważniejsze. Ja P11 lubię :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2009-12-07, 07:26

Link do wykresu z hamowni poprawiony otwiera się jak trzeba.
Przypuszczam że CD20 były wyliczane na żywotność a nie na moce i momenty z jednego prostego względu że jest to zmodyfikowany silnik CD17 z N13.
Jeżeli chodzi o osiągi nie jest tragicznie, jak turbina działa i wszystko jest ok to można wyciągnąć :
14s od 0 do 100km/h
i w ok.18sek zrobić ćwiartkę.
Chociaż w Karpicku zająłem nią 3 miejsce w klasie Diesel :lol: to zostałem objechany przez Fera (Laurel 86km) i Drejka (Sunny60km).
Na wykresie widać dlaczego- turbina nie działa jak trzeba. :-(

[ Dodano: 2009-12-07, 08:55 ]
@ Bodek CB on board, jednostka centralna Sony + seryjne głośniki 6szt. , zestaw głośnogadający z blue. 8-)
Bez pieska z kiwającą głową bo to pasuje do 125 lub 126p. :-)
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-07, 11:53

Na wykresie to widac ze turbina praktycznie wcale nie dziala :roll:
Ps jesli to turbo sie wysralo to mam turbinke od carismy 1.9td garrett model to chyba m10. Jak cos to tanio sprzedam :)

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2009-12-07, 18:21

Pomyślę nad tym jak się wreszcie ogarnę bo w tym momencie próbuję doprowadzić do ładu silnik po zerwaniu paska rozrządu. :-/
Zobaczę jak będzie się rozwijała sytuacja w robocie bo szykują się duże i poważne zmiany.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-11, 09:00

U Ciebie obstawiam nie sprawną przepływkę...
No i chyba tam jakąś nie szczelność miałeś na kolektorze wydechowym - chyba przy EGR które powinieneś jak najszybciej usunąć jak i również katalizator - trochę by ożywiło twojego mółka :)
Jeszcze pobawić się z ciśnieniem doładowania i co śmieszne można by pokusić się o ECU majstra...
Po takich modach myślę że spod świateł mogłbyś się już brać z zagazowaną P11 1.6 a na trasie mógłbyś być od niej nawet elastyczniejszy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2009-12-28, 22:31

Wieshaq pisze:Pomyślę nad tym jak się wreszcie ogarnę bo w tym momencie próbuję doprowadzić do ładu silnik po zerwaniu paska rozrządu. :-/
No i jak???...auto naprawione?

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2009-12-29, 20:40

Jeżdżę ale nie jest tak jak było i być powinno. :-/
Po nowym roku powrót do warsztatu i szukamy gdzie jest problem i co dalej jest nie tak oprócz turbiny. :-?
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2009-12-29, 21:00

Coobcio pisze:...usunąć jak i również katalizator - trochę by ożywiło twojego mółka :)
trzeba zaznaczyć ze w seryjnym wydechu od diesla nie ma katalizatora :)
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-29, 22:11

P11 TD kata ma :)
Ps. Sprawdzane było ile suszarka dmucha i czy przepływka jest czysta ?
- to najczęstrze przyczyny nie domagania tych wozów :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2009-12-30, 08:00

Coobcio pisze:P11 TD kata ma :)
Ps. Sprawdzane było ile suszarka dmucha i czy przepływka jest czysta ?
- to najczęstrze przyczyny nie domagania tych wozów :D
Kuba przecież jak byłem u Ciebie jakiś czas temu to sprawdzaliśmy w/w rzeczy i przedmuchana była przepływka, a na twoim manometrze z pękniętą szybką wyszło max 0.5 bara (ale trochę padało).
Później podłączyłem drugi manometr i dochodziło do 0.6b.

[ Dodano: 2010-04-07, 20:29 ]
Już jakiś czas temu silnik doprowadzony do ładu, oprócz turbiny.

Nie wiem dlaczego ale korci mnie przekładka na benzynę. :->
Jedyne co rozsądek podpowiada to 2 litry, tyle że kieszeń się krzywi bo trzeba by wszystko zmieniać i przerabiać. Silnik z układem napędowym skrzynia komp większa część elektryki. :-/
Z drugiej strony w P10 przerabiają na napęd tylny ciekawe czy w P11 by dało radę. Niby były 4x4 .... :->

[ Dodano: 2012-12-16, 16:42 ]
Zapomniałem o tym temacie.

Primera poszła w świat. Temat do zamknięcia.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”