[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996
SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 60 ft 2,393 ET 14,357.... było: 60ft 2.436, ET 14.831
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1
Ale będzie cichociemna, BMW spadać. Jeszcze spoiler zdejmiemy.
Bangla, jak by powiedział PMW !
SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 60 ft 2,393 ET 14,357.... było: 60ft 2.436, ET 14.831
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1
Ale będzie cichociemna, BMW spadać. Jeszcze spoiler zdejmiemy.
Bangla, jak by powiedział PMW !
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:52 przez xtomek, łącznie zmieniany 47 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Fajnie że się odezwałeś. Zaraz wstawię. Ten swap to była makabreska. Ale małpa jeżdzi, i to jak Pozdrawiam Was przy okazji. Ania znowu musi sie przejechać, ale najlepiej w Ułeży
[ Dodano: 2009-12-13, 16:17 ]
[ Dodano: 2009-12-13, 16:17 ]
Ostatnio zmieniony 2009-12-23, 05:49 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
No to było by ciekawe jak byście osiągnęli na obecnych wałkach wynik lepszy niż 219KM. To by ewidentnie potwierdziło, że dłuższy wydech jest lepszy. Trzeba się kiedyś ustawić na pojedynek z mim starym DE.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pięknie to wysztko wygląda, z dusza i pasją
Świerza buda czyni cuda
No to do zobaczenia na hamowni w energy - odrazu będzie można nałożyć nasze wykresy i porównać
Świerza buda czyni cuda
No to do zobaczenia na hamowni w energy - odrazu będzie można nałożyć nasze wykresy i porównać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Lekka buda czyni cuda... Energy lada dzień, tylko dogadam się z Tobą i z xkarolem. Dam znać, bo ruda gotowa na strojenie i zapłon. Dokończymy dzieła. Może dopiszesz coś do osiągnięć. Dół i góra wydają sie lepsze, a środek beee.
p.s.
Nikt z klubu nie jedzie za nami !
p.s.
Nikt z klubu nie jedzie za nami !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No jeszcze parę dni. Na razie kierunki pomarańczowo/JDM-owe z przodu się zrobiły. Oj będzie od tego szybciejsza Pozdro Wszystkim szybkojeżdżącym w Nowym Roku !
[ Dodano: 2009-12-31, 22:16 ]
bodek, Dzieki za życzonka, sms-y mi się skończyły i nie mogłem odpowiedzieć. Happy New Year!!!
[ Dodano: 2009-12-31, 22:16 ]
bodek, Dzieki za życzonka, sms-y mi się skończyły i nie mogłem odpowiedzieć. Happy New Year!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dzięki również
btw punkt nie był potrzebny, więc profilaktycznie go usunę. Mieliśmy rozmowę o przesadzaniu z punktami i lepiej stawiać je za konkretne zasługi. Ale tak czy siak jeszcze raz dziękuje
btw punkt nie był potrzebny, więc profilaktycznie go usunę. Mieliśmy rozmowę o przesadzaniu z punktami i lepiej stawiać je za konkretne zasługi. Ale tak czy siak jeszcze raz dziękuje
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dobry wóz będzie
Ciekawe kiedy zamiast tychnych dzwi wlecą ich lekkie zamienniki z tworzywa sztucznego - poelcam do tej roboty firmę auto R, no i jakieś męskie kubełki i wio na tor
Sezon 2010 rozpoczęty.
Możeby by tak dyno day jakiś
Ciekawe kiedy zamiast tychnych dzwi wlecą ich lekkie zamienniki z tworzywa sztucznego - poelcam do tej roboty firmę auto R, no i jakieś męskie kubełki i wio na tor
Sezon 2010 rozpoczęty.
Możeby by tak dyno day jakiś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Będzie,termin do przyjęcia, potwierdzimy. Zapisujemy się na listę, ale najpierw strojenie i dopiero zapłon, sam wiesz najlepiej, już krzywka podcieta.Zadzwonię. Mody we wnętrzu jak kasa pozwoli. A jeszcze te wałki...pamietam. Dokończymy dzieła lada dzień sporo dostaliśmy w d.... Niestety. Ale rudzielec prawie gotowy. Pozdro
ixy
ixy
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
coobcio coś zmajstrował, tuż przed śmiercią czerwonej na dojeździe do hamowni, ale nie na wałkach, tylko z ustawieniem i przestawieniem zapłonu. Spoko Rozrząd też przygotowany do majsterkowania. cały setup trzeba wreszcie ustawić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No no, będzie ciekawie. Ja mam już złożony dół i czekam z wrzuceniem łba na ten talerzyk... Jak do 14.01 nie będzie o nim słychu to wytaczam spór o kasę i wrzucam łeb ze styranym talerzykiem.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Zyczę 14.01 na 1/4 Wpadnij na dynoday. Pozdro
[ Dodano: 2010-01-08, 17:59 ]
A my wrzucimy jeszcze 205 albo 215 na przód i ruda wreszcie zacznie się odpychać spoiler out i nastepne 5 kilosów mniej.
[ Dodano: 2010-01-08, 17:59 ]
A my wrzucimy jeszcze 205 albo 215 na przód i ruda wreszcie zacznie się odpychać spoiler out i nastepne 5 kilosów mniej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Mnie tylko denerwuje rezonans od wydechu. Jechałem ostatnio xsarą diesel i było podobnie. Do zawiechy trzeba się przyzwyczaic i polubić. Uważać, gdzie trzeba i rura, gdzie można.
Od zewnątrz, to nawet Subarki mogą mieć kompleksy. Bass i baryton, w zależności od obrotów. W przyszłym tygodniu obiecane przez Coobcia strojonko i hamka. Mam nadzieję, ze będzie sie działo Jest zmieniony dolot, ostre wałki i rozrządzik do ustawienia. No i paliwko też.
p.s.
Weitec nie do zdarcia, cała zawiecha i rozpórka ze srebrnej 300+ konnej Primy Coobcia.
Rozporkę na tył dopiero zamierzam.
Od zewnątrz, to nawet Subarki mogą mieć kompleksy. Bass i baryton, w zależności od obrotów. W przyszłym tygodniu obiecane przez Coobcia strojonko i hamka. Mam nadzieję, ze będzie sie działo Jest zmieniony dolot, ostre wałki i rozrządzik do ustawienia. No i paliwko też.
p.s.
Weitec nie do zdarcia, cała zawiecha i rozpórka ze srebrnej 300+ konnej Primy Coobcia.
Rozporkę na tył dopiero zamierzam.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357