[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Czyli dobrze myślałem jak z jakością wykonania ?
Zobaczymy co przyniesie nowy sezon
Zobaczymy co przyniesie nowy sezon
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moim zdaniem bardzo dobra.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Coś się dzieje w temacie ?
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Na razie nie wiele
Poli czeka na montaż może w majówkę się wezmę
poza tym do wymiany mam osłonę przeguby zewnętrznego i walka z klimą bo nie chce się załączać.
Poli czeka na montaż może w majówkę się wezmę
poza tym do wymiany mam osłonę przeguby zewnętrznego i walka z klimą bo nie chce się załączać.
Ostatnio zmieniony 2019-05-08, 14:11 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Tak jak planowałem długi weekend spędzony częściowo przy aucie.
Na początek poszła wymiana osłony przegubu
przy okazji wymieniłem czujnik ABS
Następnie wziąłem się za poli na razie tylko góra
Lewa strona
i prawa
A skoro miałem podniesiony samochód to uznałem że wymienię pierwszą sondę bo coś mi złe odczyty dawała. Niestety klucz do sond nie dał rady a przy odpowiednio długim ramieniu to dał radę ale obrobić sześciokąt na sondzie. Decyzja demontuje łączenie 4-2-1 w wydechu łatwiej będzie odkręcić. O ile V-band jest genialnym sposobem łączenia
o tyle rozdzielenie przodu jest już trudniejsze przez zapieczenie
Sonda (a właściwie resztki sondy) wkręcona w imadło, obrót wydechem i dalej twardo siedzi.
Została już tylko spawarka
i na szczęście dała radę
nowa sonda na swoim miejscu
I to by było na tyle z majówki, klima zaczęła chłodzić i to całkiem mocno niestety na postoju (w korku) przestaje, ale to temat na cieplejsze dni.
Na początek poszła wymiana osłony przegubu
przy okazji wymieniłem czujnik ABS
Następnie wziąłem się za poli na razie tylko góra
Lewa strona
i prawa
A skoro miałem podniesiony samochód to uznałem że wymienię pierwszą sondę bo coś mi złe odczyty dawała. Niestety klucz do sond nie dał rady a przy odpowiednio długim ramieniu to dał radę ale obrobić sześciokąt na sondzie. Decyzja demontuje łączenie 4-2-1 w wydechu łatwiej będzie odkręcić. O ile V-band jest genialnym sposobem łączenia
o tyle rozdzielenie przodu jest już trudniejsze przez zapieczenie
Sonda (a właściwie resztki sondy) wkręcona w imadło, obrót wydechem i dalej twardo siedzi.
Została już tylko spawarka
i na szczęście dała radę
nowa sonda na swoim miejscu
I to by było na tyle z majówki, klima zaczęła chłodzić i to całkiem mocno niestety na postoju (w korku) przestaje, ale to temat na cieplejsze dni.
Ostatnio zmieniony 2019-05-08, 14:17 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 6 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Pracowita majóweczka, ale foty nie banglają
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Poprawione, powinno banglać
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Panie nic nie wyświetla
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Skad kolektor Aftermarket czy wlasnoreczna robota
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
tri-y z ebaya
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
I jak na tym kolektorze, odczuwalna różnica?
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Różnica była odczuwalna, ale wymieniałem cały wydech czyli wcześniej był ssac chinol i kilkukrotnie przerabiany wydech 2,25" a wpadł tri-y i 2,5" gięty nie spawany z kolanek, na dwóch przelotach by el-tec.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
317.700 km
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Xado powiadasz, kusi mnie właśnie to oleum
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Po panewce na Eni spróbowałem Xado i dziś zdał test.
Przy okazji muszę przyznać że świeży pięknie pachnie
Przy okazji muszę przyznać że świeży pięknie pachnie
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Jak długo na Eni jeździłeś? Zauważyłem, że prawdopodobnie podrabiane Eni pokazały się na rynku. U niektórych sprzedawców ten olej potrafi kosztować prawie trzy razy więcej niż u innych i mam teraz dylemat czy kupować ten tańszy czy droższy
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Kupiłem na stronie która podobno była dystrybutorem przejechałem około 5k i wszystko było ok, a ponieważ dokładałem podstawkę z czujnikami pod filtr i trochę mi się olej zlało to kupiłem na allegro (bo strona dystrybutora nie działała) i dolałem 0,5L pojechałem na wakacje i po powrocie przy pierwszym pałowaniu (bo z rodziną to jeżdżę spokojnie ) poszła panewa.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Profilaktyczna wymiana po zlocie
319.700 km
319.700 km
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Wynik
Wynik na 1/4
RT: 0,528;
ET: 15,94;
Predkosc: 148,76;
Czas: 16,468
Czwarte miejsce na zlocie choć podejrzewam że 2 najlepszy w klasie 2.0 N/A czas.
Film z przejazdu
https://photos.app.goo.gl/LHQMsRAYbV7nps3f7
Jeśli chodzi o tri-y to łącze elastyczne wytrzymało 2 lata (łatałem do 21 w środę przed zlotem), a na zlocie puściło 4-4 które skręcone jest na 3 śruby, może dałem za krótkie bez kontr a może po prostu rozszerzalność metali zrobiła swoje i śruby się poddały. W każdym razie zdążyłem poskładać wszystko (dzięki kadiemu bo miał odpowiednie śruby i jeszcze jednej osobie z patrola bo miała wysoki podnośnik) na półfinały.
Wynik na 1/4
RT: 0,528;
ET: 15,94;
Predkosc: 148,76;
Czas: 16,468
Czwarte miejsce na zlocie choć podejrzewam że 2 najlepszy w klasie 2.0 N/A czas.
Film z przejazdu
https://photos.app.goo.gl/LHQMsRAYbV7nps3f7
Jeśli chodzi o tri-y to łącze elastyczne wytrzymało 2 lata (łatałem do 21 w środę przed zlotem), a na zlocie puściło 4-4 które skręcone jest na 3 śruby, może dałem za krótkie bez kontr a może po prostu rozszerzalność metali zrobiła swoje i śruby się poddały. W każdym razie zdążyłem poskładać wszystko (dzięki kadiemu bo miał odpowiednie śruby i jeszcze jednej osobie z patrola bo miała wysoki podnośnik) na półfinały.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Fajne auto wystrugałeś z tego WP11.144!
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Ta kreska momentu coś dziwnie skacze, od 7,2 k rpm spada więc chyba bez sensu kręcić do końca. Ale czas super i to wagon, niejeden pewnie się zdziwił
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Ciśnie się póki moc rośnie...
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Wyło, wyło i przestało
Wymienione łożysko i piasta
Wymienione łożysko i piasta
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Parę zdjęć ze zlotu wykonanych przez Sajmooona
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Coś mi jadło opony szczególnie prawy przód.
Ogólnie jak zmieniałem opony po zimie to na zimówkach nie było nic widać żeby coś było nie tak. Myślałem czy nie kupić na wiosnę nowych letnich ale uznałem że jeszcze jeden sezon przejeżdżę tym bardziej że letnie wyglądały dobrze i miały jeszcze 4 mm bieżnika, więc zakup letnich przełożyłem na sezon 2020. Na szczęście bo by mi zjadło nowe opony, a stare i tak miały iść na śmietnik tym bardziej że w tym roku na wodzie to zacząłem pływać (pewnie przez brak bieżnika ) i jeszcze jakieś pęknięcia mi na bieżniku się pojawiły.
Pojechałem zrobić zbieżność i ogólny przegląd zawieszenia, okazało się że do wymiany sworzeń, tuleje, końcówka drążka i łącznik stabilizatora.
Więc zamówiłem potrzebne cześć, wybór padł na markę 555
Miałem jeszcze nie zamontowane poli, oprócz górnych wahaczy które zamontowałem w majówkę.
Graty skompletowane
Uzbrojone
Zainstalowane
Najwięcej problemów było z rozbrojeniem wahacza ale dzięki dostępowi do prasy jakoś się udało.
A i taka rada jak by ktoś miał łączniki stabilizatora firmy 555 to przy dokręcaniu/odkręcaniu od zwrotnicy sworzeń blokuje się imbusem 5.
Pozostało zrobić zbieżność.
326.000 km
Ogólnie jak zmieniałem opony po zimie to na zimówkach nie było nic widać żeby coś było nie tak. Myślałem czy nie kupić na wiosnę nowych letnich ale uznałem że jeszcze jeden sezon przejeżdżę tym bardziej że letnie wyglądały dobrze i miały jeszcze 4 mm bieżnika, więc zakup letnich przełożyłem na sezon 2020. Na szczęście bo by mi zjadło nowe opony, a stare i tak miały iść na śmietnik tym bardziej że w tym roku na wodzie to zacząłem pływać (pewnie przez brak bieżnika ) i jeszcze jakieś pęknięcia mi na bieżniku się pojawiły.
Pojechałem zrobić zbieżność i ogólny przegląd zawieszenia, okazało się że do wymiany sworzeń, tuleje, końcówka drążka i łącznik stabilizatora.
Więc zamówiłem potrzebne cześć, wybór padł na markę 555
Miałem jeszcze nie zamontowane poli, oprócz górnych wahaczy które zamontowałem w majówkę.
Graty skompletowane
Uzbrojone
Zainstalowane
Najwięcej problemów było z rozbrojeniem wahacza ale dzięki dostępowi do prasy jakoś się udało.
A i taka rada jak by ktoś miał łączniki stabilizatora firmy 555 to przy dokręcaniu/odkręcaniu od zwrotnicy sworzeń blokuje się imbusem 5.
Pozostało zrobić zbieżność.
326.000 km
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Z nudów w święta sztywny hol wreszcie (po 5 latach) znalazł swoje miejsce w samochodzie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Dawno żadnego up'a nie było wiec wrzucę co się zmieniło.
Jak zamawiałem wydech w el-tecu to poprosiłem żeby zostawili miejsce na katalizator.
Więc wpadł kat z wkładem metalicznym o obniżonych oporach przepływu 100 CPSI by el-tec, oraz nowe złącze elastyczne bo oryginalne się poddało
Tak jak cały wydech jest montowany na v-bandach tak samo założyłem kata a z wyciętej cześć wydechu zrobiłem dekata, więc w każdej chwili mogę zrobić outkat
Przyszła wiosna wiec i opony nowe bo założenie starych to było by samobójstwo
Zakupiłem nowe kapcie, wybór padł na
Przy okazji zważyłem ile ważą moje 17" wyszło 8,3 kg nie wiem czy to duzo?
Miałem też luzy na lewym przegubie wewnętrznym, wymieniłem całą półoś wybór padł na EuroDriveShaft
Dzięki radą Maca podniosłem maksymalnie jak mogłem lewe koło, wylało się około 450 ml oleju, ale strzykawka 100 ml dała radę i wszystko w moment przez wężyk odpowietrzania wróciło do skrzyni.
No i standardowy zestaw eksplatacyjny
330.000 km
Jak zamawiałem wydech w el-tecu to poprosiłem żeby zostawili miejsce na katalizator.
Więc wpadł kat z wkładem metalicznym o obniżonych oporach przepływu 100 CPSI by el-tec, oraz nowe złącze elastyczne bo oryginalne się poddało
Tak jak cały wydech jest montowany na v-bandach tak samo założyłem kata a z wyciętej cześć wydechu zrobiłem dekata, więc w każdej chwili mogę zrobić outkat
Przyszła wiosna wiec i opony nowe bo założenie starych to było by samobójstwo
Zakupiłem nowe kapcie, wybór padł na
Przy okazji zważyłem ile ważą moje 17" wyszło 8,3 kg nie wiem czy to duzo?
Miałem też luzy na lewym przegubie wewnętrznym, wymieniłem całą półoś wybór padł na EuroDriveShaft
Dzięki radą Maca podniosłem maksymalnie jak mogłem lewe koło, wylało się około 450 ml oleju, ale strzykawka 100 ml dała radę i wszystko w moment przez wężyk odpowietrzania wróciło do skrzyni.
No i standardowy zestaw eksplatacyjny
330.000 km
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
No ale montaż tego przewodu hamulcowego to woła o..........
Części DriveShafta są dobrej jakości i żyją.
Do świeczek trzeba było wziąć jeszcze filtr OEM
Części DriveShafta są dobrej jakości i żyją.
Do świeczek trzeba było wziąć jeszcze filtr OEM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Bez tryrtyty mod się nie liczy, jak i bez foty
DriveShaft spoko ośki, również złego słowa nie powiem.
DriveShaft spoko ośki, również złego słowa nie powiem.