Udało mi się zebrać fundusze i myśli ażeby zakupić totalny wygłup
 czyli SKYLINE'a R33 z 94' w wresji GTS25T w sedanie.
 czyli SKYLINE'a R33 z 94' w wresji GTS25T w sedanie.Co mamy:
-silnik RB25DET seria(zdrowa) w serii ma 245KM(przy 6400rpm)/275NM(przy 4800rpm) na hamowni wypluł prawie 235KM
 i 270NM + BOW HKS i wkładka Pippercross > moim zdaniem nieźle trzyma serie.
 i 270NM + BOW HKS i wkładka Pippercross > moim zdaniem nieźle trzyma serie.- wydech 3 cale od kolektora > końcowy tłumik komorowy(pewnie on tu dusi dużo) AAALE policemani nie mają powodów do zaczepek ogólnie w pełni cywilna głośność z pomrukiem
-zawias > chiński gwint reszta seria
-hebel seria taki sam jak w Z32 Twin turbo (4tłoczki przód i 2tłoczki tył)
Zakupiłem ten samochód bo zawsze chciałem mieć Sky'a a ten egzemplarz jest w bardzo dobrej kondycji mechanicznej i blacharka jest niezła(podłoga dzwon zajebista tylko błotniki tył do roboty i naspawy na przednich kielichach)
-kiera po ,,dobrej,, stronie
 
 -automat 4 biegowy z funkcją overdrive, snow i power(2 pierwsze biegi do odcinki lecą wtedy)
-Ogólnie mam mega banana na twarzy i postaram sie więcej napisać o tym cudzie
 na chwilę obecną jestem na etapie zakupów i ogarniania terminów dla tego samochodu
 na chwilę obecną jestem na etapie zakupów i ogarniania terminów dla tego samochoduPLANY:
zostawiam silnik tak jak jest(w przyszłości jak furmankę doprowadzę do fajnego stanu można pomyśleć o lekkim overbooscie na turbinie ale raczej nie dużym z 0,8-0,9bara na max 1,0-1,1bary
zabezpieczenie antykorozyjne kompletne w KROWN POLSKA (na dniach)
błotniki tył zrobić(i te rysy i wgniotke)
skręcic gwint wyżej
 bo jest za nisko
 bo jest za niskopolibusze w każdej tulei w zawiasie
regeneracja felg
ładniejsza końcówka wydechowa
dolot dedykowany HKS
i w sumie tyle
 cieszyć się i przeżywać każdą wyjątkową chwile w tym samochodzie
 cieszyć się i przeżywać każdą wyjątkową chwile w tym samochodzie 
Sky jest wielki z zewnątrz ma prawie 4,75m długości a w kabinie jest mega ciasno. Czuć w nim Japonie









![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Powodzenia w doprowadzaniu auta do porządku
 Powodzenia w doprowadzaniu auta do porządku 
 
 
 zasugerowałem się poprzednim właścicielem, który jeździł na tym oleju i powiem Ci że silnik chodzi na tym jak na wodzie wkręca się na obroty jak chory psychicznie... jeśli chodzi o zimny rozruch to przy tej klasie oleju myślisz, że naprawde będzie glut? Samochód w zimę nie będzie jeździł wiele, praktycznie w ogóle. Zabunkruje go i tyle, a nie chce ażeby oliwa która ma już nalatane 10k km była w nim na całą zimę... >> dooobra zamówiłem Motula 5W40 Xcessa
 zasugerowałem się poprzednim właścicielem, który jeździł na tym oleju i powiem Ci że silnik chodzi na tym jak na wodzie wkręca się na obroty jak chory psychicznie... jeśli chodzi o zimny rozruch to przy tej klasie oleju myślisz, że naprawde będzie glut? Samochód w zimę nie będzie jeździł wiele, praktycznie w ogóle. Zabunkruje go i tyle, a nie chce ażeby oliwa która ma już nalatane 10k km była w nim na całą zimę... >> dooobra zamówiłem Motula 5W40 Xcessa  . Myślę czy aby nie wziąć wolnego i nie czmychnac na zlot
 . Myślę czy aby nie wziąć wolnego i nie czmychnac na zlot 





 , zastanawiam się co robić dalej. Czytałem na forach w UK i USA, że seryjne ECU oraz ten automat obsłuży do 270KM MAX bez EMU i strojenia oraz większych wtrysków.(pilnować świec trzeba, pompa paliwa wydajniejsza itp.) Nie mam większych planów co do tego samochodu względem mocy aniżeli 260KM
 , zastanawiam się co robić dalej. Czytałem na forach w UK i USA, że seryjne ECU oraz ten automat obsłuży do 270KM MAX bez EMU i strojenia oraz większych wtrysków.(pilnować świec trzeba, pompa paliwa wydajniejsza itp.) Nie mam większych planów co do tego samochodu względem mocy aniżeli 260KM 














 
 
































