[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Puchacz, lakierowałeś dach na czarno, czy to folia?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, Ty przecież i tak masz czarny dach...... Chyba, że chcesz na biało.....
Nikt nie chce przygarnąć mojej Primery?
Nikt nie chce przygarnąć mojej Primery?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, jak znajdę konkret w zamian to tak. Najgorszy problem to to, że ja potrzebuję auta codziennie, i tak być bez auta przez tydzień lub dwa, to mi się nie widzi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Rocznikowo krok w tył, ale za to jest to popis inżynieryjny, który można jescze rozwinąć ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti- ... z3C2z.html
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti- ... z3C2z.html
QG15+
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Modzelitto >> pracuje w Infiniti na Krasnobrodzkiej i powiem tak >> siedziałem, oglądałem takie Infi i mega sprawa
! polecam, zadbany egzemplarz na dobrych laczkach naprawdę robi mega wrażenie i wnętrze powala
>> tylko że to taka kolubryna do wożenia się tylko ![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Modzelitto, Michalinio22, i want something what has a grip and something what is the fast on the turns like furious, so i think about Lan Evo 4, 5 or 6, or Impreza CG - GT, Volvo might be, but it must be strong and RWD
Modzelitto, Michalinio22, ja chcę coś co klei i zap....la po zakrętach jak wściekłe - dlatego myślę o Lan Evo 4, 5 lub 6 lub Impreza GC - GT, Volvo może być, ale ma być mocne i RWD
Modzelitto, Michalinio22, ja chcę coś co klei i zap....la po zakrętach jak wściekłe - dlatego myślę o Lan Evo 4, 5 lub 6 lub Impreza GC - GT, Volvo może być, ale ma być mocne i RWD
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ale jest jeszcze inna opcja, bo nie powiedziane że w zakręty tylko 4x4 lub RWD. Ale jak dobrze poszukać to kupi się śpiocha za cene niższą niż evo czy gc. Czeszka z 1.8t pod maską i napędem 4motion (chyba taki tam montowali, ale raczej to to niż quarto znane z a3) też dobrze jedzie z podłubaną mapą i wspomaganiem na 4 łapy. Z tego co pamiętam miała też fajnie rozłożone masy (kombi 52/48% nie wiem jak LB).
No ale to be bo Vag i niemiec![;)](./images/smilies/oczko.gif)
No ale to be bo Vag i niemiec
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jak ma być cios i RWD to może IS300 z 2JZ pod maską i swap na manuala - to by było od razu wyzwanie na dzień dobry
Ewentualnie uturbienie żeby było GTE
Myślę że to mogłoby być coś dla Ciebie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
janusz, evo? chyba rozbijasz świnię z zielonymi
widzę, że masz taki sam gust, jeśli volvo to polecam C70 2.3 T5, jeśli tanio i szybko to moim zdaniem leon cupra, A3 1.8T w qattro czy TT z tym samym motorem ale jak Adamus napisał VAG to blee
Rwd lub 4x4 i ma zapierdalać to już są pieniądze, jeśli celujesz już w evo czy impre to czemu nie 200sx?
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rwd lub 4x4 i ma zapierdalać to już są pieniądze, jeśli celujesz już w evo czy impre to czemu nie 200sx?
Jesli ma byc 4x4 i ma zapierdalac to nie musi kosztowac worka siana. Chociazby S3 w pierwszej budzie albo S4. VAG ma swoje dobre rozwiazania. Czy sie podoba to juz kwestia gustu. Plusem jest to, ze sa na wylot przswietlone i czesci do nich jest whuj i jeszcze troche... no i wszystko dostepne od reki.
subbas, evo, subaru i 200sx w jednym zestawianiu? przeciez to zupelnie inne auta. Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
subbas, evo, subaru i 200sx w jednym zestawianiu? przeciez to zupelnie inne auta. Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ja miałem na myśli czeszkę czyli ocvtavię mk1 z napędem 4motion-to nie haldex z tego co kojarzę. Choć już zgłupiałem z tymi haldexami nie haldexami. Ale tak:
1.8t nawet w 150ps wersji podchodzi do modyfikacji bardzo ochoczo a już poprawa samego softa i DP daje ok 200ps
ww silnik lubi LPG więc może być taniowóz
ma bardzo przyzwoity rozkład masy 52/48
blacha-w sumie dobra, chyba lepsza jak w nissanie
dużo bajerów tuningowych za półdarmo (najtańszy gwint chyba 650zł)
Prowadzenie-poprawne
prosta konstrukcja
Dla Janusza wersja laurin & klemends z 4motion
Tak to widzę ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ja się napalałem na taką, ale nie miałem nawet połowy worka siana po sprzedaży primery
1.8t nawet w 150ps wersji podchodzi do modyfikacji bardzo ochoczo a już poprawa samego softa i DP daje ok 200ps
ww silnik lubi LPG więc może być taniowóz
ma bardzo przyzwoity rozkład masy 52/48
blacha-w sumie dobra, chyba lepsza jak w nissanie
dużo bajerów tuningowych za półdarmo (najtańszy gwint chyba 650zł)
Prowadzenie-poprawne
prosta konstrukcja
Dla Janusza wersja laurin & klemends z 4motion
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ja się napalałem na taką, ale nie miałem nawet połowy worka siana po sprzedaży primery
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wszystkie poprzeczniaki w vagu to haldexy. Ja to jak wsiadam do fabii 1 taty to za każdym razem mam chęć się pochlastać. Siedzi się jak na kiblu, plastiki okropne, fotele niewygodne. Z zewnątrz też nie zachwyca. Może i octavia jakoś lepiej jedzie i skręca niż fabia (jak jest 4wd to tam chyba jest jakieś niezależne zawieszenie, a nie standardowa tylna belka) ale ogólnie vagi nie słyną z prowadzenia. Co do rdzy to ocynk faktycznie działa i fabia gnije tylko w jednym miejscu. No i społeczność vagowska. Oni są jeszcze gorsi od hondziarzy. Wszyscy jak mantrę leją castrola, i nie da się z ludźmi normalnie porozmawiać tylko vag to vag tamto, inne marki to syf i w ogóle nawet nie ma co patrzeć. No i jak już ludzie wpadną w ten vag to nie ma odwrotu. Kumpel był tak najarany hondami, że kupa mocy, mega lekkie, idą jak dzikie. I kupił a4 b6 1.8t kombi FWD. I teraz, że vag najlepszy, że hondy to tam nie jadą, bo nieelastyczne silniki i takie inne paplaniny.
Może faktycznie ten vag taki dobry, że nie chce się już innych marek?![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Może faktycznie ten vag taki dobry, że nie chce się już innych marek?
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Modzelitto, bezkompromisowe turbo AWD też może być jako daily
2,5-3kkm miesięcznie - to dużo?
Rz, forumowe rodzynki - proszę........ Coś o co trzeba zadbać - chyba mam tego dość powoli......
Moher3, też myślałem o jakimś Lexusie![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Subbas, znalezienie ładnej nieskundlonej, zdrowej i niekatowanej S14 - trochę ciężko, ale też myślałem o tym
S12, S13 też może być
Tak samo jak Z31 lub Z32 - ale te auta są trochę mało praktyczne...
Arczar, Legacy też może być, tylko jakoś to trzeba zagazować, a wiadomo jak Subaryny znoszą LPG. Zresztą resztę też trzeba zagazować będzie
Ad@mus, wolę jednak coś z kraju kwitnącej wiśni, lub z północy Europy![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Jutro dotrze do mnie pewna nowa część - oczywiście OEM
Foto jutro ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
_
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Rz, forumowe rodzynki - proszę........ Coś o co trzeba zadbać - chyba mam tego dość powoli......
Moher3, też myślałem o jakimś Lexusie
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Subbas, znalezienie ładnej nieskundlonej, zdrowej i niekatowanej S14 - trochę ciężko, ale też myślałem o tym
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Arczar, Legacy też może być, tylko jakoś to trzeba zagazować, a wiadomo jak Subaryny znoszą LPG. Zresztą resztę też trzeba zagazować będzie
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Ad@mus, wolę jednak coś z kraju kwitnącej wiśni, lub z północy Europy
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Tak, to jest główne założenie jeśli chodzi o nowe autorz pisze:Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Jutro dotrze do mnie pewna nowa część - oczywiście OEM
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Każde auto może być daily, o ile właściciel tego chcejanusz pisze:bezkompromisowe turbo AWD też może być jako daily
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Silniki z rodziny EJ20 przyjmują LPG bez zająknięcia. Ale musi być to instalacja V gen + strojenie z AFR.janusz pisze:wiadomo jak Subaryny znoszą LPG
Ostatnio zmieniony 2017-09-13, 20:41 przez Modzelitto, łącznie zmieniany 1 raz.
QG15+
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Pmk2, patrzyłem też za jakąś Corollą AE86
Coś z L28 pod maską - tak też patrzyłem ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Subbas, co Ty nie powiesz
Niestety, tak to jest jak się kupuje auto od kogoś, kto jest posiadaczem prawa jazdy, a nie kierowcą.
Moja P11 jeśli chodzi o mechanikę, to był dramat, jak ją kupiłem, ale po ponad 5 latach względnie jest doprowadzona do stanu użyteczności![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
_____________________________________________
Dziś dotarło do mnie takie coś
OEM to OEM. Nowe, nieużywane przewody zapłonowe ![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Wiele osób powie - co za idiota, chce sprzedać auto i jeszcze w nie inwestuje![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Today i received a box with ignition cables. OEM. New, not used.
Many of you will say - idiot, he want to sold a car, and he still invest in car
Ignition cable - OEM number 22440-2F200
![Obrazek](http://156.17.13.118/foto/prezentacja/56/DSCN2981.JPG)
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Subbas, co Ty nie powiesz
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Moja P11 jeśli chodzi o mechanikę, to był dramat, jak ją kupiłem, ale po ponad 5 latach względnie jest doprowadzona do stanu użyteczności
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
_____________________________________________
Dziś dotarło do mnie takie coś
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Wiele osób powie - co za idiota, chce sprzedać auto i jeszcze w nie inwestuje
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Today i received a box with ignition cables. OEM. New, not used.
Many of you will say - idiot, he want to sold a car, and he still invest in car
Ignition cable - OEM number 22440-2F200
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 13:07 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz ale wielu tak ma , ja już mam następce primery która ma nalatane 405kkm w tym 330kkm na lpg.W tym miesiącu nowa listwa wtryskowa lpg i reduktor wymiana oleju a cały czas patrzę za fotelem kierowcy w dobrym stanie i błotnikami . Szkoda mi jej sprzedać za 2tyś a cały czas kilomery nabija .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
subbas, co do części - też się przekonałem oryginałów, bo w ASO można nabyć niektóre części nieznacznie drożej niż zamienniki - ot choćby paski klinowe, filtr oleju etc.
Co do drugiej części wypowiedzi, to zacytuje siebie z pierwszego postu w temacie
_
Co do drugiej części wypowiedzi, to zacytuje siebie z pierwszego postu w temacie
janusz pisze:Plany na przyszłość czy będzie coś modzone - nie, chcę ten samochód utrzymać w oryginale jeśli chodzi o motorownię i wygląd zewnętrzny.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_